abonnement Unibet Coolblue
pi_201720641
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 20:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Een eigen huis waarin je woont is geen belegging maar gewoon een dak boven je hoofd. Dat dat fictief in waarde stijgt heb je helemaal niets aan. Ik kan mijn boodschappen er niet mee betalen. Sterker nog; wanneer je geen onderhoud verricht wordt het huis steeds minder waard.

Dit is echt een schandalig plan dat bedoeld is om de staatskas, ten koste van de werkende middenklasse, te spekken.
Er is in het nieuwe normaal dan ook geen plaats meer voor een middenklasse, daarom dient die gedecimeerd te worden.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 11 oktober 2021 @ 20:29:31 #152
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201720665
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 18:39 schreef Confetti het volgende:

[..]
Uiteraard. Want die hebben ook meegeprofiteerd van die enorme stijgingen. Al decennialang wordt veel meer welvaart bij elkaar verzameld via kapitaal dan arbeid. De laatste jaren is dat al helemaal scheefgegroeid.

Een modaal gezin pakt nu 50k euro per jaar vermogenswinst zonder belasting. Hoelang zou een gemiddeld modaal gezin doen om 50k (na aftrek van 40% belasting) te sparen?

Ik ga ook naar 32 uur per week straks. Het is wel goed zo. Geld verdienen doe je met kapitaal. Arbeid is dan een leuke aanvulling om de boodschappen mee te doen.
Hoezo pakkennze 50K? Ze wonen in hetzelfde huis dat op papier meer waard wordt. Heb je helemaal niks aan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201720696
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 20:27 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Onzin, duitsland is super goedkoop (behalve het gekoloniseerde stukje aan de grens waar alleen nederlanders wonen)
De voormalige DDR is inderdaad spotgoedkoop, maar alles wat op maximaal een half uur rijafstand van een grote stad ligt is inmiddels volstrekt onbetaalbaar.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_201720778
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 20:28 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Er is in het nieuwe normaal dan ook geen plaats meer voor een middenklasse, daarom dient die gedecimeerd te worden.
Dan vooral lekker conservatief stemmen of rechts. want histrisch gezien willen die altijd de middenklasse kapot hebben willen maken.
pi_201720919
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 20:36 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Dan vooral lekker conservatief stemmen of rechts. want histrisch gezien willen die altijd de middenklasse kapot hebben willen maken.
Stemmen is sowieso volstrekt nutteloos, voor de gemiddelde politicus is de burger iets vies dat zijn of haar mond moeten houden en vooral veel belasting moet ophoesten.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 11 oktober 2021 @ 20:52:26 #156
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201721096
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 20:36 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Dan vooral lekker conservatief stemmen of rechts. want histrisch gezien willen die altijd de middenklasse kapot hebben willen maken.
Immers de herverdeling van welvaart is niet bij uitstek een links thema? Alleen op de posters komt ‘t geld van bedrijven en superrijken, in de praktijk melken zij dezelfde middenklasse. Daar is door de aantallen veel te halen en is de rijkdom en dus macht voldoende gedistribueerd om geen sterke tegen lobby te kunnen organiseren.

Overigens gaat ‘t de Nederlandse middenklasse niet slecht af meen ik. Zeker niet als je een huis hebt. Nog.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_201721206
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 20:52 schreef GemMagic het volgende:

[..]
Immers de herverdeling van welvaart is niet bij uitstek een links thema? Alleen op de posters komt ‘t geld van bedrijven en superrijken, in de praktijk melken zij dezelfde middenklasse. Daar is door de aantallen veel te halen en is de rijkdom en dus macht voldoende gedistribueerd om geen sterke tegen lobby te kunnen organiseren.

Overigens gaat ‘t de Nederlandse middenklasse niet slecht af meen ik. Zeker niet als je een huis hebt. Nog.
Herverdeling welvaart is bij uitstek een links thema. Benoemen van ongelijkheid en onrechtvaardigheid is een links en rechts thema.

Voorbeeld Engelse boeren waren blij dat de Torries benoemde hoe oneerlijke en achter gesteld ze werden door de eu, maar eenmaal uit de eu gaat er nog geen fractie van de subsidies die UK kreeg ( als Netto betaler dus ruimschoots over zou moeten halen) meer naar de boeren.
pi_201721484
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het gaat niet om geld verdienen he, het gaat om het reguleren van de woningmarkt.
Zolang je het huis niet verkoopt heb je die overwaarde helemaal niet. Belachelijke ideeën weer.
pi_201721805
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 20:22 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Je kunt prima huizen kopenn voor 225k. Op dit moment staan er minimaal 4497 huizen te koop in Nederland tussen de 100k eN 225k. daar zit vast iets tussen, als je 50k aflost heb je de hypotheek hou je een hypotheek van 175k over. Heb je een hypotheek van 551 bruto (volle aflossing). nou medunkt, dan betaal je dus echt een happekras. Los je elke maand 250 euro extra af, en heb je met 20 jaar huis helemaal afgelost. En meoten mensen niet zeuren als ze kiezen om te blijven zitten en belasting willen betalen over geld op de rekening.
Ja ja kijk jij wel goed op funda?

Dat zijn of huizen in dorpen waar je niets hebt, huizen met 1 of 2 slaapkamers en praktisch alle huizen zijn van voor 1960 ala krotten zonder degelijke isolatie waarschijnlijk.

Het word dan wel heel afhankelijk van je persoonlijke situatie.

En zelfs dan nog, met Bijv een laag inkomen ga jij in praktische zin nog steeds dat resterende bedrag niet krijgen voor een hypotheek.
pi_201722089
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Ja ja kijk jij wel goed op funda?

Dat zijn of huizen in dorpen waar je niets hebt, huizen met 1 of 2 slaapkamers en praktisch alle huizen zijn van voor 1960 ala krotten zonder degelijke isolatie waarschijnlijk.

Het word dan wel heel afhankelijk van je persoonlijke situatie.

En zelfs dan nog, met Bijv een laag inkomen ga jij in praktische zin nog steeds dat resterende bedrag niet krijgen voor een hypotheek.
Definieer laag inkomen. Met een ton op de bank is veel mogelijk.
  maandag 11 oktober 2021 @ 21:52:45 #161
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_201722555
Opinie | Klaas Knot? Ontsla die vent!

Macro-econoom en BNR-commentator Kees de Kort vindt het ongelooflijk dat president Klaas Knot van de Nederlandsche Bank in zo weinig tijd zo veel onzin kan uitkramen. 'Klaas praat poep op een verschrikkelijke manier. Ontsla die vent.'

Knot waarschuwt voor instabiliteit van de financiële markten. 'Zijn verhaal is gebaseerd op de financiële markten, wat is het probleem als de koersen dalen? Dat is niet leuk, dat snappen we, maar wat is daar het probleem van? Te veel geld als oorzaak van het huizenprobleem? Wat dacht Klaas ervan om de rente verhogen? Dan wordt het voor beleggers interessant om te kijken of ze een huis kopen of obligaties.'

'De kern van het probleem is niet de jubelton en aftrekposten, de kern van het probleem is hogere rente. En dat kan weer niet vanwege de financiële markten. Blijkbaar is de angst voor koersdaling allesbepalend voor Klaas Knot en zijn monetaire beleid. En dan dat onwaarschijnlijke gelul over klimaatrisico. Denk je echt dat verzekeraars daar geen rekening mee houden? Denk je nou echt dat die verrast gaan worden als er een keer een overstrominkje is? Wat denk je dat het werk van verzekeren is? Dat is nadenken over risico's, onder andere klimaatrisico's en dat wordt verdisconteerd in de premies.'

'Mijn persoonlijke bullshitmeter is gecrasht na één minuut Klaas Knot. Dat is niet erg, maar Klaas is niet een of andere wappie. Als een wappie totale onzin uitslaat, dan zegt je: ga jij eens even een boek lezen. Maar dit is een verantwoordelijke autoriteit van een belangrijk instituut. Dat biedt weinig vertrouwen. Alle problemen die er zijn worden veroorzaakt door gratis geld. Hij draait overal omheen, de rente moet omhoog. Ontsla die vent.'

BNR
pi_201723228
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 20:29 schreef LXIV het volgende:

[..]
Hoezo pakkennze 50K? Ze wonen in hetzelfde huis dat op papier meer waard wordt. Heb je helemaal niks aan.
Inderdaad. Ik heb 250k "gepakt" in de laatste jaren maar daar zijn het onderhoud, de hypotheek, de verzekering en de OZB niet minder van geworden.
Er kan pas gecashed worden als het bouwwerk niet langer dient als dak boven het hoofd. Bij ons is dat het geval als de laatste tussen 6 plankjes het erf gaat verlaten. En dan begint het cashen, de belastingdienst met de erfbelasting als eerste.

Geduld, geduld Klaas Klapmongool !
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_201724052
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 17:53 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
vind ik ook, daarom vind ik ook dat je geen belasting mag heffen op aandelen, want dat is geld wat niet bestaat.
Aandelen kun je direct verkopen en ook nog in delen. Een huis kan ik niet in delen verkopen. Bovendien heb je een dak boven je hoofd nodig.
  maandag 11 oktober 2021 @ 23:40:38 #164
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201724327
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:52 schreef AchJa het volgende:
Opinie | Klaas Knot? Ontsla die vent!

Macro-econoom en BNR-commentator Kees de Kort vindt het ongelooflijk dat president Klaas Knot van de Nederlandsche Bank in zo weinig tijd zo veel onzin kan uitkramen. 'Klaas praat poep op een verschrikkelijke manier. Ontsla die vent.'

Knot waarschuwt voor instabiliteit van de financiële markten. 'Zijn verhaal is gebaseerd op de financiële markten, wat is het probleem als de koersen dalen? Dat is niet leuk, dat snappen we, maar wat is daar het probleem van? Te veel geld als oorzaak van het huizenprobleem? Wat dacht Klaas ervan om de rente verhogen? Dan wordt het voor beleggers interessant om te kijken of ze een huis kopen of obligaties.'

'De kern van het probleem is niet de jubelton en aftrekposten, de kern van het probleem is hogere rente. En dat kan weer niet vanwege de financiële markten. Blijkbaar is de angst voor koersdaling allesbepalend voor Klaas Knot en zijn monetaire beleid. En dan dat onwaarschijnlijke gelul over klimaatrisico. Denk je echt dat verzekeraars daar geen rekening mee houden? Denk je nou echt dat die verrast gaan worden als er een keer een overstrominkje is? Wat denk je dat het werk van verzekeren is? Dat is nadenken over risico's, onder andere klimaatrisico's en dat wordt verdisconteerd in de premies.'

'Mijn persoonlijke bullshitmeter is gecrasht na één minuut Klaas Knot. Dat is niet erg, maar Klaas is niet een of andere wappie. Als een wappie totale onzin uitslaat, dan zegt je: ga jij eens even een boek lezen. Maar dit is een verantwoordelijke autoriteit van een belangrijk instituut. Dat biedt weinig vertrouwen. Alle problemen die er zijn worden veroorzaakt door gratis geld. Hij draait overal omheen, de rente moet omhoog. Ontsla die vent.'

BNR
Op Kees kun je altijd bouwen
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 00:52:16 #165
168739 Red_85
'echt wel'
pi_201724585
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:52 schreef AchJa het volgende:
Opinie | Klaas Knot? Ontsla die vent!

Macro-econoom en BNR-commentator Kees de Kort vindt het ongelooflijk dat president Klaas Knot van de Nederlandsche Bank in zo weinig tijd zo veel onzin kan uitkramen. 'Klaas praat poep op een verschrikkelijke manier. Ontsla die vent.'

Knot waarschuwt voor instabiliteit van de financiële markten. 'Zijn verhaal is gebaseerd op de financiële markten, wat is het probleem als de koersen dalen? Dat is niet leuk, dat snappen we, maar wat is daar het probleem van? Te veel geld als oorzaak van het huizenprobleem? Wat dacht Klaas ervan om de rente verhogen? Dan wordt het voor beleggers interessant om te kijken of ze een huis kopen of obligaties.'

'De kern van het probleem is niet de jubelton en aftrekposten, de kern van het probleem is hogere rente. En dat kan weer niet vanwege de financiële markten. Blijkbaar is de angst voor koersdaling allesbepalend voor Klaas Knot en zijn monetaire beleid. En dan dat onwaarschijnlijke gelul over klimaatrisico. Denk je echt dat verzekeraars daar geen rekening mee houden? Denk je nou echt dat die verrast gaan worden als er een keer een overstrominkje is? Wat denk je dat het werk van verzekeren is? Dat is nadenken over risico's, onder andere klimaatrisico's en dat wordt verdisconteerd in de premies.'

'Mijn persoonlijke bullshitmeter is gecrasht na één minuut Klaas Knot. Dat is niet erg, maar Klaas is niet een of andere wappie. Als een wappie totale onzin uitslaat, dan zegt je: ga jij eens even een boek lezen. Maar dit is een verantwoordelijke autoriteit van een belangrijk instituut. Dat biedt weinig vertrouwen. Alle problemen die er zijn worden veroorzaakt door gratis geld. Hij draait overal omheen, de rente moet omhoog. Ontsla die vent.'

BNR
Kees de kort is altijd +1
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_201724651
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 20:11 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Het is m.i. wel een goed idee. Ik zie het als een middel om de balans qua vermogensongelijkheid die steeds groter wordt wat recht te trekken. Dat wil zeggen als je inkomstenbelasting betaalt omdat je werkt levelt dat hopelijk uit dan. "Rijken" die nauwelijks inkomstenbelasting betalen omdat ze rentenieren zijn dan duurder uit. Wat doorgaans niet erg is omdat ze toch al niet weten wat ze met al dat geld moeten. Ze kopen nu graag onroerend goed op om het duur te gaan verhuren en aldus de werkende mens nog meer uit te knijpen en te melken.

Dus mogelijk valt er een regiem te bedenken dat voor werkenden enigszins neutraal is en voor steenrijken die hun rendement halen uit hun vermogen een stuk duurder. Een eerlijk principe. Temeer omdat de rijken iets minder rijk worden maar rijk genoeg blijven en de werkende mens die zijn salaris de laatste 30 jaar nauwelijks heeft zien stijgen ondanks de gestegen productiviteit en winst van bedrijven iets meer gaat overhouden aan zijn activiteiten.

Hieronder zullen diverse reaguurders weer gaan beweren dat dit naar "communisme" neigt waarop mijn antwoord is dat de reaguurder in kwestie zelf helemaal niet rijk is (en w.s. gewoon een loonslaaf) zodat hij de rijken niet hoeft te verdedigen omdat ze dat zelf prima kunnen zoals blijkt. De bulk van de NL mensheid zal hier gewoon op vooruit gaan. Wat weleens tijd wordt.
Wat is rijk. Ik denk dat je juist de groep raakt die jij denkt te beschermen. Velen zullen na 30 jaar arbeid hun huis afgelost hebben. En de grap is dat velen met pensioen zijn en zitten in hun afbetaald huis dat vanwege de gestegen waarde niet meer te betalen is voor die groep met hun aow of zeer klein pensioen,als ze al pensioen hebben opgebouwd.

En dan heb je dus ook geen inkomen meer uit arbeid en is die flexibele mogelijkheid dus weg.

Belasten na de verkoop is nog te begrijpen want dan heb je dus het vermogen in bakstenen op de rekening staan.

Deze maatregel zou mensen mogelijk stimuleren om maar weer een hypotheek op te nemen om te verbouwen. Schulden maken loont dan weer om zo min mogelijk overwaarde te creëeren. En laat nu juist het maken van schulden ons deze financiële ellende hebben gebracht en dat al sinds de jaren 90. Een schulden economie zal het gevolg zijn.

Maar dat de rente zo laag staat en de grootste oorzaak is van deze waanzin hoor je Knot niet over. Ik ben dan ook totaal niet zo enthousiast dat mijn huis meer waard is geworden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cherni op 12-10-2021 01:31:26 ]
pi_201725330
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 01:23 schreef Cherni het volgende:

[..]
Wat is rijk. Ik denk dat je juist de groep raakt die jij denkt te beschermen. Velen zullen na 30 jaar arbeid hun huis afgelost hebben. En de grap is dat velen met pensioen zijn en zitten in hun afbetaald huis dat vanwege de gestegen waarde niet meer te betalen is voor die groep met hun aow of zeer klein pensioen,als ze al pensioen hebben opgebouwd.

En dan heb je dus ook geen inkomen meer uit arbeid en is die flexibele mogelijkheid dus weg.

Belasten na de verkoop is nog te begrijpen want dan heb je dus het vermogen in bakstenen op de rekening staan.

Deze maatregel zou mensen mogelijk stimuleren om maar weer een hypotheek op te nemen om te verbouwen. Schulden maken loont dan weer om zo min mogelijk overwaarde te creëeren. En laat nu juist het maken van schulden ons deze financiële ellende hebben gebracht en dat al sinds de jaren 90. Een schulden economie zal het gevolg zijn.

Maar dat de rente zo laag staat en de grootste oorzaak is van deze waanzin hoor je Knot niet over. Ik ben dan ook totaal niet zo enthousiast dat mijn huis meer waard is geworden.
Dit inderdaad. Net alsof iedereen die een huis bezit in NL stinkend rijk is. De meeste mensen die een huis bezitten doen dat nog steeds om in te wonen. En de mensen die het inderdaad wel als een belegging zien kan je beter op een andere manier aanpakken. Maar beter is het om de oorzaak aan te pakken, de veel te lage rente en de berg geld die wordt bijgedrukt. We zijn alleen maar bezig met symptoombestrijding.

Ook eens dat schulden maken gestimuleerd wordt. De mensen in mijn omgeving die dit jaar een huis hebben gekocht (wat er toch nog verrassend veel zijn) hebben allemaal weer een stuk aflossingsvrij. Ook zie ik mensen weer hun hypotheek ophogen om een nieuwe auto, vakantie, wat dan ook te bekostigen. Van de regen in de drup.
pi_201725393
Het is de tweede keer in korte tijd dat ik hoor dat men huisbezit verder wil belasten. Er zit dus wel iets in het vat ergens. Ben benieuwd wat de volgende regering gaat doen, de HRA afbouwen begrijp ik, maar particulieren die een huis bezitten om in te wonen (en wellicht ook nog een vakantiehuisjes hebben) verder leeg kloppen lijkt me zwaar ongewenst.

DNB moet gewoon de rente weer langzaam omhoog gooien, dat zal veel 'problemen' al wegnemen.
pi_201725406
Het probleem is dat de huizen echt in een bubble zitten. Mensen vaak niet anders kunnen dan liften op de prijzen omdat investeerders de boel opkopen.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:17:16 #170
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201725413
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 08:13 schreef DarkwingDuck het volgende:
DNB moet gewoon de rente weer langzaam omhoog gooien, dat zal veel 'problemen' al wegnemen.
Maar dat kan DNB niet, dat doen ze in Frankfurt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_201725424
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 08:17 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Maar dat kan DNB niet, dat doen ze in Frankfurt.
Dan moeten ze daar maar voor lobbyen, daar zijn ze vrij bedreven in. Ipv huiseigenaren over de zeik brengen. Dit soort proefballonnetjes komt niet uit de lucht vallen. We moeten ons opmaken voor nog meer aan lastenverzwaring en voor het inleveren van nog meer koopkracht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2021 08:19:53 ]
pi_201725465
De DNB gaat zich ermee bemoeien? Banken hebben tientallen jaren dik geprofiteerd van torenhoge rentes. Gratis rijk worden en nu dat verhaal afgelopen is gaan ze opeens hypocriet worden? Ga inderdaad maar eerst eens achter de groothuizenbezitters aan. Dat het een kleiner percentage is dat is logisch, maar gewoon onteigenen van pandjesbazen en lui die deze huizen niet nodig hebben zal al schelen. Als er meer huizen op de markt komen tegen normalere prijzen dan trekt die markt ook weer recht. Dan is het niet nodig om mensen met 1 eigen huis die erin moeten wonen ook nog eens dwars te gaan zitten.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:35:58 #173
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_201725522
Het jaarlijks terugkomende Klaas Knot momentje. Opdat wij (hem) niet vergeten.

Gelukkig heeft ie geen reet te vertellen. Laat ie maar in Frankfurt gaan klagen. daar zit het probleem.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:37:31 #174
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_201725530
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 23:07 schreef Cherni het volgende:

[..]
Aandelen kun je direct verkopen en ook nog in delen. Een huis kan ik niet in delen verkopen. Bovendien heb je een dak boven je hoofd nodig.
Wat is het probleem om je eigen huis te moeten verkopen als je oud bent en de belasting niet meer kan dragen op je eigen huis in box 3? Je kan toch ook in een stacaravan op een vakantiehuis gaan wonen?

Andere oplossing: zorgen dat men tot aan overlijden blijft doorwerken om zo de belasting te kunnen afdragen die de staat toekomt.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:39:06 #175
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201725542
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 15:15 schreef koffiekoekjes het volgende:
Eigen huis + eventueel vakantiehuis is niet echt een probleem. Ga eerst maar eens mensen met 3+ huizen flink belasten. Prima dat je wilt investeren, maar niet in een hele rits huzien
Eens. Als het vakantiehuis ook echt een vakantiehuis is tenminste. Niet een woonhuis die 3 weken in het jaar als vakantiehuis in gebruik en de rest van de tijd voor een belachelijkenprijs op airbnb staat.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')