vvd is links volgens hemquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou laat maar weer eens zien welke linkse regering hiervoor heeft gezorgd.
Krijgen we nu zeker een YouTube-filmpje?
Het was sarcastisch bedoelt maar dat snap jij niet of zo?quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even quoten voordat ie 'm weg haalt.
Jij vindt het woningtekort dus de schuld van links? Kun je uitleggen hoe links hiervoor gezorgd heeft?quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:57 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoelt maar dat snap jij niet of zo?
Paars was dat toch. Althans dat heb ik vaak gehoord, dat de puinhopen van paars opgelost moeten worden, welke puinhopen, werd er alleen nooit bij verteld.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:57 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vaker gehoord over die legendarische linkse regering die heel het land verkloot heeft. Alleen weet niemand met te vertellen wanneer die precies aan de macht was..
Dit.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:57 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoelt maar dat snap jij niet of zo?
VLUCHTELINGEN OPGEHAALD.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:58 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jij vindt het woningtekort dus de schuld van links? Kun je uitleggen hoe links hiervoor gezorgd heeft?
Ik heb dat ook altijd maar raar gevonden. In mijn herrinering ging het nog nooit zo goed als dat het tijdens Paars ging.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Paars was dat toch. Althans dat heb ik vaak gehoord, dat de puinhopen van paars opgelost moeten worden, welke puinhopen, werd er alleen nooit bij verteld.
Rutte doet aan vriendjespolitiek en probeert zijn linkse vrienden in de tweede kamer tevreden te houden ja. Hun moties komen erdoorheen. Als Baudet of Geert Wilders een motie doen dan komt daar helemaal niks van terecht. Dus ja Rutte mag dan misschien rechts zijn. Maar hij luistert meer naar links en wat zij graag willen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
vvd is links volgens hemDus ja.
Misschien omdat de voorstellen van Baudet en Wilders zelfs Rutte te ver gaan? Hoe denk je daarover?quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:01 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Rutte doet aan vriendjespolitiek en probeert zijn linkse vrienden in de tweede kamer tevreden te houden ja. Hun moties komen erdoorheen. Als Baudet of Geert Wilders een motie doen dan komt daar helemaal niks van terecht. Dus ja Rutte mag dan misschien rechts zijn. Maar hij luistert meer naar links en wat zij graag willen.
Ja, dat had ik ook, maar wellicht was ik toen nog te jong om de echte problemen te zien.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd maar raar gevonden. In mijn herrinering ging het nog nooit zo goed als dat het tijdens Paars ging.
Zou aan de inhoud van de moties kunnen liggen, al is dat natuurlijk een belachelijk idee. Bespottelijk zelfs.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:01 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Rutte doet aan vriendjespolitiek en probeert zijn linkse vrienden in de tweede kamer tevreden te houden ja. Hun moties komen erdoorheen. Als Baudet of Geert Wilders een motie doen dan komt daar helemaal niks van terecht. Dus ja Rutte mag dan misschien rechts zijn. Maar hij luistert meer naar links en wat zij graag willen.
Rutte is gewoon een domme debiel. Dus wat dat betreft is hij in mijn ogen meer links dan rechts als je het mij vraagt. Nou en nu hebben we ook nog mevrouw Kaag erbij. Dubbel feest.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien omdat de voorstellen van Baudet en Wilders zelfs Rutte te ver gaan? Hoe denk je daarover?
Domme debiel = links?quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:03 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Rutte is gewoon een domme debiel. Dus wat dat betreft is hij in mijn ogen meer links dan rechts als je het mij vraagt. Nou en nu hebben we ook nog mevrouw Kaag erbij. Dubbel feest.
Ah, dus moties steunen = vriendjespolitiek. En Geert Wilders en Baudet hebben geen vrienden in de Tweede Kamer dus hun moties komen er niet door. En dat is de schuld van Mark Rutte. En niet van Geert Wilders en Baudet.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:01 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Nou slimmer dan jullie in ieder geval. Maar dat is mijn mening. Jullie mogen daar jullie eigen mening over hebben. Zo gaat dat in een democratie.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Domme debiel = links?
Wat ben jij dan?
Ekte problemen zoals BUUT'NLANDERS.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook, maar wellicht was ik toen nog te jong om de echte problemen te zien.
Hoe filter je het effect er uit als je het effect niet kan meten? Je zit vast in een cirkel.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:09 schreef VoMy het volgende:
Kijk naar de verspreiding van corona in Nederland, filter de maatregelen en het effect eruit
Kijk eens aan, je hebt geleerd dat je dat niet moet verwarren met mensen dood willen. Hij hanteert gewoon andere principes - die hier overigens altijd de standaard zijn geweest, en t.a.v. andere doodsoorzaken ook nog gewoon de standaard zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:09 schreef VoMy het volgende:
Hij staat alleen voor een beleid dat enorm veel doden tot gevolg heeft, dat hij wil uitvoeren, en dat dat die doden veroozaakt weet hij zelf ook. Hij heeft zelf gezegd dat 1 miljoen coronadoden voor hem acceptabel zouden zijn.
Ik vind de voorstellen van Geert Wilders en Baudet niet gek eigenlijk. Die eigen risico is ook bespottelijk. We betalen al heel veel zorgverzekering per maand. En dan ook nog eens een eigen risico van bijna 400 euro als je zorg nodig hebt. We worden gewoon dik genaaid. Ik kan het niet anders zeggen sorry.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ah, dus moties steunen = vriendjespolitiek. En Geert Wilders en Baudet hebben geen vrienden in de Tweede Kamer dus hun moties komen er niet door. En dat is de schuld van Mark Rutte. En niet van Geert Wilders en Baudet.
[ afbeelding ]
VERWORPENED.
Maar leg eens uit dan, hoe heeft links de woningcrisis veroorzaakt?quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:03 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Rutte is gewoon een domme debiel. Dus wat dat betreft is hij in mijn ogen meer links dan rechts als je het mij vraagt. Nou en nu hebben we ook nog mevrouw Kaag erbij. Dubbel feest.
Je kunt het effect wel meten.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:08 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Hoe filter je het effect er uit als je het effect niet kan meten?
Niet bepaald.quote:Je zit vast in een cirkel.
Uhu, om het effect te meten moet je uit gaan van een prognose welke je meet door het effect er uit te halen.quote:
Eigen risico in de zorg, je zou bijna denken dat het een rechts idee is.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:08 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik vind de voorstellen van Geert Wilders en Baudet niet gek eigenlijk. Die eigen risico is ook bespottelijk. We betalen al heel veel zorgverzekering per maand. En dan ook nog eens een eigen risico van bijna 400 euro als je zorg nodig hebt. We worden gewoon dik genaaid. Ik kan het niet anders zeggen sorry.
Die laatste moties had er gewoon doorheen gemoeten. Maar ja....dat komt Rutte niet goed uit natuurlijk.
Maar Rechts is aan de macht en blijkbaar kunnen ze dat niet aan?quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:01 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |