Heel erg bedankt! Ik kan het echt goed gebruiken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:17 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Ik heb je 2 volle boekjes gegeven
Ik heb je zojuist een volle kaart gegevenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:26 schreef Gebruiker21 het volgende:
Hoi! Ik wil nog een aantal boekjes vullen met zegels. Wie kan mij hierbij verder helpen?
Thank you!quote:Op maandag 20 december 2021 16:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb je zojuist een volle kaart gegeven
Dat zal ik zeker doen! Ik heb nog twee volle kaarten nodigquote:Op zondag 19 december 2021 00:11 schreef Viv het volgende:
@:Gebruiker21 ik heb jouw linkje in de OP (openingspost) gezet, laat je het weten als je klaar bent met sparen?![]()
@:boxgrater jouw linkje heb ik weggehaald, je zal wel voorzien zijn inmiddels.Hopelijk zien we je nog elders op FOK! terug!
Dat schiet al opquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Gebruiker21 het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker doen! Ik heb nog twee volle kaarten nodig
Ik heb je een volle kaart gegeven. Als mensen na hun kerstboodschappen nou ook hun zegels sturen heb je die laatste kaart ook zo binnen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Gebruiker21 het volgende:
[..]
Ik had 14 zegels, nu heb jij zequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Gebruiker21 het volgende:
[..]
Ik heb je ook nog 11 gegeven. Dan moet je er nu zijnquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Gebruiker21 het volgende:
[..]
Mocht niemand zich melden wil ik ze beswel stiekem erg graag hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb nog 39 zegels in de aanbieding, wie o wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Nizno op 29-12-2021 20:09:37 ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mocht niemand zich melden wil ik ze beswel stiekem erg graag hebben.
Maar ik spaar inmiddels opnieuw de hele bestekset bij elkaar dus vandaar dat ik vind dat anderen wel voor gaan.
Ik zet de link hier in een spoilertag, deze hoeft niet in de OP. En als er nieuwe linkjes komen haal ik hem wegIk he je weer 20 zegels gegeven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Nizno op 29-12-2021 20:17:08 ]
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:52 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik he je weer 20 zegels gegeven!
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mocht niemand zich melden wil ik ze beswel stiekem erg graag hebben.
Maar ik spaar inmiddels opnieuw de hele bestekset bij elkaar dus vandaar dat ik vind dat anderen wel voor gaan.
Ik zet de link hier in een spoilertag, deze hoeft niet in de OP. En als er nieuwe linkjes komen haal ik hem wegJe hebt er een paar bij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Nizno op 29-12-2021 20:16:54 ]
Ook een kaart voor jou, hoeveel heb je er nodig?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:28 schreef Parrabrother het volgende:
Ik ben ook aan het sparen om mijn vrouw er mee te verrassen. Ik heb voor de verandering een keer wel een signaal opgevangenhet schiet alleen niet echt op, dus ook ik doe maar een beroep op de weldoeners.!
Mijn dank is groot voor eenieder die de moeite neemt :-)
7 er bij van mij!quote:Op woensdag 29 december 2021 15:28 schreef Parrabrother het volgende:
Ik ben ook aan het sparen om mijn vrouw er mee te verrassen. Ik heb voor de verandering een keer wel een signaal opgevangenhet schiet alleen niet echt op, dus ook ik doe maar een beroep op de weldoeners.!
Ik heb je een volle kaart gegevenquote:Op maandag 3 januari 2022 09:59 schreef Chule het volgende:
Ik meld me weer. We willen een toch iets uitgebreidere bestekset dus we zijn door aan het sparen en hopen nog vier kaarten vol te krijgen.
Dankjewel!quote:Op maandag 3 januari 2022 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb je een volle kaart gegeven
Alsjeblieft!quote:Op woensdag 29 december 2021 15:28 schreef Parrabrother het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |