Oh ja, dat ken ik verder niet. Ik ken toevallig de naam van de man.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:53 schreef minilot het volgende:
Weet ik, maar die 'Wim Hoff-methode' is gewoon categorie gebedsgenezers en homeopathie
Jaaaa! Zeker die allerlaatste, de buttock stretch, da's ook meteen de meest intensequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie dat ik de meeste van die stretches al deed, op die op de grond na omdat ik ze in het park nog doe. Maar dan kan ik die op de grond doen als ik thuis kom.
Mijn lief begon ermee toen -ie ruim honderdveertig kilo woog, maar wel voorzichtigquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:01 schreef SilverEyes het volgende:
Hardlopen![]()
Helaas nu nog veel te zwaar, maar ooit....
Nou, ik had voor mezelf als doel om weer te beginnen als ik 'overgewicht' had ipv 'obesitas'. Dus eh, dat was al een tijdje zo en werd het wel eens tijd om te beginnen. Met obesitas hardlopen leek me niet zo'n succes voor mijn knieën, maar misschien geldt dat ook voor overgewicht. Maar een normaal gewicht is nog ver weg, als ik er al ooit kom, en het hardlopen kan me daar misschien juist bij helpen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:01 schreef SilverEyes het volgende:
Hardlopen![]()
Helaas nu nog veel te zwaar, maar ooit....
Ik ben ooit begonnen, toen ik echt jaren heb hardgelopen, toen ik een BMI had van 33.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik had voor mezelf als doel om weer te beginnen als ik 'overgewicht' had ipv 'obesitas'. Dus eh, dat was al een tijdje zo en werd het wel eens tijd om te beginnen. Met obesitas hardlopen leek me niet zo'n succes voor mijn knieën, maar misschien geldt dat ook voor overgewicht. Maar een normaal gewicht is nog ver weg, als ik er al ooit kom, en het hardlopen kan me daar misschien juist bij helpen.
Het was echt leuk. Maar wel heel anders dan verwacht. We gingen eerst touw klimmen en slingeren enzo. Voelde echt weer als basisschool gymquote:
Dat wandelen helpt je straks voor het hardlopenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:15 schreef SilverEyes het volgende:
Ik ben ooit begonnen, toen ik echt jaren heb hardgelopen, toen ik een BMI had van 33.
Maar nu nog een BMI van 40, ik wil er eerst echt nog 25 af voordat ik begin. Ik wandel al wel enorm veel, dus begin is er
Hopelijk raak je er weer iets door kwijtquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:08 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Dag 2 ging goed, wel iets last van m'n maag door de medicatie, maar dat moet ook wennen denk ik.
Kreeg rond 10.30 dat stukje chocolade, dus valt in principe binnen een normaal 16/8 window. Ik probeer 12.00-18.00 aan te houden, 2 maaltijden en een tussendoortje.
Ja, dan kan ik het er straks weer aanvreten met het strooigoed en oliebollenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:13 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hopelijk raak je er weer iets door kwijt
Ik 'mag' van mezelf sinterklaaslekkers op 5 decemberquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:22 schreef Declan-Harp het volgende:
Ja, dan kan ik het er straks weer aanvreten met het strooigoed en oliebollen
Dat moet dit jaar wel even anders!
Oh die lusten wij dus écht nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik 'mag' van mezelf sinterklaaslekkers op 5 december
En oliebollen op 31 december.
Dat helpt wel, want anders eet ik het ook steeds de laatste 2 maanden van het jaar
Ik ben al lang blij dat 'mijn' AH bedacht heeft dat kikkers&muizen niet verkopen en dus hebben ze ze domweg niet. Gelukkig maar, want dat is mijn sinterklaasverslaving
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:22 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik het er straks weer aanvreten met het strooigoed en oliebollen
Dat moet dit jaar wel even anders!
Jij hebt een andere oliebollenkraam ''verslaving''quote:
Ik lust ALLES. Woo mequote:
Hahah truequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:29 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Jij hebt een andere oliebollenkraam ''verslaving''
quote:
Oja, die kikkers&muizen zijn ook mijn favoriet. En normaal houd ik helemaal niet van chocola.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik 'mag' van mezelf sinterklaaslekkers op 5 december
En oliebollen op 31 december.
Dat helpt wel, want anders eet ik het ook steeds de laatste 2 maanden van het jaar
Ik ben al lang blij dat 'mijn' AH bedacht heeft dat kikkers&muizen niet verkopen en dus hebben ze ze domweg niet. Gelukkig maar, want dat is mijn sinterklaasverslaving
Door de overweldigend zoete fondantsmaak proef je de chocolade ook nauwelijks.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:12 schreef Morrigan het volgende:
Oja, die kikkers&muizen zijn ook mijn favoriet. En normaal houd ik helemaal niet van chocola.
Hier ook speekselvorming bij het lezen hiervanquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Door de overweldigend zoete fondantsmaak proef je de chocolade ook nauwelijks.
Ik begin al te kwijlen bij het idee aan zoveel zoetigheid
Herkenbaar. Libra?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:03 schreef SQ het volgende:
Ik had deze maand op de 1e een heel lage weging waardoor mijn app nu zegt dat ik deze maand een pond ben aangekomen en dat irriteert me onredelijk
Wel meteen extra warm ook?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:06 schreef minilot het volgende:
Mijn winterjas is intussen wat te groot maar no way dat ik een andere ga kopen want het was al een hel om mijn huidige min of meer acceptabele jas te vinden - ik vind vrijwel alle winterjassen spuuglelijkExtra trui erbij aan dan maar
Die vind ik niet zo lekker, de chocoladekruidnotenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:55 schreef Myraela het volgende:
Kikkers&muizen.Maar wel maar één of twee, daarna ben ik kotsmisselijk en hoef ik ze weer een jaar niet te zien. Oliebollen sla ik meestal over. Waar ik dan de eerste week van het nieuwe jaar toch even spijt van heb, maarja, na O&N vind ik het sowieso onzinnig om ze nog te eten.
De grootste verleiding de komende periode vind ik de chocolade kruidnoten. En vooral de vreemde smaken, want te nieuwsgierig. Maar nu een extra beperking door plantaardig te eten, dus dan vallen een hoop verleidingen al af.
Planning vandaag:
L: Havermout met banaan en cacao, kokosyoghurt en nu echt de laatstelaaste frambozen en aardbeien uit eigen tuin
T: Radijsjes en worteltjes met hummus
D: Bietenwrap met courgette, champignons en vega 'kipfilet'
Goede dieettip.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet eigenlijk een nieuwe winterjas.
Ik heb wel een nieuwe nodig omdat mijn oude veel te groot is = dieet gerelateerdquote:
Niet een geheel terechte vergelijking: dít is geen SCquote:Op woensdag 6 oktober 2021 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel een nieuwe nodig omdat mijn oude veel te groot is = dieet gerelateerd
Maar eh, dit is natuurlijk net zo'n flauwe opmerking als in de CUL sc gaan zeggen dat iemands dooie kat een goede culinaire tip is
Het is al jaren een soort slowchat. Meestal over eten, problemen bij te zwaar zijn, sporten, kleren etc, maar soms ook even over iemands problemen thuis of leuke dingen.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 12:08 schreef minilot het volgende:
Niet een geheel terechte vergelijking: dít is geen SC
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 12:13 schreef minilot het volgende:
Maar van het opnemen voor @:Kreator gaat mijn hart sneller kloppen en dat vergt mogelijk zoveel kcals dat ik een extra kikker of muis kan eten deze Sinterklaasperiode
Fair enoughquote:Op woensdag 6 oktober 2021 12:13 schreef minilot het volgende:
Maar van het opnemen voor @:Kreator gaat mijn hart sneller kloppen en dat vergt mogelijk zoveel kcals dat ik een extra kikker of muis kan eten deze Sinterklaasperiode
Ik vind dat atlijd zo frappant, die buikomtrek. Want de mijne is 88 cm, maar ik ben wel 40!!! kg zwaarder.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 10:59 schreef minilot het volgende:
Hier alweer een week of twee stabiel, vanmorgen 56.5![]()
Eens zien of ik het de komende weken stabiel in de 55.x-range kan krijgenMerk nu al dat het lichter en efficiënter hardloopt dan de 60 kilo waar ik maandenlang op vast heb gezeten
![]()
Buikomtrek overigens voor de gein eens gemeten en dat blijkt met 81cm volgens de BMI-calculator teveel voor mijn lengte!![]()
Bweeeeeh. Ik hoop ook nog eens enthousiast over havermout te worden maar elke vergelijkbare manier van klaarmaken (als papachtige substantie dus - als onderdeel van een baksel ofzo wel prima) tot dusver resulteert ten hoogste in mwah en meestal in meh - ik lust het op zich wel maar het bungelt wel zo'n beetje onderaan alle dingen die ik in theorie wel wil eten.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 13:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb m'n vriend zowaar gewoon enthousiast over havermout gekregen. De dag waarvan ik nooit dacht dat die zou komen. Ik eet ook graag warme havermout, maar nu maak ik het dus de avond van te voren warm klaar. Laat het afkoelen tot de volgende dag. Dan is het geen papje meer, maar meer de stevigheid van pudding in tegenstelling tot normale overnight oats. Vervolgens wat kokos- of amandelyoghurt erop en vers fruit. En dan voelt het echt alsof je een enorm dessert eet.
Mooie samenvattingquote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:14 schreef minilot het volgende:
[..]
ik lust het op zich wel maar het bungelt wel zo'n beetje onderaan alle dingen die ik in theorie wel wil eten.
Ik doe alles op de schat, dus ik weet niet hoeveel je er echt aan hebt. Maar 1 geprakte banaan met een kopje water, en 2a3 eetlepels havermout en een theelepel cacao laat ik even pruttelen. Dat moet wel dik worden als een pap, maar stijft bij het afkoelen nog wat op. Dus dikte van vla?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:14 schreef minilot het volgende:
Bweeeeeh. Ik hoop ook nog eens enthousiast over havermout te worden maar elke vergelijkbare manier van klaarmaken (als papachtige substantie dus - als onderdeel van een baksel ofzo wel prima) tot dusver resulteert ten hoogste in mwah en meestal in meh - ik lust het op zich wel maar het bungelt wel zo'n beetje onderaan alle dingen die ik in theorie wel wil eten.
Kun je eens een heel precieze bereidingswijze hier neerzetten Myra? Plantaardige yoghurt en vers fruit zijn hier altijd wel aanwezig namelijk
Heeft ie misschien een feeder als vriendin tegenwoordigquote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is Kreator tegenwoordig viesdik?
Dit.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:14 schreef minilot het volgende:
ik lust het op zich wel maar het bungelt wel zo'n beetje onderaan alle dingen die ik in theorie wel wil eten.
Dit gaat wel erg ver, maar ik deel het sentiment.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 17:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet nog liever kikkers en muizen dan havermoutpap
Ik veroorzaak dit effect vaker.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 12:13 schreef minilot het volgende:
Usain Bolt is jaloers op mijn vetpercentage.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is Kreator tegenwoordig viesdik?
Wil je rolbumpen?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik veroorzaak dit effect vaker.
Tevens allyoucaneat matig uit eten geweest wegens geen zin om te koken. Nu dik.
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lepeltje, buikvet, rugvet, lepeltje?
Voel je jezelf wel weer goed genoeg om te sporten? Doe een beetje lief voor jezelf he.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 07:22 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren had ik amper honger en de dag ging ook niet heel lekker
Vandaag:
S: zware dingen van de grond tillen en daarna nog even flink zweten.
T: iets met eiwitten.
L: iets met paddenstoelen. Denk met shoarmakruiden in een wrap met salade. Ofzo.
D: kip met aardappel, tomaat, peultjes uit de oven met een broodje om saus te dippenSaus
Ja, het zet niet door. Ik doe wel wat ik kan (pijnvrij) en wat goed voelt.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 07:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voel je jezelf wel weer goed genoeg om te sporten? Doe een beetje lief voor jezelf he.
Wat voor leuke dingen?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 08:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, het zet niet door. Ik doe wel wat ik kan (pijnvrij) en wat goed voelt.We gaan leuke dingen doen, dus is wel goed voor brein dit.
Haha herkenbaar wel, zoietsquote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat voor leuke dingen?
Ik had net ook een leuk ding, mijn favoriete (strenge, norse) trainer waaromheen een soort Stockholmsyndroom-situatie aan het ontstaan is#au #jum
Ik zou elk 1 doen. Een halve is best weinig.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 07:58 schreef Declan-Harp het volgende:
@:LPFAN morgen de courgettes proberen, hebben we elk 1 nodig of kunnen we een courgette delen?
Dan haal ik er nog 1 bij, thnx!quote:Op donderdag 7 oktober 2021 11:08 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik zou elk 1 doen. Een halve is best weinig.
Deadlifts voor zwaar maar ze waren helemaal niet leuk want mijn lijf deed zeer en het ging niet en toen moest ik huilen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat voor leuke dingen?
Ik had net ook een leuk ding, mijn favoriete (strenge, norse) trainer waaromheen een soort Stockholmsyndroom-situatie aan het ontstaan is#au #jum
T: Koffie, handje gedroogde ananas
B: Uur krachttraining, Perfect Posture-app, straks nog wat fietsen maar ik weet nog niet hoe lang.
D: Die hier eerder geposte gelewortelnasi met een boemboe, spiegeleitje, pindasaus en verse kruiden. Banaan toe en mogelijk wat plantaardige chocoladevla
Och! Kus erop!quote:Op donderdag 7 oktober 2021 11:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Deadlifts voor zwaar maar ze waren helemaal niet leuk want mijn lijf deed zeer en het ging niet en toen moest ik huilen.
Ahw.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 11:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Deadlifts voor zwaar maar ze waren helemaal niet leuk want mijn lijf deed zeer en het ging niet en toen moest ik huilen.
Ik doe er altijd eentje door de couscous, maar weet verder niet wat ik er mee moetquote:Op donderdag 7 oktober 2021 11:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Courgettes delen is trouwens nooit een optie. Courgette.
Courgette door pasta.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:05 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik doe er altijd eentje door de couscous, maar weet verder niet wat ik er mee moet![]()
Jij nog tips?
Ik doe er het liefst niet al teveel mee eigenlijk. Gewoon simpel gebakken met wat peper.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:05 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik doe er altijd eentje door de couscous, maar weet verder niet wat ik er mee moet![]()
Jij nog tips?
Je hebt geluk denk ikquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:53 schreef SilverEyes het volgende:
Even een vraag voor de IF'ers hier. Is het normaal dat ik tegen de tijd dat mijn eetwindow weer begint, ik helemaal geen honger heb? Ik doe de 16:8, met een window van 12-20 om te eten. Kost me echt geen enkele moeite, terwijl ik overal wel lees dat de eerste dagen/week wel wennen is. Doe ik iets fout?(mijn eetlijstje voor vandaag staat een paar posts hierboven)
Werkte voor mij ook zo, ik krijg juist eerder honger (lees: trek) als ik vroeger begin met eten.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:53 schreef SilverEyes het volgende:
Even een vraag voor de IF'ers hier. Is het normaal dat ik tegen de tijd dat mijn eetwindow weer begint, ik helemaal geen honger heb? Ik doe de 16:8, met een window van 12-20 om te eten. Kost me echt geen enkele moeite, terwijl ik overal wel lees dat de eerste dagen/week wel wennen is. Doe ik iets fout?(mijn eetlijstje voor vandaag staat een paar posts hierboven)
Ik heb hetzelfde, als ik wel ontbijt heb ik rond half twaalf gewoon echt TREK. Als ik niet eet, kan ik rustig door tot een uur of één zonder ook maar een greintje trek.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:53 schreef SilverEyes het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd ontbeten. Het hoeft helemaal geen groots ontbijt te zijn, maar ik start de dag graag met wat eten en een paar koppen koffie.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:20 schreef LPFAN het volgende:
Ik ontbeet nooit maar ik vind het toch wel erg fijn om wat te eten merk ik
Dat vind ik knap. Als ik om 7 uur opsta, moet ik echt tussen 10 en 10:30 uur wat eten, omdat ik me anders gewoon niet goed kan concentreren op werk. In het weekend is het wel makkelijker.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, als ik wel ontbijt heb ik rond half twaalf gewoon echt TREK. Als ik niet eet, kan ik rustig door tot een uur of één zonder ook maar een greintje trek.
Neuh, is weinig knap aan hoor, het is gewoon wat mijn lichaam prettig blijkt te vinden.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat vind ik knap. Als ik om 7 uur opsta, moet ik echt tussen 10 en 10:30 uur wat eten, omdat ik me anders gewoon niet goed kan concentreren op werk. In het weekend is het wel makkelijker.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, is weinig knap aan hoor, het is gewoon wat mijn lichaam prettig blijkt te vinden.![]()
Leren herkennen wanneer je lichaam voedsel nodig heeft en naar die cues luisteren is imo veel beter op langere termijn (mits met een gezonde hoeveelheid en een beetje goed verdeeld qua voedingsstoffen, uiteraard). En of dat nou 6 keer per dag eten is of 1, lekker boeiend.
quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 07:58 schreef Declan-Harp het volgende:
@:LPFAN morgen de courgettes proberen, hebben we elk 1 nodig of kunnen we een courgette delen?
quote:
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:47 schreef minilot het volgende:
Dit is op afstand mijn favoriete manier om courgettes te eten
https://food52.com/recipes/37393-canal-house-s-marinated-zucchini
Eerst grillen en dan pas marineren blijkt geniaal
In die situatie ging ik altijd voor een Bram met pindasausquote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:08 schreef minilot het volgende:
Alvast lijstje voor morgen, want jullie mogen meedenken
T: Koffie, gedroogde cranberries
B: Vijf kilometer temporun hardlopen, uurtje baantjes trekken in het zwembad
D: Iets snels en min of meer voedzaams op Utrecht Centraal, maar wat? Bij voorkeur vleesloosSuggesties welkom.
T: Bierrrrrrr
B: Twee uur dansen op concert, twee uur naar huis fietsen
Chili cheese nuggets van de Burger King is mijn stationsfoodquote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:08 schreef minilot het volgende:
Alvast lijstje voor morgen, want jullie mogen meedenken
T: Koffie, gedroogde cranberries
B: Vijf kilometer temporun hardlopen, uurtje baantjes trekken in het zwembad
D: Iets snels en min of meer voedzaams op Utrecht Centraal, maar wat? Bij voorkeur vleesloosSuggesties welkom.
T: Bierrrrrrr
B: Twee uur dansen op concert, twee uur naar huis fietsen
Instant zin in nuquote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:16 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Chili cheese nuggets van de Burger King is mijn stationsfood
Even wachten tot morgenquote:
Zeg, hou op - straks doe ik het nog ookquote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:26 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Even wachten tot morgenwel gelijk een doos van 20 hè?
Ik doe nooit andersquote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Zeg, hou op - straks doe ik het nog ook
Wanneer weer eens doen?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:16 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Chili cheese nuggets van de Burger King is mijn stationsfood
Wat is een Bram?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In die situatie ging ik altijd voor een Bram met pindasaus
Zodra die 2kg er weer af zijnquote:
Meh! Das niet lekker nee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 07:12 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Zodra die 2kg er weer af zijn
Edit; ik heb vorige keer werkelijk 3 dagen buikpijn gehad
Das een goed receptquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 07:48 schreef Declan-Harp het volgende:
L: Kwark/blauwebessen/banaan en 2 roggebrood boter/kaas
D: Courgettepatattekes en een kaasschnitzel
Ik ga dit recept volgen; https://www.culy.nl/recepten/courgettefrietjes/
Ik ben het alweer een beetje vergeten, dus volgende keer schuif ik er weer 20 inquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:58 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik ben het alweer een beetje vergeten, dus volgende keer schuif ik er weer 20 in
Ik weiger dus 6 euro te betalen voor een zakje van 9 hier bij de snackbar, dus koop ik alleen nog bakjes van 20 bij de Burger King.quote:
Das wel heel duur jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:00 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik weiger dus 6 euro te betalen voor een zakje van 9 hier bij de snackbar, dus koop ik alleen nog bakjes van 20 bij de Burger King.![]()
Maar dat moet ik niet te vaak doen
En die van Mora vind ik lekkerquote:
Ik ben het met je kind eens ;pquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:01 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
En die van Mora vind ik lekkerKind vindt ze te pittig, dus meer voor mij!
Die ga ik ook proberen. Ik kocht het vroeger wel eens bij BK, maar daar ben ik al een lange tijd niet geweest.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:01 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Die vind ik ook echt heerlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:01 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Leuk dat er iets te vieren wasquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 07:51 schreef Myraela het volgende:
Gisteren spontaan wat de vieren voor m'n vriend. Dus we hadden de Bossche bollen die we altijd halen als we iets te vieren had en hij had zin in spareribs. Dus ik een goodbaker pizza. Avondeten van gisteren schuift daarom door naar vandaag.
En ik kreeg een gratis pak koekjes bij de kassa. Kan dan toch weer geen nee zeggen. Maar toen zag ik de kcal, 1500 voor dat hele pak. En toen had ik meteen spijt dat ik toch niet gewoon nee had gezegd.Nu moet ik zolang dat pak in huis legt veel vaker 'nee' tegen mezelf zeggen. En ik weet dat een koekje met mate best kan, maar dan wil ik gewoon de koekjes die ik zelf uit zou zoeken en ik écht heel lekker vind.
L: Unox tomatensoep met vega ballen met extra champignons erin
D: Couscous verpakket met extra courgette en tomaat
Tussendoortjes moet ik nog even over nadenken. Ik haal ook nog een Lidl TGTG, dus misschien zit daar nog iets van vers fruit in.
Turkse darkwave? Heb je voorbeelden daarvan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:32 schreef minilot het volgende:
Op naar Utrecht, zonder zinnige tips voor daadwerkelijk voedzaam onderwegs avondeten - bedankt hè?
Het was 55.9 op de teller vanmorgen - maar goed ook, want ik heb een erg kort broekje aan
Eens zien hoeveel stappen het dansen op Turkse darkwave me vanavond oplevert![]()
Hierheen straks:quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Turkse darkwave? Heb je voorbeelden daarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |