Ik heb je er 10 gegeven.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:35 schreef boxgrater het volgende:
Ik kan nog wel wat zegels gebruiken!
Alvast bedankt 😊
Ik heb je er 15 gegevenquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:35 schreef boxgrater het volgende:
Ik kan nog wel wat zegels gebruiken!
Alvast bedankt 😊
En waar staan je andere FOK!posts?quote:Op donderdag 9 december 2021 10:38 schreef boxgrater het volgende:
Dank jullie wel! Echt top.
Ik kan nog 1 volle kaart gebruiken, ik denk dat ik het dan verder zelf ga redden 😊. Linkje staat nog op pagina 1.
Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo boeiend. Er is niemand anders die op dit moment zegels nodig heeft, dan maakt het mij echt geen fluit uit of ik zegels geef aan iemand die ze hier toevallig vraagt of op Een of andere Facebookpagina.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En waar staan je andere FOK!posts?
Heb je zegels gegevenquote:Op donderdag 9 december 2021 10:38 schreef boxgrater het volgende:
Ik kan nog 1 volle kaart gebruiken, ik denk dat ik het dan verder zelf ga redden 😊. Linkje staat nog op pagina 1.
Ik heb je er 8 gegeven.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:55 schreef Mishu het volgende:
Ook ik spaar weer mee. Alles is welkom:
Wil je me helpen met sparen?
Je hebt er 5 van mij!quote:Op donderdag 9 december 2021 16:55 schreef Mishu het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2021 10:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En waar staan je andere FOK!posts?
Het is niet verplicht om al een x-aantal posts op FOK! te hebben voordat je hier een linkje post.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:34 schreef BE het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo boeiend. Er is niemand anders die op dit moment zegels nodig heeft, dan maakt het mij echt geen fluit uit of ik zegels geef aan iemand die ze hier toevallig vraagt of op Een of andere Facebookpagina.
Het gaat om gratis zegels, boeiend toch?
Had ik al boeiend gezegd?
Ik heb er voorlopig genoeg. Dank jullie wel allemaal!quote:Op donderdag 9 december 2021 16:55 schreef Mishu het volgende:
heb ik je voor nu even uit de OP gehaaldquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb er voorlopig genoeg. Dank jullie wel allemaal!
Ik heb je er 20 gegeven, dan zou je genoeg moeten hebben?quote:Op donderdag 9 december 2021 10:38 schreef boxgrater het volgende:
Kom maar met je linkje!quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:26 schreef Gebruiker21 het volgende:
Hoi! Ik wil nog een aantal boekjes vullen met zegels. Wie kan mij hierbij verder helpen?
Ik heb je er 15 gegeven!quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:49 schreef Gebruiker21 het volgende:
Hierbij de link. Alvast bedankt! Wil je me helpen met sparen?
Ik heb je een vol boekje gegeven.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:49 schreef Gebruiker21 het volgende:
Hierbij de link. Alvast bedankt! Wil je me helpen met sparen?
Ik heb je 2 volle boekjes gegevenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:26 schreef Gebruiker21 het volgende:
Hoi! Ik wil nog een aantal boekjes vullen met zegels. Wie kan mij hierbij verder helpen?
Heel erg bedankt! Ik kan het echt goed gebruiken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:17 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Ik heb je 2 volle boekjes gegeven
Ik heb je zojuist een volle kaart gegevenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:26 schreef Gebruiker21 het volgende:
Thank you!quote:Op maandag 20 december 2021 16:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb je zojuist een volle kaart gegeven
Dat zal ik zeker doen! Ik heb nog twee volle kaarten nodigquote:Op zondag 19 december 2021 00:11 schreef Viv het volgende:
@:Gebruiker21 ik heb jouw linkje in de OP (openingspost) gezet, laat je het weten als je klaar bent met sparen?![]()
@:boxgrater jouw linkje heb ik weggehaald, je zal wel voorzien zijn inmiddels.Hopelijk zien we je nog elders op FOK! terug!
Dat schiet al opquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Gebruiker21 het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker doen! Ik heb nog twee volle kaarten nodig
Ik heb je een volle kaart gegeven. Als mensen na hun kerstboodschappen nou ook hun zegels sturen heb je die laatste kaart ook zo binnen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Gebruiker21 het volgende:
[..]
Ik had 14 zegels, nu heb jij zequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Gebruiker21 het volgende:
[..]
Ik heb je ook nog 11 gegeven. Dan moet je er nu zijnquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Gebruiker21 het volgende:
[..]
Mocht niemand zich melden wil ik ze beswel stiekem erg graag hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb nog 39 zegels in de aanbieding, wie o wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Nizno op 29-12-2021 20:09:37 ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mocht niemand zich melden wil ik ze beswel stiekem erg graag hebben.
Maar ik spaar inmiddels opnieuw de hele bestekset bij elkaar dus vandaar dat ik vind dat anderen wel voor gaan.
Ik zet de link hier in een spoilertag, deze hoeft niet in de OP. En als er nieuwe linkjes komen haal ik hem wegIk he je weer 20 zegels gegeven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Nizno op 29-12-2021 20:17:08 ]
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:52 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik he je weer 20 zegels gegeven!
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mocht niemand zich melden wil ik ze beswel stiekem erg graag hebben.
Maar ik spaar inmiddels opnieuw de hele bestekset bij elkaar dus vandaar dat ik vind dat anderen wel voor gaan.
Ik zet de link hier in een spoilertag, deze hoeft niet in de OP. En als er nieuwe linkjes komen haal ik hem wegJe hebt er een paar bij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Nizno op 29-12-2021 20:16:54 ]
Ook een kaart voor jou, hoeveel heb je er nodig?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:28 schreef Parrabrother het volgende:
Ik ben ook aan het sparen om mijn vrouw er mee te verrassen. Ik heb voor de verandering een keer wel een signaal opgevangenhet schiet alleen niet echt op, dus ook ik doe maar een beroep op de weldoeners.!
Mijn dank is groot voor eenieder die de moeite neemt :-)
7 er bij van mij!quote:Op woensdag 29 december 2021 15:28 schreef Parrabrother het volgende:
Ik ben ook aan het sparen om mijn vrouw er mee te verrassen. Ik heb voor de verandering een keer wel een signaal opgevangenhet schiet alleen niet echt op, dus ook ik doe maar een beroep op de weldoeners.!
Ik heb je een volle kaart gegevenquote:Op maandag 3 januari 2022 09:59 schreef Chule het volgende:
Ik meld me weer. We willen een toch iets uitgebreidere bestekset dus we zijn door aan het sparen en hopen nog vier kaarten vol te krijgen.
Dankjewel!quote:Op maandag 3 januari 2022 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb je een volle kaart gegeven
Alsjeblieft!quote:Op woensdag 29 december 2021 15:28 schreef Parrabrother het volgende:
weggehaald.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:43 schreef Chule het volgende:
Ik heb er inmiddels voldoende. Dank jullie wel allemaal!![]()
Ik kan mijn post niet meer aanpassen dus als een mod mijn linkje kan verwijderen?
Ik wil het voorgerecht- en dessertbestek maar die zijn uit voorraad. Verwachte levertermijn is deze zomer.
Ik heb je een boekje gegeven!quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:24 schreef Parrabrother het volgende:
Bedankt allemaal, ook ik ben er bijna! Nog anderhalf boekje.
Heb het gros gehaald en het voorgerecht bestek idd alvast besteld via de site. Ik heb naast de AH zegels, ook hier thuis flink punten gescoord dankzij jullie hulp ;-)
done,quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:55 schreef Parrabrother het volgende:
Super ik ben voorzien !
Zou een moderator mijn linkje weg willen halen ?
Nogmaals dank aan allen voor de support.!
Laat maar weten als je zegels nodig hebt, ik heb inmiddels weer een paar kaarten.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:09 schreef Nizno het volgende:
Zelf aan het twijfelen of ik nog voor een tweede set ga...
Ze heeft er 16 bijquote:Op zondag 9 januari 2022 23:37 schreef Jentin het volgende:
https://www.ah.nl/digitaa(...)06-9d26-963a3d72bcfc
Ik spaar mee voor m’n moeder die heel lief al haar hulptroepen had ingezet om míj te helpen en nu schoorvoetend bekende het zelf toch ook wel erg mooi te vinden en nu met lege handen staat. Als iemand zegels kan missen.. ze moet er echt nog heel wat.
Een boekje erbijquote:Op zondag 9 januari 2022 23:37 schreef Jentin het volgende:
Ik spaar mee voor m’n moeder die heel lief al haar hulptroepen had ingezet om míj te helpen en nu schoorvoetend bekende het zelf toch ook wel erg mooi te vinden en nu met lege handen staat. Als iemand zegels kan missen.. ze moet er echt nog heel wat.
40 van mij!quote:Op zondag 9 januari 2022 23:37 schreef Jentin het volgende:
En nog 7 erbij!quote:Op zondag 9 januari 2022 23:37 schreef Jentin het volgende:
Ik heb je linkje in de OP gedaan.quote:
58 erbijquote:Op zondag 9 januari 2022 23:37 schreef Jentin het volgende:
Ze is er nu! Dank je wel allemaal!quote:Op maandag 10 januari 2022 22:30 schreef Zedi het volgende:
[..]
58 erbij
Hoeveel heeft ze er nog nodig?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:50 schreef Jentin het volgende:
[..]
Ze is er nu! Dank je wel allemaal!
@:nizno, wil je het linkje uit de op halen?
Je hebt er een volle kaart bijquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:13 schreef Pummiethedog het volgende:
Ik zou nog wel wat zegels willen hebben. Ben nog druk aan het sparen en heb nog wel wat boekjes nodig.
En weer een kaart minderquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:13 schreef Pummiethedog het volgende:
Ik zou nog wel wat zegels willen hebben. Ben nog druk aan het sparen en heb nog 4 boekjes nodig. Dan ben ik helemaal compleet. Bedankt alvast!
Zo, mijn zegels zijn weer op!quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:13 schreef Pummiethedog het volgende:
Ik zou nog wel wat zegels willen hebben. Ben nog druk aan het sparen en heb nog 4 boekjes nodig. Dan ben ik helemaal compleet. Bedankt alvast!
Door jullie heb ik nu nog maar 54 zegels nodig! Bedankt alvast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |