Alsof de ambtenaar die dit moet doen voor 9 uur al aan het werk is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe laat precies weet ik niet, maar ik ben wel blij dat mijn aanvraag voor 'nog genoeg tijd voor een kopje koffie/thee' lijkt te zijn goedgekeurd.
Uberhaupt... Ambtenaren en werkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof de ambtenaar die dit moet doen voor 9 uur al aan het werk is.
verbinding denied..quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:02 schreef ijs_beer het volgende:
Biep boep.
Sc Opstarten
Flauwe grappen kalibreren
Inbelverbinding met Spanje verifiëren
Ook dat. En al helemaal op vrijdag. Probeer maar eens iemand van de gemeente op vrijdag te bereiken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Uberhaupt... Ambtenaren en werken
Blue screen of strani.quote:
Ik dien dit hierbij meteen als verzoek in.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Klinkt aardig. Muzikale reset. Lil kutkleine dr uit. Adele dr in.
Misschien is het er wel zo een in India die wel ergens op de loonlijst staat maar nooit aanwezig is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof de ambtenaar die dit moet doen voor 9 uur al aan het werk is.
Zou jij naar je werk gaan als je zeker weet dat het je laatste dag op aarde is?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Uberhaupt... Ambtenaren en werken
Ik ben wel net vandaag weer aan het werk gegaan. Ik heb de mails van de afgelopen dagen behandeld en nu wacht ik tot het 12 uur is. En dan is het week- danwel life end, wie zal het zeggenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou jij naar je werk gaan als je zeker weet dat het je laatste dag op aarde is?
Nee, maar wel naar een leuke Duitse plaats zoals Aachen om nog een leuk dagje te hebben.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou jij naar je werk gaan als je zeker weet dat het je laatste dag op aarde is?
Leugens van de MSM natuurlijk, een crash is niet veel erger dan een griepje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:15 schreef H_T het volgende:
Tijdens de reset moet je overigens niet op de weg zittenDat gaat behoorlijk wat crashes veroorzaken waarbij de wakkeren ook betrokken kunnen raken!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Leugens van de MSM natuurlijk, een crash is niet veel erger dan een griepje.
Ja wat dat betreft gewoon zuur dat hij daarmee niet heeft mogen gaan. Volgens mij was dat heel smaakvol en mooi geworden. Meer landen hadden hier last van in elk geval, dat het na 2020 met dezelfde artiest in 2021 erg tegenviel. Ergens ook wel fijn dat we gewoon een hele nieuwe lichting krijgen komend jaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:00 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Had zo graag Grow gezien. Daar had ie toch echt wel minimaal een punt mee gehaald, dat was zo mooi.
Handen wassen tegen The Great Reset? Helpt dat ook al?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:26 schreef Arizona het volgende:
Het is trouwens ook Internationale Handenwas Dag vandaag
Doe maar een Frits Sprits voor mijquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:25 schreef Arizona het volgende:
Ik heb lekkere spritsen bij de koffie! Jullie ook eentje? Ik krijg ze toch niet allemaal op voor de Reset
Het had ook een flinke reset geweest als mensen daarmee niet waren begonnen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:26 schreef Arizona het volgende:
Het is trouwens ook Internationale Handenwas Dag vandaag
Daarom werk ik thuis vandaag.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:15 schreef H_T het volgende:
Tijdens de reset moet je overigens niet op de weg zittenDat gaat behoorlijk wat crashes veroorzaken waarbij de wakkeren ook betrokken kunnen raken!
Ik denk dat de woke mensen ook rebelleren door geen handen te wassen vandaag! Dat zij wel weten dat dit een wassenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Handen wassen tegen The Great Reset? Helpt dat ook al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |