Hey Viv, die van mij mag weg. hoor.quote:Op maandag 22 november 2021 01:21 schreef Viv het volgende:
@:JohnBercow
@:Guppy
@:ErikdB
@:Chule
@:Rijstebuiltje
@:suusuus
@:PS.
@:June.
@:JochemSjakie
@:mizzsylver
@:Aure
@:bami_haar
@:Papabear
@:Dotteke
Ik wil graag de linkjes verwijderen van de mensen die klaar zijn met sparen. Laat je even weten of je oproep nog actueel is?
Ik ben nog aan het sparen, maar ben er bijna! Ik heb nog 1,5 kaart nodigquote:Op maandag 22 november 2021 01:21 schreef Viv het volgende:
Ik wil graag de linkjes verwijderen van de mensen die klaar zijn met sparen. Laat je even weten of je oproep nog actueel is?
quote:Op maandag 22 november 2021 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Viv, die van mij mag weg. hoor.
donequote:
Is het een idee om alle posten die nu aangepast zijn gewoon weg te halen, zodat er alleen nog vraagposten staan?quote:
Die posts hoeven niet weg, maar ik had het idee opgevat om alle linkjes uit alle posts weg te halen, en dan een actueel lijstje usernames + linkjes in de OP op te nemen.quote:Op maandag 22 november 2021 14:30 schreef maily het volgende:
[..]
Is het een idee om alle posten die nu aangepast zijn gewoon weg te halen, zodat er alleen nog vraagposten staan?
Ook goed! Ik verdeel ook regelmatig wat en dat maakt het makkelijker nakijkenquote:Op maandag 22 november 2021 14:35 schreef Viv het volgende:
[..]
Die posts hoeven niet weg, maar ik had het idee opgevat om alle linkjes uit alle posts weg te halen, en dan een actueel lijstje usernames + linkjes in de OP op te nemen.
Ik ben klaar, bedankt allemaalquote:Op maandag 22 november 2021 01:21 schreef Viv het volgende:
Ik heb om precies te zijn nog 27 zegeltjes nodig en dan ben ik compleetquote:Op maandag 22 november 2021 01:21 schreef Viv het volgende:
8 stuks gegeven 🙃quote:Op maandag 22 november 2021 19:09 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Ik heb om precies te zijn nog 27 zegeltjes nodig en dan ben ik compleet
Voorzien!quote:Op maandag 22 november 2021 01:21 schreef Viv het volgende:
Ik moet er nog 9 hebben, aangezien ik de weekboodschappen morgen doe verwacht ik een heel eind te komen. Haal mijn linkje maar alvast weg.quote:Op maandag 22 november 2021 21:59 schreef Viv het volgende:
Zo, in de OP staat nu een actueel lijstje met linkjes en verder heb ik ze overal weggeknipt. Carry on!
Nog 26 zegels en dan ben ik voorzien!quote:Op donderdag 25 november 2021 07:24 schreef PatriQue89 het volgende:
@:AdVictoriamN7
Hoeveel zegels hebben jullie nog nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |