abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201650913
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:49 schreef minilot het volgende:

Yikes! Pseudowetenschapalarmbellen :r

En ben benieuwd hoe het hollen je zonder lunchbuik bevalt :) Heb je eventueel een optie om direct na je nachtdiensten, voordat je gaat slapen, te rennen? Dat lijkt me ideaal eigenlijk :Y Of word je daar dan te wakker van?
Nee, daar word ik te wakker van. Dan ga ik liever 's middags na wakker worden (voor eten!) een stukje rennen.
En dan verder 's morgens.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201650933
Overigens is er wetenschappelijk bewijs voor positieve gezondheidseffecten van koud water. Maar dat kan ook 1 minuut koud douchen zijn. Liever zelfs, want te lang in koud water en je krijgt weer juist negatieve gezondheidseffecten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201650934
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee, daar word ik te wakker van. Dan ga ik liever 's middags na wakker worden (voor eten!) een stukje rennen.
En dan verder 's morgens.
Klinkt goed! *O* Heel veel renplezier gewenst! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_201650959
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:52 schreef minilot het volgende:

Klinkt goed! *O* Heel veel renplezier gewenst! O+
Ja, bedankt. Stoppen deed ik altijd omdat ik weer eens geblesseerd raakte, dus ik hoop dat ik met rustig opbouwen en stretchen (weer niet echt bewezen) wat kan voorkomen.
pi_201650961
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:52 schreef Isabeau het volgende:
Overigens is er wetenschappelijk bewijs voor positieve gezondheidseffecten van koud water.
Weet ik, maar die 'Wim Hoff-methode' is gewoon categorie gebedsgenezers en homeopathie :X
pi_201650987
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, bedankt. Stoppen deed ik altijd omdat ik weer eens geblesseerd raakte, dus ik hoop dat ik met rustig opbouwen en stretchen (weer niet echt bewezen) wat kan voorkomen.
Wat stretchen betreft, altijd, na elke keer hardlopen, doe ik precies dit: https://www.nhs.uk/live-well/exercise/how-to-stretch-after-a-run/ want simpel, snel en kost maar drie minuten O+ En nooit geblesseerd geraakt dus ik vind dat het werkt ;)
pi_201651038
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:53 schreef minilot het volgende:

Weet ik, maar die 'Wim Hoff-methode' is gewoon categorie gebedsgenezers en homeopathie :X
Oh ja, dat ken ik verder niet. Ik ken toevallig de naam van de man.

En bedankt voor die link ^O^ Ik vind n=1 prima hoor :7

Ik zie dat ik de meeste van die stretches al deed, op die op de grond na omdat ik ze in het park nog doe. Maar dan kan ik die op de grond doen als ik thuis kom.
pi_201651104
Hardlopen O+
Helaas nu nog veel te zwaar, maar ooit....
pi_201651112
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik zie dat ik de meeste van die stretches al deed, op die op de grond na omdat ik ze in het park nog doe. Maar dan kan ik die op de grond doen als ik thuis kom.
Jaaaa! Zeker die allerlaatste, de buttock stretch, da's ook meteen de meest intense :9
pi_201651129
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:01 schreef SilverEyes het volgende:
Hardlopen O+
Mijn lief begon ermee toen -ie ruim honderdveertig kilo woog, maar wel voorzichtig :Y
pi_201651162
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:01 schreef SilverEyes het volgende:
Hardlopen O+
Nou, ik had voor mezelf als doel om weer te beginnen als ik 'overgewicht' had ipv 'obesitas'. Dus eh, dat was al een tijdje zo en werd het wel eens tijd om te beginnen. Met obesitas hardlopen leek me niet zo'n succes voor mijn knieën, maar misschien geldt dat ook voor overgewicht. Maar een normaal gewicht is nog ver weg, als ik er al ooit kom, en het hardlopen kan me daar misschien juist bij helpen.
pi_201651207
Looptechniek maakt nogal uit qua belasting op je knieën :)
Voor de geïnteresseerden: ^O^
pi_201651328
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nou, ik had voor mezelf als doel om weer te beginnen als ik 'overgewicht' had ipv 'obesitas'. Dus eh, dat was al een tijdje zo en werd het wel eens tijd om te beginnen. Met obesitas hardlopen leek me niet zo'n succes voor mijn knieën, maar misschien geldt dat ook voor overgewicht. Maar een normaal gewicht is nog ver weg, als ik er al ooit kom, en het hardlopen kan me daar misschien juist bij helpen.
Ik ben ooit begonnen, toen ik echt jaren heb hardgelopen, toen ik een BMI had van 33.
Maar nu nog een BMI van 40, ik wil er eerst echt nog 25 af voordat ik begin. Ik wandel al wel enorm veel, dus begin is er B-)
pi_201651385
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:34 schreef minilot het volgende:
Hoe ging het, @:Pinuts? *O*
Het was echt leuk. Maar wel heel anders dan verwacht. We gingen eerst touw klimmen en slingeren enzo. Voelde echt weer als basisschool gym _O- _O-
En daarna een 20 min AMRAP workout. Maar al met al een uur lekker bezig geweest en denk dat ik hem er wel in ga houden op dinsdagavond.
pi_201651450
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:15 schreef SilverEyes het volgende:
Ik ben ooit begonnen, toen ik echt jaren heb hardgelopen, toen ik een BMI had van 33.
Maar nu nog een BMI van 40, ik wil er eerst echt nog 25 af voordat ik begin. Ik wandel al wel enorm veel, dus begin is er B-)
Dat wandelen helpt je straks voor het hardlopen :Y Ik had een periode dat ik enorm veel wandelde en toen ik weer begon met hardlopen was het super simpel en kon ik direct al aardig ver lopen.
pi_201651567
Ik heb van 8 tot 8 gewerkt en heb net toch m'n eerste dag van de couch to 5k gedaan. *O* Fucking trots op mezelf.

Ik moest ook wel, anders was het erg beschamend geweest als ik straks na een hele dag in sportkleding zonder iets te doen m'n pakkie weer uit moest doen. :D
pi_201651675
Stretchen zal ik voortaan ook op m'n lijstje zetten. Ik doe dit keer al wel braaf met van die intervallen. De vorige keer dacht ik dat ik het zelf wel kon inschatten, maar dat zorgde er bij mij voor dat ik altijd teleurgesteld was in mezelf. Terwijl nu met die intervallen, ga ik wel dood net voordat ik weer mag lopen, maar ben ik ook wel weer trots dat ik op tijd voor het volgende stukje rennen weer een beetje op adem ben.

Dacht overigens dat ik door het boksen al een beetje conditie had opgebouwd. Maar dit is dan toch weer iets totaal anders, dus ik ging nog net zo hard dood.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:13:53 #168
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201652138
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:08 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Dag 2 ging goed, wel iets last van m'n maag door de medicatie, maar dat moet ook wennen denk ik.
Kreeg rond 10.30 dat stukje chocolade, dus valt in principe binnen een normaal 16/8 window. Ik probeer 12.00-18.00 aan te houden, 2 maaltijden en een tussendoortje.
Hopelijk raak je er weer iets door kwijt :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_201652252
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:13 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Hopelijk raak je er weer iets door kwijt :*
Ja, dan kan ik het er straks weer aanvreten met het strooigoed en oliebollen _O-
Dat moet dit jaar wel even anders!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201652285
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:22 schreef Declan-Harp het volgende:

Ja, dan kan ik het er straks weer aanvreten met het strooigoed en oliebollen _O-
Ik 'mag' van mezelf sinterklaaslekkers op 5 december :+
En oliebollen op 31 december.

Dat helpt wel, want anders eet ik het ook steeds de laatste 2 maanden van het jaar :')
Ik ben al lang blij dat 'mijn' AH bedacht heeft dat kikkers&muizen niet verkopen en dus hebben ze ze domweg niet. Gelukkig maar, want dat is mijn sinterklaasverslaving *)
pi_201652328
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik 'mag' van mezelf sinterklaaslekkers op 5 december :+
En oliebollen op 31 december.

Dat helpt wel, want anders eet ik het ook steeds de laatste 2 maanden van het jaar :')
Ik ben al lang blij dat 'mijn' AH bedacht heeft dat kikkers&muizen niet verkopen en dus hebben ze ze domweg niet. Gelukkig maar, want dat is mijn sinterklaasverslaving *)
Oh die lusten wij dus écht niet :D
Ik ben gek op strooigoed, vooral de uitdeelzakjes van het Kruidvat. Heb het alweer in huis :@ Nog niet gehad hoor, eerst maar die 2kg kwijt.
Oliebollen doen we pas na Sinterklaas dit jaar, anders zeurt kind me de oren van de kop.We hebben ook gewoon 3 kramen op loopafstand, de eerste staat er al weer een week 8)7
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:27:17 #172
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201652332
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:22 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
_O- _O-
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:27:41 #173
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201652341
Zo blij dat ik die dingen niet lust :D
pi_201652364
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:27 schreef LPFAN het volgende:
Jij hebt een andere oliebollenkraam ''verslaving'' })
pi_201652525
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:27 schreef LPFAN het volgende:
Ik lust ALLES. Woo me -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')