33. Dan heb ik weer 2 boekjes vol en kan ik 2 andere setjes erbij nemen.quote:Op donderdag 25 november 2021 07:24 schreef PatriQue89 het volgende:
@:Guppy
@:Chule
@:June.
@:AdVictoriamN7
Hoeveel zegels hebben jullie nog nodig?
Geregeld!quote:Op donderdag 25 november 2021 11:41 schreef Guppy het volgende:
[..]
Nog 26 zegels en dan ben ik voorzien!
En geregeld!quote:Op donderdag 25 november 2021 12:50 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
33. Dan heb ik weer 2 boekjes vol en kan ik 2 andere setjes erbij nemen.
WTF thanks manquote:
70quote:Op donderdag 25 november 2021 07:24 schreef PatriQue89 het volgende:
@:AdVictoriamN7
Hoeveel zegels hebben jullie nog nodig?
Ik heb nog niks gegeven hoor! Maar je hebt je 70 binnen begrijp ik?quote:Op vrijdag 26 november 2021 07:08 schreef Chule het volgende:
[..]
70
Edit: je was er snel bij @:PatriQue89 Super bedankt!![]()
Iemand was je voor inderdaad. Geen idee wie, maar nogmaals bedankt!quote:Op vrijdag 26 november 2021 07:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gegeven hoor! Maar je hebt je 70 binnen begrijp ik?
Ik ben compleet! Bedankt voor alle donaties!quote:Op maandag 22 november 2021 01:21 schreef Viv het volgende:
@:JohnBercow
@:ErikdB
@:Rijstebuiltje
@:suusuus
@:PS.
@:JochemSjakie
@:mizzsylver
@:Aure
@:bami_haar
@:Papabear
@:Dotteke
Ik wil graag de linkjes verwijderen van de mensen die klaar zijn met sparen. Laat je even weten of je oproep nog actueel is?
Ik heb net even gekeken en heb nog 2 kaarten nodig!quote:Op vrijdag 26 november 2021 09:40 schreef Viv het volgende:
@:guppy en @:chule kunnen jullie linkjes weg uit de OP? En die van jou @:june. ?
Mocht iemand nog willen beginnen met sparen: schroom niet, antwoord hieronder met jouw linkje en dan zet ik je erbij in de OP!
ik heb je 1 volle kaart gegeven!quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:19 schreef June. het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken en heb nog 2 kaarten nodig!
Ik ben voorzien inderdaad!quote:Op vrijdag 26 november 2021 09:40 schreef Viv het volgende:
@:guppy en @:chule kunnen jullie linkjes weg uit de OP? En die van jou @:june. ?
Mocht iemand nog willen beginnen met sparen: schroom niet, antwoord hieronder met jouw linkje en dan zet ik je erbij in de OP!
Wat fijn, dank!quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb je 1 volle kaart gegeven!
Ik heb ook genoegquote:Op vrijdag 26 november 2021 17:03 schreef Viv het volgende:
[..]
Bedankt voor het doorgeven!OP is aangepast.
Top! Veel plezier met je bestek.quote:Op zaterdag 27 november 2021 07:04 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ik heb ook genoegDank jullie wel! Ik blijf wel volgen, zodat ik ook nog eens kan doneren zo nu en dan
Ik heb je toegevoegd aan de OP, succes met sparen!quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:09 schreef klipper het volgende:
Ook ik ben druk bezig met sparen.
Wil mijn zoon namelijk een complete bestekset geven.
Zodoende, doe je er zelf niets mee, hier zijn ze enorm welkom.
Uiteraard stuur ik de rest door als ik klaar bent.
Wil je me helpen met sparen?
Dankjewelquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:13 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd aan de OP, succes met sparen!
Ik had 2 zegels en die heb jij nuquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:09 schreef klipper het volgende:
Ook ik ben druk bezig met sparen.
Wil mijn zoon namelijk een complete bestekset geven.
Zodoende, doe je er zelf niets mee, hier zijn ze enorm welkom.
Uiteraard stuur ik de rest door als ik klaar bent.
Dank! Ik heb nu al mijn zegels bij elkaar, dus @Viv ik kan wel uit de lijst.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:08 schreef Jentin het volgende:
@:June. Ik heb je een volle kaart gegeven.
Ik heb je oproepje in de OP gezet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:15 schreef Stippie01 het volgende:
Hoi, ik wil graag een 6 delige set maken. Ik heb het tafelbestek al 3 keer maar zou graag 6 theelepeltjes en 6 vorkjes willen kopen. Ze zitten alleen per 4 verpakt... Is er iemand die ook 6 theelepeltjes en 6 vorkjes wilt zodat we een deel kunnen ruilen?
(omgeving Delft of Hoofddorp)
Bij deze, bedankt voor het doorgeven!quote:Op zondag 28 november 2021 06:37 schreef June. het volgende:
[..]
Dank! Ik heb nu al mijn zegels bij elkaar, dus @:Viv ik kan wel uit de lijst.
Top!quote:We halen de komende tijd nog wel boodschappen bij de AH dus kan tzt ook wel wat doneren voor degene die het dan nog nodig hebben!
Die van mij mag weg @Vivquote:Op maandag 22 november 2021 01:21 schreef Viv het volgende:
@:JohnBercow
@:ErikdB
@:Rijstebuiltje
@:suusuus
@:PS.
@:JochemSjakie
@:mizzsylver
@:Aure
@:bami_haar
@:Papabear
@:Dotteke
Ik wil graag de linkjes verwijderen van de mensen die klaar zijn met sparen. Laat je even weten of je oproep nog actueel is?
Wow thanks manquote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef Papabear het volgende:
@:AdVictoriamN7 je hebt er een volle kaart bij![]()
Ik heb er nog 64 nodigquote:Op vrijdag 3 december 2021 10:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
@:AdVictoriamN7 en @:klipper, hoeveel zegels hebben jullie nog nodig?
Nu nog 20 😉quote:[b]Op vrijdag 3 december 2021 16:10 schreef klipper he
[..]
Ik heb er nog 64 nodig![]()
Voor degenen die gedoneerd hebben, ontzettend bedankt.
Ik verwacht wel dat ik de set met kerst aan hem kan geven.
Ik zag je berichtje te laat, en heb je dus net 12 zegels gegeven. Wil je ze doorgeven aan een ander zodra iemand zich meld?quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:52 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Eigenlijk kan mijn linkje ook wel weg. Heb nu alweer bijna 5 boekjes vol en heb al 5 (hiervoor ook al 5 boekjes vol weten te maken) verschillende setjes gekocht. Kan wel bezig blijven, maar zoveel bestek hoef ik ook weer niet en je betaalt er wel nog steeds voor natuurlijk![]()
Uiteraard iedereen die zegels heeft gedoneerd heel erg bedankt!
Nouja zoals ik zei had ik bijna 5 boekjes vol en nu door jou heb ik de 5e volquote:Op zondag 5 december 2021 17:33 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Ik zag je berichtje te laat, en heb je dus net 12 zegels gegeven. Wil je ze doorgeven aan een ander zodra iemand zich meld?
quote:
Gedaan, veel plezier met jullie nieuwe bestek!quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:52 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Eigenlijk kan mijn linkje ook wel weg.
Ik heb je toegevoegd, succes!quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:35 schreef boxgrater het volgende:
Ik kan nog wel wat zegels gebruiken!
Alvast bedankt 😊
Ik heb je er 10 gegeven.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:35 schreef boxgrater het volgende:
Alvast bedankt 😊
Ik heb je er 15 gegevenquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:35 schreef boxgrater het volgende:
Alvast bedankt 😊
En waar staan je andere FOK!posts?quote:Op donderdag 9 december 2021 10:38 schreef boxgrater het volgende:
Dank jullie wel! Echt top.
Ik kan nog 1 volle kaart gebruiken, ik denk dat ik het dan verder zelf ga redden 😊. Linkje staat nog op pagina 1.
Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo boeiend. Er is niemand anders die op dit moment zegels nodig heeft, dan maakt het mij echt geen fluit uit of ik zegels geef aan iemand die ze hier toevallig vraagt of op Een of andere Facebookpagina.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En waar staan je andere FOK!posts?
Heb je zegels gegevenquote:Op donderdag 9 december 2021 10:38 schreef boxgrater het volgende:
Ik kan nog 1 volle kaart gebruiken, ik denk dat ik het dan verder zelf ga redden 😊. Linkje staat nog op pagina 1.
Ik heb je er 8 gegeven.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:55 schreef Mishu het volgende:
Ook ik spaar weer mee. Alles is welkom:
Je hebt er 5 van mij!quote:Op donderdag 9 december 2021 16:55 schreef Mishu het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2021 10:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En waar staan je andere FOK!posts?
Het is niet verplicht om al een x-aantal posts op FOK! te hebben voordat je hier een linkje post.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:34 schreef BE het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo boeiend. Er is niemand anders die op dit moment zegels nodig heeft, dan maakt het mij echt geen fluit uit of ik zegels geef aan iemand die ze hier toevallig vraagt of op Een of andere Facebookpagina.
Het gaat om gratis zegels, boeiend toch?
Had ik al boeiend gezegd?
Ik heb er voorlopig genoeg. Dank jullie wel allemaal!quote:Op donderdag 9 december 2021 16:55 schreef Mishu het volgende:
heb ik je voor nu even uit de OP gehaaldquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb er voorlopig genoeg. Dank jullie wel allemaal!
Ik heb je er 20 gegeven, dan zou je genoeg moeten hebben?quote:Op donderdag 9 december 2021 10:38 schreef boxgrater het volgende:
Kom maar met je linkje!quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:26 schreef Gebruiker21 het volgende:
Hoi! Ik wil nog een aantal boekjes vullen met zegels. Wie kan mij hierbij verder helpen?
Ik heb je er 15 gegeven!quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:49 schreef Gebruiker21 het volgende:
Hierbij de link. Alvast bedankt! Wil je me helpen met sparen?
Ik heb je een vol boekje gegeven.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:49 schreef Gebruiker21 het volgende:
Hierbij de link. Alvast bedankt! Wil je me helpen met sparen?
Ik heb je 2 volle boekjes gegevenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:26 schreef Gebruiker21 het volgende:
Hoi! Ik wil nog een aantal boekjes vullen met zegels. Wie kan mij hierbij verder helpen?
Heel erg bedankt! Ik kan het echt goed gebruiken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:17 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Ik heb je 2 volle boekjes gegeven
Ik heb je zojuist een volle kaart gegevenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:26 schreef Gebruiker21 het volgende:
Thank you!quote:Op maandag 20 december 2021 16:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb je zojuist een volle kaart gegeven
Dat zal ik zeker doen! Ik heb nog twee volle kaarten nodigquote:Op zondag 19 december 2021 00:11 schreef Viv het volgende:
@:Gebruiker21 ik heb jouw linkje in de OP (openingspost) gezet, laat je het weten als je klaar bent met sparen?![]()
@:boxgrater jouw linkje heb ik weggehaald, je zal wel voorzien zijn inmiddels.Hopelijk zien we je nog elders op FOK! terug!
Dat schiet al opquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Gebruiker21 het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker doen! Ik heb nog twee volle kaarten nodig
Ik heb je een volle kaart gegeven. Als mensen na hun kerstboodschappen nou ook hun zegels sturen heb je die laatste kaart ook zo binnen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Gebruiker21 het volgende:
[..]
Ik had 14 zegels, nu heb jij zequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Gebruiker21 het volgende:
[..]
Ik heb je ook nog 11 gegeven. Dan moet je er nu zijnquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Gebruiker21 het volgende:
[..]
Mocht niemand zich melden wil ik ze beswel stiekem erg graag hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb nog 39 zegels in de aanbieding, wie o wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Nizno op 29-12-2021 20:09:37 ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mocht niemand zich melden wil ik ze beswel stiekem erg graag hebben.
Maar ik spaar inmiddels opnieuw de hele bestekset bij elkaar dus vandaar dat ik vind dat anderen wel voor gaan.
Ik zet de link hier in een spoilertag, deze hoeft niet in de OP. En als er nieuwe linkjes komen haal ik hem wegIk he je weer 20 zegels gegeven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Nizno op 29-12-2021 20:17:08 ]
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:52 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik he je weer 20 zegels gegeven!
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mocht niemand zich melden wil ik ze beswel stiekem erg graag hebben.
Maar ik spaar inmiddels opnieuw de hele bestekset bij elkaar dus vandaar dat ik vind dat anderen wel voor gaan.
Ik zet de link hier in een spoilertag, deze hoeft niet in de OP. En als er nieuwe linkjes komen haal ik hem wegJe hebt er een paar bij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Nizno op 29-12-2021 20:16:54 ]
Ook een kaart voor jou, hoeveel heb je er nodig?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:28 schreef Parrabrother het volgende:
Ik ben ook aan het sparen om mijn vrouw er mee te verrassen. Ik heb voor de verandering een keer wel een signaal opgevangenhet schiet alleen niet echt op, dus ook ik doe maar een beroep op de weldoeners.!
Mijn dank is groot voor eenieder die de moeite neemt :-)
7 er bij van mij!quote:Op woensdag 29 december 2021 15:28 schreef Parrabrother het volgende:
Ik ben ook aan het sparen om mijn vrouw er mee te verrassen. Ik heb voor de verandering een keer wel een signaal opgevangenhet schiet alleen niet echt op, dus ook ik doe maar een beroep op de weldoeners.!
Ik heb je een volle kaart gegevenquote:Op maandag 3 januari 2022 09:59 schreef Chule het volgende:
Ik meld me weer. We willen een toch iets uitgebreidere bestekset dus we zijn door aan het sparen en hopen nog vier kaarten vol te krijgen.
Dankjewel!quote:Op maandag 3 januari 2022 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb je een volle kaart gegeven
Alsjeblieft!quote:Op woensdag 29 december 2021 15:28 schreef Parrabrother het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |