abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 16:30:41 #251
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201807875
quote:
15s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:24 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Ik ben bij die man echt al tijden kwijt wat hij nou zelf gelooft en wat niet. Ik kan me beide voorstellen. Ik weet trouwens ook niet wat erger is: echt geloven in al deze vage theorieën, of het bewust gebruiken om meer steun te vinden bij mensen die zich volledig laten leiden door foutieve informatie. In beide gevallen hou je een gevaarlijke situatie alleen maar in stand.

Het is op geen enkele manier (meer) een aanwinst voor de politiek.
In de ene situatie is het een gevaarlijke gek, in de andere moedwillige kwaadaardig. Ik weet niet precies wat schadelijker is voor onze democratie. -O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_201807888
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:27 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
En Jezus sprak tot de menigte "Ik ben het brood des levens; eigen volk eerst en de rest kan de tering krijgen".
Is het al tijd voor Supply Side Jesus?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201807904
quote:
15s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:24 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Ik ben bij die man echt al tijden kwijt wat hij nou zelf gelooft en wat niet. Ik kan me beide voorstellen. Ik weet trouwens ook niet wat erger is: echt geloven in al deze vage theorieën, of het bewust gebruiken om meer steun te vinden bij mensen die zich volledig laten leiden door foutieve informatie. In beide gevallen hou je een gevaarlijke situatie alleen maar in stand.

Het is op geen enkele manier (meer) een aanwinst voor de politiek.
Ik ben bang dat hij het echt is gaan geloven. Ik gun die man dan ook rust en geestelijke bijstand, achter elke zin ziet hij een vijand die hij moet bestrijden. Dat kan niet lang goed gaan.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_201807907
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 15:14 schreef Zwoerd het volgende:
Maar dit topic kan denk ik wel dicht. Het is inmiddels gewoon weer extreem rechts vs al het andere geworden.
Jammer. Nu begrijp ik waarom er nog geen centraal Baudet topic was. Ik had moeten weten dat dit Thierry fans zou aantrekken. :{
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 16:36:31 #255
375570 crew  Cyan9
pi_201807917
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:30 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
In de ene situatie is het een gevaarlijke gek, in de andere moedwillige kwaadaardig. Ik weet niet precies wat schadelijker is voor onze democratie. -O-
We moeten het beide niet willen. ;(
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_201807931
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:30 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
In de ene situatie is het een gevaarlijke gek, in de andere moedwillige kwaadaardig. Ik weet niet precies wat schadelijker is voor onze democratie. -O-
Baudet is een beetje als een piloot die in "flat earth" gelooft, je weet gewoon dat je gaat verdwalen als je meevliegt.
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 16:40:23 #257
375570 crew  Cyan9
pi_201807950
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:34 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik ben bang dat hij het echt is gaan geloven. Ik gun die man dan ook rust en geestelijke bijstand, achter elke zin ziet hij een vijand die hij moet bestrijden. Dat kan niet lang goed gaan.
Ik denk inderdaad dat hoe langer het duurt hoe meer het er op lijkt dat hij het echt gelooft en ook steeds extremer wordt in zijn opvattingen. Als iemand een paar maanden had gezegd dat Baudet de aids pandemie zou gaan ontkrachten om een punt te maken betreffende het coronabeleid, had ik diegene niet perse voor gek verklaard, maar het wel enigszins vergezocht gevonden.

And here we are.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_201807952
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 15:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe die FvD/PVV schreeuwers op hun werk zijn. Of in hun relatie.
De FvD stemmers die ik gekend heb waren uitermate nare mensen. Types die nauwelijks vrienden hebben, want niemand houdt het bij ze uit.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 16:46:15 #259
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201808004
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:40 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
De FvD stemmers die ik gekend heb waren uitermate nare mensen. Types die nauwelijks vrienden hebben, want niemand houdt het bij ze uit.
Zo rond 2017 toen het nog een daadwerkelijk wat kon worden met die partij, hing er bij mijn (overwegend toch vriendelijke en sociale) buren een poster van FvD voor het raam. Nadat Baudet over z'n boreale uil is begonnen, nooit meer wat van gezien.

Wat ik wil zeggen, in het begin kwamen er nog wel redelijke types op af. Vanwege het Otten-deel van het programma van de partij, en de opstand tegen het "partij-kartel". Op zich niet zo gek, want vriendjespolitiek is toch wel wel een ding. (Zie het CDA, of BKB-academie)

Maar als je tegenwoordig nog bij die club zit na alles, ja dan ben je vermoedelijk aangetrokken tot racistisch of ani-semitisch of complottheorieën, of alle drie. Als je er vanaf het eerste uur bij was, en nu nog, ja dan ben je misschien wel meegezogen in de FVD-fabeltjesfuik. Niet echt een lekker clubje om in het openbaar bij te willen horen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 18 oktober 2021 @ 16:49:04 #260
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_201808032
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:40 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
De FvD stemmers die ik gekend heb waren uitermate nare mensen. Types die nauwelijks vrienden hebben, want niemand houdt het bij ze uit.
Dit kan ik beamen. Ik ben zelf een FvD aanhanger en een uiterst vervelend stuk vreten.
  maandag 18 oktober 2021 @ 16:49:14 #261
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201808035
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:38 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Baudet is een beetje als een piloot die in "flat earth" gelooft, je weet gewoon dat je gaat verdwalen als je meevliegt.
Over Baudet en Flat Earth gesproken; het valt niet uit te sluiten dat hij daar binnenkort ook nog mee aan komt zetten. De blik die hij regelmatig in zijn ogen heeft heb ik tot nu toe alleen gezien bij waanzinnigen en speedgebruikers (of een combinatie van beide). Nietzsche en Nijinsky draaiden door in een terminaal stadium van onbehandelde syfilis, bij Baudet heb ik datzelfde idee.
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 16:50:38 #262
375570 crew  Cyan9
pi_201808048
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:49 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Over Baudet en Flat Earth gesproken; het valt niet uit te sluiten dat hij daar binnenkort ook nog mee aan komt zetten. De blik die hij regelmatig in zijn ogen heeft heb ik tot nu toe alleen gezien bij waanzinnigen en speedgebruikers (of een combinatie van beide). Nietzsche en Nijinsky draaiden door in een terminaal stadium van onbehandelde syfilis, bij Baudet heb ik datzelfde idee.
Krijg je er van als je geen condooms wil gebruiken.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_201808049
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 15:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe die FvD/PVV schreeuwers op hun werk zijn. Of in hun relatie.
Ik ken er eentje die zijn collega haat en hem ook dagelijks pest en vernederd (zijn collega is moslim), probeerde zijn kinderen te radicaliseren met extreem nazi gedachtegoed (Hitler had meer joden moeten vergassen, aapgeluiden als er een persoon van kleur op tv was) Had altijd theorieën over hoe mensen van kleur het onderras was en ze 2de rangs mensen zijn, omdat ze zo dicht van de apen afkomen volgens hem 8)7
Ook erg paranoïde en haatdragend naar alles wat anders was dan hem.
Kon geen vrienden houden, en zijn kinderen willen hem niet meer zien. Zijn dagen bestaan uit niks anders dan werk, drank en wiet (hij is ook alcoholist) en de hele godsandse dag het nieuws kijken op tv.

Maar ja, lekker blindelings extreem rechts blijven aanbidden. 8)7 :|W
Twiddel
  maandag 18 oktober 2021 @ 16:51:20 #264
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_201808058
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:49 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Over Baudet en Flat Earth gesproken; het valt niet uit te sluiten dat hij daar binnenkort ook nog mee aan komt zetten. De blik die hij regelmatig in zijn ogen heeft heb ik tot nu toe alleen gezien bij waanzinnigen en speedgebruikers (of een combinatie van beide). Nietzsche en Nijinsky draaiden door in een terminaal stadium van onbehandelde syfilis, bij Baudet heb ik datzelfde idee.
Condooms zijn Big Pharma, syfilis bestaat niet.
  maandag 18 oktober 2021 @ 16:51:51 #265
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_201808063
quote:
99s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:50 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ik ken er eentje die zijn collega haat en hem ook dagelijks pest en vernederd (zijn collega is moslim), probeerde zijn kinderen te radicaliseren met extreem nazi gedachtegoed (Hitler had meer joden moeten vergassen, aapgeluiden als er een persoon van kleur op tv was) Had altijd theorieën over hoe mensen van kleur het onderras was en ze 2de rangs mensen zijn, omdat ze zo dicht van de apen afkomen volgens hem 8)7
Ook erg paranoïde en haatdragend naar alles wat anders was dan hem.
Kon geen vrienden houden, en zijn kinderen willen hem niet meer zien. Zijn dagen bestaan uit niks anders dan werk, drank en wiet (hij is ook alcoholist) en de hele godsandse dag het nieuws kijken op tv.

Maar ja, lekker blindelings extreem rechts blijven aanbidden. 8)7 :|W
Werk je op de sociale werkplaats?
pi_201808067
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:51 schreef damsco het volgende:

[..]
Werk je op de sociale werkplaats?
Tis niet mijn collega, goddank :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
pi_201808079
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:46 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Zo rond 2017 toen het nog een daadwerkelijk wat kon worden met die partij, hing er bij mijn (overwegend toch vriendelijke en sociale) buren een poster van FvD voor het raam. Nadat Baudet over z'n boreale uil is begonnen, nooit meer wat van gezien.

Wat ik wil zeggen, in het begin kwamen er nog wel redelijke types op af. Vanwege het Otten-deel van het programma van de partij, en de opstand tegen het "partij-kartel". Op zich niet zo gek, want vriendjespolitiek is toch wel wel een ding. (Zie het CDA, of BKB-academie)

Maar als je tegenwoordig nog bij die club zit na alles, ja dan ben je vermoedelijk aangetrokken tot racistisch of ani-semitisch of complottheorieën, of alle drie. Als je er vanaf het eerste uur bij was, en nu nog, ja dan ben je misschien wel meegezogen in de FVD-fabeltjesfuik. Niet echt een lekker clubje om in het openbaar bij te willen horen.
Ik kan zelf ook echt geen vrienden zijn met dit soort mensen. Hun extreem rechtse gedachtengoed en maffe complottheorieën. Zulke types zijn ook Trump fans.
Ben het met je eens, ik denk ook dat ze in de Fabeltjesfuik zijn gezogen.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  maandag 18 oktober 2021 @ 16:54:35 #268
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_201808085
quote:
99s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:52 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Tis niet mijn collega, goddank :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte :o
pi_201808099
quote:
99s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:52 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Tis niet mijn collega, goddank :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat verschrikkelijk voor je ;(
Heb je nog contact met diegene?
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_201808978
Ik heb sterk het idee dat Baudet een combinatie van verschillende mentale stoortnissen heeft, wellicht een combinatie van Narcisme met Burnout en Schrizofenie.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 18 oktober 2021 @ 19:02:55 #271
40566 Ericr
Livewrong
pi_201809180
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 18:40 schreef raptorix het volgende:
Ik heb sterk het idee dat Baudet een combinatie van verschillende mentale stoortnissen heeft, wellicht een combinatie van Narcisme met Burnout en Schrizofenie.
Megalomanie waarbij de symptomen van bijbehorende aandoeningen steeds erger lijken te worden.

Kan ook zijn dat hij zich de pleuris snuift natuurlijk. Normaal is zijn gedrag is in ieder geval niet.
pi_201809220
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 19:02 schreef Ericr het volgende:

[..]
Megalomanie waarbij de symptomen van bijbehorende aandoeningen steeds erger lijken te worden.

Kan ook zijn dat hij zich de pleuris snuift natuurlijk. Normaal is zijn gedrag is in ieder geval niet.
Ik zie vergelijkbaar gedrag bij bepaalde mensen die ik ken, zijn in de Covid periode aardig doorgedraaid, en dan heb ik niet over domme ongeïnformeerde mensen, maar gewoon personen die op wetenschappelijk niveau gestudeerd hebben, het vervelende is dat je ook niet op ze kunt inpraten, want de informatie die het RIVM verstrekt is volgens hun vervalst, dan houd het wel een beetje op.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 19:29:24 #273
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201809574
twitter
  maandag 18 oktober 2021 @ 19:36:35 #274
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201809706
Zet alleen "Thierry Baudet" in de TT en je krijgt een stormlooptopic.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 18 oktober 2021 @ 19:37:23 #275
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201809722
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:34 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik ben bang dat hij het echt is gaan geloven. Ik gun die man dan ook rust en geestelijke bijstand, achter elke zin ziet hij een vijand die hij moet bestrijden. Dat kan niet lang goed gaan.
Nee dat geloof ik niet. Intelligente man, heeft op de uni gezeten, een paar boeken geschreven waarvan er een paar best redelijk zijn.

Hij doet hetzelfde wat Wilders jarenlang doet. En Trump.
Provoceren via social media, een verkiezingsprogramma maken gebaseerd op de onderbuik, stemmen vergaren, en daarna de sabotageclown spelen.

Erg jammer. De partij had een paar jaar terug potentie, maar zijn nu helemaal van het padje af.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 19:51:02 #276
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201809960
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:35 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Jammer. Nu begrijp ik waarom er nog geen centraal Baudet topic was. Ik had moeten weten dat dit Thierry fans zou aantrekken. :{
Dat is er wel en dat is je al een paar keer vertelt. Baudet is de FvD en de FvD is Baudet en dat kan allemaal prima hier:

POL / [CENTRAAL] FvD #211 Tijd voor Joost Eerdmans
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 19:53:25 #277
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201810006
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 15:39 schreef Bart.Messen het volgende:

[..]
Goed gesproken lekker linkse geluiden. 8)7 Lekker afleiden van het onderwerp. Niet kijken waar het nu werkelijk om draait maar alleen maar overal problemen in zien en er nog meer problemen bij bedenken. Maar wegwuiven wat echt belangrijk is en waar het werkelijke probleem schuilt.
Ik houd ermee op voor vandaag. Deze discussie is echt van een dermate laag niveau en daar wil ik mijzelf van distantiëren.
Daar heb je dan zelf knap hard aan meegedaan gezien de verwijderde posts van jou, mischien eerst eens in de spiegel gaan kijken.

Verder gaat het echte probleem niet om (im)migranten van welke aard dan ook maar is dit een topic over Thierry Baudet. Als je zonodig andere onderwerpen leidend wil maken dan kan je daarover een topic openen of een al open topic gebruiken.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_201810545
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 19:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee dat geloof ik niet. Intelligente man, heeft op de uni gezeten, een paar boeken geschreven waarvan er een paar best redelijk zijn.

Hij doet hetzelfde wat Wilders jarenlang doet. En Trump.
Provoceren via social media, een verkiezingsprogramma maken gebaseerd op de onderbuik, stemmen vergaren, en daarna de sabotageclown spelen.

Erg jammer. De partij had een paar jaar terug potentie, maar zijn nu helemaal van het padje af.
Die universiteit van Baudet stelde weinig tot niks voor, maar hij zal er inderdaad wel eerst VWO voor hebben moeten doen. Maar zelfs een beroemde denker als Nietzche werd helemaal gek vanaf zijn 40e, al had die waarschijnlijk een tumor (geen syfillis). Maar ook Napoleon werd van briljant gewoon gestoord. En zo zijn er echt heel voorbeelden, redenen zijn vaak macht die naar het hoofd stijgt (Baudet heeft alleen jaknikkers om zich heen, dat geeft dat gevoel) en stress.

Baudet is nooit briljant geweest, wel normaal slim. Maar lijkt ook gewoon helemaal ingestort. Als je nog enigszins bij je verstand ben ga je aids niet ontkennen, dat is ook niet iets wat zijn volgelingen van hem verwachten.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_201810590
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 19:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee dat geloof ik niet. Intelligente man, heeft op de uni gezeten, een paar boeken geschreven waarvan er een paar best redelijk zijn.

Hij doet hetzelfde wat Wilders jarenlang doet. En Trump.
Provoceren via social media, een verkiezingsprogramma maken gebaseerd op de onderbuik, stemmen vergaren, en daarna de sabotageclown spelen.

Erg jammer. De partij had een paar jaar terug potentie, maar zijn nu helemaal van het padje af.
Denk jij dat Baudet in al die complottheorieën gelooft?
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_201810627
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 20:21 schreef Hanca het volgende:

[..]
Die universiteit van Baudet stelde weinig tot niks voor, maar hij zal er inderdaad wel eerst VWO voor hebben moeten doen. Maar zelfs een beroemde denker als Nietzche werd helemaal gek vanaf zijn 40e, al had die waarschijnlijk een tumor (geen syfillis). Maar ook Napoleon werd van briljant gewoon gestoord. En zo zijn er echt heel voorbeelden, redenen zijn vaak macht die naar het hoofd stijgt (Baudet heeft alleen jaknikkers om zich heen, dat geeft dat gevoel) en stress.

Baudet is nooit briljant geweest, wel normaal slim. Maar lijkt ook gewoon helemaal ingestort. Als je nog enigszins bij je verstand ben ga je aids niet ontkennen, dat is ook niet iets wat zijn volgelingen van hem verwachten.
Hij is gewoon gaan geloven in de waanzin van de complottheorieën. Ik denk dat hij op de één of andere manier in de Alex Jones rabbithole is gevallen en nu de waanzin nabij is. Hij zal niet de eerste (relatief) intelligente persoon zijn die zichzelf overtuigt dat die alternatieve realiteit de werkelijkheid is.

Dat, of hij is een troll van epische genialiteit.
pi_201810658
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 19:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is er wel en dat is je al een paar keer vertelt. Baudet is de FvD en de FvD is Baudet en dat kan allemaal prima hier:

POL / [CENTRAAL] FvD #211 Tijd voor Joost Eerdmans
Ik dacht dat dat een algemeen FvD topic was en er geen apart topic van hem was.
Excuus als ik iets fout heb gedaan. Ik kom eigenlijk nooit in dit subforum
Erg handig was het niet om dit apartte topic te openen, geef ik toe. Want die Bart heeft er flink zijn stempel op gedrukt.
Ik zal me hier dan ook niet meer aan bezondigen.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  maandag 18 oktober 2021 @ 20:32:11 #282
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201810713
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 20:21 schreef Hanca het volgende:
Maar zelfs een beroemde denker als Nietzche werd helemaal gek vanaf zijn 40e
Tsja daar noem je eens iemand op joh. _O-

Ik ben maar moeilijk door die stof heen gekomen. Heb met veel pijn en moeite twee boeken van hem gelezen. Maar dat was meer dan genoeg.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 18 oktober 2021 @ 20:33:52 #283
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201810733
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 20:24 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Denk jij dat Baudet in al die complottheorieën gelooft?
Ik heb het vermoeden van niet, dat was ook mijn punt in die post.
Hij gebruikt dat om allerlei mensen/stemmers aan te trekken voor zetels.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_201810836
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 20:33 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik heb het vermoeden van niet, dat was ook mijn punt in die post.
Hij gebruikt dat om allerlei mensen/stemmers aan te trekken voor zetels.
Maar dan is die Aidsboodschap toch onverklaarbaar?

Ik denk echt dat hij, wellicht door een soort oververmoeidheid, stress en het feit dat hij teveel wordt toegejuicht en te weinig wordt tegengesproken in zijn directe omgeving, gewoon zelf al die onzin gelooft.
Wat hij doet is ook niet strategisch, hij ging van potentieel de grootste partij van NL naar een marginaal clubje wat zelfs door de PVV niet meer wordt gepruimd (wat ik trouwens prima vind, de partij was nooit veel soeps).
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 18 oktober 2021 @ 20:45:59 #285
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_201810937
Thierry is psychotisch. Zonder behandeling glijdt ie gewoon steeds verder af, bij te laat ingrijpen is er onherstelbare schade.

Zo komt het op mij over in ieder geval. Er zijn nog altijd jaknikkers die zijn woorden verdraaien om te redden wat er te redden valt, wat een doorzettingsvermogen om maar niet je dwaling toe te geven.
  maandag 18 oktober 2021 @ 20:46:19 #286
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201810942
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 20:40 schreef Hanca het volgende:

[..]
Maar dan is die Aidsboodschap toch onverklaarbaar?

Ik denk echt dat hij, wellicht door een soort oververmoeidheid, stress en het feit dat hij teveel wordt toegejuicht en te weinig wordt tegengesproken in zijn directe omgeving, gewoon zelf al die onzin gelooft.
Wat hij doet is ook niet strategisch, hij ging van potentieel de grootste partij van NL naar een marginaal clubje wat zelfs door de PVV niet meer wordt gepruimd (wat ik trouwens prima vind, de partij was nooit veel soeps).
Wellicht om animo te krijgen bij het enge gedeelte van de christelijke gemeenschap? SGP'ers en CDA'ers of zo.

Maar zou goed kunnen wat je eerder hier beweerde. Dat hij zichzelf in feite geïndoctrineerd heeft in zijn eigen conservative bubbel.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_201816043
Baudet vind vaccinaties onzin en dat moet stoppen, vind hij.
Dit is een tweet van juni 2021 over Indonesië.
Teveel mensen werden zwaar ziek van corona, gingen naar het ziekenhuis, maar die was al vol.
twitter

In Nederland raken de ziekenhuizen in de biblebelt voller en voller. 19 okt 2021
Wie weet... als Baudets plan was uitgevoerd.... hoeveel honderden mensen nu in tenten of in geïmproviseerde hallen lagen. Worstelend... stervend

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 19-10-2021 12:02:46 ]
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:47:28 #288
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201823954
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 20:46 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wellicht om animo te krijgen bij het enge gedeelte van de christelijke gemeenschap? SGP'ers en CDA'ers of zo.

Maar zou goed kunnen wat je eerder hier beweerde. Dat hij zichzelf in feite geïndoctrineerd heeft in zijn eigen conservative bubbel.
De groep die hier interesse in heeft is een hele loyale groep, die Baudet zelfs zouden bedanken als hij hun gezicht letterlijk onderpist.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 20 oktober 2021 @ 09:20:51 #289
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_201828091
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 15:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]
We stellen vooral vast dat Geert met moties komt die niet onderbouwd zijn door wat dan ook. Zoals het eigen risico wegdoen zonder financiele dekking. Dat is natuurlijk net zo realistisch als "Alle fietspaden wind mee".

Net zo realistisch als alle fietspaden wind mee? Waar heb je het over? 8)7
Hoe jullie de zaken manipuleren is echt schokkend vind ik. Het eigen risico was er 15 jaar geleden ook niet en dat werkte ook prima. Schaf het gewoon af en niks geen financiele dekking. Laat gewoon geen vluchtelingen (want die kosten ook bakken met geld) meer toen hier en dan heb je je financiele dekking okay? Het is allemaal niet zo moeilijk.
Het geld wordt nu ook gewoon heel verkeerd uitgegeven. Burger willen daar niet meer een prijs voor betalen, aangezien de burger altijd de klos is.
Mijn echte naam begint met een D en eindigd op een O.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 09:28:45 #290
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201828185
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 09:20 schreef Bart.Messen het volgende:

[..]
Net zo realistisch als alle fietspaden wind mee? Waar heb je het over? 8)7
Hoe jullie de zaken manipuleren is echt schokkend vind ik. Het eigen risico was er 15 jaar geleden ook niet en dat werkte ook prima. Schaf het gewoon af en niks geen financiele dekking. Laat gewoon geen vluchtelingen (want die kosten ook bakken met geld) meer toen hier en dan heb je je financiele dekking okay? Het is allemaal niet zo moeilijk.
Het geld wordt nu ook gewoon heel verkeerd uitgegeven. Burger willen daar niet meer een prijs voor betalen, aangezien de burger altijd de klos is.
Tja, als Geert dat wil afschaffen zal hij dus duidelijk met een dekking moeten komen. Er dus inzetten waar op de begroting hij die miljarden gaat halen. En als hij dat dus enkel wil doen door vluchtelingen te weren dan moet hij

1. Aantonen dat daarmee voldoende bespaard gaat worden
2. Een plan erbij maken hoe hij gaat regelen dat er 0 vluchtelingen komen en welke impact dat weer op de kosten gaat hebben
3. Als dat niet voldoende blijkt te zijn (wat wel bijna zeker is) waar hij dan nog miljarden gaat weghalen

Tot die tijd is het een "Gratis Bier!" motie.
pi_201828205
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 09:20 schreef Bart.Messen het volgende:

[..]
Net zo realistisch als alle fietspaden wind mee? Waar heb je het over? 8)7
Hoe jullie de zaken manipuleren is echt schokkend vind ik. Het eigen risico was er 15 jaar geleden ook niet en dat werkte ook prima. Schaf het gewoon af en niks geen financiele dekking. Laat gewoon geen vluchtelingen (want die kosten ook bakken met geld) meer toen hier en dan heb je je financiele dekking okay? Het is allemaal niet zo moeilijk.
Het geld wordt nu ook gewoon heel verkeerd uitgegeven. Burger willen daar niet meer een prijs voor betalen, aangezien de burger altijd de klos is.
Geen vluchtelingen meer toe laten en dus uit allerlei verdragen stappen kost geld, moet je nog meer dekken.

Ik geef wel toe dat die domme 'dekking' door Wilders wel vaak gebruikt wordt. Maar in deze motie nam hij zelfs die moeite niet. Deze motie zei feitelijk: kan mij het nageslacht schelen, ik wil nu hun geld uitgeven.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  woensdag 20 oktober 2021 @ 09:50:31 #292
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_201828415
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 09:30 schreef Hanca het volgende:

[..]
Geen vluchtelingen meer toe laten en dus uit allerlei verdragen stappen kost geld, moet je nog meer dekken.

Ik geef wel toe dat die domme 'dekking' door Wilders wel vaak gebruikt wordt. Maar in deze motie nam hij zelfs die moeite niet. Deze motie zei feitelijk: kan mij het nageslacht schelen, ik wil nu hun geld uitgeven.
Kap eens met dekking dekking dekking. 15 jaar geleden was er ook geen eigen risico en dat ging ook prima. En haal de geld crisis van 10 jaar geleden er niet bij want dat is al lang voorbij. Terwijl het eigen risico er nog steeds is en zelfs duurder wordt ieder jaar. Het is toch van de zotte? En dan ook nog vluchtelingen hiernaartoe halen wat ook geld kost. Dit valt gewoon niet meer uit te leggen.
En dat mensen zoals jij dat niet snappen is vrij ernstig vind ik. Jullie hebben een groot BORD voor jullie hoofd. 8)7
Mijn echte naam begint met een D en eindigd op een O.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 10:09:09 #293
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_201828617
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 09:50 schreef Bart.Messen het volgende:

[..]
Kap eens met dekking dekking dekking. 15 jaar geleden was er ook geen eigen risico en dat ging ook prima.

Toen er enorme wachtrijen waren en ze het hele systeem op de schop hebben gegooid in een wet van 41 pagina's met 2 jaar aanlooptijd.
Toen bedoel je?
Het staat Geert W. vrij om alle sociale partners af te gaan, info te verzamelen en met een nieuwe toekomstbestendige zorgverzekeringswet te komen zonder eigen risico. Maar dat doet hij niet, hij komt niet verder dan gratis bier-moties. Omdat ie een waardeloos kamerlid is met een fractie die al 10 jaar geen donder uitvoert en te belabberd is om een wetsvoorstel in elkaar te knutselen.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 10:13:19 #294
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_201828644
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 10:09 schreef VoMy het volgende:

[..]
Toen er enorme wachtrijen waren en ze het hele systeem op de schop hebben gegooid in een wet van 41 pagina's met 2 jaar aanlooptijd.
Toen bedoel je?
Het staat Geert W. vrij om alle sociale partners af te gaan, info te verzamelen en met een nieuwe toekomstbestendige zorgverzekeringswet te komen zonder eigen risico. Maar dat doet hij niet, hij komt niet verder dan gratis bier-moties. Omdat ie een waardeloos kamerlid is met een fractie die al 10 jaar geen donder uitvoert en te belabberd is om een wetsvoorstel in elkaar te knutselen.
Ja Rutte heeft in 10 jaar tijd gelukkig veel meer uitgevoerd. 8)7
Waarom loop je nog steeds met een bord voor je hoofd?
Hij heeft wel gefraudeerd met de kindertoeslag...dat is natuurlijk zo veel werk. 8)7 8)7 8)7 8)7
Mijn echte naam begint met een D en eindigd op een O.
pi_201828647
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 15:43 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Wat doet het logo van zijn gezworen vijand de NPO daar? :')
Dat hebben ze op de tank veranderd in Nederlandse Propaganda Omroep, zodat de ogen van de schapen opengaan!
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_201828723
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 09:50 schreef Bart.Messen het volgende:

[..]
Kap eens met dekking dekking dekking. 15 jaar geleden was er ook geen eigen risico en dat ging ook prima. En haal de geld crisis van 10 jaar geleden er niet bij want dat is al lang voorbij. Terwijl het eigen risico er nog steeds is en zelfs duurder wordt ieder jaar. Het is toch van de zotte? En dan ook nog vluchtelingen hiernaartoe halen wat ook geld kost. Dit valt gewoon niet meer uit te leggen.
En dat mensen zoals jij dat niet snappen is vrij ernstig vind ik. Jullie hebben een groot BORD voor jullie hoofd. 8)7
Niet kappen met dekking. Jij kijkt blijkbaar nooit een debat en snapt ook niks van financiën. Een motie moet dekking hebben, anders is hij onuitvoerbaar. Vrij simpel.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  woensdag 20 oktober 2021 @ 10:24:35 #297
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_201828779
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 10:20 schreef Hanca het volgende:

[..]
Niet kappen met dekking. Jij kijkt blijkbaar nooit een debat en snapt ook niks van financiën. Een motie moet dekking hebben, anders is hij onuitvoerbaar. Vrij simpel.
Nee is het niet. Schap maar lekker op andere (onnodige) kosten en het is prima uitvoerbaar. Maar dat komt Rutte niet goed uit volgens mij.
Is het nou zo moeilijk om dat te snappen? 8)7 Mijn hemel zeg.
Mijn echte naam begint met een D en eindigd op een O.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 10:27:22 #298
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_201828816
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 10:13 schreef Bart.Messen het volgende:

[..]
Ja Rutte heeft in 10 jaar tijd gelukkig veel meer uitgevoerd. 8)7
Waarom loop je nog steeds met een bord voor je hoofd?
Hij heeft wel gefraudeerd met de kindertoeslag...dat is natuurlijk zo veel werk. 8)7 8)7 8)7 8)7
Waarom begin je over iets anders? Waarom kun je niet ingaan op het onderwerp waar je zelf over begon? Je zegt dat je we 15 jaar geleden geen eigen risico hadden. Maar toen hadden we een hele andere zorgwet. Daar ging het over. Waarom begin je opeens over Mark Rutte?
Dit is een terugkerend patroon, dat zodra je ergens op wordt gewezen - meestal dat je uit je nek aan het kletsen bent - je snel over iets anders begint? Durf je niet verder te praten over het eigen risico? En waarom niet dan?
pi_201828849
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 10:24 schreef Bart.Messen het volgende:

[..]
Nee is het niet. Schap maar lekker op andere (onnodige) kosten en het is prima uitvoerbaar. Maar dat komt Rutte niet goed uit volgens mij.
Is het nou zo moeilijk om dat te snappen? 8)7 Mijn hemel zeg.
Als Wilders het met 'onnodige kosten' wil dekken, moet hij die kosten noemen in de motie. Maar dat doet hij niet.

Is dat nou zo moeilijk te begrijpen? Een motie met financiële gevolgen heeft dekking nodig. Hij had kunnen zeggen: de inkomstenbelasting voor alle Nederlanders met 265 euro omhoog. Of: 4,5 miljard bezuinigen op de zorg, dan blijft het in dezelfde begroting.

Maar dit is een ongedekte motie. En dus gewoon een 'gooi het maar over de schutting naar het nageslacht'-motie.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  woensdag 20 oktober 2021 @ 10:33:16 #300
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_201828879
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 10:27 schreef VoMy het volgende:

Waarom begin je over iets anders?
Waarom niet? Het zijn de feiten.
Zeggen dat Geert Wilders niks heeft uitgevoerd is trouwens ook kletskoek. Zit jij in de tweede kamer? Heb jij letterlijk gezien dat Wilders de hele dag met twee vinger in zijn neus zit? Lijkt me sterk. Dus kom met betere argumenten en misschien dat ik je dan nog een beetje serieus kan nemen.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 10:27 schreef VoMy het volgende:

Je zegt dat je we 15 jaar geleden geen eigen risico hadden. Maar toen hadden we een hele andere zorgwet. Daar ging het over. Waarom begin je opeens over Mark Rutte?
Dit is een terugkerend patroon, dat zodra je ergens op wordt gewezen - meestal dat je uit je nek aan het kletsen bent - je snel over iets anders begint? Durf je niet verder te praten over het eigen risico? En waarom niet dan?
Een andere zorgwet? Maar wat boeit dat? Betaalden we toen meer voor een zorgverzekering? Volgens mij niet. En dat was prima te doen. Toen hadden we ook geen dekking nodig. Dus doe even normaal zeg. 8)7
En als ik het over Rutte wil hebben dan doe ik dat gewoon. Daar heb ik jouw permissie niet voor nodig.
Mijn echte naam begint met een D en eindigd op een O.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')