abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202055704
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:03 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Ik heb het over Rusland oftewel Thierry Baudet-land. Het land waar door de overheid de ernst van corona wordt ontkend en leugen na leugen wordt verspreid door de autoriteiten. Het gevolg is dat door dat gelieg er 500.000 doden extra zijn.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)heid-vertekend-beeld

Dit is dus waar Baudet naar streeft: een overheid die zijn inwoners vermoord omdat de waarheid onwelgevallig is.
Ik vind het vreemd dat je dat denkt allemaal, je weet dat Rusland zijn 60+ bevolking in lock down heeft gegoten en dat er gevraagd wordt te vaccineren?

Rusland doden per miljoen: 1,682

Nederland doden per miljoen: 1,077

Portugal per miljoen: 1,791

USA per miljoen: 2,417

Ik heb de statistieken niet gezien maar RTL gaat uit van wat één statisticus zegt? Waar wordt het op gebaseerd dan? Is het daar non stop code zwart in Rusland? Als het daar 1600*3 = 4800 per miljoen zou zijn, en in Nederland 1000.... Dan is het daar 4,8x zo druk voor de ziekenhuizen als hier lijkt me, hoe houden ze het vol? Knap van ze.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202056839
quote:
84s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vind het vreemd dat je dat denkt allemaal, je weet dat Rusland zijn 60+ bevolking in lock down heeft gegoten en dat er gevraagd wordt te vaccineren?

Ik heb de statistieken niet gezien maar RTL gaat uit van wat één statisticus zegt? Waar wordt het op gebaseerd dan? Is het daar non stop code zwart in Rusland? Als het daar 1600*3 = 4800 per miljoen zou zijn, en in Nederland 1000.... Dan is het daar 4,8x zo druk voor de ziekenhuizen als hier lijkt me, hoe houden ze het vol? Knap van ze.
Goed, jij gelooft dus helemaal niks behalve als Baudet het zegt.

En dit? https://www.bloomberg.com(...)war-as-covid-untamed
I was a stranger in the city
Out of town were the people I knew
pi_202056884
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:23 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Goed, jij gelooft dus helemaal niks behalve als Baudet het zegt.

En dit? https://www.bloomberg.com(...)war-as-covid-untamed
Ik zeg alleen dat een factor 5 extra drukte een dikke vette humanitaire crisis zou moeten betekenen en ik vind het nogal stil in de wereld als dat werkelijk zo zou zijn in Rusland, en dat in Brazilië werd ook enorm overdreven, ja het was shit, ja ze hadden te kort, maar nog steeds overdreven.

, said Alexei Raksha,

Gvd dezelfde bron man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 6 november 2021 @ 17:53:37 #79
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202057775
quote:
84s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

De Russische cijfers kloppen niet, dat weet iedereen.
Antifa
pi_202057834
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:53 schreef VoMy het volgende:

[..]
De Russische cijfers kloppen niet, dat weet iedereen.
Okay als de cijfers niet betrouwbaar zijn waarom ben je dan zo stellig dat de cijfers daar ongekend slecht zijn.
  zaterdag 6 november 2021 @ 18:09:33 #81
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202057976
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
Okay als de cijfers niet betrouwbaar zijn waarom ben je dan zo stellig dat de cijfers daar ongekend slecht zijn.
Iedereen weet dat de Russische sterftecijfers een grove onderschatting van de werkelijkheid zijn.
Antifa
pi_202058054
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 18:09 schreef VoMy het volgende:

[..]
Iedereen weet dat de Russische sterftecijfers een grove onderschatting van de werkelijkheid zijn.
Ok tof man.
pi_202066144
Edit laat maar
pi_202067449
Er is iets ernstig mis met mensen die de term 'medische apartheid' bezigen, omdat ze geen biertje in de kroeg kunnen drinken.

Misschien een idee om wat townships in te richten in Heerlen, en de mijnen tijdelijk weer open te gooien. De cultuurchristenen op water en brood de schacht in, met Baudet en zijn kanarie voorop.
  zondag 7 november 2021 @ 13:19:02 #85
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202069161
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 10:49 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]

Slimme vent toch, die Thierry @:Weltschmerz hoe ondersteunt het grafiekje zijn claims over vaccins nu?
Hardop gelachen.

InB4 jullie zijn te dom om de grafiekjes van De Grote Boreale Leider, Neerlands Grootste Intellectueel te begrijpen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202080696
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 11:35 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
Er is iets ernstig mis met mensen die de term 'medische apartheid' bezigen, omdat ze geen biertje in de kroeg kunnen drinken.

Misschien een idee om wat townships in te richten in Heerlen, en de mijnen tijdelijk weer open te gooien. De cultuurchristenen op water en brood de schacht in, met Baudet en zijn kanarie voorop.
Omdat ze dalijk hun beroep niet meer kunnen uitoefenen bedoel je.
pi_202080756
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 11:35 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:

Waarom, op basis van medische status wordt men gediscrimineerd. Is gewoon feitelijk.

Twee klasse maatschappij.

Waarom mag je het beestje niet bij de naam noemen?
  maandag 8 november 2021 @ 00:45:18 #88
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202080906
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 00:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarom, op basis van medische status wordt men gediscrimineerd. Is gewoon feitelijk.

Hee, psst... die tweedeling hadden we daarvoor ook...

Iets met centjes en zo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202080933
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 00:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hee, psst... die tweedeling hadden we daarvoor ook...

Iets met centjes en zo.
Terechte maatstaf van onderscheid maken.

Vacced unvacced zijn grotendeels gewoon een homogene groep.
  maandag 8 november 2021 @ 00:52:26 #90
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202080936
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 00:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Terechte maatstaf van onderscheid maken.

Vacced unvacced zijn grotendeels gewoon een homogene groep.
Oh dan is het terecht...

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 8 november 2021 @ 00:54:34 #91
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202080945
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 00:53 schreef ludovico het volgende:

Ja, dat:

1) alles in jouw ogen communisme is, was al wel duidelijk (goed afgekeken van je held, Trump) en
2) al die verheven bullshit over vrijheid en grondrechten dus eindigt bij het salarisstrookje. Dan is onderscheid rechtvaardig.

Typisch. Succes weer volgend weekend op het Malieveld met je spandoekjes.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2021 01:07:47 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202080966
Ik vind de FvD toch op z'n minst een heerlijke pain in the ass binnen de Tweede Kamer.
Eens kijken
pi_202080967
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 00:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, dat:

1) alles in jouw ogen communisme is, was al wel duidelijk (goed afgekeken van je held, Trump) en
2) al die verheven bullshit over vrijheid en grondrechten dus eindigt bij het salarisstrookje. Dan is onderscheid rechtvaardig.

Typisch. Succes weer volgend weekend op het Malieveld met je spandoekjes.
Kijk jij vindt alle mensen helemaal gelijk en weet ik veel wat. En prima, gelijkwaardig zijn ze wel maar qua toegevoegde waarde leveren aan de economie niet. En dat laatste is dus een prima rechtvaardige grond voor verschillende inkomens.

Die heterogeniteit bestaat niet eens bij gevacced danwel ongevacced, veeeeeel te krap door de bocht dus discriminatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2021 01:07:28 ]
  maandag 8 november 2021 @ 01:07:00 #94
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202080977
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 01:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kijk jij vindt alle mensen helemaal gelijk en weet ik veel wat en prima gelijkwaardig zijn ze wel maar qua toegevoegde waarde leveren aan de economie niet. En dat laatste is dus een prima rechtvaardige grond voor verschillende inkomens.

Die heterogeniteit bestaat niet eens bij gevacced danwel ongevacced, veeeeeel te krap door de bocht dus discriminatie.
Nee, ik vind mensen niet helemaal gelijk.

Mensen zijn gelijkwaardig. En bezit, inkomen en salaris zou geen invloed moeten hebben op grondrechten.

Maar het verbaast me niet eens meer hoor, die hypocrisie. Een prikje weigeren en meneer is het slachtoffer van een enorme tirannie; er is medische discriminatie... Terwijl je conform je eigen logica het dus best wel logisch zou vinden dat we de zorg gewoon gaan indelen op inkomstenplaatje en mate van economisch eigendom. Ik durf zelfs te stellen dat in jouw filosofie mensen die van 'meer waarde voor de economie zijn' ook meer rechten zouden moeten hebben. Immers, onderscheid is daar te rechtvaardigen. Hetgeen je hele optreden hier volstrekt oppervlakkig en schijnheilig maakt.

Bespottelijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202080984
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 01:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, ik vind mensen niet helemaal gelijk.

Mensen zijn gelijkwaardig. En bezit, inkomen en salaris zou geen invloed moeten hebben op grondrechten.

Maar het verbaast me niet eens meer hoor, die hypocrisie. Een prikje weigeren en meneer is het slachtoffer van een enorme tirannie; er is medische discriminatie... Terwijl je conform je eigen logica het dus best wel logisch zou vinden dat we de zorg gewoon gaan indelen op inkomstenplaatje en mate van economisch eigendom. Ik durf zelfs te stellen dat in jouw filosofie mensen die van 'meer waarde voor de economie zijn' ook meer rechten zouden moeten hebben. Immers, onderscheid is daar te rechtvaardigen. Hetgeen je hele optreden hier volstrekt oppervlakkig en schijnheilig maakt.

Bespottelijk.
Iedereen die deze reacties terugleest kan concluderen dat je een rijke fantasie hebt. En daar laat ik het ff bij. Slaap lekker.
  maandag 8 november 2021 @ 01:11:52 #96
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202080990
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 01:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
Iedereen die deze reacties teruglees kan concluderen dat je een rijke fantasie hebt. En daar laat ik het ff bij. Slaap lekker.
Nee hoor, sluit gewoon logisch aan op wat je zelf stelt.

Maar dat je steeds in een dergelijke spagaat komt - zeker als je je als moreel verheven strijder tegen onrecht opwerpt - gebeurt wel vaker met McCarthy wannabe's.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202081048
quote:

[..]

Verschrikkelijk. Ik hoop voor je dat de grote baas B. vaart maakt met zijn Forumland.

Kan niet wachten op de sequel van Neil Blomkamp:
District 10: The IC-less Non-Oikofobic Nation State.
pi_202081270
quote:

[..]

Mensen zonder rijbewijs mogen niet autorijden, hoe moeten ze zich nu vervoeren?
2 klasse maatschappij!!!

(Dat die mensen gewoon het OV kunnen pakken of zelfs als passagier in een auto kunnen zitten negeren we maar even, zoals jij negeert dat iedere ongevaccineerde exact hetzelfde mag als de gevaccineerden)
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_202082613
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 06:26 schreef Hanca het volgende:

[..]
Mensen zonder rijbewijs mogen niet autorijden, hoe moeten ze zich nu vervoeren?
2 klasse maatschappij!!!

(Dat die mensen gewoon het OV kunnen pakken of zelfs als passagier in een auto kunnen zitten negeren we maar even, zoals jij negeert dat iedere ongevaccineerde exact hetzelfde mag als de gevaccineerden)
Er is een er toe doenend verschil in populatie rijbewijs / geen rijbewijs.
Dat valt niet te zeggen bij vacced / unvacced. het maakt letterlijk voor welk doel wat uit dan?

Nee, je mag niet zonder rare hoepels rustig naar een QR gelegenheid. Het is een significante extra bariere.

En dan heb ik het nog niet eens over de achterlijkheid van de QR voor wie dan ook, gevaccineerden hebben er ook last van.
pi_202084722
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 09:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
Er is een er toe doenend verschil in populatie rijbewijs / geen rijbewijs.
Dat valt niet te zeggen bij vacced / unvacced. het maakt letterlijk voor welk doel wat uit dan?
Voor het voorkomen van doden, net als het rijbewijs.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')