abonnement Unibet Coolblue
  Admin woensdag 13 oktober 2021 @ 15:36:35 #101
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201742229
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:30 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik twijfel al jaren of SeLang wel een originele user was of een fun kloon. Als het een originele user is, dan zou iemand toch wel contact met hem hebben zou je denken.
Ik heb hem gemeet, hij is echt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 13 oktober 2021 @ 15:37:10 #102
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201742237
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 14:57 schreef Sfancta het volgende:
Ik mis @:Kiteless

(@:yvonne :@ )
Aha!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201742282
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:44 schreef lichtknopje het volgende:
Mis de opschepverhalen van @:DS4
Daar is al een tijd een mooie vervanger voor, zit 24/7 op Fok en verzint zijn hele luxe leven bij elkaar zonder ooit een greintje bewijs.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201742391
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:36 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik heb hem gemeet, hij is echt.
Dan hoop ik dat het goed met hem gaat en we hem snel weer kunnen zien hier :{

Maar ik vrees met grote vrezen dan, als een dergelijke user echt is en ineens wegvalt dan is er meestal iets aan de hand. Bah.
Ik zat gelukkig mis :)

[ Bericht 8% gewijzigd door GereDathan op 15-10-2021 09:58:42 ]
  Spellchecker woensdag 13 oktober 2021 @ 15:53:07 #105
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201742403
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:51 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dan hoop ik dat het goed met hem gaat en we hem snel weer kunnen zien hier :{

Maar ik vrees met grote vrezen dan, als een dergelijke user echt is en ineens wegvalt dan is er meestal iets aan de hand. Bah.
Soms krijgen mensen ineens een leven :@
pi_201742466
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:53 schreef maily het volgende:

[..]
Soms krijgen mensen ineens een leven :@
Dat klopt en dat houdt de schijn op dat er niets aan de hand is.
Mijn ervaring na 20+ jaar op FOK! is dat bekende mensen nooit zomaar weg zijn. Er is altijd wel een afscheidstopic of een connectie via een andere weg (Facebook, Whatsapp en dat soort dingen). Het is maar hoogst zelden dat iemand zonder enige aanwijzing weg valt en aan een leven begonnen is. In geval van @SeLang weten we dat hij Corona had, wat een eerste indicatie is dat er meer aan de hand is. Van iemand als @nogeenoudebekende is het ook bijzonder raadselachtig wat er met hem gebeurd is. Zeker mods verdwijnen normaliter niet ineens.

Ik hoop met alles dat het goed gaat met beide bovenstaande users. Maar ik vrees wel serieus.

Update: Ik zat gelukkig mis betreffende SeLang :)

[ Bericht 5% gewijzigd door GereDathan op 15-10-2021 09:58:59 ]
pi_201742526
Ik mis @airconditioning

Hij was een linkse rat maar bracht wel leuke discussies op gang
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201742895
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:07 schreef Rockefellow het volgende:
Xebrozius
[..]
Die is toch verdwenen toen zijn vermogen verdampte door een domme investering?
Oe.
Linkje van DS4?
Vond het maar een patser.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Admin woensdag 13 oktober 2021 @ 16:48:26 #109
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201743072
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 16:35 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Oe.
Linkje van DS4?
Vond het maar een patser.
Hij was toch arts? Of is dat een andere Dmetcijfers?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201743116
DS4 was naar eigen zeggen advocaat of iig iets in de juridische wereld.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_201743224
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  Spellchecker woensdag 13 oktober 2021 @ 17:04:42 #112
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201743263
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 17:04 schreef maily het volgende:

[..]
Die gaat als een speer tegenwoordig _O_ ^O^
Is het heus? :o
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  Spellchecker woensdag 13 oktober 2021 @ 17:06:04 #114
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Admin woensdag 13 oktober 2021 @ 18:02:03 #116
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201743832
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:57 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat klopt en dat houdt de schijn op dat er niets aan de hand is.
Mijn ervaring na 20+ jaar op FOK! is dat bekende mensen nooit zomaar weg zijn. Er is altijd wel een afscheidstopic of een connectie via een andere weg (Facebook, Whatsapp en dat soort dingen). Het is maar hoogst zelden dat iemand zonder enige aanwijzing weg valt en aan een leven begonnen is. In geval van @:SeLang weten we dat hij Corona had, wat een eerste indicatie is dat er meer aan de hand is. Van iemand als @:nogeenoudebekende is het ook bijzonder raadselachtig wat er met hem gebeurd is. Zeker mods verdwijnen normaliter niet ineens.

Ik hoop met alles dat het goed gaat met beide bovenstaande users. Maar ik vrees wel serieus.
Weet je hoe erg het is ( voor mij dan hè, gevoelig typetje) als crew opeens verdwijnt?
Jajajablablacaramelvladiebla, je hebt achter toch een soort band met elkaar en natuurlijk is alles op vrijwillige basis.
Maar dan opeens hoor je niks meer, geen login, niks. Verdwenen.
Ik weet nog de eerste die opeens verdween was @R@b, ken je die nog? Mention pakt niet _O-
r @ b , dat was nog vrij pril in het hele internet gebeuren, dan kon je nog veel meer speuren en iemand heeft hem uiteindelijk gezien.
Dan heb je iig de zekerheid dat iemand nog leeft.
Of nog emand van de crew, spoorloos, maar iemand wist waar hij werkte en is daar naar toe gegaan en zag hem in de verte, en dat is dan voldoende, dan weet je iig dat iemand nog leeft.
FOK! is natuurlijk 21 jaar, en users worden ook ouder, dat de lijst met overlijdens langer gaat worden is gewoon een gegeven.

@shmoopy, opeens foetsie, ik sprak haar iedere dag, heb ik nog van @tong80 haar telefoonnummer gekregen.
Je hebt mensen die geen zin meer hebben en zich ook niet afmelden, maar je hebt ook mensen die eerst een weekje weg zijn, en dan een maand en dan nog langer en dan durf je eik niks meer te zeggen, geen contact, dat is een lastige karaktertrek. Hebben best veel mensen last van.

En dan heb je nog @static -O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 13 oktober 2021 @ 18:02:29 #117
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201743837
quote:
6s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 17:42 schreef Treinhomo het volgende:
@:Floripas
Ach heden, nou ja, hier was ze leuk toch?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 13 oktober 2021 @ 18:03:02 #118
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201743844
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 16:52 schreef StateOfMind het volgende:
DS4 was naar eigen zeggen advocaat of iig iets in de juridische wereld.
Was hij degeen met die patserige foto's in z'n fobo? Alles duur?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Spellchecker woensdag 13 oktober 2021 @ 18:06:48 #119
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201743899
quote:
17s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 18:02 schreef yvonne het volgende:

[..]
Weet je hoe erg het is ( voor mij dan hè, gevoelig typetje) als crew opeens verdwijnt?
Jajajablablacaramelvladiebla, je hebt achter toch een soort band met elkaar en natuurlijk is alles op vrijwillige basis.
Maar dan opeens hoor je niks meer, geen login, niks. Verdwenen.
Ik weet nog de eerste die opeens verdween was @:r@b, ken je die nog? Mention pakt niet _O-
r @ b , dat was nog vrij pril in het hele internet gebeuren, dan kon je nog veel meer speuren en iemand heeft hem uiteindelijk gezien.
Dan heb je iig de zekerheid dat iemand nog leeft.
Of nog emand van de crew, spoorloos, maar iemand wist waar hij werkte en is daar naar toe gegaan en zag hem in de verte, en dat is dan voldoende, dan weet je iig dat iemand nog leeft.
FOK! is natuurlijk 21 jaar, en users worden ook ouder, dat de lijst met overlijdens langer gaat worden is gewoon een gegeven.

@:shmoopy, opeens foetsie, ik sprak haar iedere dag, heb ik nog van @:Tong80 haar telefoonnummer gekregen.
Je hebt mensen die geen zin meer hebben en zich ook niet afmelden, maar je hebt ook mensen die eerst een weekje weg zijn, en dan een maand en dan nog langer en dan durf je eik niks meer te zeggen, geen contact, dat is een lastige karaktertrek. Hebben best veel mensen last van.

En dan heb je nog @:static -O-
Static ... dat was wel een dreun ja ...
  woensdag 13 oktober 2021 @ 18:08:40 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201743921
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:57 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat klopt en dat houdt de schijn op dat er niets aan de hand is.
Mijn ervaring na 20+ jaar op FOK! is dat bekende mensen nooit zomaar weg zijn. Er is altijd wel een afscheidstopic of een connectie via een andere weg (Facebook, Whatsapp en dat soort dingen). Het is maar hoogst zelden dat iemand zonder enige aanwijzing weg valt en aan een leven begonnen is. In geval van @:SeLang weten we dat hij Corona had, wat een eerste indicatie is dat er meer aan de hand is. Van iemand als @:nogeenoudebekende is het ook bijzonder raadselachtig wat er met hem gebeurd is. Zeker mods verdwijnen normaliter niet ineens.

Ik hoop met alles dat het goed gaat met beide bovenstaande users. Maar ik vrees wel serieus.
Is SeLang misschien dood? :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 13 oktober 2021 @ 18:11:12 #121
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201743938
Ik kon ook wel om amenth en Gulmez lachen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_201743990
quote:
17s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 18:02 schreef yvonne het volgende:

[..]
Weet je hoe erg het is ( voor mij dan hè, gevoelig typetje) als crew opeens verdwijnt?
Jajajablablacaramelvladiebla, je hebt achter toch een soort band met elkaar en natuurlijk is alles op vrijwillige basis.
Maar dan opeens hoor je niks meer, geen login, niks. Verdwenen.
Ik weet nog de eerste die opeens verdween was @:r@b, ken je die nog? Mention pakt niet _O-
r @ b , dat was nog vrij pril in het hele internet gebeuren, dan kon je nog veel meer speuren en iemand heeft hem uiteindelijk gezien.
Dan heb je iig de zekerheid dat iemand nog leeft.
Of nog emand van de crew, spoorloos, maar iemand wist waar hij werkte en is daar naar toe gegaan en zag hem in de verte, en dat is dan voldoende, dan weet je iig dat iemand nog leeft.
FOK! is natuurlijk 21 jaar, en users worden ook ouder, dat de lijst met overlijdens langer gaat worden is gewoon een gegeven.

@:shmoopy, opeens foetsie, ik sprak haar iedere dag, heb ik nog van @:Tong80 haar telefoonnummer gekregen.
Je hebt mensen die geen zin meer hebben en zich ook niet afmelden, maar je hebt ook mensen die eerst een weekje weg zijn, en dan een maand en dan nog langer en dan durf je eik niks meer te zeggen, geen contact, dat is een lastige karaktertrek. Hebben best veel mensen last van.

En dan heb je nog @:static -O-
2007 hier en dat is best lang eik. En ook een boel mensen weg zien vallen waarvan ik het weet. Disana .Amphorapotje ofzo Beequeen, die ajaxgozer. Die leven niet meer. Er zijn er vast veel waar we het nooit van weten.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Admin woensdag 13 oktober 2021 @ 18:21:43 #123
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201744024
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 18:17 schreef Soury het volgende:

[..]
2007 hier en dat is best lang eik. En ook een boel mensen weg zien vallen waarvan ik het weet. Disana .Amphorapotje ofzo Beequeen, die ajaxgozer. Die leven niet meer. Er zijn er vast veel waar we het nooit van weten.
En die man die altijd muziek postte in 40+, naam kwijt, maar goed, dat is voor een ander topic.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201744039
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 18:17 schreef Soury het volgende:

[..]
2007 hier en dat is best lang eik. En ook een boel mensen weg zien vallen waarvan ik het weet. Disana .Amphorapotje ofzo Beequeen, die ajaxgozer. Die leven niet meer. Er zijn er vast veel waar we het nooit van weten.
QueenBee overleden? ;( @yvonne wat lees ik nou? is dit waar
  Admin woensdag 13 oktober 2021 @ 18:24:59 #125
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201744044
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 18:24 schreef Sfancta het volgende:

[..]
QueenBee overleden? ;( @:yvonne wat lees ik nou? is dit waar
Nee, BeeQueen, is een ander :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')