Je hebt een verandering van situatie na elke verandering in het maatregelenpakket en een verandering in verspreiding. Je hebt superveel meetpunten en je hebt een GGD die aan BCO doet. Gewoon omheen modelleren en je meet het effect hoor, dit is namelijk letterlijk hoe meten werkt.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:10 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Uhu, om het effect te meten moet je uit gaan van een prognose welke je meet door het effect er uit te halen.
Nu je het zo goed beargumenteerd ben ik het helemaal met je eens. Iemand een domme debiel vinden maakt hem meer links dan rechts. Ben jij links of rechts?quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:03 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Rutte is gewoon een domme debiel. Dus wat dat betreft is hij in mijn ogen meer links dan rechts als je het mij vraagt. Nou en nu hebben we ook nog mevrouw Kaag erbij. Dubbel feest.
Dat zal best, maar hij draagt nou niet bepaald ideeën aan om het te verhelpen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:08 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik vind de voorstellen van Geert Wilders en Baudet niet gek eigenlijk. Die eigen risico is ook bespottelijk. We betalen al heel veel zorgverzekering per maand. En dan ook nog eens een eigen risico van bijna 400 euro als je zorg nodig hebt. We worden gewoon dik genaaid. Ik kan het niet anders zeggen sorry.
Die laatste moties had er gewoon doorheen gemoeten. Maar ja....dat komt Rutte niet goed uit natuurlijk.
Rechts en ik ga met de volgende verkiezingen zeker (ZONDER TWIJFEL) op Geert Wilders stemmen. Baudet zat ik nog over te twijfelen aangezien ik vind dat hij ook wel een paar goede punten heeft.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nu je het zo goed beargumenteerd ben ik het helemaal met je eens. Iemand een domme debiel vinden maakt hem meer links dan rechts. Ben jij links of rechts?
Die hadden we hier toen nog niet zo veel.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ekte problemen zoals BUUT'NLANDERS.
Tja... dat is een kwestie van waar al het geld eigenlijk naartoe gaat he. En dat moet dan weer aangevuld worden en opgehoest worden met premies zoals het eigen risico. En wie kan dat geld maar weer ophoesten. De gewone burgers.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar hij draagt nou niet bepaald ideeën aan om het te verhelpen.
Drie weken extra vrij voor elke Nederlander zal ook mooi staan in zo'n rijtje, maar het moet ook uitvoerbaar zijn.
En waarheen is dat? Flats voor vluchtelingen?quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:20 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Tja... dat is een kwestie van waar al het geld eigenlijk naartoe gaat he.
Je bent een naamchristen dus. Ok.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:19 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Rechts en ik ga met de volgende verkiezingen zeker (ZONDER TWIJFEL) op Geert Wilders stemmen. Baudet zat ik nog over te twijfelen aangezien ik vind dat hij ook wel een paar goede punten heeft.
Maar nee nu zijn mijn twijfels verdwenen als sneeuw voor de zon. Het wordt Geert Wilders.
Bekijk de moties eens stuk voor stuk en lees ze "inhoudelijk".quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ah, dus moties steunen = vriendjespolitiek. En Geert Wilders en Baudet hebben geen vrienden in de Tweede Kamer dus hun moties komen er niet door. En dat is de schuld van Mark Rutte. En niet van Geert Wilders en Baudet.
[ afbeelding ]
VERWORPENED.
Ik bedoel, wat moet je als kamer of kabinet nu met zo'n motie? Hoe verlagen? BTW? ODE? Energiebelasting? Op gas? Of elektrisch? Hoeveel verlagen?quote:MOTIE VAN HET LID WILDERS
Voorgesteld 23 september 2021
De Kamer,
gehoord de beraadslaging,
verzoekt het kabinet, de energierekening te verlagen,
en gaat over tot de orde van de dag.
Wilders
Nee, je kunt alles wel gaan verlagen, maar wie gaat het dan betalen? Wilders uit zijn zak? Zijn partijprogramma is een A4-tje, dan kun je niet zeggen dat hij oplossingen aandraagt. Tegen zijn is makkelijk, oplossingen bedenken moeilijk. Welkom in de grote mensenwereld.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:20 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Tja... dat is een kwestie van waar al het geld eigenlijk naartoe gaat he. En dat moet dan weer aangevuld worden en opgehoest worden met premies zoals het eigen risico. En wie kan dat geld maar weer ophoesten. De gewone burgers.
Naar mijn weten hebben alle goede voorstellen van Baudet wel degelijk serieuze overweging of zelfs steun in de kamer gekregen van de andere partijen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:50 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dit is de theorie inderdaad. De praktijk is een andere. Een voorstel van Baudet steunen betekent in de regel eerst dat je voortaan nazi bent, racist etc. Daarna komt pas het inhoudelijke.
Maar als ik je nu een domme debiel zou vinden, werkt de theorie dan ook, aangezien jij stelt dat een domme debiel links is.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:19 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Rechts en ik ga met de volgende verkiezingen zeker (ZONDER TWIJFEL) op Geert Wilders stemmen. Baudet zat ik nog over te twijfelen aangezien ik vind dat hij ook wel een paar goede punten heeft.
Maar nee nu zijn mijn twijfels verdwenen als sneeuw voor de zon. Het wordt Geert Wilders.
Je hoeft mij niet welkom te heten. Ik heb jouw welkom niet nodig.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, je kunt alles wel gaan verlagen, maar wie gaat het dan betalen? Wilders uit zijn zak? Zijn partijprogramma is een A4-tje, dan kun je niet zeggen dat hij oplossingen aandraagt. Tegen zijn is makkelijk, oplossingen bedenken moeilijk. Welkom in de grote mensenwereld.
We leven in een democratie toch? Dus je doet maar.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar als ik je nu een domme debiel zou vinden, werkt de theorie dan ook, aangezien jij stelt dat een domme debiel links is.
Je hebt toch echt de meerderheid nodig als je wil dat de plannen uitgevoerd kunnen worden. Door polarisatie kom je daar niet.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:25 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet welkom te heten. Ik heb jouw welkom niet nodig.
Want in een niet-democratie kan ik je geen domme debiel vinden (in theorie he)?quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:25 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
We leven in een democrate toch? Dus je doet maar.
Voor het afschaffen van het eigen risico is best wat te zeggen. Maar om het eigen risico te dekken moet je ergens 4,5 miljard vinden. Wilders had geen enkele dekking, zijn motie bestaat uit 1 regel. Dat kan natuurlijk niet, zo maar 4,5 miljard structureel (dus elk jaar weer) zonder enige dekking.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:08 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik vind de voorstellen van Geert Wilders en Baudet niet gek eigenlijk. Die eigen risico is ook bespottelijk. We betalen al heel veel zorgverzekering per maand. En dan ook nog eens een eigen risico van bijna 400 euro als je zorg nodig hebt. We worden gewoon dik genaaid. Ik kan het niet anders zeggen sorry.
Die laatste moties had er gewoon doorheen gemoeten. Maar ja....dat komt Rutte niet goed uit natuurlijk.
"Nooit meer regen in het weekend".quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:31 schreef Hexagon het volgende:
Laat hem een motie indienen "Op alle fietspaden wind mee"
Gewoon betrokken en bezorgde burgers zoals jij en ik!quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe die FvD/PVV schreeuwers op hun werk zijn. Of in hun relatie.
Maar wat ik mij nou afvraag: zou hij zelf nou wèrkelijk in die corona complottheorieën geloven? Of faked hij dit om stemmen te winnen van complotdenkers?quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alles voor de aandacht natuurlijk. Als je als partij te beperkt bent voor opstellen van fatsoenlijke wetsvoorstellen e.d. dan maar met extreme uitspraken.
Goed gesproken lekker linkse geluiden.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:31 schreef Hexagon het volgende:
Laat hem een motie indienen "Op alle fietspaden wind mee"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |