Je hebt geluk denk ikquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:53 schreef SilverEyes het volgende:
Even een vraag voor de IF'ers hier. Is het normaal dat ik tegen de tijd dat mijn eetwindow weer begint, ik helemaal geen honger heb? Ik doe de 16:8, met een window van 12-20 om te eten. Kost me echt geen enkele moeite, terwijl ik overal wel lees dat de eerste dagen/week wel wennen is. Doe ik iets fout?(mijn eetlijstje voor vandaag staat een paar posts hierboven)
Werkte voor mij ook zo, ik krijg juist eerder honger (lees: trek) als ik vroeger begin met eten.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:53 schreef SilverEyes het volgende:
Even een vraag voor de IF'ers hier. Is het normaal dat ik tegen de tijd dat mijn eetwindow weer begint, ik helemaal geen honger heb? Ik doe de 16:8, met een window van 12-20 om te eten. Kost me echt geen enkele moeite, terwijl ik overal wel lees dat de eerste dagen/week wel wennen is. Doe ik iets fout?(mijn eetlijstje voor vandaag staat een paar posts hierboven)
Ik heb hetzelfde, als ik wel ontbijt heb ik rond half twaalf gewoon echt TREK. Als ik niet eet, kan ik rustig door tot een uur of één zonder ook maar een greintje trek.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:53 schreef SilverEyes het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd ontbeten. Het hoeft helemaal geen groots ontbijt te zijn, maar ik start de dag graag met wat eten en een paar koppen koffie.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:20 schreef LPFAN het volgende:
Ik ontbeet nooit maar ik vind het toch wel erg fijn om wat te eten merk ik
Dat vind ik knap. Als ik om 7 uur opsta, moet ik echt tussen 10 en 10:30 uur wat eten, omdat ik me anders gewoon niet goed kan concentreren op werk. In het weekend is het wel makkelijker.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, als ik wel ontbijt heb ik rond half twaalf gewoon echt TREK. Als ik niet eet, kan ik rustig door tot een uur of één zonder ook maar een greintje trek.
Neuh, is weinig knap aan hoor, het is gewoon wat mijn lichaam prettig blijkt te vinden.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat vind ik knap. Als ik om 7 uur opsta, moet ik echt tussen 10 en 10:30 uur wat eten, omdat ik me anders gewoon niet goed kan concentreren op werk. In het weekend is het wel makkelijker.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, is weinig knap aan hoor, het is gewoon wat mijn lichaam prettig blijkt te vinden.![]()
Leren herkennen wanneer je lichaam voedsel nodig heeft en naar die cues luisteren is imo veel beter op langere termijn (mits met een gezonde hoeveelheid en een beetje goed verdeeld qua voedingsstoffen, uiteraard). En of dat nou 6 keer per dag eten is of 1, lekker boeiend.
quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 07:58 schreef Declan-Harp het volgende:
@:LPFAN morgen de courgettes proberen, hebben we elk 1 nodig of kunnen we een courgette delen?
quote:
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:47 schreef minilot het volgende:
Dit is op afstand mijn favoriete manier om courgettes te eten
https://food52.com/recipes/37393-canal-house-s-marinated-zucchini
Eerst grillen en dan pas marineren blijkt geniaal
In die situatie ging ik altijd voor een Bram met pindasausquote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:08 schreef minilot het volgende:
Alvast lijstje voor morgen, want jullie mogen meedenken
T: Koffie, gedroogde cranberries
B: Vijf kilometer temporun hardlopen, uurtje baantjes trekken in het zwembad
D: Iets snels en min of meer voedzaams op Utrecht Centraal, maar wat? Bij voorkeur vleesloosSuggesties welkom.
T: Bierrrrrrr
B: Twee uur dansen op concert, twee uur naar huis fietsen
Chili cheese nuggets van de Burger King is mijn stationsfoodquote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:08 schreef minilot het volgende:
Alvast lijstje voor morgen, want jullie mogen meedenken
T: Koffie, gedroogde cranberries
B: Vijf kilometer temporun hardlopen, uurtje baantjes trekken in het zwembad
D: Iets snels en min of meer voedzaams op Utrecht Centraal, maar wat? Bij voorkeur vleesloosSuggesties welkom.
T: Bierrrrrrr
B: Twee uur dansen op concert, twee uur naar huis fietsen
Instant zin in nuquote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:16 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Chili cheese nuggets van de Burger King is mijn stationsfood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |