Ik zie 1 nieuwe balk liggen die strak in de menie zit, de andere balken zijn al een stuk roestiger. Ben benieuwd waardoor dit fout gegaan is want die hele uitbouw is gaan verzakken. Dat kan toch niet komen door die greppel die ze daarnaast gegraven hebben?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:19 schreef bleiblei het volgende:
Oh my god.
Huis kopen van bijna een miljoen en dan een roemeense beun zijn gang laten gaan.
Ik zie trouwens wel de stalen balken tussen het puin liggen, dus het was al gestut. Zal dan wellicht wat misgegaan zijn met de oplegging van die balken. Weet wel dat onze aannemer daar bijzonder stressvol mee om ging. Ook met de droogtijden van de ondersabelingsmortel. Alles waar stalen balken op kwamen, liet hij dubbel zo lang drogen voordat de stutten er onderuit gingen, just to be sure.
Heb je de 360' foto van de inloopkast gezien?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:42 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Vind je? Valt wel mee toch, ik zie zo gauw niets storends, op het schoenenkastje na misschien.
Ja, dat schoenenkastje, dat zegt hij.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:52 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Heb je de 360' foto van de inloopkast gezien?
OMG dat is toch je ergste nachtmerrie als je aan het verbouwen bent! Ik heb van dit soort dingen echt wakker gelegen, als ze grote ingrepen moesten doen. Je hoopt toch maar dat je aannemer geen verkeerde inschattingen doet... en dat de vorige verbouwers het een beetje zinnig hebben aangepakt. Ik weet nog bij mijn eerste verbouwing (2010) dat er een schouw werd weggebroken en toen bleek dat de grootste dwarsbalk van het huis niet rustte op de muur die ik deelde met de buren, maar op die schouw. Dat was dag 1 van de verbouwing. Gelukkig had de aannemer dat meteen door, alles gestut en opgelost uiteindelijk, maar dat was wel een tegenvaller meteen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:15 schreef loveli het volgende:
Voor de verbouwing:
[ afbeelding ]
Nu:
https://nos.nl/artikel/24(...)-hilversum-ingestort
[ afbeelding ]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)aaid-met-brokstukken
[ afbeelding ]
Oeps.
https://www.ad.nl/het-goo(...)ltelijk-in~aa242987/
[..]
Nog eentje van de achterkant.
[ afbeelding ]
Dat noemen ze een roop. Het is traditie en wordt bij mooi weer gebruikt ondanks bijna alle Volendammers een wasdroger hebben.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:07 schreef Karstman het volgende:
[..]
Waarom het is weet ik niet maar in Volendam en vooral Monnickendam is/was dit heel normaal. Van oudsher de manier om was te drogen daar. Zal geïnspireerd zijn op het tuig van een vissersschip en misschien was het wel een manier om oude onderdelen van een vissersboot te hergebruiken.
"U wilt thuiswerken. Heeft u een rustige ruimte waar u kunt werken?"quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:18 schreef Candaasje het volgende:
Zie je niet heel vaak nee, dan nog eerder trapliften e.d.![]()
Ik vond deze trap ook wel een beetje opmerkelijk, in een verder zwart/wit strakgetrokken huis met in de tuin kunstgras ()
[ afbeelding ]
Hier:
https://www.funda.nl/koop(...)-bevrijdingstraat-6/
Die klok in de "fitnessruimte" vind ik ook wel opmerkelijk.quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:18 schreef Candaasje het volgende:
Zie je niet heel vaak nee, dan nog eerder trapliften e.d.![]()
Ik vond deze trap ook wel een beetje opmerkelijk, in een verder zwart/wit strakgetrokken huis met in de tuin kunstgras ()
[ ]
Hier:
https://www.funda.nl/koop(...)-bevrijdingstraat-6/
Ja, als de verwarmingsbuizen over de trapleuning heen lopen gaat een traditionele traplift ook lastig worden...quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:10 schreef Karstman het volgende:
Dat verwacht je niet, in deze redelijk standaard en verouderd ogende jaren 60 woning met ditto keuken staat ineens een lift midden in de kamer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er woont iemand met een handicap lijkt het dus het is logisch maar ik moest wel even twee keer kijken eerst.
Ik vind het echt heel leukquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:50 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
In Ridderkerk
-edit-
Ik zie nu pas dat ze het uitgezaagde stuk muur maar tegen het plafond geplakt hebben, scheelt weer een puincontainer he
[ afbeelding ]
Ik ook. Groot rond raam erin en niks meer aan doen!quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:02 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel leuk
Niet heel praktisch maar ach
Alles beter dan die standaard woonmeuk in Nederland inderdaad, gelukkig durfde weer iemand daar in ieder geval iets van af te wijkenquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:02 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel leuk
Niet heel praktisch maar ach
Dan heb je een mooie eetkamer om louter naar te kijken.quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ook. Groot rond raam erin en niks meer aan doen!
Degene die eraan begonnen was om het op te knappen, is er kennelijk op afgeknapt.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 09:09 schreef Fietsertje70 het volgende:
Iemand nog ambities om een hotel te beginnen?
[ afbeelding ]
en ik kan eigenlijk elke foto van funda plaatsen, wat een puinbak
Afgesleten door het douchen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:44 schreef Lienekien het volgende:
Misschien is tegelverf een optie? Misschien ook niet.
[ afbeelding ]
Voor 50k minder heb je iets soortgelijks, maar mét fatsoenlijke tuin én het ziet er een stuk beter uit...quote:Op woensdag 20 oktober 2021 09:09 schreef Fietsertje70 het volgende:
Iemand nog ambities om een hotel te beginnen?
[ afbeelding ]
en ik kan eigenlijk elke foto van funda plaatsen, wat een puinbak
iets met appels & perenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:17 schreef flipsen het volgende:
[..]
Voor 50k minder heb je iets soortgelijks, maar mét fatsoenlijke tuin én het ziet er een stuk beter uit...
aan de andere kant van Nederland In Duitsland, dat dan weer wel...
Mijn eerste gedachte was "dit schreeuwt studentenhuis". De Funda omschrivjing leert mij dat dit correct is.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:34 schreef Lienekien het volgende:
Welke FOK!kers wonen hier?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |