Ik denk niet dat een tribunaal vanuit die hoek 'eerlijk' verloopt.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit is een reactie
[ twitter ]
Nou lach er maar mee. En vergoelijk het maar.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:34 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Lol. Sjoerdsma is dan ook wel een rat eerste klas. Kan me voorstellen dat dat wat irritatie oproept. Maar dit Fv'D' persoontje laat zich wel heel erg kennen.
Impliceer dan ook niet dat je er om lacht.quote:
Welk bericht citeer je?quote:Op woensdag 17 november 2021 13:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Impliceer dan ook niet dat je er om lacht.![]()
Wat je doet met dat benoemen, is eigenlijk het aanvoeren van redenen waarom dat tekeer gaan van van Houwelingen mogelijk nog gerechtvaardigd zou zijn. Terwijl het simpelweg ten alle tijden zouden moeten worden afgekeurd dat een kamerlid zulke uitspraken doet. Ongeacht de omstandigheden.
Wat gewoon reden moet zijn voor zo’n voorzitter om die Van Houwelingen er uit te zetten. Hier moet je een grens trekken. Mekaar bedreigen in de plenaire zaal, kom op hè!quote:Op woensdag 17 november 2021 15:29 schreef DarkwingDuck het volgende:
Opmerkelijk overigens dat het kamerlid het na dit filmpje nog eens in de fout gaat. En de derde keer zijn excuus aanbied. "Tijdens de pauze vroeg de voorzitter aan Van Houwelingen om zijn woorden richting Sjoerdsma nog eens te „nuanceren.” Het Forum-Kamerlid was daartoe bereid en verklaarde dat zijn woorden „nooit bedoeld waren als een of andere vorm van dreigement of wat dan ook naar Sjoerdsma of wie dan ook.”"
Vrij ongeloofwaardig nadat je twee keer (in net andere bewoording) vertelt dat de ander zijn tijd wel komt voor een tribunaal.
Ik vind het meer een doemscenario dan een dreigement. De u is persoonlijk maar ook weer niet. Net als de voorzitter sloeg ik er ook niet op aan.quote:Op woensdag 17 november 2021 15:29 schreef DarkwingDuck het volgende:
Opmerkelijk overigens dat het kamerlid het na dit filmpje nog eens in de fout gaat. En de derde keer zijn excuus aanbied. "Tijdens de pauze vroeg de voorzitter aan Van Houwelingen om zijn woorden richting Sjoerdsma nog eens te „nuanceren.” Het Forum-Kamerlid was daartoe bereid en verklaarde dat zijn woorden „nooit bedoeld waren als een of andere vorm van dreigement of wat dan ook naar Sjoerdsma of wie dan ook.”"
Vrij ongeloofwaardig nadat je twee keer (in net andere bewoording) vertelt dat de ander zijn tijd wel komt voor een tribunaal.
Wat als Van Haga morgen tegen Rutte zegt dat zijn tijd voor de rechter nog wel komtquote:Op woensdag 17 november 2021 15:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat gewoon reden moet zijn voor zo’n voorzitter om die Van Houwelingen er uit te zetten. Hier moet je een grens trekken. Mekaar bedreigen in de plenaire zaal, kom op hè!
heb je daar voorbeelden van?quote:Op woensdag 17 november 2021 14:57 schreef DarkwingDuck het volgende:
Het is algemeen bekend dat FvD en dus ook haar kamerleden aan het radicaliseren zijn.
Kan je eens een opsomming geven van de wetten die zijn ingevoerd?quote:Op woensdag 17 november 2021 16:44 schreef Derrazi het volgende:
[..]
heb je daar voorbeelden van?
Baudet kan ik nog snappen maar die jongen waarvan de balletjes nog moeten inzakken en die nerd noemen als geradicaliseerd vind ik te ver gaan.
Ja je kan het oneens zijn met hun manier van oppositie voeren strak op de lijn. Maar dat mag ook wel als er bijna geen oppositie wordt gevoerd, het kabinet meerdere malen schijt heeft aan de Tweede Kamer, aangenomen moties niet uitvoert, informatieplicht verzuimt en ze missionair demissionair verdergaan door zoveel mogelijk wetten in te voeren corona gerelateerd of niet na het grootste schandaal in historie genaamd ongekend onrecht.
De woorden van een FvD kamerlid zijn geen bijbelteksten waarin op een andere wijze met taal omgegaan word, de voorzitter vond blijkbaar wel degelijk dat het op hem persoonlijk gericht was gegeven het verzoek de uitspraken te nuanceren.quote:Op woensdag 17 november 2021 15:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vind het meer een doemscenario dan een dreigement. De u is persoonlijk maar ook weer niet. Net als de voorzitter sloeg ik er ook niet op aan.
Mattheüs 12:36,37. Ik zeg u, van elk ijdel woord, dat de mensen zullen spreken, zullen zij rekenschap geven op de dag des oordeels. Want naar uw woorden zult gij gerechtvaardigd worden, en naar uw woorden zult gij veroordeeld worden.
Guilt by association is zelden een sterk punt. Wie kent Segers zelf allemaal wel niet? Ook daar zal vast fout volk tussen zitten. Een dominee die hel en verdoemenis preekt over ongelovigen bijvoorbeeld.quote:
Zou je dat ook zeggen als Kaag vandaag allerlei berichten van duistere Palestijnse accounts zou retweeten?quote:Op donderdag 18 november 2021 09:00 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Guilt by association is zelden een sterk punt. Wie kent Segers zelf allemaal wel niet? Ook daar zal vast fout volk tussen zitten. Een dominee die hel en verdoemenis preekt over ongelovigen bijvoorbeeld.
Maar, retweet Segers ook vaak foute dominees?quote:Op donderdag 18 november 2021 09:00 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Guilt by association is zelden een sterk punt. Wie kent Segers zelf allemaal wel niet? Ook daar zal vast fout volk tussen zitten. Een dominee die hel en verdoemenis preekt over ongelovigen bijvoorbeeld.
Ben ik ooit over haar dubieuze partner begonnen? Nope.quote:Op donderdag 18 november 2021 09:08 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Zou je dat ook zeggen als Kaag vandaag allerlei berichten van duistere Palestijnse accounts zou retweeten?
Ik denk dat je me verwart met iemand anders.quote:Op donderdag 18 november 2021 09:11 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ben ik ooit over haar dubieuze partner begonnen? Nope.
Maar leuk dat je het aanhaalt. Zo zit jij zelf bovenop Baudet en vergoelijk je vrijwel alles van oa Kaag. Zo verschillend zijn we dus niet, behalve dan dat ik zowel Baudet als Kaag verwerpelijk vindt en jij zeer selectief in verontwaardiging bent.
Dat zou zo maar kunnen. Excuus.quote:Op donderdag 18 november 2021 09:20 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verwart met iemand anders.
Maar dit is geen guilt by association. Dat zou het zijn als Baudet iemand retweet die dan weer bevriend zou zijn met iemand met van die verschrikkelijke standpunten.quote:Op donderdag 18 november 2021 09:00 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Je mist het Gesundes Volksempfinden wel in de moderne rechtspraak ja.quote:
De drang naar volksgerichten is onder een bekende groep users vaak wel te herkennen.quote:Op donderdag 18 november 2021 10:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je mist het Gesundes Volksempfinden wel in de moderne rechtspraak ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |