Ugh, die vloer vind ik lelijker dan het beeld. Echt zo'n warme uitstraling, je bent meteen thuis als je de woonkamer instapt. Heerlijk. Net een gemeentehuis of tandartsenpraktijk.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:31 schreef Fietsertje70 het volgende:
Zou de baby niet bang worden?
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)aris-de-quaylaan-41/
Ik heb toch even een snelle poging gedaan, zeker 200 spotjes!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Eethoek met spotjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wie telt de totale aantal spotjes ff![]()
![]()
Damn it.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:34 schreef Lienekien het volgende:
Welke FOK!kers wonen hier?
[ afbeelding ]
Dat is een mooie voor de satirische twitteraccount @onderhoudsarmoe. Met als meest schrijnend voorbeeld:quote:Op woensdag 27 oktober 2021 08:46 schreef Jhojho-1987 het volgende:
Zelden zo'n troosteloze achtertuin gezien....
[ afbeelding ]
Haal die tuinset weg en je waan je op de luchtplaats van een gevangenis.
Dit huis in Barneveld
Dat studenthuis zit vol met Tukkersquote:Op woensdag 27 oktober 2021 08:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Damn it.
Ik wist zeker dat het Haarlem was door de elite pauper stickers..
Had ik het gewoon fout
Dat is toch om verdrietig van te wordenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:05 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat is een mooie voor de satirische twitteraccount @:onderhoudsarmoe. Met als meest schrijnend voorbeeld:
[ twitter ]
Zo zonde, want dat was een hele mooie tuinquote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:05 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat is een mooie voor de satirische twitteraccount @:onderhoudsarmoe. Met als meest schrijnend voorbeeld:
[ twitter ]
Een scheve foto?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ligt het aan mij of is dit gewoon scheef?
[ afbeelding ]
Grote kans ja. Waarom zou je zoiets neerzettenquote:
Het verkoopt toch wel. Daar doet die foto niks aan af.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grote kans ja. Waarom zou je zoiets neerzetten
Zou het door een groothoeklens kunnen komen?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem nu 4 graden gedraaid:quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat het zo is, maar het zou een enscenering kunnen zijn van Het meisje met de parel, waarbij iemand zich heeft verkleed als het meisje in het origineel. In dat geval is het wel zo netjes om het gezicht onherkenbaar te maken.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:00 schreef Mrmime het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom wordt dit schilderij geblurred? Het is vast niet de echte Vermeer die daar hangt![]()
hier te vinden: https://www.funda.nl/koop/de-lutte/huis-42468292-dorpstraat-45/
Zal wel een feature zijn van het programma dat de makelaar gebruikt, automatische blur bij gezichtsherkenning. Bij foto's aan de muur is het wel handig (ben benieuwd of het bevallingsfoto's ook zou blurren)quote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:00 schreef Mrmime het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom wordt dit schilderij geblurred? Het is vast niet de echte Vermeer die daar hangt![]()
Dat zou kunnen inderdaad. Dank voor het plaatsen van de foto! Ik ben aan het klungelen met die [ ] tagsquote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:06 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo is, maar het zou een enscenering kunnen zijn van Het meisje met de parel, waarbij iemand zich heeft verkleed als het meisje in het origineel. In dat geval is het wel zo netjes om het gezicht onherkenbaar te maken.
Edit: het gaat om deze foto:
[ afbeelding ]
Er staat nog geen plant in de border. Overdrijven is ook een vak zeg.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:05 schreef Viv het volgende:
[..]
[ twitter ]
Lijkt meer op de ronde vorm van de aardequote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Refo's, lekker makkelijk onderhoud aan de tuin.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 08:46 schreef Jhojho-1987 het volgende:
Zelden zo'n troosteloze achtertuin gezien....
[ afbeelding ]
Haal die tuinset weg en je waan je op de luchtplaats van een gevangenis.
Dit huis in Barneveld
Ik heb wel eens gezien dat een foto van Willem en Maxima geblurred was. (Op de 360 graden foto niet, zo kwam ik er achter).quote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:00 schreef Mrmime het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |