Weet ik veel. Maar die landen zijn groter en minder woningnood (of helemaal niet). En als jij het daar niet mee eens bent dan moet je mij een link laten zien waarin je mij daarmee kan aantonen dat het niet zo is. En van alle landen die ik heb opgenoemd graag.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En jij denkt dat die landen niet al vluchtelingen toelaat? En zelf ook niet genoeg problemen hebben?
We kijken wel naar het filmpje. Maar dat is slechts iemand anders die hetzelfde als jij roept. Niet iemand die ook met cijfers komt.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:38 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Dat probeer ik maar jullie willen geen moeite doen om een filmpje te kijken. Jullie zijn niet eens op de hoogte ook. Ik heb die urenlange film namelijk wel gekeken en zo wordt het een en ander duidelijk. Maar jullie doen die moeite niet. Dan ook niet zeiken om bewijs.
Het is gewoon ernstig dat jij mij steeds woorden in mijn mond probeert te leggen. Super irritant ook.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is ernstig dat jij dat filmpje als bewijs ziet.
Je hebt het hele debat niet gezien. Dus lul niet.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Er zit helemaal geen bewijs in het filmpje. Je zou dit toch makkelijk moeten kunnen laten zien met duidelijke statistieken.
Een kamerdebat is geen bewijs. Waarom heb je geen nieuwsbericht in de trant van:quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:38 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Dat probeer ik maar jullie willen geen moeite doen om een filmpje te kijken. Jullie zijn niet eens op de hoogte ook. Ik heb die urenlange film namelijk wel gekeken en zo wordt het een en ander duidelijk. Maar jullie doen die moeite niet. Dan ook niet zeiken om bewijs.
Is er woningnood in Duitsland?quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:40 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Weet ik veel. Maar die landen zijn groter en minder woningnood (of helemaal niet). En als jij het daar niet mee eens bent dan moet je mij een link laten zien waarin je mij daarmee kan aantonen dat het niet zo is. En van alle landen die ik heb opgenoemd graag.
Dankjewel.
Nou tot over een uur dan.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
We kijken wel naar het filmpje. Maar dat is slechts iemand anders die hetzelfde als jij roept. Niet iemand die ook met cijfers komt.
Fixed.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een kamerdebat is geen bewijs. Waarom heb je geen nieuwsbericht in de trant van:
'Dit jaar 20.000 flats, waar Nederlanders tonnen voor moeten neerleggen, gratis weggegeven aan vluchtelingen'.
Als er iemand met cijfers komt in dat filmpje, dan kun jij die cijfers hier toch ook plaatsen? Bijvoorbeeld iets van cijfers over gratis weggegeven flats, toch een onderwerp dat je krampachtig aan het ontwijken bent.quote:
Een debat is toch geen bewijs? Je praat gewoon iemand na, maar weet eigenlijk niet of het wel zo is.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:41 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Je hebt het hele debat niet gezien. Dus lul niet.
En de grondwet en verdragen niet begrijpen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:46 schreef Hexagon het volgende:
Maar wel ht schoolvoorbeeld van de PVV/FvD aanhanger
-Schrijnend gebrek aan feitenkennis
-Schrijnend gebrek aan historisch besef
-Het weigeren in te gaan op commentaar op leugenachtige beweringen
-Schreeuwerige en agressief taalgebruik
-Een algeheel gebrek aan discussievaardigheden
-En vooral een fixatie op buitenlanders
Hoezo? Alles is toch de schuld van links? Of vluchtelingen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:49 schreef Zwoerd het volgende:
Maar de kern van het probleem is dus het woningtekort, maar dat is toch niet de schuld van 'links' geweest?
Wat dacht je van buitenlanders? Want hoe je het ook went of keert, het stikt ervan op de wereld.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoezo? Alles is toch de schuld van links? Of vluchtelingen.
Jij bent toch Christen? Ik vind je houding ten opzichte van vluchtelingen (en je taalgebruik, maar dat terzijde) niet echt christelijk.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:32 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Damn moet ik me blijven herhalen of zo? Doe niet zo achterlijk man. JE HAALT GEEN VLUCHTELINGEN BINNEN ALS JE IN WONINGNOOD ZIT EERST GAAT JE VOLK VOOR ZO ZOU HET MOETEN ZIJN MAAKT GEEN KUT UIT ALS HET ER 12 20 1200 13.000 ZIJN. BOEIT NIET HET GAAT OOK GEWOON OM HET PRINCIPE. TERWIJL DE HELFT VAN DE NEDERLANDERS OP DE WACHTLIJST STAAN. DUS HOEPEL OP MET JE CIJFERS HET BOEIT NIET EENS NIKS NADA NOPES..![]()
![]()
[..]
Dat is niet ons probleem en onze buurlanden kunnen ze ook opvangen. Laat jij zelf maar een grote groep vluchtelingen in jouw huis dan als jij ze zo graag hier wilt hebben.
Jij bent echt niet goed volgens mij.
Het komt vooral door linkse mensen zoals jij, die altijd op Rutte of Balkenende hebben gestemd.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoezo? Alles is toch de schuld van links? Of vluchtelingen.
Kom op, er staat duidelijk in de Bijbel: Heb uw naasten lief, behalve ALS ER WONINGNOOD ISquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:51 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Jij bent toch Christen? Ik vind je houding ten opzichte van vluchtelingen (en je taalgebruik, maar dat terzijde) niet echt christelijk.
Klopt is de schuld van rechts.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:49 schreef Zwoerd het volgende:
Maar de kern van het probleem is dus het woningtekort, maar dat is toch niet de schuld van 'links' geweest?
Nou laat maar weer eens zien welke linkse regering hiervoor heeft gezorgd.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:55 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Klopt is de schuld van rechts.
Even quoten voordat ie 'm weg haalt.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:55 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Klopt is de schuld van rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |