Ik heb je er 10 gegeven.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:35 schreef boxgrater het volgende:
Ik kan nog wel wat zegels gebruiken!
Alvast bedankt 😊
Ik heb je er 15 gegevenquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:35 schreef boxgrater het volgende:
Ik kan nog wel wat zegels gebruiken!
Alvast bedankt 😊
En waar staan je andere FOK!posts?quote:Op donderdag 9 december 2021 10:38 schreef boxgrater het volgende:
Dank jullie wel! Echt top.
Ik kan nog 1 volle kaart gebruiken, ik denk dat ik het dan verder zelf ga redden 😊. Linkje staat nog op pagina 1.
Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo boeiend. Er is niemand anders die op dit moment zegels nodig heeft, dan maakt het mij echt geen fluit uit of ik zegels geef aan iemand die ze hier toevallig vraagt of op Een of andere Facebookpagina.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En waar staan je andere FOK!posts?
Heb je zegels gegevenquote:Op donderdag 9 december 2021 10:38 schreef boxgrater het volgende:
Ik kan nog 1 volle kaart gebruiken, ik denk dat ik het dan verder zelf ga redden 😊. Linkje staat nog op pagina 1.
Ik heb je er 8 gegeven.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:55 schreef Mishu het volgende:
Ook ik spaar weer mee. Alles is welkom:
Wil je me helpen met sparen?
Je hebt er 5 van mij!quote:Op donderdag 9 december 2021 16:55 schreef Mishu het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2021 10:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En waar staan je andere FOK!posts?
Het is niet verplicht om al een x-aantal posts op FOK! te hebben voordat je hier een linkje post.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:34 schreef BE het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo boeiend. Er is niemand anders die op dit moment zegels nodig heeft, dan maakt het mij echt geen fluit uit of ik zegels geef aan iemand die ze hier toevallig vraagt of op Een of andere Facebookpagina.
Het gaat om gratis zegels, boeiend toch?
Had ik al boeiend gezegd?
Ik heb er voorlopig genoeg. Dank jullie wel allemaal!quote:Op donderdag 9 december 2021 16:55 schreef Mishu het volgende:
heb ik je voor nu even uit de OP gehaaldquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb er voorlopig genoeg. Dank jullie wel allemaal!
Ik heb je er 20 gegeven, dan zou je genoeg moeten hebben?quote:Op donderdag 9 december 2021 10:38 schreef boxgrater het volgende:
Kom maar met je linkje!quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:26 schreef Gebruiker21 het volgende:
Hoi! Ik wil nog een aantal boekjes vullen met zegels. Wie kan mij hierbij verder helpen?
Ik heb je er 15 gegeven!quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:49 schreef Gebruiker21 het volgende:
Hierbij de link. Alvast bedankt! Wil je me helpen met sparen?
Ik heb je een vol boekje gegeven.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:49 schreef Gebruiker21 het volgende:
Hierbij de link. Alvast bedankt! Wil je me helpen met sparen?
Ik heb je 2 volle boekjes gegevenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:26 schreef Gebruiker21 het volgende:
Hoi! Ik wil nog een aantal boekjes vullen met zegels. Wie kan mij hierbij verder helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |