Ik heb hem gemeet, hij is echt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:30 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik twijfel al jaren of SeLang wel een originele user was of een fun kloon. Als het een originele user is, dan zou iemand toch wel contact met hem hebben zou je denken.
Aha!quote:
Daar is al een tijd een mooie vervanger voor, zit 24/7 op Fok en verzint zijn hele luxe leven bij elkaar zonder ooit een greintje bewijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hoop ik dat het goed met hem gaat en we hem snel weer kunnen zien hierquote:
Soms krijgen mensen ineens een levenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het goed met hem gaat en we hem snel weer kunnen zien hier
Maar ik vrees met grote vrezen dan, als een dergelijke user echt is en ineens wegvalt dan is er meestal iets aan de hand. Bah.
Dat klopt en dat houdt de schijn op dat er niets aan de hand is.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:53 schreef maily het volgende:
[..]
Soms krijgen mensen ineens een leven
Oe.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:07 schreef Rockefellow het volgende:
Xebrozius
[..]
Die is toch verdwenen toen zijn vermogen verdampte door een domme investering?
Hij was toch arts? Of is dat een andere Dmetcijfers?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oe.
Linkje van DS4?
Vond het maar een patser.
Is het heus?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:04 schreef maily het volgende:
[..]
Die gaat als een speer tegenwoordig
Weet je hoe erg het is ( voor mij dan hè, gevoelig typetje) als crew opeens verdwijnt?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:57 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat klopt en dat houdt de schijn op dat er niets aan de hand is.
Mijn ervaring na 20+ jaar op FOK! is dat bekende mensen nooit zomaar weg zijn. Er is altijd wel een afscheidstopic of een connectie via een andere weg (Facebook, Whatsapp en dat soort dingen). Het is maar hoogst zelden dat iemand zonder enige aanwijzing weg valt en aan een leven begonnen is. In geval van @:SeLang weten we dat hij Corona had, wat een eerste indicatie is dat er meer aan de hand is. Van iemand als @:nogeenoudebekende is het ook bijzonder raadselachtig wat er met hem gebeurd is. Zeker mods verdwijnen normaliter niet ineens.
Ik hoop met alles dat het goed gaat met beide bovenstaande users. Maar ik vrees wel serieus.
Ach heden, nou ja, hier was ze leuk toch?quote:
Was hij degeen met die patserige foto's in z'n fobo? Alles duur?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:52 schreef StateOfMind het volgende:
DS4 was naar eigen zeggen advocaat of iig iets in de juridische wereld.
Static ... dat was wel een dreun ja ...quote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je hoe erg het is ( voor mij dan hè, gevoelig typetje) als crew opeens verdwijnt?
Jajajablablacaramelvladiebla, je hebt achter toch een soort band met elkaar en natuurlijk is alles op vrijwillige basis.
Maar dan opeens hoor je niks meer, geen login, niks. Verdwenen.
Ik weet nog de eerste die opeens verdween was @:r@b, ken je die nog? Mention pakt niet
r @ b , dat was nog vrij pril in het hele internet gebeuren, dan kon je nog veel meer speuren en iemand heeft hem uiteindelijk gezien.
Dan heb je iig de zekerheid dat iemand nog leeft.
Of nog emand van de crew, spoorloos, maar iemand wist waar hij werkte en is daar naar toe gegaan en zag hem in de verte, en dat is dan voldoende, dan weet je iig dat iemand nog leeft.
FOK! is natuurlijk 21 jaar, en users worden ook ouder, dat de lijst met overlijdens langer gaat worden is gewoon een gegeven.
@:shmoopy, opeens foetsie, ik sprak haar iedere dag, heb ik nog van @:Tong80 haar telefoonnummer gekregen.
Je hebt mensen die geen zin meer hebben en zich ook niet afmelden, maar je hebt ook mensen die eerst een weekje weg zijn, en dan een maand en dan nog langer en dan durf je eik niks meer te zeggen, geen contact, dat is een lastige karaktertrek. Hebben best veel mensen last van.
En dan heb je nog @:static
Is SeLang misschien dood?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:57 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat klopt en dat houdt de schijn op dat er niets aan de hand is.
Mijn ervaring na 20+ jaar op FOK! is dat bekende mensen nooit zomaar weg zijn. Er is altijd wel een afscheidstopic of een connectie via een andere weg (Facebook, Whatsapp en dat soort dingen). Het is maar hoogst zelden dat iemand zonder enige aanwijzing weg valt en aan een leven begonnen is. In geval van @:SeLang weten we dat hij Corona had, wat een eerste indicatie is dat er meer aan de hand is. Van iemand als @:nogeenoudebekende is het ook bijzonder raadselachtig wat er met hem gebeurd is. Zeker mods verdwijnen normaliter niet ineens.
Ik hoop met alles dat het goed gaat met beide bovenstaande users. Maar ik vrees wel serieus.
2007 hier en dat is best lang eik. En ook een boel mensen weg zien vallen waarvan ik het weet. Disana .Amphorapotje ofzo Beequeen, die ajaxgozer. Die leven niet meer. Er zijn er vast veel waar we het nooit van weten.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je hoe erg het is ( voor mij dan hè, gevoelig typetje) als crew opeens verdwijnt?
Jajajablablacaramelvladiebla, je hebt achter toch een soort band met elkaar en natuurlijk is alles op vrijwillige basis.
Ik weet nog de eerste die opeens verdween was @:r@b, ken je die nog? Mention pakt niet
r @ b , dat was nog vrij pril in het hele internet gebeuren, dan kon je nog veel meer speuren en iemand heeft hem uiteindelijk gezien.
Of nog emand van de crew, spoorloos, maar iemand wist waar hij werkte en is daar naar toe gegaan en zag hem in de verte, en dat is dan voldoende, dan weet je iig dat iemand nog leeft.
FOK! is natuurlijk 21 jaar, en users worden ook ouder, dat de lijst met overlijdens langer gaat worden is gewoon een gegeven.
@:shmoopy, opeens foetsie, ik sprak haar iedere dag, heb ik nog van @:Tong80 haar telefoonnummer gekregen.
Je hebt mensen die geen zin meer hebben en zich ook niet afmelden, maar je hebt ook mensen die eerst een weekje weg zijn, en dan een maand en dan nog langer en dan durf je eik niks meer te zeggen, geen contact, dat is een lastige karaktertrek. Hebben best veel mensen last van.
En dan heb je nog @:static
En die man die altijd muziek postte in 40+, naam kwijt, maar goed, dat is voor een ander topic.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
2007 hier en dat is best lang eik. En ook een boel mensen weg zien vallen waarvan ik het weet. Disana .Amphorapotje ofzo Beequeen, die ajaxgozer. Die leven niet meer. Er zijn er vast veel waar we het nooit van weten.
QueenBee overleden? @yvonne wat lees ik nou? is dit waarquote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
2007 hier en dat is best lang eik. En ook een boel mensen weg zien vallen waarvan ik het weet. Disana .Amphorapotje ofzo Beequeen, die ajaxgozer. Die leven niet meer. Er zijn er vast veel waar we het nooit van weten.
Nee, BeeQueen, is een anderquote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:24 schreef Sfancta het volgende:
[..]
QueenBee overleden? @:yvonne wat lees ik nou? is dit waar
Mo_muffin de Limburgse mopperaar met gebakken pastei op zijn brood of een kwart pizza als dinerquote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
En die man die altijd muziek postte in 40+, naam kwijt, maar goed, dat is voor een ander topic.
Beequeenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:24 schreef Sfancta het volgende:
[..]
QueenBee overleden? @:yvonne wat lees ik nou? is dit waar
Mo ...... was echt snel en ongelovelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
En die man die altijd muziek postte in 40+, naam kwijt, maar goed, dat is voor een ander topic.
Ik weet niet of ze elders wel of niet leuk was. Ik 'ken´ 'r alleen maar van hier.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:02 schreef yvonne het volgende:
Ach heden, nou ja, hier was ze leuk toch?
quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Even contact gehad.
Hij heeft geen makkelijk jaar achter de rug, andere prioriteiten dan Fok, maar komt in de toekomst wel weer, waarschijnlijk.
quote:
quote:
Dat zou ik niet durven zeggen, ik kijk nooit in fobo's.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was hij degeen met die patserige foto's in z'n fobo? Alles duur?
Dat huis met dat rieten dak? Met een losstaande garage groter dan een normaal woonhuis? ZOiets herinner ik me.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durven zeggen, ik kijk nooit in fobo's.
DS4 had destijds een reeks lopen over de bouw in inrichting van zijn huis.
Was naar eigen zeggen 7 cijfers.
Liep daarin ook te pochen met allerlei dure designshit en kunst en alles.
En hij had ook nog een Porsche.
quote:Op maandag 25 januari 2016 14:21 schreef DS4 het volgende:
Aangezien Anne mij had verteld dat mij de eer van een eigen draadje ten deel is gevallen kom ik dan ook maar even langs.
Ik ben simpelweg gestopt met fokken. Enerzijds is het mij gaan tegenstaan aangezien ik steeds meer dingen zag waar ik mij niet in kon vinden. Dan spreek je daar wat mensen op aan en blijkt dat zij niet gevoelig zijn voor jouw argumenten. Op zich prima, mijn mening is ook maar een mening, maar dan gaat de lol er wel een beetje vanaf.
Directe aanleiding is echter dat ik zakelijk in 2015 een groot project heb zien mislukken, mijn gezondheid suboptimaal bleek, mijn relatie in zwaar weer terecht is gekomen en ook op andere vlakken privé er wat wind tegen is gekomen. Kortom: 2015 was geen best jaar voor mij en ik heb andere dingen die nu mijn aandacht vragen. Mede gelet op bovenstaande dus besloten om (onder meer) Fok links te laten liggen.
Het ga jullie goed.
Yepquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:24 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Dat huis met dat rieten dak? Met een losstaande garage groter dan een normaal woonhuis? ZOiets herinner ik me.
Wat sneuquote:
Hopelijk niet, maar alles wijst er wel op. Hij postte hier niet dagelijks en ging regelmatig op reis, maar nu wel heel lang weg zonder enig bericht. Er was ook een post van hem dat hij Corona had, maar die kan ik zo snel niet terugvinden.quote:
Als je een aantal posts terug leest, dan zie je dat er iemand contact met hem gehad heeft en dat ie gewoon nog leeft.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Hopelijk niet, maar alles wijst er wel op. Hij postte hier niet dagelijks en ging regelmatig op reis, maar nu wel heel lang weg zonder enig bericht. Er was ook een post van hem dat hij Corona had, maar die kan ik zo snel niet terugvinden.
Al met al onzeker. Hoop oprecht dat hij meeleest en ons uitlacht.
Ik weet hoe erg je dat vindt. En ik vind wel dat je gelijk hebt als je zegt dat een crewlid, ook al is het vrijwilligerswerk, het fatsoen moet hebben om zich af te melden. Je hebt als vrijwilliger een bepaalde taak op je genomen, daar kan je niet zomaar van weglopen. Uiteraard kan dat niet als je in een situatie beland waarbij je niet meer kán melden.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
r @B komt mij vaag bekend voor, de ander herken ik niet. Maar ik ben ook een n00bquote:Ik weet nog de eerste die opeens verdween was @:r@b, ken je die nog? Mention pakt niet
Klopt, zeker als je bedenkt dat we 21 jaar geleden ook genoeg mensen hadden in de leeftijd 40-60 jaar. Die mensen zijn nu tussen de 60 en 80. Het is niet vreemd dat er velen ons ontvallen zijn, het grootste deel zonder dat wij het weten.quote:FOK! is natuurlijk 21 jaar, en users worden ook ouder, dat de lijst met overlijdens langer gaat worden is gewoon een gegeven.
Schoomp heb ik inderdaad ook al tijden niet gezien. Hoop dat het goed gaat met haar.quote:@:shmoopy, opeens foetsie, ik sprak haar iedere dag, heb ik nog van @:Tong80 haar telefoonnummer gekregen.
Dat is een voordeel van een anoniem forum, je kan zomaar verdwijnen als het je uitkomt. Dat maakt het voor veel mensen een veilige plek.quote:Je hebt mensen die geen zin meer hebben en zich ook niet afmelden, maar je hebt ook mensen die eerst een weekje weg zijn, en dan een maand en dan nog langer en dan durf je eik niks meer te zeggen, geen contact, dat is een lastige karaktertrek. Hebben best veel mensen last van.
Buitencategorie Wordt dagelijks gemist. Nog steeds.quote:En dan heb je nog @:static
Ik kan de betrouwbaarheid van de poster niet inschatten en we zijn alweer maanden verder. Ik hoop van harte dat het waar is.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:10 schreef StateOfMind het volgende:
A
[..]
Als je een aantal posts terug leest, dan zie je dat er iemand contact met hem gehad heeft en dat ie gewoon nog leeft.
Het is betrouwbaar. Ik heb e-mailcontact met hem gehad.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:24 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik kan de betrouwbaarheid van de poster niet inschatten en we zijn alweer maanden verder. Ik hoop van harte dat het waar is.
Overigens had ik die post nog niet gezien toen ik postte
Ik neem het voor het gemak gewoon aan, ik ga er vanuit dat het klopt en daar ben ik erg blij mee. Blijkbaar heeft hij behoefte aan rust en/of privacy, die ga ik dan ook niet verstoren.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:36 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het is betrouwbaar. Ik heb e-mailcontact met hem gehad.
Je zou hem zelf ook een berichtje kunnen sturen, zo moeilijk is het niet om 'm online te vinden.
Ja, waar is Fylax gebleven?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:31 schreef tong80 het volgende:
Nog een paar namen.....Fannetje, Tackleberry, VixenFromhell, Skymaster, Glasbak, SpankSpankeronie, Appelsientje, Opperkleurder, Knutdeijsbeer, Houdini, Fanneke, Vanilekwark, Bluezz, Popolon, MrBig, Fylax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |