Nee, daar word ik te wakker van. Dan ga ik liever 's middags na wakker worden (voor eten!) een stukje rennen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:49 schreef minilot het volgende:
Yikes! Pseudowetenschapalarmbellen![]()
En ben benieuwd hoe het hollen je zonder lunchbuik bevaltHeb je eventueel een optie om direct na je nachtdiensten, voordat je gaat slapen, te rennen? Dat lijkt me ideaal eigenlijk
Of word je daar dan te wakker van?
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, daar word ik te wakker van. Dan ga ik liever 's middags na wakker worden (voor eten!) een stukje rennen.
En dan verder 's morgens.
Ja, bedankt. Stoppen deed ik altijd omdat ik weer eens geblesseerd raakte, dus ik hoop dat ik met rustig opbouwen en stretchen (weer niet echt bewezen) wat kan voorkomen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:52 schreef minilot het volgende:
Klinkt goed!Heel veel renplezier gewenst!
Weet ik, maar die 'Wim Hoff-methode' is gewoon categorie gebedsgenezers en homeopathiequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:52 schreef Isabeau het volgende:
Overigens is er wetenschappelijk bewijs voor positieve gezondheidseffecten van koud water.
Wat stretchen betreft, altijd, na elke keer hardlopen, doe ik precies dit: https://www.nhs.uk/live-well/exercise/how-to-stretch-after-a-run/ want simpel, snel en kost maar drie minutenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Stoppen deed ik altijd omdat ik weer eens geblesseerd raakte, dus ik hoop dat ik met rustig opbouwen en stretchen (weer niet echt bewezen) wat kan voorkomen.
Oh ja, dat ken ik verder niet. Ik ken toevallig de naam van de man.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:53 schreef minilot het volgende:
Weet ik, maar die 'Wim Hoff-methode' is gewoon categorie gebedsgenezers en homeopathie
Jaaaa! Zeker die allerlaatste, de buttock stretch, da's ook meteen de meest intensequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie dat ik de meeste van die stretches al deed, op die op de grond na omdat ik ze in het park nog doe. Maar dan kan ik die op de grond doen als ik thuis kom.
Mijn lief begon ermee toen -ie ruim honderdveertig kilo woog, maar wel voorzichtigquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:01 schreef SilverEyes het volgende:
Hardlopen![]()
Helaas nu nog veel te zwaar, maar ooit....
Nou, ik had voor mezelf als doel om weer te beginnen als ik 'overgewicht' had ipv 'obesitas'. Dus eh, dat was al een tijdje zo en werd het wel eens tijd om te beginnen. Met obesitas hardlopen leek me niet zo'n succes voor mijn knieën, maar misschien geldt dat ook voor overgewicht. Maar een normaal gewicht is nog ver weg, als ik er al ooit kom, en het hardlopen kan me daar misschien juist bij helpen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:01 schreef SilverEyes het volgende:
Hardlopen![]()
Helaas nu nog veel te zwaar, maar ooit....
Ik ben ooit begonnen, toen ik echt jaren heb hardgelopen, toen ik een BMI had van 33.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik had voor mezelf als doel om weer te beginnen als ik 'overgewicht' had ipv 'obesitas'. Dus eh, dat was al een tijdje zo en werd het wel eens tijd om te beginnen. Met obesitas hardlopen leek me niet zo'n succes voor mijn knieën, maar misschien geldt dat ook voor overgewicht. Maar een normaal gewicht is nog ver weg, als ik er al ooit kom, en het hardlopen kan me daar misschien juist bij helpen.
Het was echt leuk. Maar wel heel anders dan verwacht. We gingen eerst touw klimmen en slingeren enzo. Voelde echt weer als basisschool gymquote:
Dat wandelen helpt je straks voor het hardlopenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:15 schreef SilverEyes het volgende:
Ik ben ooit begonnen, toen ik echt jaren heb hardgelopen, toen ik een BMI had van 33.
Maar nu nog een BMI van 40, ik wil er eerst echt nog 25 af voordat ik begin. Ik wandel al wel enorm veel, dus begin is er
Hopelijk raak je er weer iets door kwijtquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:08 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Dag 2 ging goed, wel iets last van m'n maag door de medicatie, maar dat moet ook wennen denk ik.
Kreeg rond 10.30 dat stukje chocolade, dus valt in principe binnen een normaal 16/8 window. Ik probeer 12.00-18.00 aan te houden, 2 maaltijden en een tussendoortje.
Ja, dan kan ik het er straks weer aanvreten met het strooigoed en oliebollenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:13 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hopelijk raak je er weer iets door kwijt
Ik 'mag' van mezelf sinterklaaslekkers op 5 decemberquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:22 schreef Declan-Harp het volgende:
Ja, dan kan ik het er straks weer aanvreten met het strooigoed en oliebollen
Dat moet dit jaar wel even anders!
Oh die lusten wij dus écht nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik 'mag' van mezelf sinterklaaslekkers op 5 december
En oliebollen op 31 december.
Dat helpt wel, want anders eet ik het ook steeds de laatste 2 maanden van het jaar
Ik ben al lang blij dat 'mijn' AH bedacht heeft dat kikkers&muizen niet verkopen en dus hebben ze ze domweg niet. Gelukkig maar, want dat is mijn sinterklaasverslaving
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:22 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik het er straks weer aanvreten met het strooigoed en oliebollen
Dat moet dit jaar wel even anders!
Jij hebt een andere oliebollenkraam ''verslaving''quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |