En als ze al over iets dat zo duidelijk en simpel is liegen, waar zullen ze wel niet over liegen als het echt belangrijk is?quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:00 schreef HowardRoark het volgende:
Het toont inderdaad op ludieke wijze aan hoe de MSM opereert. En dan blijven mensen daar maar voor vallen, vooral de mensen die zichzelf zien als zogenaamd enorm intelligent. Hihi, heerlijk naïef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel heel erg, waarom liegen over iets wat duidelijk hoorbaar is. Echt de media in een notendop.quote:
Donald Trump heeft alle records gezet in de VS geschiedenis voor het aantal werkelozen onder zijn bewind.quote:
En dat kun je dan weer linken aan de Blauwe gouverneurs.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:47 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zou dat eerder aan Covid linken. Niet aan Trump.
Dit dus, kijk ook hoe de verantwoordelijkheid van de coviddoden niet meer in de schoenen van de president word geschoven maar in de schoenen van de gouverneurs.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:47 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zou dat eerder aan Covid linken. Niet aan Trump.
Het is inderdaad wel grappig hoe dat voor sommigen werkt, als er iets positiefs gebeurt terwijl de Democraten in office zitten, ligt dat 100% aan hun eigen beleid. Maar bij iets negatiefs is dat enkel het gevolg van het slechte beleid van diens Republikeinse voorganger. Daarentegen, is er iets positiefs terwijl de Republikeinen in office zitten ligt dat aan het beleid van diens Democratische voorganger, maar ondertussen zijn alle negatieve zaken wél het resultaat van het eigen beleid. Ik krijg bijna het idee dat alles wat goed is door de Democraten komt, en alles wat slecht is door de Republikeinen komt.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:51 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
En dat kun je dan weer linken aan de Blauwe gouverneurs.
Everything Woke turns to shit! Ik kan er wel van genieten, hoe wanhopig men Trump de schuld van alles wil geven. Maximum copium voor de Democraten.
Ik kan niet wachten tot het moment dat een Blauwe in alle serieusheid zegt dat de gehele Trump-economie eigenlijk de Obama-economie was, tot het moment waarop de Blauwe Faucistische gouverneurs de massaontslagen veroorzaakten. Dat is uiteraard het moment dat het Trumps economie werd.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel grappig hoe dat voor sommigen werkt, als er iets positiefs gebeurt terwijl de Democraten in office zitten, ligt dat 100% aan hun eigen beleid. Maar bij iets negatiefs is dat enkel het gevolg van het slechte beleid van diens Republikeinse voorganger. Daarentegen, is er iets positiefs terwijl de Republikeinen in office zitten ligt dat aan het beleid van diens Democratische voorganger, maar ondertussen zijn alle negatieve zaken wél het resultaat van het eigen beleid. Ik krijg bijna het idee dat alles wat goed is door de Democraten komt, en alles wat slecht is door de Republikeinen komt.
De woede, haat en het blinde tribalisme van de progressieve geest blijft fascinerend en enigszins schrikbarend om te aanschouwen.
Ik ben benieuwd wat we binnenkort toe kunnen voegen en aan score heroverwegen.quote:Border crisis: 9/10
Afghanistan withdrawal: 8/10
Stagflation: 8/10
Keystone XL: 6/10
Eviction fiasco: 5/10
Jobless numbers: 3/10
Race-based farm bailout: 3/10
COVID mandate: 2/10
Bro, je weet toch zelf, het gaat maar om 1 ding en dat is het orangemanbad syndroom. Alles wat Biden doet is bij de Biden-lovers helemaal goed, ookal zit hij aan kleine meisjes!quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:28 schreef QuidProJoe het volgende:
Een mooi lijstje van ieders favoriete Enschedeër.
[..]
Ik ben benieuwd wat we binnenkort toe kunnen voegen en aan score heroverwegen.
Volgens mij werd dat hier afgedaan als "knuffelopa" of iets dergelijks.quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Bro, je weet toch zelf, het gaat maar om 1 ding en dat is het orangemanbad syndroom. Alles wat Biden doet is bij de Biden-lovers helemaal goed, ookal zit hij aan kleine meisjes!
quote:Op zondag 3 oktober 2021 09:53 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Toch mooi, dat verschil tussen het gedicteerde en de observeerbare realiteit.
Dit is zeker bewijs dat de MSM niet te vertrouwen zijn?quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:00 schreef HowardRoark het volgende:
Het toont inderdaad op ludieke wijze aan hoe de MSM opereert. En dan blijven mensen daar maar voor vallen, vooral de mensen die zichzelf zien als zogenaamd enorm intelligent. Hihi, heerlijk naïef.
Welke spin? Dat een verslaggever zich vergist kan hebben? De spin is juist dat zij dat met opzet deed.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:41 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihihi. Toch mooi om te zien hoe wanhopig er dient te worden gespind. Wel BNW-waardig! Ook POL-waardig trouwens.
[ twitter ]
Wie is deze 'expert' in oranje badjas? Heeft hij ook een echte naam?quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:28 schreef QuidProJoe het volgende:
Een mooi lijstje van ieders favoriete Enschedeër.
[..]
Ik ben benieuwd wat we binnenkort toe kunnen voegen en aan score heroverwegen.
Trump vergist zich wel eens?quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:58 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihihi. Ook grappig om te zien. Als een conservatief persoon (met name President Trump), zich vergist of iets zegt dat onjuist is, dan is dat een leugen. Zegt een ander iets dat onjuist is, dan is het een vergissing.
Raar.
Tarl Warwick.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wie is deze 'expert' in oranje badjas? Heeft hij ook een echte naam?
Je komt een beetje gepikeerd over. Ik snap dat het niet leuk is om je ochtend te beginnen met het lezen van kritiek op de MSM, maar een kritische blik in het leven is broodnodig. Zelfs als het aankomt op een religieuze overtuiging zoals het Christendom, de Islam of de MSM. Laat het gaan en stel jezelf gerust met een paar zondagse Twitter mantra's van Maggie Haberman of Kyle Griffin.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
Dit is zeker bewijs dat de MSM niet te vertrouwen zijn?![]()
Erg intelligent hoor!![]()
Hihi wat heerlijk wantrouwend connecting the dots
Bij de reacties:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |