Dank! Ik heb nu al mijn zegels bij elkaar, dus @Viv ik kan wel uit de lijst.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:08 schreef Jentin het volgende:
@:June. Ik heb je een volle kaart gegeven.
Ik heb je oproepje in de OP gezet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:15 schreef Stippie01 het volgende:
Hoi, ik wil graag een 6 delige set maken. Ik heb het tafelbestek al 3 keer maar zou graag 6 theelepeltjes en 6 vorkjes willen kopen. Ze zitten alleen per 4 verpakt... Is er iemand die ook 6 theelepeltjes en 6 vorkjes wilt zodat we een deel kunnen ruilen?
(omgeving Delft of Hoofddorp)
Bij deze, bedankt voor het doorgeven!quote:Op zondag 28 november 2021 06:37 schreef June. het volgende:
[..]
Dank! Ik heb nu al mijn zegels bij elkaar, dus @:Viv ik kan wel uit de lijst.
Top!quote:We halen de komende tijd nog wel boodschappen bij de AH dus kan tzt ook wel wat doneren voor degene die het dan nog nodig hebben!
Die van mij mag weg @Vivquote:Op maandag 22 november 2021 01:21 schreef Viv het volgende:
@:JohnBercow
@:Guppy
@:ErikdB
@:Chule
@:Rijstebuiltje
@:suusuus
@:PS.
@:June.
@:JochemSjakie
@:mizzsylver
@:Aure
@:bami_haar
@:Papabear
@:Dotteke
Ik wil graag de linkjes verwijderen van de mensen die klaar zijn met sparen. Laat je even weten of je oproep nog actueel is?
Wow thanks manquote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef Papabear het volgende:
@:AdVictoriamN7 je hebt er een volle kaart bij![]()
Ik heb er nog 64 nodigquote:Op vrijdag 3 december 2021 10:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
@:AdVictoriamN7 en @:klipper, hoeveel zegels hebben jullie nog nodig?
Nu nog 20 😉quote:[b]Op vrijdag 3 december 2021 16:10 schreef klipper he
[..]
Ik heb er nog 64 nodig![]()
Voor degenen die gedoneerd hebben, ontzettend bedankt.
Ik verwacht wel dat ik de set met kerst aan hem kan geven.
Ik zag je berichtje te laat, en heb je dus net 12 zegels gegeven. Wil je ze doorgeven aan een ander zodra iemand zich meld?quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:52 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Eigenlijk kan mijn linkje ook wel weg. Heb nu alweer bijna 5 boekjes vol en heb al 5 (hiervoor ook al 5 boekjes vol weten te maken) verschillende setjes gekocht. Kan wel bezig blijven, maar zoveel bestek hoef ik ook weer niet en je betaalt er wel nog steeds voor natuurlijk![]()
Uiteraard iedereen die zegels heeft gedoneerd heel erg bedankt!
Nouja zoals ik zei had ik bijna 5 boekjes vol en nu door jou heb ik de 5e volquote:Op zondag 5 december 2021 17:33 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Ik zag je berichtje te laat, en heb je dus net 12 zegels gegeven. Wil je ze doorgeven aan een ander zodra iemand zich meld?
quote:
Gedaan, veel plezier met jullie nieuwe bestek!quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:52 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Eigenlijk kan mijn linkje ook wel weg.
Ik heb je toegevoegd, succes!quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:35 schreef boxgrater het volgende:
Ik kan nog wel wat zegels gebruiken!
Alvast bedankt 😊
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |