Je ziet er goed uit met een slank figuur hoor! Ik vraag me af wat je bmi daar is en wat je dan zou willen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:21 schreef Myraela het volgende:
Thanks, voor de complimenten en de prachtige mental images.
Eerlijk toegegeven, het strategisch gepositioneerde handje in de zij zorgt wel voor een iets strakkere lijn. Maar ik ben zelf ook best tevreden dat ik strakke kleding gewoon aan kan zonder dat ik me er heel zelfbewust in hoef te voelen. Als ik zeg dat ik nog 10 kilo af wil vallen, klinkt dat voor sommige mensen als enorm veel. Maar ik ben 1,85 lang, dus voor mij zijn dat juiste de kilootjes die het hopelijk af gaan maken.
Bourgondisch is een groot woord, ze zijn veel van de tussendoortjes. Normaal komen er 's middags wel kaasjes, toastjes, stokjes met dip etc op tafel. Ze hebben gewoon normaal gelunched vandaag, had prima kunnen mee-etenquote:
Ik heb nu een BMI van 25.4. Ik zou willen afvallen tot 75 kilo en dat zou een BMI van 21.9 zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:23 schreef Isabeau het volgende:
Je ziet er goed uit met een slank figuur hoor! Ik vraag me af wat je bmi daar is en wat je dan zou willen?
ik was vergeten hoe lekker dit isquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:57 schreef SQ het volgende:
Mijn tamme kastanje is aan het ontploffen dus ik ga er zo een paar poffen
Het verschilt, als je plan een "eetraam" van 12-20 is, eet je inderdaad wat je normaal aan kcal zou eten in die specifieke periode, het is wel net wat minder simpel dan gewoon een maaltijd weglaten (helemaal als je prima afvalt op je huidige inname).quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:53 schreef SilverEyes het volgende:
Ik was me al langer wat aan het inlezen over IF, maar wat ik me afvraag (en waar ik na Googlen ook geen antwoord op kan vinden): "moet" je nog steeds even veel kcal eten gedurende 24 uur?
Voorbeeld: ik eet nu +/- 2000 per dag, daarmee val ik +/- 1 kilo per week af.
Ik ben van plan om te eten tussen 12 uur en 20.00 uur. Moet ik dan tussen die tijd 2000 kcal eten, of mijn ontbijt en T1 eraf halen (ongeveer 400 kcal) en dus in totaal 1600 eten?
Ik merk namelijk dat ik 's ochtends meer eet uit gewoonte, niet omdat ik echt trek heb.
Je bént al af. Zo, helemaal compleet en goed. Pin je niet te hard vast op dat bmi of die 10kg, want kans is dat als je dat hebt, je nog niet tevreden bent (want lossere huid dan gewenst, minder gespierd dan gewenst, enz). Als je zo stabiel kan blijven en er gaat dan nog wat af lijkt me dat mooi meegenomen, maar ik zou niet mikken op "10 kg die het hopelijk af gaan maken"quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:21 schreef Myraela het volgende:
Thanks, voor de complimenten en de prachtige mental images.
Eerlijk toegegeven, het strategisch gepositioneerde handje in de zij zorgt wel voor een iets strakkere lijn. Maar ik ben zelf ook best tevreden dat ik strakke kleding gewoon aan kan zonder dat ik me er heel zelfbewust in hoef te voelen. Als ik zeg dat ik nog 10 kilo af wil vallen, klinkt dat voor sommige mensen als enorm veel. Maar ik ben 1,85 lang, dus voor mij zijn dat juiste de kilootjes die het hopelijk af gaan maken.
Geen CUL'er hier, maar dit is inderdaad wel wat ik er ideaal aan vind.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat er wél ideaal aan is, is dat je dan meer mogelijkheid hebt tot uitpakken met je belangrijkste maaltijd. Daarom bevalt het de hier aanwezige CUL'ers ook wel goed, vermoed ik. Geen noodzaak tot "light" avondeten.
Ik denk dat je een eet- en beweegpatroon moet vinden wat bij je past, wat je altijd zo vol kan houden bij gewicht wat je acceptabel vindt. Als je voor je gevoel dat bmi van 22 alleen kan volhouden als je veel meer sport en veel slanker moet eten dan werkt het misschien niet. Maar als dat wel lukt, dan past dat bij je. Vooral naar de lange termijn kijken: is het zo altijd vol te houden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu een BMI van 25.4. Ik zou willen afvallen tot 75 kilo en dat zou een BMI van 21.9 zijn.
Maar ik zit ook wel op het punt dat ik kan balen als het periodes slechter gaat, en dan mezelf misschien weer even streng hervat. Maar als ik op een plateau zou belanden met hoe ik op een normale prima dag eet, dan moet ik gaan accepteren dat dat het gewicht is wat bij mij past. Een balansdagje soms is prima, maar ik wil niet meer voor langere periodes minder/strenger eten dan dat ik nu doe.
Eet jij je kwark gewoon ''zo'' ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:35 schreef Pinuts het volgende:
Ik ga vandaag eens een bootcamp klasje uitproberen wat hier bij de sportschool gegeven wordt. Ben benieuwd. Maarja, meestal ben ik meer gespannen voor het er heen gaan en voor de eerste keer daar (alleen) zijn dan voor de sportles zelf
O: kwark
T: 2 mandarijnen
L: boterham met 2 eieren, verse ananas
T: eiwittoetje
D: gekookte aardappel, hertenstoof en rode kool
S: uur bootcamp
Ja ik lepel gewoon zo'n bak magere kwark leegquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:36 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Eet jij je kwark gewoon ''zo'' ?
Succes met bootcampen!
Oh jakkie, dat is mij echt te zuur!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:37 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ja ik lepel gewoon zo'n bak magere kwark leeg![]()
Vind fruit er door heen enzo juist niet lekker. Normaal eet ik mijn fruit er los bij
Hoe gaat het met IFen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:37 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Oh jakkie, dat is mij echt te zuur!Jouw optie is wel iets gezonder
Dag 2 ging goed, wel iets last van m'n maag door de medicatie, maar dat moet ook wennen denk ik.quote:
Huuuu, wat zal dat koud geweest zijn!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik ging hardlopen vandaag. Dat ging prima. Nog een half uur staan praten met een jongen die net fanatiek in het kanaal had gezwommen. Hij heeft me een plekje laten zien waar je er makkelijk uit kan, want dat is de reden dat ik al jaren niet meer in het kanaal ben gesprongen. De oude plek waar je er makkelijk in en uit kon is namelijk weg. Alleen weet ik niet of ik er in oktober nog in wil
Hij was fan van Wim Hoff en had ook cursussen via de website van die man gevolgdquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:44 schreef minilot het volgende:
Huuuu, wat zal dat koud geweest zijn!![]()
En yay voor het hardlopen en dubbel yay dat het goed ging!Volg je een schemaatje?
Yikes! Pseudowetenschapalarmbellenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij was fan van Wim Hoff en had ook cursussen via de website van die man gevolgd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |