abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201651038
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:53 schreef minilot het volgende:

Weet ik, maar die 'Wim Hoff-methode' is gewoon categorie gebedsgenezers en homeopathie :X
Oh ja, dat ken ik verder niet. Ik ken toevallig de naam van de man.

En bedankt voor die link ^O^ Ik vind n=1 prima hoor :7

Ik zie dat ik de meeste van die stretches al deed, op die op de grond na omdat ik ze in het park nog doe. Maar dan kan ik die op de grond doen als ik thuis kom.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201651104
Hardlopen O+
Helaas nu nog veel te zwaar, maar ooit....
pi_201651112
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik zie dat ik de meeste van die stretches al deed, op die op de grond na omdat ik ze in het park nog doe. Maar dan kan ik die op de grond doen als ik thuis kom.
Jaaaa! Zeker die allerlaatste, de buttock stretch, da's ook meteen de meest intense :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_201651129
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:01 schreef SilverEyes het volgende:
Hardlopen O+
Mijn lief begon ermee toen -ie ruim honderdveertig kilo woog, maar wel voorzichtig :Y
pi_201651162
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:01 schreef SilverEyes het volgende:
Hardlopen O+
Nou, ik had voor mezelf als doel om weer te beginnen als ik 'overgewicht' had ipv 'obesitas'. Dus eh, dat was al een tijdje zo en werd het wel eens tijd om te beginnen. Met obesitas hardlopen leek me niet zo'n succes voor mijn knieën, maar misschien geldt dat ook voor overgewicht. Maar een normaal gewicht is nog ver weg, als ik er al ooit kom, en het hardlopen kan me daar misschien juist bij helpen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201651207
Looptechniek maakt nogal uit qua belasting op je knieën :)
Voor de geïnteresseerden: ^O^
pi_201651328
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nou, ik had voor mezelf als doel om weer te beginnen als ik 'overgewicht' had ipv 'obesitas'. Dus eh, dat was al een tijdje zo en werd het wel eens tijd om te beginnen. Met obesitas hardlopen leek me niet zo'n succes voor mijn knieën, maar misschien geldt dat ook voor overgewicht. Maar een normaal gewicht is nog ver weg, als ik er al ooit kom, en het hardlopen kan me daar misschien juist bij helpen.
Ik ben ooit begonnen, toen ik echt jaren heb hardgelopen, toen ik een BMI had van 33.
Maar nu nog een BMI van 40, ik wil er eerst echt nog 25 af voordat ik begin. Ik wandel al wel enorm veel, dus begin is er B-)
pi_201651385
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:34 schreef minilot het volgende:
Hoe ging het, @:Pinuts? *O*
Het was echt leuk. Maar wel heel anders dan verwacht. We gingen eerst touw klimmen en slingeren enzo. Voelde echt weer als basisschool gym _O- _O-
En daarna een 20 min AMRAP workout. Maar al met al een uur lekker bezig geweest en denk dat ik hem er wel in ga houden op dinsdagavond.
pi_201651450
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:15 schreef SilverEyes het volgende:
Ik ben ooit begonnen, toen ik echt jaren heb hardgelopen, toen ik een BMI had van 33.
Maar nu nog een BMI van 40, ik wil er eerst echt nog 25 af voordat ik begin. Ik wandel al wel enorm veel, dus begin is er B-)
Dat wandelen helpt je straks voor het hardlopen :Y Ik had een periode dat ik enorm veel wandelde en toen ik weer begon met hardlopen was het super simpel en kon ik direct al aardig ver lopen.
pi_201651567
Ik heb van 8 tot 8 gewerkt en heb net toch m'n eerste dag van de couch to 5k gedaan. *O* Fucking trots op mezelf.

Ik moest ook wel, anders was het erg beschamend geweest als ik straks na een hele dag in sportkleding zonder iets te doen m'n pakkie weer uit moest doen. :D
pi_201651675
Stretchen zal ik voortaan ook op m'n lijstje zetten. Ik doe dit keer al wel braaf met van die intervallen. De vorige keer dacht ik dat ik het zelf wel kon inschatten, maar dat zorgde er bij mij voor dat ik altijd teleurgesteld was in mezelf. Terwijl nu met die intervallen, ga ik wel dood net voordat ik weer mag lopen, maar ben ik ook wel weer trots dat ik op tijd voor het volgende stukje rennen weer een beetje op adem ben.

Dacht overigens dat ik door het boksen al een beetje conditie had opgebouwd. Maar dit is dan toch weer iets totaal anders, dus ik ging nog net zo hard dood.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:13:53 #168
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201652138
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:08 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Dag 2 ging goed, wel iets last van m'n maag door de medicatie, maar dat moet ook wennen denk ik.
Kreeg rond 10.30 dat stukje chocolade, dus valt in principe binnen een normaal 16/8 window. Ik probeer 12.00-18.00 aan te houden, 2 maaltijden en een tussendoortje.
Hopelijk raak je er weer iets door kwijt :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_201652252
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:13 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Hopelijk raak je er weer iets door kwijt :*
Ja, dan kan ik het er straks weer aanvreten met het strooigoed en oliebollen _O-
Dat moet dit jaar wel even anders!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201652285
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:22 schreef Declan-Harp het volgende:

Ja, dan kan ik het er straks weer aanvreten met het strooigoed en oliebollen _O-
Ik 'mag' van mezelf sinterklaaslekkers op 5 december :+
En oliebollen op 31 december.

Dat helpt wel, want anders eet ik het ook steeds de laatste 2 maanden van het jaar :')
Ik ben al lang blij dat 'mijn' AH bedacht heeft dat kikkers&muizen niet verkopen en dus hebben ze ze domweg niet. Gelukkig maar, want dat is mijn sinterklaasverslaving *)
pi_201652328
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat helpt wel, want anders eet ik het ook steeds de laatste 2 maanden van het jaar :')
Ik ben al lang blij dat 'mijn' AH bedacht heeft dat kikkers&muizen niet verkopen en dus hebben ze ze domweg niet. Gelukkig maar, want dat is mijn sinterklaasverslaving *)
Oh die lusten wij dus écht niet :D
Ik ben gek op strooigoed, vooral de uitdeelzakjes van het Kruidvat. Heb het alweer in huis :@ Nog niet gehad hoor, eerst maar die 2kg kwijt.
Oliebollen doen we pas na Sinterklaas dit jaar, anders zeurt kind me de oren van de kop.We hebben ook gewoon 3 kramen op loopafstand, de eerste staat er al weer een week 8)7
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:27:17 #172
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201652332
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:22 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
_O- _O-
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:27:41 #173
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201652341
Zo blij dat ik die dingen niet lust :D
pi_201652364
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:27 schreef LPFAN het volgende:
Jij hebt een andere oliebollenkraam ''verslaving'' })
pi_201652525
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:27 schreef LPFAN het volgende:
Ik lust ALLES. Woo me -O-
pi_201652534
Banketstaven en gevulde speculaas O+ :9 :9~

Echt alS er iets evil is. Hier ook met mezelf de afspraak dat dat op 5 december mag en oliebollen op 31 december. Anders vreet ik er zo in een maand weer 8 kilo aan :')
pi_201652810
Oliebollen kan ik ook prima vanaf blijven. Maar thuis hebben wij de traditie dat we op 31 december oliebollen als avondeten eten, dus dan krijg ik er meestal wel genoeg voor de rest van het jaar :P
Strooigoed vind ik heerlijk, maar koop het bewust niet. Ik heb zo zo'n zakje chocoladepepernoten a 1500 kcal ofzo leeg. Dus beter koop ik het niet.
Sinterklaas vieren we niet meer echt thuis, dus ik zeg altijd tegen mezelf van met kerst en oud en nieuw gewoon lekker eten waar je zin in hebt. Die 3 dagen gaan het echt niet verpesten.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:01:35 #178
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201652833
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:29 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Jij hebt een andere oliebollenkraam ''verslaving'' })
Hahah true _O- _O-
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:01:51 #179
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201652838
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik lust ALLES. Woo me -O-
:D
pi_201652958
Zin in oliebollen en beignets nu. Maar er staat hier altijd een kraam dus dat negeer ik morgen maar even.

[ Bericht 0% gewijzigd door Holyme op 05-10-2021 22:15:44 ]
pi_201653831
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oja, die kikkers&muizen zijn ook mijn favoriet. En normaal houd ik helemaal niet van chocola.
ROBODEMONS..................|:(
pi_201653849
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:12 schreef Morrigan het volgende:

Oja, die kikkers&muizen zijn ook mijn favoriet. En normaal houd ik helemaal niet van chocola.
Door de overweldigend zoete fondantsmaak proef je de chocolade ook nauwelijks.
Ik begin al te kwijlen bij het idee aan zoveel zoetigheid :@
pi_201654032
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Door de overweldigend zoete fondantsmaak proef je de chocolade ook nauwelijks.
Ik begin al te kwijlen bij het idee aan zoveel zoetigheid :@
Hier ook speekselvorming bij het lezen hiervan :') O+

Ik koop ze op de Dag Van de Intocht en verder niet meer. Dat is althans het plan. |:)
pi_201654820
Weegschaal was weer heel lief vandaag, nu in totaal -12 kilo O+

Nog 0.3 eraf en mijn BMI is weer onder de 40 (toch wel weer een bijzonder puntje)

Vandaag ga ik me eens verdiepen in IF, heb wat boeken besteld. Vooral ontbijt skippen en meer mogelijkheden bij het D spreekt me erg aan.
pi_201654924
Gefeliciteerd Silver! *O*
Ik stond alweer op -900gr vanmorgen.

L: Kwark/blauwebessen/passiefruit + 2 wraps kaas/houmous
T: 2 crackers vega salami +2 snackkomkommers
D: K&K groentelasagna + bakje vla

[ Bericht 3% gewijzigd door PoesInDoos op 06-10-2021 07:56:00 ]
pi_201655000
:O Moggeh! Recht zo die gaat @SilverEyes *O*

T: Koffie, drie gedroogde abrikozen
B: Zes kilometer temporun hardgelopen. In de stortregen. :')
B: Twee uur fietsen met koter achterop
D: West-Afrikaanse pindastoof met zilvervliesrijst: https://www.budgetbytes.com/african-peanut-stew-vegan/
Banaan, mandarijntje en wat kokosyoghurt toe.
pi_201655136
Joe!

L: tunamelt denk ik.
D: https://katethebaker.com/vinegar-braised-chicken/
S: dingen tillen
T: skyr met fruit en vlokken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201655467
Kikkers&muizen. O+ Maar wel maar één of twee, daarna ben ik kotsmisselijk en hoef ik ze weer een jaar niet te zien. Oliebollen sla ik meestal over. Waar ik dan de eerste week van het nieuwe jaar toch even spijt van heb, maarja, na O&N vind ik het sowieso onzinnig om ze nog te eten.

De grootste verleiding de komende periode vind ik de chocolade kruidnoten. En vooral de vreemde smaken, want te nieuwsgierig. Maar nu een extra beperking door plantaardig te eten, dus dan vallen een hoop verleidingen al af. :D

Planning vandaag:
L: Havermout met banaan en cacao, kokosyoghurt en nu echt de laatstelaaste frambozen en aardbeien uit eigen tuin
T: Radijsjes en worteltjes met hummus
D: Bietenwrap met courgette, champignons en vega 'kipfilet'
pi_201655479
De weegschaal gaf net 77,2 aan, ik moest in het halfdonker even twee keer kijken hoor. Zou het plateau na een ruime maand dan toch doorbroken zijn?

Ik merk dat ik bij de kringloop toch wel echt gewend ben geraakt aan mijn vorige kledingmaat, het meeste dat ik aanpas is net te groot.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 09:03:52 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_201655543
Oh ik vind kikkers en muizen echt walgelijk, jullie mogen ze allemaal hebben van me :D

Ik heb sowieso niet zo veel meer met sinterklaassnoep sinds ze het 4/5 maanden per jaar verkopen. Alle magie is er dan wel af :')

Fijn van het dropje, DDM! Hopelijk een blijvertje!

Ik had deze maand op de 1e een heel lage weging waardoor mijn app nu zegt dat ik deze maand een pond ben aangekomen en dat irriteert me onredelijk :')
disclaimer
  woensdag 6 oktober 2021 @ 09:32:21 #191
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201655909
Ik ben knorrig, ik schommel weer omhoog. }:|

Ok, ik heb zout gegeten, ik moet ongesteld worden geloof ik en ik voel m'n spieren nog van m'n sporten, maar het blijft stom. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201656252
Een schoolpleinmoedervriendin ging spontaan mee wandelen, ben je zo anderhalf uur verder :o RIP onderrug.
pi_201656272
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 09:03 schreef SQ het volgende:

Ik had deze maand op de 1e een heel lage weging waardoor mijn app nu zegt dat ik deze maand een pond ben aangekomen en dat irriteert me onredelijk :')
Herkenbaar. Libra?
  woensdag 6 oktober 2021 @ 10:16:27 #194
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201656371
Lage weging aan het begin van de maand, check. M'n weegschaal-app zegt doodleuk +1.1kg nu.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201656688
Hier alweer een week of twee stabiel, vanmorgen 56.5 :O

Eens zien of ik het de komende weken stabiel in de 55.x-range kan krijgen :) Merk nu al dat het lichter en efficiënter hardloopt dan de 60 kilo waar ik maandenlang op vast heb gezeten :Y O+

Buikomtrek overigens voor de gein eens gemeten en dat blijkt met 81cm volgens de BMI-calculator teveel voor mijn lengte! :o
pi_201656770
Mijn winterjas is intussen wat te groot maar no way dat ik een andere ga kopen want het was al een hel om mijn huidige min of meer acceptabele jas te vinden - ik vind vrijwel alle winterjassen spuuglelijk :') Extra trui erbij aan dan maar :+
  woensdag 6 oktober 2021 @ 11:11:43 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_201656824
quote:
2s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 10:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Herkenbaar. Libra?
Jup.
disclaimer
  woensdag 6 oktober 2021 @ 11:33:55 #198
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201657051
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 11:06 schreef minilot het volgende:
Mijn winterjas is intussen wat te groot maar no way dat ik een andere ga kopen want het was al een hel om mijn huidige min of meer acceptabele jas te vinden - ik vind vrijwel alle winterjassen spuuglelijk :') Extra trui erbij aan dan maar :+
Wel meteen extra warm ook?

Ik moet eigenlijk echt een nieuwe winterjas, m'n huidige alledaagse is niet echt geschikt meer voor serieus koud. Ik haat jassen kopen. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201657278
Ik moest eigenlijk een nieuwe zomerjas, maar daar heb ik weer lang genoeg over lopen treuzelen dat ik het volgend jaar nog wel een keer probeer. :D
  woensdag 6 oktober 2021 @ 11:55:26 #200
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201657324
Ja, in de zomer valt er nog wel wat te fabrieken met een vestje ofzo. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201657332
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 08:55 schreef Myraela het volgende:
Kikkers&muizen. O+ Maar wel maar één of twee, daarna ben ik kotsmisselijk en hoef ik ze weer een jaar niet te zien. Oliebollen sla ik meestal over. Waar ik dan de eerste week van het nieuwe jaar toch even spijt van heb, maarja, na O&N vind ik het sowieso onzinnig om ze nog te eten.

De grootste verleiding de komende periode vind ik de chocolade kruidnoten. En vooral de vreemde smaken, want te nieuwsgierig. Maar nu een extra beperking door plantaardig te eten, dus dan vallen een hoop verleidingen al af. :D

Planning vandaag:
L: Havermout met banaan en cacao, kokosyoghurt en nu echt de laatstelaaste frambozen en aardbeien uit eigen tuin
T: Radijsjes en worteltjes met hummus
D: Bietenwrap met courgette, champignons en vega 'kipfilet'
Die vind ik niet zo lekker, de chocoladekruidnoten *O* *O* Toch nog iets waar ik niet heel enthousiast van wordt O+ Maar ik snap dat als je ze lekker vindt de verleiding om al die maffe smaken te proberen wel groot is.

Frambozen en aardbeien uit eigen tuin O+
pi_201657337
Ik moet eigenlijk een nieuwe winterjas. En ik had een hele zomer de tijd om de voering in mijn tussen jas te laten maken. Niet gedaan natuurlijk :')
pi_201657346
Zomerjas heb ik al tijden niet meer gehad. Veel vind ik toch te zweterig, en degenen die dat niet zijn, weer te dun. En ik heb ook geen zin om een hele dure te kopen voor de tijd dat ik dat ding aanheb.

Bijna twaalf uur, eerste maaltijd van de dag. Ging goed tot half 12, toen kreeg ik echt honger.

L: wrap met roomkaas, zalm, avocado, parmezaanse kaas en rucola
T: hazelnoten en blauwe bessen
D: Geen idee nog, manlief verzint iets. Denk een curry
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 oktober 2021 @ 12:01:40 #204
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_201657379
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet eigenlijk een nieuwe winterjas.
Goede dieettip.
pi_201657415
Ik moet ook een nieuwe winterjas. Vorig jaar gekocht en nu te ruim. Gelukkig heb ik nog mijn jas van 7 jaar geleden en die pas ik wel. Alleen is die vrij lang (tot mijn enkels), dus een kortere jas is altijd nog welkom.
pi_201657431
quote:
14s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:01 schreef Kreator het volgende:

Goede dieettip.
Ik heb wel een nieuwe nodig omdat mijn oude veel te groot is = dieet gerelateerd *O*

Maar eh, dit is natuurlijk net zo'n flauwe opmerking als in de CUL sc gaan zeggen dat iemands dooie kat een goede culinaire tip is :P
pi_201657451
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb wel een nieuwe nodig omdat mijn oude veel te groot is = dieet gerelateerd *O*

Maar eh, dit is natuurlijk net zo'n flauwe opmerking als in de CUL sc gaan zeggen dat iemands dooie kat een goede culinaire tip is :P
Niet een geheel terechte vergelijking: dít is geen SC (8>
pi_201657485
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:08 schreef minilot het volgende:

Niet een geheel terechte vergelijking: dít is geen SC (8>
Het is al jaren een soort slowchat. Meestal over eten, problemen bij te zwaar zijn, sporten, kleren etc, maar soms ook even over iemands problemen thuis of leuke dingen.
pi_201657514
Maar van het opnemen voor @Kreator gaat mijn hart sneller kloppen en dat vergt mogelijk zoveel kcals dat ik een extra kikker of muis kan eten deze Sinterklaasperiode O+
  woensdag 6 oktober 2021 @ 12:15:15 #210
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201657526
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:13 schreef minilot het volgende:
Maar van het opnemen voor @:Kreator gaat mijn hart sneller kloppen en dat vergt mogelijk zoveel kcals dat ik een extra kikker of muis kan eten deze Sinterklaasperiode O+
:D

Tevens: winterjas besteld. Ben benieuwd. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201657620
quote:
Maar van het opnemen voor @:Kreator gaat mijn hart sneller kloppen en dat vergt mogelijk zoveel kcals dat ik een extra kikker of muis kan eten deze Sinterklaasperiode O+
Fair enough
pi_201657814
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 10:59 schreef minilot het volgende:
Hier alweer een week of twee stabiel, vanmorgen 56.5 :O

Eens zien of ik het de komende weken stabiel in de 55.x-range kan krijgen :) Merk nu al dat het lichter en efficiënter hardloopt dan de 60 kilo waar ik maandenlang op vast heb gezeten :Y O+

Buikomtrek overigens voor de gein eens gemeten en dat blijkt met 81cm volgens de BMI-calculator teveel voor mijn lengte! :o
Ik vind dat atlijd zo frappant, die buikomtrek. Want de mijne is 88 cm, maar ik ben wel 40!!! kg zwaarder. :')
Hence the fact dat het onmogelijk is om goed zittende (sport)broeken te kopen. :+
pi_201657823
Ja, winterjas. Dat moet ik ook nog. Maar ik ben kledingkast aan het uitmesten en ik kom tot de conclusie dat ik vrij veel dingen moet.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 13:07:08 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_201658010
Dieetclub is juist een van de langst lopende sc's!

Ik heb ook nog een nieuwe winterjas nodig trouwens, ik had 4 jaar geleden een katsdure didrikson gekocht waarvan ik hoopte dat ie 10 jaar zou meegaan, maar helaas toch wat dunne stof waardoor de mouwen eind vorig seizoen echt gaten hadden dit de ritsen van de jaszakken -O-
Nu heb ik zo'n schattige pluchen jas, maar die is alleen voor in de auto leuk natuurlijk. Dus er moet nog een degelijk exemplaar komen. Binnenkort maar eens langs Bever :)
disclaimer
pi_201658181
Ik heb m'n vriend zowaar gewoon enthousiast over havermout gekregen. De dag waarvan ik nooit dacht dat die zou komen. Ik eet ook graag warme havermout, maar nu maak ik het dus de avond van te voren warm klaar. Laat het afkoelen tot de volgende dag. Dan is het geen papje meer, maar meer de stevigheid van pudding in tegenstelling tot normale overnight oats. Vervolgens wat kokos- of amandelyoghurt erop en vers fruit. En dan voelt het echt alsof je een enorm dessert eet. :D
pi_201659290
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 13:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb m'n vriend zowaar gewoon enthousiast over havermout gekregen. De dag waarvan ik nooit dacht dat die zou komen. Ik eet ook graag warme havermout, maar nu maak ik het dus de avond van te voren warm klaar. Laat het afkoelen tot de volgende dag. Dan is het geen papje meer, maar meer de stevigheid van pudding in tegenstelling tot normale overnight oats. Vervolgens wat kokos- of amandelyoghurt erop en vers fruit. En dan voelt het echt alsof je een enorm dessert eet. :D
Bweeeeeh. Ik hoop ook nog eens enthousiast over havermout te worden maar elke vergelijkbare manier van klaarmaken (als papachtige substantie dus - als onderdeel van een baksel ofzo wel prima) tot dusver resulteert ten hoogste in mwah en meestal in meh - ik lust het op zich wel maar het bungelt wel zo'n beetje onderaan alle dingen die ik in theorie wel wil eten.

Kun je eens een heel precieze bereidingswijze hier neerzetten Myra? Plantaardige yoghurt en vers fruit zijn hier altijd wel aanwezig namelijk :)
pi_201659301
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 15:14 schreef minilot het volgende:

[..]
ik lust het op zich wel maar het bungelt wel zo'n beetje onderaan alle dingen die ik in theorie wel wil eten.

Mooie samenvatting
pi_201659306
Is Kreator tegenwoordig viesdik?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201660066
quote:
Bweeeeeh. Ik hoop ook nog eens enthousiast over havermout te worden maar elke vergelijkbare manier van klaarmaken (als papachtige substantie dus - als onderdeel van een baksel ofzo wel prima) tot dusver resulteert ten hoogste in mwah en meestal in meh - ik lust het op zich wel maar het bungelt wel zo'n beetje onderaan alle dingen die ik in theorie wel wil eten.

Kun je eens een heel precieze bereidingswijze hier neerzetten Myra? Plantaardige yoghurt en vers fruit zijn hier altijd wel aanwezig namelijk :)
Ik doe alles op de schat, dus ik weet niet hoeveel je er echt aan hebt. Maar 1 geprakte banaan met een kopje water, en 2a3 eetlepels havermout en een theelepel cacao laat ik even pruttelen. Dat moet wel dik worden als een pap, maar stijft bij het afkoelen nog wat op. Dus dikte van vla?

Dat doe ik dus in een diep bord en laat ik afgedekt in de koelkast staan tot de volgende dag. Dan doe ik er een halve bak van de yoghurt op. Ik vind bijvoorbeeld deze van Beleaf erg lekker heb ik ontdekt: https://www.ah.nl/product(...)ango-en-passievrucht

En dan dus nog wat vers fruit, of ik gebruikt de diepvries blauwe bessen (kilozak van de AH vind ik de lekkerste) en die warm ik even op tot ze lekker zacht zijn.

Het doet mij echt een beetje denken aan een grote pudding. Met de verschillende structuren en het zoete fruit. Maar ik hou dus ook van de pap (wel alleen warm normaal), dus misschien is dit nog niet jouw ding.
pi_201660468
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 15:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft ie misschien een feeder als vriendin tegenwoordig :o
pi_201660499
En ik hou heel erg van havermoutpap O+ Daar kan je zoveel mee/door doen _O_ Met wat yoghurt en de warme blauwe bessen (of kersen!) is ook al zo lekker. Nog nooit een nacht in de koelkast gezet, zal het eens proberen.
pi_201660881
Ik eet nog liever kikkers en muizen dan havermoutpap
pi_201661011
Havermout O+ met fruit, of kaneel en rozijn, en amandelmelk, nomnom.
pi_201661950
quote:
ik lust het op zich wel maar het bungelt wel zo'n beetje onderaan alle dingen die ik in theorie wel wil eten.

Dit.

Soms een handje door de warme kersen die dan in de skyr gaan met vlokken.
pi_201662013
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet nog liever kikkers en muizen dan havermoutpap
Dit gaat wel erg ver, maar ik deel het sentiment. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 oktober 2021 @ 20:13:53 #226
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_201663071
quote:
Ik veroorzaak dit effect vaker.

Tevens allyoucaneat matig uit eten geweest wegens geen zin om te koken. Nu dik.
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 oktober 2021 @ 20:15:44 #227
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_201663108
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 15:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Usain Bolt is jaloers op mijn vetpercentage.
pi_201663117
quote:
6s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 20:13 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ik veroorzaak dit effect vaker.

Tevens allyoucaneat matig uit eten geweest wegens geen zin om te koken. Nu dik.
Wil je rolbumpen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 oktober 2021 @ 20:16:50 #229
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_201663136
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Wil je rolbumpen?
Lepeltje, buikvet, rugvet, lepeltje?
pi_201663144
quote:
81s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 20:16 schreef Kreator het volgende:

[..]
Lepeltje, buikvet, rugvet, lepeltje?
:Y
pi_201666736
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 3 maiswafels eiersalade
T: Paprika en een handje cashew/cranberries
D: Zilvervliesrijst met wokgroente en vleesjes + Teriyaki woksaus
pi_201666760
Gisteren had ik amper honger en de dag ging ook niet heel lekker :')

Vandaag:
S: zware dingen van de grond tillen en daarna nog even flink zweten.
T: iets met eiwitten.
L: iets met paddenstoelen. Denk met shoarmakruiden in een wrap met salade. Ofzo.
D: kip met aardappel, tomaat, peultjes uit de oven met een broodje om saus te dippen :9 Saus :9
pi_201666861
L: 2 bliss balls en een wrap zalm/roomkaas/avocado/rucola
T: peer
D: curry met chutney en naan :9
T: kwark met blauwe bessen
pi_201666906
quote:
2s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 07:22 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren had ik amper honger en de dag ging ook niet heel lekker :')

Vandaag:
S: zware dingen van de grond tillen en daarna nog even flink zweten.
T: iets met eiwitten.
L: iets met paddenstoelen. Denk met shoarmakruiden in een wrap met salade. Ofzo.
D: kip met aardappel, tomaat, peultjes uit de oven met een broodje om saus te dippen :9 Saus :9
Voel je jezelf wel weer goed genoeg om te sporten? Doe een beetje lief voor jezelf he.
pi_201666918
@LPFAN morgen de courgettes proberen, hebben we elk 1 nodig of kunnen we een courgette delen?
pi_201666937
Ik ben weer trots op mezelf. Week 1, dag 2 van de couch to 5k. Gisteravond had ik gebokst, maar ik vind 's ochtends sporten toch wel veel fijner dan 's avonds. Anyhow, nu dus weer met intervallen hardgelopen. Een half uurtje, waarvan maar 10 minuutjes daadwerkelijk hardlopen en toch een gemiddelde hartslag van 162. :D

Planning vandaag:
L: De laatste bietenwrap (ik noem het een wrap, maar het zijn eigenlijk van die flatbreads, net wat dikker) met hummus, radijsjes en komkommer.
T: Blauwe bessen
D: Couscous uit zo'n verspakket met extra courgette en tomaat
T: Stoofpeertje - Ik maak ze op de simpele manier met minder suiker door ze gewoon in cassis zero en wat kaneelstokjes te koken.
pi_201667090
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 07:55 schreef Myraela het volgende:

[..]
Voel je jezelf wel weer goed genoeg om te sporten? Doe een beetje lief voor jezelf he.
Ja, het zet niet door. Ik doe wel wat ik kan (pijnvrij) en wat goed voelt. :Y We gaan leuke dingen doen, dus is wel goed voor brein dit. :Y
pi_201667450
Paddenstoelen met shoarmakruiden en stoofpeertjes in cassis zero, ik leer nieuwe dingen :D
pi_201668188
quote:
2s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, het zet niet door. Ik doe wel wat ik kan (pijnvrij) en wat goed voelt. :Y We gaan leuke dingen doen, dus is wel goed voor brein dit. :Y
Wat voor leuke dingen? O+
Ik had net ook een leuk ding, mijn favoriete (strenge, norse) trainer waaromheen een soort Stockholmsyndroom-situatie aan het ontstaan is :') #au #jum

T: Koffie, handje gedroogde ananas
B: Uur krachttraining, Perfect Posture-app, straks nog wat fietsen maar ik weet nog niet hoe lang.
D: Die hier eerder geposte gelewortelnasi met een boemboe, spiegeleitje, pindasaus en verse kruiden. Banaan toe en mogelijk wat plantaardige chocoladevla :9
pi_201668426
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:41 schreef minilot het volgende:

[..]
Ik had net ook een leuk ding, mijn favoriete (strenge, norse) trainer waaromheen een soort Stockholmsyndroom-situatie aan het ontstaan is :') #au #jum

Haha herkenbaar wel, zoiets :') Enjoy 8-)
  donderdag 7 oktober 2021 @ 11:08:47 #241
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201668448
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 07:58 schreef Declan-Harp het volgende:
@:LPFAN morgen de courgettes proberen, hebben we elk 1 nodig of kunnen we een courgette delen?
Ik zou elk 1 doen. Een halve is best weinig.
pi_201668477
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:08 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Ik zou elk 1 doen. Een halve is best weinig.
Dan haal ik er nog 1 bij, thnx!
pi_201668538
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:41 schreef minilot het volgende:

[..]

T: Koffie, handje gedroogde ananas
B: Uur krachttraining, Perfect Posture-app, straks nog wat fietsen maar ik weet nog niet hoe lang.
D: Die hier eerder geposte gelewortelnasi met een boemboe, spiegeleitje, pindasaus en verse kruiden. Banaan toe en mogelijk wat plantaardige chocoladevla :9
Deadlifts voor zwaar maar ze waren helemaal niet leuk want mijn lijf deed zeer en het ging niet en toen moest ik huilen. ;(
pi_201668547
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:12 schreef Declan-Harp het volgende:

Dan haal ik er nog 1 bij, thnx!
Courgettes delen is trouwens nooit een optie. Courgette. O+
pi_201668817
Avondeten is nog + Indische vegaballetjes :)
pi_201668825
quote:
2s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Deadlifts voor zwaar maar ze waren helemaal niet leuk want mijn lijf deed zeer en het ging niet en toen moest ik huilen. ;(
Och! Kus erop!
  donderdag 7 oktober 2021 @ 11:48:01 #247
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201668829
quote:
2s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ahw. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201669011
quote:
14s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:21 schreef Myraela het volgende:

[..]
Courgettes delen is trouwens nooit een optie. Courgette. O+
Ik doe er altijd eentje door de couscous, maar weet verder niet wat ik er mee moet :@
Jij nog tips?
  donderdag 7 oktober 2021 @ 12:13:06 #249
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201669130
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 12:05 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Ik doe er altijd eentje door de couscous, maar weet verder niet wat ik er mee moet :@
Jij nog tips?
Courgette door pasta. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201669368
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 12:05 schreef Declan-Harp het volgende:
Jij nog tips?
Ik doe er het liefst niet al teveel mee eigenlijk. Gewoon simpel gebakken met wat peper. :9 Courgetti van maken met elke willekeurige pastasaus. Of gewoon een simpele courgettesoep. Maar ik vind courgette gewoon zo'n groente die zo'n beetje naast/in elk gerecht wel een makkelijke en lekkere toevoeging is.
pi_201669438
Ik grill courgette vaak in de grillpan: in dunne plakken snijden en grillen maar, ik marineer ze niet eens meer in olie, hoogstens gaat er achteraf nog een drupje balsamico-azijn op, maar ook dat meestal niet. En dan gevulde pasta met pesto en een berg van die courgette er bovenop voor een erg simpele maaltijd.
Of ik maak er spiesjes van (evt met kastanjechampignons en paprika) en dan marineer ik ze wel eerst een uurtje met een beetje olijfolie en wat zwarte peper en tijm.
In de ratatouille, op een plaattaart, je kunt ze zelfs geraspt in muffins verwerken.
De mogelijkheden met courgette zijn eindeloos O+ in de nieuwe tuin komen er echt weer courgetteplanten.
pi_201669596
Bedankt voor de tips ^O^
  donderdag 7 oktober 2021 @ 13:26:10 #253
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201669850
Ik gebruik die dunne slierten courgette vaak als pasta vervanger. Ook heel lekker :Y

Of chips er mee maken :9 Je kan er zoveel mee.
pi_201670049
Even een vraag voor de IF'ers hier. Is het normaal dat ik tegen de tijd dat mijn eetwindow weer begint, ik helemaal geen honger heb? Ik doe de 16:8, met een window van 12-20 om te eten. Kost me echt geen enkele moeite, terwijl ik overal wel lees dat de eerste dagen/week wel wennen is. Doe ik iets fout? :? (mijn eetlijstje voor vandaag staat een paar posts hierboven)
pi_201670378
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 13:53 schreef SilverEyes het volgende:
Even een vraag voor de IF'ers hier. Is het normaal dat ik tegen de tijd dat mijn eetwindow weer begint, ik helemaal geen honger heb? Ik doe de 16:8, met een window van 12-20 om te eten. Kost me echt geen enkele moeite, terwijl ik overal wel lees dat de eerste dagen/week wel wennen is. Doe ik iets fout? :? (mijn eetlijstje voor vandaag staat een paar posts hierboven)
Je hebt geluk denk ik ;) Ik had echt gierende honger de hele ochtend :')
Om 11.30 al gelunched, boeie.
pi_201670450
quote:
Werkte voor mij ook zo, ik krijg juist eerder honger (lees: trek) als ik vroeger begin met eten.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 14:46:58 #257
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201670585
quote:
Ik heb hetzelfde, als ik wel ontbijt heb ik rond half twaalf gewoon echt TREK. Als ik niet eet, kan ik rustig door tot een uur of één zonder ook maar een greintje trek.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201670601
Thx, duidelijk!
pi_201671116
Helemaal team #ontbijteniszinloos. Precies wat Ijsdraak zegt. Ik doe vandaag mn OMAD rond het avondeten omdat ik niet thuis eet, maar doorgaans doe ik het een beetje zo tussen alles in, voorkeur voor een uur of 4. Dan begint het echt een beetje duidelijk te worden dat ik zo langzamerhand wel echt weer een maaltje moet.

Net weer een uur wezen wandelen. 2 uur tegen aan zitten hikken *O*
  donderdag 7 oktober 2021 @ 16:20:25 #260
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201671602
Ik ontbeet nooit maar ik vind het toch wel erg fijn om wat te eten merk ik :Y
  Moderator donderdag 7 oktober 2021 @ 16:24:16 #261
5428 crew  miss_sly
pi_201671660
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 16:20 schreef LPFAN het volgende:
Ik ontbeet nooit maar ik vind het toch wel erg fijn om wat te eten merk ik :Y
Ik heb eigenlijk altijd ontbeten. Het hoeft helemaal geen groots ontbijt te zijn, maar ik start de dag graag met wat eten en een paar koppen koffie.

Tegenwoordig eet ik in de ochtend als T een appel. Gewoon zo uit het handje, dus flink happen en kauwen. Ik heb al vaak gelezen dat dat goed zou zijn voor je voldane gevoel, en ik geloof dat ik dat ook echt wel merk. Dus die hou ik er voorlopig eens even in.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201672192
:D Ik dacht, ik voer mijn gewicht weer eens in in mijn Cronometer-appje (doe ik zo eens in de drie maanden ofzo), blijkt dat ik dat exact een jaar geleden, op 7 oktober 2020 toevallig ook gedaan had en nog veel toevalliger met exact hetzelfde gewicht als nu: 56.1!
Sinds oktober vorig jaar ging het wat omhoog omdat ik begon met hardlopen en daar initieel zoveel trek van kreeg dat er de opvolgende wintermaanden erna een kilo of vier bijgroeide en nu ben ik dus precies weer terug waar ik begon toen ik zat waar @Myraela nu zit: in de eerste week van het couch-to-5km-programma. :Y)
Overigens dus hetzelfde gewicht als een jaar geleden maar bepaald niet hetzelfde lijf: mijn riem zit vier gaatjes strakker en ik kan kleren aan waar ik voor het laatst in 2004 (ja, echt) in paste. Sport doet dus niet zoveel met mijn absolute gewicht, maar wél met de verdeling van één en ander ^O^
pi_201672235
Ik ontbijt alleen nog met meer dan een minutieus hapje met Pasen en in het hypothetische geval van een hotelontbijt, waar het sinds OMAD pandemischgewijs simpelweg nog niet van is gekomen :)
De maaltijd van de dag vindt hier op doorsnee dagen gewoonlijk plaats tussen zo'n beetje vier uur 's middags en zes uur 's avonds - afhankelijk van het werk van mijn lief. Later dan 18:00 als het zo eens uitkomt is wel pittig want dan toch wel heul veul honger :9
pi_201673390
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik heb hetzelfde, als ik wel ontbijt heb ik rond half twaalf gewoon echt TREK. Als ik niet eet, kan ik rustig door tot een uur of één zonder ook maar een greintje trek.
Dat vind ik knap. Als ik om 7 uur opsta, moet ik echt tussen 10 en 10:30 uur wat eten, omdat ik me anders gewoon niet goed kan concentreren op werk. In het weekend is het wel makkelijker.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 19:55:06 #265
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201674065
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:15 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Dat vind ik knap. Als ik om 7 uur opsta, moet ik echt tussen 10 en 10:30 uur wat eten, omdat ik me anders gewoon niet goed kan concentreren op werk. In het weekend is het wel makkelijker.
Neuh, is weinig knap aan hoor, het is gewoon wat mijn lichaam prettig blijkt te vinden. :D

Leren herkennen wanneer je lichaam voedsel nodig heeft en naar die cues luisteren is imo veel beter op langere termijn (mits met een gezonde hoeveelheid en een beetje goed verdeeld qua voedingsstoffen, uiteraard). En of dat nou 6 keer per dag eten is of 1, lekker boeiend. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 7 oktober 2021 @ 20:13:27 #266
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201674384
@Declan-Harp en???
pi_201674517
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Neuh, is weinig knap aan hoor, het is gewoon wat mijn lichaam prettig blijkt te vinden. :D

Leren herkennen wanneer je lichaam voedsel nodig heeft en naar die cues luisteren is imo veel beter op langere termijn (mits met een gezonde hoeveelheid en een beetje goed verdeeld qua voedingsstoffen, uiteraard). En of dat nou 6 keer per dag eten is of 1, lekker boeiend. :P
Daar heb je wel gelijk in. ^O^
pi_201674604
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:13 schreef LPFAN het volgende:
@:Declan-Harp en???
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 07:58 schreef Declan-Harp het volgende:
@:LPFAN morgen de courgettes proberen, hebben we elk 1 nodig of kunnen we een courgette delen?
;)
  donderdag 7 oktober 2021 @ 20:45:01 #269
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201674904
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:27 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
[..]
;)
_O- _O- _O- Blijkbaar lees ik half ofzo.
pi_201674933
Dit is op afstand mijn favoriete manier om courgettes te eten :9
https://food52.com/recipes/37393-canal-house-s-marinated-zucchini
Eerst grillen en dan pas marineren blijkt geniaal O+
  donderdag 7 oktober 2021 @ 20:48:21 #271
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201674949
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:47 schreef minilot het volgende:
Dit is op afstand mijn favoriete manier om courgettes te eten :9
https://food52.com/recipes/37393-canal-house-s-marinated-zucchini
Eerst grillen en dan pas marineren blijkt geniaal O+
Klinkt lekker!
pi_201675267
Alvast lijstje voor morgen, want jullie mogen meedenken :7

T: Koffie, gedroogde cranberries
B: Vijf kilometer temporun hardlopen, uurtje baantjes trekken in het zwembad
D: Iets snels en min of meer voedzaams op Utrecht Centraal, maar wat? Bij voorkeur vleesloos :) Suggesties welkom.
T: Bierrrrrrr
B: Twee uur dansen op concert, twee uur naar huis fietsen
pi_201675310
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:08 schreef minilot het volgende:

D: Iets snels en min of meer voedzaams op Utrecht Centraal, maar wat? Bij voorkeur vleesloos :) Suggesties welkom.
In die situatie ging ik altijd voor een Bram met pindasaus
pi_201675359
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:08 schreef minilot het volgende:

Chili cheese nuggets van de Burger King is mijn stationsfood :+
pi_201675432
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:16 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Instant zin in nu :')
pi_201675472
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:23 schreef minilot het volgende:

[..]
Instant zin in nu :')
Even wachten tot morgen :* wel gelijk een doos van 20 hè?
pi_201675515
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:26 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Even wachten tot morgen :* wel gelijk een doos van 20 hè?
Zeg, hou op - straks doe ik het nog ook :+
pi_201675655
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:29 schreef minilot het volgende:

[..]
Zeg, hou op - straks doe ik het nog ook :+
Ik doe nooit anders :D
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een zakje van 6 of 9 heb besteld....
  donderdag 7 oktober 2021 @ 22:15:23 #279
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201676114
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:16 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Wanneer weer eens doen? :P
pi_201676627
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
In die situatie ging ik altijd voor een Bram met pindasaus
Wat is een Bram? :?
pi_201678320
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:15 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Wanneer weer eens doen? :P
Zodra die 2kg er weer af zijn _O-

Edit; ik heb vorige keer werkelijk 3 dagen buikpijn gehad :')

[ Bericht 11% gewijzigd door PoesInDoos op 08-10-2021 07:22:24 ]
pi_201678483
L: Kwark/blauwebessen/banaan en 2 roggebrood boter/kaas
D: Courgettepatattekes en een kaasschnitzel

Ik ga dit recept volgen; https://www.culy.nl/recepten/courgettefrietjes/
pi_201678499
Gisteren spontaan wat de vieren voor m'n vriend. Dus we hadden de Bossche bollen die we altijd halen als we iets te vieren had en hij had zin in spareribs. Dus ik een goodbaker pizza. Avondeten van gisteren schuift daarom door naar vandaag.

En ik kreeg een gratis pak koekjes bij de kassa. Kan dan toch weer geen nee zeggen. Maar toen zag ik de kcal, 1500 voor dat hele pak. En toen had ik meteen spijt dat ik toch niet gewoon nee had gezegd. :') Nu moet ik zolang dat pak in huis legt veel vaker 'nee' tegen mezelf zeggen. En ik weet dat een koekje met mate best kan, maar dan wil ik gewoon de koekjes die ik zelf uit zou zoeken en ik écht heel lekker vind.

L: Unox tomatensoep met vega ballen met extra champignons erin
D: Couscous verpakket met extra courgette en tomaat

Tussendoortjes moet ik nog even over nadenken. Ik haal ook nog een Lidl TGTG, dus misschien zit daar nog iets van vers fruit in.
  Moderator vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:15:23 #284
5428 crew  miss_sly
pi_201678625
Met kleine stapjes kom ik er ook: -0,3 k, vetpercentage iets omlaag, spieren en vocht iets omhoog.

Ik hou wel van mijn eetmomenten op een dag, dus ik weet niet of IF of OMAD voor mij iets zou zijn. Buiten dat wil ik vooral mijn tienerdochter niet dat als voorbeeld geven dat niet eten een goed idee zou kunnen zijn. En het lijkt me redelijk onmogelijk om zelf maaltijden over te slaan, en van haar te verwachten dat ze wel alle maaltijden eet. En dat heeft ze toch echt nodig, zo in ontwikkeling.

Lijstje:
O: volkoren cracker en gekookt ei
T: appel
L: kibbeling
T: geen idee, ik vergeet deze T tegenwoordig vaak
D: curry met venkel en mais
T: toch nog de magere yoghurt met ananas
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201678895
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:45 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Wat is een Bram? :?
Een puntzak friet van Bram Ladage. Maar ik zie net dat hij niet meer op Utrecht Centraal zit :'(
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:55:12 #286
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201678905
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 07:12 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Zodra die 2kg er weer af zijn _O-

Edit; ik heb vorige keer werkelijk 3 dagen buikpijn gehad :')
Meh! Das niet lekker nee.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:56:43 #287
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201678922
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 07:48 schreef Declan-Harp het volgende:
L: Kwark/blauwebessen/banaan en 2 roggebrood boter/kaas
D: Courgettepatattekes en een kaasschnitzel

Ik ga dit recept volgen; https://www.culy.nl/recepten/courgettefrietjes/
Das een goed recept :Y
pi_201678936
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 08:55 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Meh! Das niet lekker nee.
Ik ben het alweer een beetje vergeten, dus volgende keer schuif ik er weer 20 in _O-
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:58:34 #289
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201678941
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 08:58 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Ik ben het alweer een beetje vergeten, dus volgende keer schuif ik er weer 20 in _O-
_O- _O-
pi_201678956
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 08:58 schreef LPFAN het volgende:

[..]
_O- _O-
Ik weiger dus 6 euro te betalen voor een zakje van 9 hier bij de snackbar, dus koop ik alleen nog bakjes van 20 bij de Burger King. :7
Maar dat moet ik niet te vaak doen :+
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:00:47 #291
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201678964
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:00 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Ik weiger dus 6 euro te betalen voor een zakje van 9 hier bij de snackbar, dus koop ik alleen nog bakjes van 20 bij de Burger King. :7
Maar dat moet ik niet te vaak doen :+
Das wel heel duur ja :o
pi_201678978
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:00 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Das wel heel duur ja :o
En die van Mora vind ik lekker :Y Kind vindt ze te pittig, dus meer voor mij! :9~
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:02:23 #293
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201678985
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:01 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
En die van Mora vind ik lekker :Y Kind vindt ze te pittig, dus meer voor mij! :9~
Ik ben het met je kind eens ;p
pi_201679172
quote:

[..]
Die ga ik ook proberen. Ik kocht het vroeger wel eens bij BK, maar daar ben ik al een lange tijd niet geweest.
pi_201679769
quote:

[..]
Die vind ik ook echt heerlijk O+
pi_201681467
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 07:51 schreef Myraela het volgende:
Gisteren spontaan wat de vieren voor m'n vriend. Dus we hadden de Bossche bollen die we altijd halen als we iets te vieren had en hij had zin in spareribs. Dus ik een goodbaker pizza. Avondeten van gisteren schuift daarom door naar vandaag.

En ik kreeg een gratis pak koekjes bij de kassa. Kan dan toch weer geen nee zeggen. Maar toen zag ik de kcal, 1500 voor dat hele pak. En toen had ik meteen spijt dat ik toch niet gewoon nee had gezegd. :') Nu moet ik zolang dat pak in huis legt veel vaker 'nee' tegen mezelf zeggen. En ik weet dat een koekje met mate best kan, maar dan wil ik gewoon de koekjes die ik zelf uit zou zoeken en ik écht heel lekker vind.

L: Unox tomatensoep met vega ballen met extra champignons erin
D: Couscous verpakket met extra courgette en tomaat

Tussendoortjes moet ik nog even over nadenken. Ik haal ook nog een Lidl TGTG, dus misschien zit daar nog iets van vers fruit in.
Leuk dat er iets te vieren was *O*

En herkenbaar van de koekjes. Je wilt ze eigenlijk ook niet eten, want dan liever gewoon een lekker koekje waar je zelf heel veel zin in hebt. Koekjes weg geven een optie? Op je werk laten liggen? Familie? Buren?
pi_201681615
Ik heb wat locaties waar ik dingen die we niet lusten kwijt kan, waaronder bij de lieve vrijwilligers van de twee kringloopwinkeltjes in de buurt die graag koekjes en thee enzo aannemen voor in hun personeelsruimte.
pi_201683048
Op naar Utrecht, zonder zinnige tips voor daadwerkelijk voedzaam onderwegs avondeten - bedankt hè? ;)
Het was 55.9 op de teller vanmorgen - maar goed ook, want ik heb een erg kort broekje aan :+

Eens zien hoeveel stappen het dansen op Turkse darkwave me vanavond oplevert :) :W
pi_201683568
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 16:32 schreef minilot het volgende:
Op naar Utrecht, zonder zinnige tips voor daadwerkelijk voedzaam onderwegs avondeten - bedankt hè? ;)
Het was 55.9 op de teller vanmorgen - maar goed ook, want ik heb een erg kort broekje aan :+

Eens zien hoeveel stappen het dansen op Turkse darkwave me vanavond oplevert :) :W
Turkse darkwave? Heb je voorbeelden daarvan?
pi_201683697
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 17:22 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Turkse darkwave? Heb je voorbeelden daarvan?
Hierheen straks:
Ik voorspel het verbranden van minstens achthonderd kcals *O*

Ik klapte net in Rotterdam al uit elkaar van de trek dus stationsaankopen tot dusver zijn espresso, een zoutekaramelproteïnereepdinges en een spinaziewrap met tomaat en kaas. Straks in Utrecht nog wat warms :)
pi_201683901
Lekker naar de WakuWaku!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')