En als ze al over iets dat zo duidelijk en simpel is liegen, waar zullen ze wel niet over liegen als het echt belangrijk is?quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:00 schreef HowardRoark het volgende:
Het toont inderdaad op ludieke wijze aan hoe de MSM opereert. En dan blijven mensen daar maar voor vallen, vooral de mensen die zichzelf zien als zogenaamd enorm intelligent. Hihi, heerlijk naïef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel heel erg, waarom liegen over iets wat duidelijk hoorbaar is. Echt de media in een notendop.quote:
Donald Trump heeft alle records gezet in de VS geschiedenis voor het aantal werkelozen onder zijn bewind.quote:
En dat kun je dan weer linken aan de Blauwe gouverneurs.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:47 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zou dat eerder aan Covid linken. Niet aan Trump.
Dit dus, kijk ook hoe de verantwoordelijkheid van de coviddoden niet meer in de schoenen van de president word geschoven maar in de schoenen van de gouverneurs.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:47 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zou dat eerder aan Covid linken. Niet aan Trump.
Het is inderdaad wel grappig hoe dat voor sommigen werkt, als er iets positiefs gebeurt terwijl de Democraten in office zitten, ligt dat 100% aan hun eigen beleid. Maar bij iets negatiefs is dat enkel het gevolg van het slechte beleid van diens Republikeinse voorganger. Daarentegen, is er iets positiefs terwijl de Republikeinen in office zitten ligt dat aan het beleid van diens Democratische voorganger, maar ondertussen zijn alle negatieve zaken wél het resultaat van het eigen beleid. Ik krijg bijna het idee dat alles wat goed is door de Democraten komt, en alles wat slecht is door de Republikeinen komt.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:51 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
En dat kun je dan weer linken aan de Blauwe gouverneurs.
Everything Woke turns to shit! Ik kan er wel van genieten, hoe wanhopig men Trump de schuld van alles wil geven. Maximum copium voor de Democraten.
Ik kan niet wachten tot het moment dat een Blauwe in alle serieusheid zegt dat de gehele Trump-economie eigenlijk de Obama-economie was, tot het moment waarop de Blauwe Faucistische gouverneurs de massaontslagen veroorzaakten. Dat is uiteraard het moment dat het Trumps economie werd.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel grappig hoe dat voor sommigen werkt, als er iets positiefs gebeurt terwijl de Democraten in office zitten, ligt dat 100% aan hun eigen beleid. Maar bij iets negatiefs is dat enkel het gevolg van het slechte beleid van diens Republikeinse voorganger. Daarentegen, is er iets positiefs terwijl de Republikeinen in office zitten ligt dat aan het beleid van diens Democratische voorganger, maar ondertussen zijn alle negatieve zaken wél het resultaat van het eigen beleid. Ik krijg bijna het idee dat alles wat goed is door de Democraten komt, en alles wat slecht is door de Republikeinen komt.
De woede, haat en het blinde tribalisme van de progressieve geest blijft fascinerend en enigszins schrikbarend om te aanschouwen.
Ik ben benieuwd wat we binnenkort toe kunnen voegen en aan score heroverwegen.quote:Border crisis: 9/10
Afghanistan withdrawal: 8/10
Stagflation: 8/10
Keystone XL: 6/10
Eviction fiasco: 5/10
Jobless numbers: 3/10
Race-based farm bailout: 3/10
COVID mandate: 2/10
Bro, je weet toch zelf, het gaat maar om 1 ding en dat is het orangemanbad syndroom. Alles wat Biden doet is bij de Biden-lovers helemaal goed, ookal zit hij aan kleine meisjes!quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:28 schreef QuidProJoe het volgende:
Een mooi lijstje van ieders favoriete Enschedeër.
[..]
Ik ben benieuwd wat we binnenkort toe kunnen voegen en aan score heroverwegen.
Volgens mij werd dat hier afgedaan als "knuffelopa" of iets dergelijks.quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Bro, je weet toch zelf, het gaat maar om 1 ding en dat is het orangemanbad syndroom. Alles wat Biden doet is bij de Biden-lovers helemaal goed, ookal zit hij aan kleine meisjes!
quote:Op zondag 3 oktober 2021 09:53 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Toch mooi, dat verschil tussen het gedicteerde en de observeerbare realiteit.
Dit is zeker bewijs dat de MSM niet te vertrouwen zijn?quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:00 schreef HowardRoark het volgende:
Het toont inderdaad op ludieke wijze aan hoe de MSM opereert. En dan blijven mensen daar maar voor vallen, vooral de mensen die zichzelf zien als zogenaamd enorm intelligent. Hihi, heerlijk naïef.
Welke spin? Dat een verslaggever zich vergist kan hebben? De spin is juist dat zij dat met opzet deed.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:41 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihihi. Toch mooi om te zien hoe wanhopig er dient te worden gespind. Wel BNW-waardig! Ook POL-waardig trouwens.
[ twitter ]
Wie is deze 'expert' in oranje badjas? Heeft hij ook een echte naam?quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:28 schreef QuidProJoe het volgende:
Een mooi lijstje van ieders favoriete Enschedeër.
[..]
Ik ben benieuwd wat we binnenkort toe kunnen voegen en aan score heroverwegen.
Trump vergist zich wel eens?quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:58 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihihi. Ook grappig om te zien. Als een conservatief persoon (met name President Trump), zich vergist of iets zegt dat onjuist is, dan is dat een leugen. Zegt een ander iets dat onjuist is, dan is het een vergissing.
Raar.
Tarl Warwick.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wie is deze 'expert' in oranje badjas? Heeft hij ook een echte naam?
Je komt een beetje gepikeerd over. Ik snap dat het niet leuk is om je ochtend te beginnen met het lezen van kritiek op de MSM, maar een kritische blik in het leven is broodnodig. Zelfs als het aankomt op een religieuze overtuiging zoals het Christendom, de Islam of de MSM. Laat het gaan en stel jezelf gerust met een paar zondagse Twitter mantra's van Maggie Haberman of Kyle Griffin.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
Dit is zeker bewijs dat de MSM niet te vertrouwen zijn?![]()
Erg intelligent hoor!![]()
Hihi wat heerlijk wantrouwend connecting the dots
Bij de reacties:
[ twitter ]
Ik ga er van uit dat je niet doof bent, de spreekkoren zijn toch duidelijk te horen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
Dit is zeker bewijs dat de MSM niet te vertrouwen zijn?![]()
Erg intelligent hoor!![]()
Hihi wat heerlijk wantrouwend connecting the dots
Bij de reacties:
[ twitter ]
Wie heeft hem trouwens een expert genoemd? Ik denk dat ik dat heb gemist. Soms zie ik door de stropoppen het bos niet meer.quote:
Ik denk dat deze conclusie voornamelijk het resultaat is van het feit dat sommige progressieve geesten hier zelf menig journalist zien als een expert/orakel/waarzegger. Vanuit dat perspectief zal er worden gedacht dat iedereen dit doet.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:04 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Wie heeft hem trouwens een expert genoemd? Ik denk dat ik dat heb gemist. Soms zie ik door de stropoppen het bos niet meer.
Trump liegt nooit. Hij vergist zich alleen maar continu. Hij is een aartsvergisser.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:58 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihihi. Ook grappig om te zien. Als een conservatief persoon (met name President Trump), zich vergist of iets zegt dat onjuist is, dan is dat een leugen. Zegt een ander iets dat onjuist is, dan is het een vergissing.
Raar.
Het gaat er niet om wat iemand hoort met de kennis die er al is. Het gaat erom of het voor de verslaggever zonder die kennis en bovendien zelf in gesprek met de coureur (waardoor je minder goed luistert) duidelijk was. Daarom postte ik ook de reactie van iemand die erbij was en daar ook aan twijfelde.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat je niet doof bent, de spreekkoren zijn toch duidelijk te horen.
Heb m even opgezochtquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:09 schreef OMG het volgende:
Is dat nou 1 van de niet geautoriseerde non-MSM bronnen waar nooit een antwoord op kwam?
quote:Tarl Warwick (January 20, 1988–), better known as Styxhexenhammer666, Botany101,[3] or Tyrell Warner,[4] is a YouTube talker who promotes alt-right talking points. Warwick previously considered himself a "libertarian"[5], and before that, a "progressive".[6] He's also a self-proclaimed occultist.
BNW-waardig!quote:Conspiracy theories
See the main article on this topic: Crank magnetism
The US allowed the Japanese to attack Pearl Harbor so they could justify entering WWII.[59]
The assassination of John F. Kennedy was instigated by Lyndon B. Johnson and the Soviet Union.[note 10] Same with the deaths of Robert F. Kennedy and Marilyn Monroe. Lee Harvey Oswald was a guard to JFK.[60]
The US government was expecting an attack on 9/11 and allowed it to justify invasions in the Middle East.[59]
Osama Bin Laden died from kidney failure, long before the reported raid happened.[61]
Seth Rich was responsible for the DNC leaks and was assassinated for it.[62]
Claims made about Russian interference during the 2016 election were fabricated by the DNC so that people wouldn't look at Hillary Clinton's leaked emails.[63][note 11]
Pizzagate was invented by the establishment to make truthers "look like fucking nuts".[64]
Corporate shills are being paid to defame alt-right and alt-lite YouTubers, including Stefan Molyneux, Paul Ramsey, and Sargon of Akkad.[65]
When Trump lost the election, Styx, like many other Trump supporters, started shouting "voter fraud" accusations.[66]
Inderdaad. Dat zagen we ook met Kayleigh McEnany en Jen Psaki. De ene loog zogenaamd de hele tijd, de ander liegt zogenaamd nooit. Dit terwijl degene waarvan men stelt dat zij niet liegt, niet anders doet dan liegen. Hihi. Het gaat niet om de inhoud, maar om de kleur. Het is zeer primitief tribalisme.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:58 schreef QuidProJoe het volgende:
Raar.
Tsja, dat is het probleem, nietwaar? Een leugenaar ziet overal leugenaars, omdat die de wereld door zijn eigen referentiekader tracht te begrijpen. De MSM liegen aan de lopende band, dus dan moeten alle niet-MSM hetzelfde doen. In hun oneindige arrogantie kunnen ze niet begrijpen dat mensen, in alle mogelijke aspecten daadwerkelijk verschillend zijn. De Progressief-Idealist is van nature leugenachtig, makkelijk te beïnvloeden, angstig en boos en denkt dat alle andere mensen hetzelfde zijn. Zeer beperkt allemaal.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat zagen we ook met Kayleigh McEnany en Jen Psaki. De ene loog zogenaamd de hele tijd, de ander liegt zogenaamd nooit. Dit terwijl degene waarvan men stelt dat zij niet liegt, niet anders doet dan liegen. Hihi. Het gaat niet om de inhoud, maar om de kleur. Het is zeer primitief tribalisme.
Dat heb je goed gezien. Dit in tegenstelling tot jou.quote:
Ik kan het mij niet voorstellen dat je op locatie je kan vergissen wat er precies gescandeerd word. Ben je wel eens in een voetbalstadion geweest? Geloof me, dan hoor je alles heel luid en duidelijk ook al ben je met iemand in gesprek.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat iemand hoort met de kennis die er al is. Het gaat erom of het voor de verslaggever zonder die kennis en bovendien zelf in gesprek met de coureur (waardoor je minder goed luistert) duidelijk was. Daarom postte ik ook de reactie van iemand die erbij was en daar ook aan twijfelde.
En het is ook niet zo dat het een nieuw fenomeen is. De leus wordt immers al vele weken gescandeerd. De reactie van de verslaggeefster is ronduit lachwekkend, net als de ontkenning van die realiteit. Laten we dat maar aan de wanhoop toe-eigenen. Wanneer je de grip op het narratief volledig kwijt bent, dan grijp je naar zelfs de zwakste strohalmen. Uiteindelijk is het goed nieuws voor de realisten.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik kan het mij niet voorstellen dat je op locatie je kan vergissen wat er precies gescandeerd word. Ben je wel eens in een voetbalstadion geweest? Geloof me, dan hoor je alles heel luid en duidelijk ook al ben je met iemand in gesprek.
Loop eens niet zo cholerisch emotioneel blind achter Biden aan, joh. /squote:Op zondag 3 oktober 2021 19:57 schreef Kansenjongere het volgende:
Wat een projectie weer van DeFantastt.
En je zou juist verwachten dat uitgerekend zij van een sport houden waar men constant Links aanhoudt.quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:53 schreef HowardRoark het volgende:
Absoluut. Ik gok ook zo dat dit voor zo'n verslaggeefster van een MSM-omroep even flink slikken was. Je moet al verslag doen van dat walgelijke NASCAR gebeuren, iets dat veel meer leeft bij Republikeinen. Moet je daar ook nog in rural Alabama staan tussen al dat "domvolk" terwijl je enkel links-"liberale" elite bent gewend uit de grote stad. En dan wordt het kopstuk van je favoriete politieke partij gewoon keihard gedist door allemaal "moreel verwerpelijke proleten" vanaf de bühne. Nee, die vrouw zal niet haar avond hebben gehad en vast en zeker pislink naar huis zijn vertrokken.
Er lijkt een significant verschil te zitten tussen "tel elke stem", het motto van de fraudeurs, en "tel elke geldige stem", het motto van de niet-fraudeurs. En nee, niemand beweert dat elke genoemde stem in dit aantal of frauduleus of ongeldig is, er wordt enkel gezegd dat er problemen zijn. Iets dat niet zou moeten zijn.quote:Hundreds of thousands of ballots cast in Maricopa County’s 2020 presidential election may be invalid, according to a detailed review of Arizona’s 2020 Election Audit report and independent canvasing that found 698,239 ballots with “issues.”
In the reports, produced by consulting firm Cyber Ninjas and Arizona realtor Liz Harris, and analyzed by Gateway Pundit’s co-editor Joe Hoft, and activist Dr. Shiva, at least 255,326 ballots were “not located” on the ‘Early Voting Return Files,’ which would specifically show when and how those votes were cast. According to Cyber Ninjas, this could make “some types of audits impossible.”
According to Cyber Ninjas, 86,391 of the ballots were cast by “invisible voters,” which are individuals with no related fingerprints in official government databases, something Hoft says, “in this day and age seems unlikely.”
Another 57,734 ballots were considered by Cyber Ninjas to have “issues,” 17,126 ballot envelopes were found to be “duplicates,” 9,589 ballots were missing envelopes, and 2,580 ballots had issues with the signatures on the envelopes, which could be challenged in an audit through an official signature check. In total the audit found 428,746 ballots potentially uncountable.
Additionally, the canvas found that 173,104 ballots were outright “fraudulent” through various issues identified by Ms. Harris and her Voter Integrity team, and 96,389 ballots were not even counted, totaling 269,493 potential votes in question.
Combined, the audit report and the canvas found significant issues with 698,239 ballots in Maricopa County alone, where Biden was certified as the winner over President Trump by just 45,109 votes, with the lion’s share of votes (1,915,487) being cast before Election Day and by mail.
“These issues may not be mutually exclusive but they do indicate that the 2020 Election was a total scam,” Mr. Hoft commented Friday.
The claims made in last month’s audit report are currently under investigation by the Arizona Attorney General.
Zelfs als je de mogelijkheid weg neemt dat er dubbel is geteld, van wat er in de verschillende onderzoeken naar voren kwam, dan zit je nog op ruim 428.000 problematische stemmen. Meer dan 10% van het totaal uitgebrachte stemmen in Maricopa County. Hoe kan je in godsnaam bij zo een marge komen en beweren dat je verkiezingen in orde zijn? Stel je voor dat in Nederland ruim 10% van de stemmen als problematisch aangemerkt zouden worden. Dan kan je toch geen vertrouwen in de verkiezingen hebben?quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:46 schreef HowardRoark het volgende:
Schrikbarend als dat klopt. 700k is natuurlijk erg veel.
Ik ben het helemaal met je eens. Maar dit is voor sommigen simpelweg niet belangrijk. Immers, de vermeend moreel verlichte Blauwen hebben gewonnen, daar draait het om. Verdere vragen mogen niet worden gesteld.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:56 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Zelfs als je de mogelijkheid weg neemt dat er dubbel is geteld, van wat er in de verschillende onderzoeken naar voren kwam, dan zit je nog op ruim 428.000 problematische stemmen. Meer dan 10% van het totaal uitgebrachte stemmen in Maricopa County. Hoe kan je in godsnaam bij zo een marge komen en beweren dat je verkiezingen in orde zijn? Stel je voor dat in Nederland ruim 10% van de stemmen als problematisch aangemerkt zouden worden. Dan kan je toch geen vertrouwen in de verkiezingen hebben?
quote:"The discrepancies are so large that they cannot just be brushed aside," said Larry Moore, the founder of Boston-based Clear Ballot Group. "The reality is they just made up the numbers."
Moore, along with Benny White, a prominent Pima County Republican data analyst, and Tim Halvorsen, Clear Ballot's retired chief technology officer, laid out their conclusions in a 27-page report.
They posted the findings Friday in a blog titled "Maricopa Hoax: The Ninjas made up the numbers."
De propagandamachine zal weer overuren moeten draaien om het slechte nieuws te kunnen verwerken.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Maar dit is voor sommigen simpelweg niet belangrijk. Immers, de vermeend moreel verlichte Blauwen hebben gewonnen, daar draait het om. Verdere vragen mogen niet worden gesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |