En dan trots op twitter zetten hequote:Op dinsdag 28 september 2021 19:55 schreef minilot het volgende:
Arme mensen in de bosjesEens met alle dingen Poebs.
Scheelt ook wel dat er overal een beveiliger staat natuurlijk. En dat IS natuurlijk ook voor veel zaken onmogelijk en ik weet ook bijna zeker dat die ondernemers ook geen nummer hebben dat ze kunnen bellen wanneer er een panieksituatie ontstaat omdat Douwe Bob naar binnen wil en te weinig nee hoort in z'n leven... Dus het is ook allemaal kut en VVD-esk waardeloos geregeld. Ook allemaal heus reuze kut.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:59 schreef minilot het volgende:
Overigens naar mijn weten nul coronapas-incidenten bij de restaurants in het afgelopen toch wel heel drukke weekend in de Efteling![]()
Over anderhalve week weer eens naar een echt concertIk vind het eerlijk gezegd geen onplezierig idee dat er per definitie geen strijdende lui die concertzaal binnenkomen
Ik ben het niet vaak eens met langere posts van jou. Dit keer welquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de spijker op de kop is. Niemand heeft er zin in. We zijn als Nederlanders ook helemaal niet gewend dat we ineens dingen moeten. We hebben altijd geleefd in de perceptie dat wetten en -al helemaal- regelgeving een soort suggesties zijn en dan vooral voor anderen. Want dat wij door rood lopen is volkomen logisch en het zou wel heel kinderachtig zijn als iemand ons daar voor gaat beboeten, want we hebben toch gewoon gekeken en er kwam toch helemaal niks aan? En nu moet er ineens van alles, omdat er best wat aan de hand is en dan vooeeeeeelen we ons toch aangevallen en in onze persoonlijke vrijheid aangetast
Wapenstop op je knieschijf Hanny, kijken hoe snel je die kutapp de goede richting opwappert. En je komt wederom op een hellend vlak terecht, maar van mij mogen ze dat soort volk voor de deur van die groentenbar ook gewoon betraangassen en bewaterkanonnen.
Mensen die in de bosjes liggen te slapen sleep je hardhandig weg en krijgen een por met je wapenstok, en hier gaat bolle Piet de wijkagent aan zn hoofd staan krabben. Ja sorry vriend, ik zou je óók niet serieus nemen...
Zo begint het poes, volgende verkiezingen stem je Bij1.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak eens met langere posts van jou. Dit keer wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso wel een mal idee om je net bewust te worden van hoe de wereld werkt op het moment dat iedereen inenen rondloopt met mondkapjes en je voordat je naar binnen stapt in een winkel je handen desinfecteert.Rare zaken om juist weer áf te moeten leren..
En oh @Blues fraaie kleurencombinatie zo met dat pluiskruid en het water en de oever!
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zo begint het poes, volgende verkiezingen stem je Bij1.
Da's waarquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Scheelt ook wel dat er overal een beveiliger staat natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, dan stem ik wel blankoquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe ze dat steeds recht lullen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:12 schreef Kaatje1 het volgende:
En Doutzen is regelmatig in Thailand en andere landen geweest waar vaccinaties vereist zijn. En Isa Kriens naar Indonesie
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:10 schreef minilot het volgende:
Het kostte overigens wel wat overredingskracht om mijn peuter in de Efteling plaats te laten nemen in een RODE ZONE in de wachtrij, want die is al anderhalf jaar gewend dat je alleen op WIT mag staanWat een prachtige ogen heeft Günther. En inderdaad, zijn wereld is opeens weer heel andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso wel een mal idee om je net bewust te worden van hoe de wereld werkt op het moment dat iedereen inenen rondloopt met mondkapjes en je voordat je naar binnen stapt in een winkel je handen desinfecteert.Rare zaken om juist weer áf te moeten leren..
En oh @:Blues fraaie kleurencombinatie zo met dat pluiskruid en het water en de oever!We have far more in common than that which devides us..
Ja joh, zo stond ik er 15 jaar geleden ook in. Los van het feit dat er toen nog helemaal geen Bij1 was natuurlijk.quote:
Adolf wäre stolz gewesenquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och wat een heerlijk arisch mini mens heeft mini toch![]()
De sorteerhoed stemt wel Zwadderich, jaquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och wat een heerlijk arisch mini mens heeft mini toch![]()
Dat is het ideequote:Op dinsdag 28 september 2021 20:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het een goede verdeling van de taken... mindful de dag beginnen met de natuurfoto's van sigme, mindful afsluiten met de wandelingfoto's van Blues
Sowieso "ik wil niets in de mn lijf waarvan ik niet precies weet wat wat er in zit". Nee die snats die je je neus injaagt is een in een gecontroleerde omgeving geproduceerd en verpaktquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe ze dat steeds recht lullen.
Maar goed zoals ik vanmiddag als zei...het zijn geen strijders maar verwende kleuters.
Hoe dan?!quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Korte VvE vergadering gehad zonder ontploffende lontjes. Heerlijk
I know!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sowieso "ik wil niets in de mn lijf waarvan ik niet precies weet wat wat er in zit". Nee die snats die je je neus injaagt is een in een gecontroleerde omgeving geproduceerd en verpaktEn je weet nooit zeker dat die van jou niet via iemands anaalkanaal op je fietssleutel terecht is gekomen
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:10 schreef minilot het volgende:
Het kostte overigens wel wat overredingskracht om mijn peuter in de Efteling plaats te laten nemen in een RODE ZONE in de wachtrij, want die is al anderhalf jaar gewend dat je alleen op WIT mag staanJa vond ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso wel een mal idee om je net bewust te worden van hoe de wereld werkt op het moment dat iedereen inenen rondloopt met mondkapjes en je voordat je naar binnen stapt in een winkel je handen desinfecteert.Rare zaken om juist weer áf te moeten leren..
En oh @:Blues fraaie kleurencombinatie zo met dat pluiskruid en het water en de oever!
Moest wel door drassig gebied om naar de vijver te komen, maar ik dacht, doe eens gek
Wat is je argumentatie geweest om Gü-met-de-mooie-ogen bij rood te laten staan?
Ik hoor hier geen zin van te krijgen maar het tegendeel is waar.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sowieso "ik wil niets in de mn lijf waarvan ik niet precies weet wat wat er in zit". Nee die snats die je je neus injaagt is een in een gecontroleerde omgeving geproduceerd en verpaktEn je weet nooit zeker dat die van jou niet via iemands anaalkanaal op je fietssleutel terecht is gekomen
Ook niet perse tegen jou hoor, gewoon een lekker vehikel om lekker overheen te fulminerenquote:
Lekkerviestog!quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik hoor hier geen zin van te krijgen maar het tegendeel is waar.
Was een bestuursvergadering. En één van de bestuursleden wil niets meer te maken hebben met de ene meneer (die nu een stevige brief van onze advocaat krijgt). Dus nu 2 mensen zonder lontjes in gesprek. Een verademingquote:
Raakte je er zelf ook wat soppig van? Dank voor de moeite in elk geval!quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja vond ik ook.
Moest wel door drassig gebied om naar de vijver te komen, maar ik dacht, doe eens gek
Wat is je argumentatie geweest om Gü-met-de-mooie-ogen bij rood te laten staan?
Hoe dan? Wat is daar anders aan?quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vanwege de prikken? Dat is heel anders volgens de strijders.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:21 schreef minilot het volgende:
Raakte je er zelf ook wat soppig van? Dank voor de moeite om elk geval!
En gewoon, dat corona voldoende verholpen is om niet meer heel streng de anderhalve meter afstand aan te hoeven houden, maar dat het nog steeds wel aardig en verstandig is om een beetje ruimte te houden tussen je eigen groepje en het volgende groepje
Vind het ook zo leuk dat ze nu in Utrecht met z'n alleen een plant based restaurant "verdedigen". Waarschijnlijk heeft 3/4 van de demonstranten daar nooit gegetenquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:20 schreef derLudolf het volgende:
Wat ik overigens wel grappig vind: Lange Frans, Rauwe Dop en Depay, ze zitten onder de tattoos. Zullen ze van al die kleurstoffen de bijsluiter ook zo aandachtig lezen?Ook de wappies die ik in het echt ken hebben allemaal tattoos.
Kijk aan! Stickertje verdiendquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:23 schreef borisz het volgende:
Twee lange dagen achter de rug. Maar we mogen weer door van de RvA
Toevallig ook allemaal mensen die in staat zijn om duur te eten en hun lichaam fit te houden. Grote kans dat ze een coronobesmetting wel trekken, al kun je natuurlijk ook gewoon pet hebben. Ondertussen schijt hebben aan Achmed en Joop die hun lijf kapot werken in een -ws ook al- ongezonde fabriek en voor wie het met een zak patat makkelijker de maand dicht timmeren is, dan met een hazelnoot en een chiabowl vol dure noten... En de hoogbejaarden op een schamel aow'tje die net an 2 broodmaaltijden per dag kunnen betalen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:20 schreef derLudolf het volgende:
Wat ik overigens wel grappig vind: Lange Frans, Rauwe Dop en Depay, ze zitten onder de tattoos. Zullen ze van al die kleurstoffen de bijsluiter ook zo aandachtig lezen?Ook de wappies die ik in het echt ken hebben allemaal tattoos.
Daar heb ik de afgelopen 1,5 jaar nog geen antwoord op gekregenquote:
Foei!quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Loop ook liever op straat dan op de stoep, echt, altijd al gehad.![]()
Want daar is iedereen zo vriendelijk en authentiekquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar heb ik de afgelopen 1,5 jaar nog geen antwoord op gekregen![]()
Wel dat ze zo snel mogelijk weer die kant op gaan.
Ja. Altijd weer gedoe. Waar een hoop tijd in gaat zitten. Voor mij dit jaar slechts deze twee dagen.quote:
Ik erger me principieel niet aan kinderen in een attractieparkquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:23 schreef Tally het volgende:
Dat zouden meer mensen hun kinderen moeten leren: zo aardig en verstandig om toch wat ruimte te laten tussen groepjes. MAAR DAN DUURT HET NATUURLIJK LANGER OM IN JE ATTRACTIE TE KOMEN!! Domme kutten
Jeej!quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:27 schreef sigme het volgende:
Ik liep zojuist nog even een langzaam avondrondje en heb weer een grote voorraad ochtendfoto's voor jullie klaarliggen. Ik denk dat ik morgenochtend open met de avondzon.
Ik ook niet aan de kinderen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik erger me principieel niet aan kinderen in een attractiepark#zen
https://twitter.com/NDikkeboom/status/1442918496619225088?s=20 (ben benieuwd wat het eindbedrag gaat worden)quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Want daar is iedereen zo vriendelijk en authentiek
Vonwelmooi, was al een copycat actie opgezet die ook flink binnen liepquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
https://twitter.com/NDikkeboom/status/1442918496619225088?s=20 (ben benieuwd wat het eindbedrag gaat worden)
Oh wauw. Ik overweeg al weer dagen uitloggen omdat anger managementquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:29 schreef sigme het volgende:
Als ik een rondje loop en zoveel wonderschoons zie dat dringend op de foto moet, dan is dat goed voor mijn geestelijk welzijn. En omdat ik jullie moet voorzien van verse foto's, kijk ik veel rond, op zoek naar schoonheid. En daardoor vind ik schoonheid.
Dus jullie zijn goed voor mijn geestelijk welzijn. Dat jullie het even weten.
Als zo zo’n corona regeling hebben aangevraagd kunnen ze die meteen terug betalen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
https://twitter.com/NDikkeboom/status/1442918496619225088?s=20 (ben benieuwd wat het eindbedrag gaat worden)
Wanneer ik me niet lekker voel ga ik graag naar de Heemtuin, kan daar lang maar ook kort wandelen, is dichtbij genoeg om er zo even heen te gaan en er is altijd heel veel te zien en te genieten. En je hoofd is helemaal leegquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:29 schreef sigme het volgende:
Als ik een rondje loop en zoveel wonderschoons zie dat dringend op de foto moet, dan is dat goed voor mijn geestelijk welzijn. En omdat ik jullie moet voorzien van verse foto's, kijk ik veel rond, op zoek naar schoonheid. En daardoor vind ik schoonheid.
Ik weet wel zeker. En ik heb ook gezien dat er oproepen zijn gedaan in de Utrechtse fb groepen. Ook in mijn groep wilden ze dat doen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Vind het ook zo leuk dat ze nu in Utrecht met z'n alleen een plant based restaurant "verdedigen". Waarschijnlijk heeft 3/4 van de demonstranten daar nooit gegeten
En zo helpen we elkaar hierquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:29 schreef sigme het volgende:
Fijn werkt dat hè 😍quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Wanneer ik me niet lekker voel ga ik graag naar de Heemtuin, kan daar lang maar ook kort wandelen, is dichtbij genoeg om er zo even heen te gaan en er is altijd heel veel te zien en te genieten. En je hoofd is helemaal leeg
In Thailand is geen enkele vaccinatie verplicht. Zelf nu met corona niet.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Korte VvE vergadering gehad zonder ontploffende lontjes. Heerlijk
Verder helemaal (bijna dan) eens met DP
En Doutzen is regelmatig in Thailand en andere landen geweest waar vaccinaties vereist zijn. En Isa Kriens naar Indonesie
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2021 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Vind het ook zo fijn dat de paddenstoelentijd er weer aankomt. Zoveel verschillenden, in kleur, form, formaat
quote:Op dinsdag 28 september 2021 21:44 schreef borisz het volgende:
Was om andere redenen in mijn fotoarchief gedoken... Kom je een serie van feb vorig jaar weer eens tegen zoals
[ afbeelding ]
![]()
Oeh, ik heb een paddenstoel geschoten vandaag. Niet een heel mooie, maar toch. Komt binnenkort!quote:Op dinsdag 28 september 2021 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Vind het ook zo fijn dat de paddenstoelentijd er weer aankomt. Zoveel verschillenden, in kleur, form, formaat
quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Oeh, ik heb een paddenstoel geschoten vandaag. Niet een heel mooie, maar toch. Komt binnenkort!
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2021 22:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Je ziet bijna de kabouter eronder zitten. Gehurkt![]()
Cima di rapaquote:Op dinsdag 28 september 2021 21:44 schreef borisz het volgende:
Was om andere redenen in mijn fotoarchief gedoken... Kom je een serie van feb vorig jaar weer eens tegen zoals
[ afbeelding ]
![]()
Oh, naar het werk vandaag! Zet 'm opquote:Op woensdag 29 september 2021 07:50 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen!
Ik had vanmorgen zonsopgang bij mn loopje naar werk.
Dat loopje beviel overigens ook best prima..![]()
Zie je toch wat meer dan tijdens het haastige gefiets..
Wat prettig om op loopafstand van het werk te wonen om zennn heen en terug te kunnen.quote:Op woensdag 29 september 2021 07:50 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen!
Ik had vanmorgen zonsopgang bij mn loopje naar werk.
Dat loopje beviel overigens ook best prima..![]()
Zie je toch wat meer dan tijdens het haastige gefiets..
Nogal ja!quote:Op woensdag 29 september 2021 08:26 schreef gcjoel het volgende:
Vannacht om 12 uur thuis uit Spanje, en nu weer aan het werk![]()
Waarom plan ik altijd zo matig
Mooi!quote:Op woensdag 29 september 2021 07:14 schreef sigme het volgende:
Zonsondergang voor iedereen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedemorgen!
Mijne net op tijd verlengd zojuistquote:Op woensdag 29 september 2021 08:50 schreef fietsie het volgende:
Mogguh. Abbo afgelopen: overal ruck-reclame...
Ik lig gewoon elke keer dubbel als ze zichzelf strijders noemen.quote:Op woensdag 29 september 2021 00:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sinds wanneer heten die wappies strijders? Is dat hun geuzennaam? Dan stel ik voor dat wij hen gewoon wappies blijven noemen. Ik heb verder geen idee wie die lui allemaal zijn maar strijders klinkt wat te eervol in mijn opinie.
Ai sterkte!quote:Op woensdag 29 september 2021 08:26 schreef gcjoel het volgende:
Vannacht om 12 uur thuis uit Spanje, en nu weer aan het werk![]()
Waarom plan ik altijd zo matig
Jaa zeker was heel fijn, eindelijk zusje weer gezienquote:Op woensdag 29 september 2021 09:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik lig gewoon elke keer dubbel als ze zichzelf strijders noemen.
Wapper begint ook te lief te klinken.
[..]
Ai sterkte!
Wel een fijne vakantie gehad?
Gister ook al geweest.. prima werk dag gehad..quote:Op woensdag 29 september 2021 08:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, naar het werk vandaag! Zet 'm op
Ik wens je een lekkere werkdag.
Het is om 7 uur nog donker.. en om 7.15 niet meerquote:Op woensdag 29 september 2021 08:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat prettig om op loopafstand van het werk te wonen om zennn heen en terug te kunnen.
Is het ook al vroeg en lang donker in midwinter? Van @:Jägärtrut herinner ik mij, dat zij vit.D ging slikken vanwege gebrek aan zon en licht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Pop-up hier, pop-up daarquote:Op woensdag 29 september 2021 08:50 schreef fietsie het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2021 09:13 schreef Barreltje het volgende:
En vakantie gangers,
Ik wil in november even 5 daagjes naar de zon.. ergens waar ik ook 2 dagen gewoon op het strand kan liggen..
Wie heeft er tips?Normaal gesproken zou ik idd met La palma gekomen zijn :’)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Curaçao ?I solemnly swear i'm up to no good
Ik ga steeds meer aan die snoezige wuppies denkenquote:Op woensdag 29 september 2021 09:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En vakantie gangers,
Ik wil in november even 5 daagjes naar de zon.. ergens waar ik ook 2 dagen gewoon op het strand kan liggen..
Wie heeft er tips?Grieks eiland? Sicilië? Zuid Spanje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
En vakantie gangers,
Wie heeft er tips?Als je maar 5 dagen wilt is een canarisch eiland eigenlijk al zonde van de reistijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga naar Sevilla in november, daar schijnt het dan rond de 20 te zijn, Veel warmer wordt lastig binnen Europa en op korte vlieg afstand.
Vooral poppup diagonaal over het hele scherm met ergens rechts bovenin een kruisje.quote:
En vakantie gangers,
Wie heeft er tips?Madeira? Ik ben er nooit geweest, maar voor zover ik weet is het daar altijd rond de 20oC en het schijnt erg mooi te zijn. Favoriete bestemming van @Greys toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik ook.quote:Op woensdag 29 september 2021 09:31 schreef Vanyel het volgende:
Grappig altijd die verschillende manieren om ernaar te kijken.
Ik betaal niet om een ander iets te doneren, ik betaal voor mijn eigen comfort en jolijt.
Dit. Nog niet misschien.quote:Op woensdag 29 september 2021 09:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vooral poppup diagonaal over het hele scherm met ergens rechts bovenin een kruisje.
Maar gezien het beleid ga ik geen eurocent meer doneren.
Dan ga ik voor good old viruswaanzinnigenquote:Op woensdag 29 september 2021 09:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Pis in mn broek om dezequote:Grisham beweert in haar boek dat de ‘angstaanjagende driftbuien’ van Trump, die nog steeds massale steun geniet onder Republikeinse kiezers, enkel tot bedaren gebracht konden worden door zijn favoriete muziek te spelen. Het zou onder meer gaan om het nummer ‘Memory’ uit de musical Cats. Trump kreeg daarom de bijnaam ‘Music Man'.
Je bent te aardigquote:Op woensdag 29 september 2021 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mafkoekels, mafklappers, steegclowns, volidioten, narcisten, ongeinformeerden, kennislozen, zelfoverschatters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennnn… doorrrr /zuurpruim
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Daar is een oplossing voor en anders niet klagen maar dragenquote:Op woensdag 29 september 2021 08:50 schreef fietsie het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2021 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mafkoekels, mafklappers, steegclowns, volidioten, narcisten, ongeinformeerden, kennislozen, zelfoverschatters.
Ik heb een poos inwendig geklaagd. En nu ben ik er weer aan gewend en draag ikquote:Op woensdag 29 september 2021 09:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar is een oplossing voor en anders niet klagen maar dragen
Hmm. Zo zie ik het ook wel ja.quote:Op woensdag 29 september 2021 09:31 schreef Vanyel het volgende:
Grappig altijd die verschillende manieren om ernaar te kijken.
Ik betaal niet om een ander iets te doneren, ik betaal voor mijn eigen comfort en jolijt.
Zie mijn post daaronder weerquote:
Hij zou dit moeten lezen hè?quote:Op woensdag 29 september 2021 09:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Klootzak dan weer niet. Ik snap ook niet dat Douwe Bob nu kopt "Heel erg dat ik nu word gezien als klootzak". Nee sukkel je wordt gezien als een slecht geïnformeerd, onkundig en veel te luid roeptoeterend over het paard getild kutjoch dat een temper tantrum krijgt omdat ie zn zin niet krijgt. Ook al heb je geen verstand van dat ding waar je een tempertantrum over krijgt![]()
Past zo in 1 van mn lievelingssubreddits kidsarefuckingstupid. Een van mn lievelings is een peuter die met zn kont op een boek zit en hysterisch raakt omdat iet hetzelfde boek niet opgetild krijgt. Zo zien mensen je Douwe Bob, als iemand die allemaal totaal niet begrijpt hoe het werkt in de wereld, maar er wel heel veel fucking luid drama over maakt. Enige verschil is dat die koters helemaal de hersencapaciteit nog niet hebben om dat allemaal te snappen en hun eigen gedrag daarin te analyseren. Jij wel. Jij kunt gewoon niet om gaan met nee-horen en er helemaal niets van snappen en dat sommige dingen niet maakbaar zijn. Allemaal dingen die je jaren geleden had moeten leren. Maar omdat je leuk versjes kunt zingen en je ws een leger mensen om je heen verzamelt die er baat bij hebben nooit nee tegen je te zeggen, komt dat fucking rauw op je kutdak. Deal with it.
Eens wel hoor. Douwe is iets te veel in zichzelf gaan geloven.quote:Op woensdag 29 september 2021 09:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Klootzak dan weer niet. Ik snap ook niet dat Douwe Bob nu kopt "Heel erg dat ik nu word gezien als klootzak". Nee sukkel je wordt gezien als een slecht geïnformeerd, onkundig en veel te luid roeptoeterend over het paard getild kutjoch dat een temper tantrum krijgt omdat ie zn zin niet krijgt. Ook al heb je geen verstand van dat ding waar je een tempertantrum over krijgt![]()
Past zo in 1 van mn lievelingssubreddits kidsarefuckingstupid. Een van mn lievelings is een peuter die met zn kont op een boek zit en hysterisch raakt omdat iet hetzelfde boek niet opgetild krijgt. Zo zien mensen je Douwe Bob, als iemand die allemaal totaal niet begrijpt hoe het werkt in de wereld, maar er wel heel veel fucking luid drama over maakt. Enige verschil is dat die koters helemaal de hersencapaciteit nog niet hebben om dat allemaal te snappen en hun eigen gedrag daarin te analyseren. Jij wel. Jij kunt gewoon niet om gaan met nee-horen en er helemaal niets van snappen en dat sommige dingen niet maakbaar zijn. Allemaal dingen die je jaren geleden had moeten leren. Maar omdat je leuk versjes kunt zingen en je ws een leger mensen om je heen verzamelt die er baat bij hebben nooit nee tegen je te zeggen, komt dat fucking rauw op je kutdak. Deal with it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Dus.. je moet een abo nemen om sluikreclame te kunnen maken, SERIEUS?!quote:Op woensdag 29 september 2021 09:54 schreef Sarabi het volgende:
Oja ik moet eigenlijk ook nog steeds een abbo nemen anders mag ik hier niet meer over bier posten
De laatste tijd vind ik de reclames eigenlijk erg netjes gedaan.
Sowieso zouden meer mensen mij af en toe eens moeten bellen om te vragen "vind jij dr nou van Fiebel?"quote:
quote:Op woensdag 29 september 2021 09:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eens wel hoor. Douwe is iets te veel in zichzelf gaan geloven.
Beter hier dan uit dan thuis dr uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Sjah alleen het risico dat deze man weer invloed krijgt is nog steeds groot...quote:
quote:Op woensdag 29 september 2021 09:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb nooit van korting afgeweten...quote:Op woensdag 29 september 2021 09:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hmm. Zo zie ik het ook wel ja.Maar in tegenstelling tot Lucky vergeten te verlengen met korting.
![]()
Nu wacht ik maar af tot ik de reclames beu ben.
Nu zie ik Douwe voor me terwijl ie op dat boek zitquote:Op woensdag 29 september 2021 09:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
I dunnoquote:Op woensdag 29 september 2021 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dus.. je moet een abo nemen om sluikreclame te kunnen maken, SERIEUS?!
Niks mis met je sluikreclame btw hoor, alhoewel, sowieso wel met sluikreclame, maar ik zie vaste posters die iets posten over iets waar ze toevallig ook wat mee verdienen (al valt dat volgens mij ook reuze mee als ik je posts daarover lees) niet als sluikreclame.
Maar je suggestie dat deze "sluipreclame" dus wel zou mogen als je een abo neemt en niet als je dat niet doet... hoe zit dat?
En maar krijsen dat dat boek hem ontzegd wordt he! GROOT ONRECHT GROOT ONRECHT WHOEEEHOEEEHOEEEquote:Op woensdag 29 september 2021 10:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nu zie ik Douwe voor me terwijl ie op dat boek zit
Nou ja dat, maar waarom zeg je "ik moet ook een abo anders mag ik niet meer over mijn bier praten"?quote:Op woensdag 29 september 2021 10:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
I dunno
Ik zie het trouwens zelf niet als sluikreclame maar gewoon praten of mijn leven
Als ik reclame zou maken zou ik mini nu steeds wel taggen dat ik zaterdag naar haar dorp komt dus dat ze echt eens moet bestellen![]()
En vakantie gangers,
Wie heeft er tips?Het huis op La Palma waar we vanwege lock down niet naar toe konden, kunnen we nooit meer naar toe. Toch wel gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Madeira was wel heerlijk in september ooit, maar of het ook echt strand-ligbaar is weet ik niet.
Ja stond gewoon op de abopagina hoor. Dus onze eigen stomme fout.quote:Op woensdag 29 september 2021 10:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb nooit van korting afgeweten...
Ow dat kreeg ik ooit naar mijn hoofd van een bepaalde userquote:Op woensdag 29 september 2021 10:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja dat, maar waarom zeg je "ik moet ook een abo anders mag ik niet meer over mijn bier praten"?
Aaah, user, dat scheeltquote:Op woensdag 29 september 2021 10:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow dat kreeg ik ooit naar mijn hoofd van een bepaalde user
Dat ging niet om je sluikreclame maar over dat je van FOK! toestemming kreeg om hier je crowdfunding op te zettenquote:Op woensdag 29 september 2021 10:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow dat kreeg ik ooit naar mijn hoofd van een bepaalde user
We hadden op een gegeven moment zo'n extra grote wuppie. Die is overal mee naartoe gegaan, maar je kan 'm niet wassen want z'n voeten zijn deels karton. Nu is hij helemaal vervilt en soort van bruin-okergeel ipv oranje. En plakkerig. En er zitten stukjes in.quote:Op woensdag 29 september 2021 09:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer aan die snoezige wuppies denken
Ah ik dacht dat het over allebei ging. Maar ik vertrouw jouw geheugen meer dan de mijnequote:Op woensdag 29 september 2021 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat ging niet om je sluikreclame maar over dat je van FOK! toestemming kreeg om hier je crowdfunding op te zettenDaar zou je dan wel iets voor terug mogen doen in de vorm van een abo, was de mening.
quote:Op woensdag 29 september 2021 10:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
We hadden op een gegeven moment zo'n extra grote wuppie. Die is overal mee naartoe gegaan, maar je kan 'm niet wassen want z'n voeten zijn deels karton. Nu is hij helemaal vervilt en soort van bruin-okergeel ipv oranje. En plakkerig. En er zitten stukjes in.
Ik vind wuppie niet meer snoezig
Doorlezen mop, doorlezen.quote:Op woensdag 29 september 2021 10:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik stel me voor dat dat gaat over het eigen biertopic?
Geen idee of dat evt extraparlementaire kabinet gaat werken, maar dat kamerleden dan niet meer met de partij hoeven mee te stemmen vind ik eigenlijk wel een prima ideequote:Op woensdag 29 september 2021 10:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben natuurlijk maar matig geïnformeerd in deze, maar als ik dingen lees over de Zwitserse referendum cultuur wou ik dat we dat ook hadden. Dat het ook echt een zinnige tool is die de bevolking serieus neemt. Natuurlijk gaan wij daar op zn Hollands mee om, dus we hebben nooit geleerd dat "normaal" te gebruiken, maar het zou imo zo nuttig kunnen zijn...
Aan de andere kant kan ik ook heel zuur denken "doe gewoon lekker zelf je werk, we hebben gestemd dat jij de beslissingen moet nemen". Maar die beslissingen blijken maar wat vaak op basis van motieven genomen te worden die ver af staan van "wat is nu het beste voor het land en alle inwoners", dus dan is het misschien wel weer zinnig om gewoon eens (makkelijk en snel en veilig) te kunnen stemmen over wat "het volk" nu eigenlijk vindt.
En dan dus niet de circle jerk van de luide roeptoeters die onze media creëert/in stand houdt, waardoor de meest gepolariseerde stemmen de meeste aandacht krijgen.
Dat nu wel echt dood isquote:Op woensdag 29 september 2021 10:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik stel me voor dat dat gaat over het eigen biertopic?
Had je maar een abo moeten nemenquote:
quote:Op woensdag 29 september 2021 10:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Had je maar een abo moeten nemen
Is niet elk topic eik gewoon dood?
Nee maar dit en een enkel SHO topic is ook alles wat ik nog volg. En die SHO topics kan ik elders ook volgen... Als ik me buiten mijn eigen krappe MyAT waag is hetquote:
Nee joh, 3 weken geen reactie in een topic is niks. Zo lang je topic niet van de pagina valt (na 1 maand), blijft hij gelezen worden.quote:
Dat snap ikquote:Op woensdag 29 september 2021 10:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen
Morgen teamdag (betaald escape room en eten op 'n landgoed) en daarna, ons eerste post-corona uitje: naar het theater voor cabaretvoorstelling van Alex Ploeg. En zaterdag op vakantie naar Oostenrijk en daar op bezoek bij familievan m'n vriend (leuke familie z'n neef) (omgeving Linz, iemand tips?).
En ik heb mijn ring uitgezocht voor de bruiloft
Dus ik ben best content momenteel.
Ahja, dat we verkiezingen houden, dat de meerderheid zegt "A" en dat we dan overleg gaan houden of B en C dan niet samen het beste idee zijn? En dat we dan de doelen van B niet doen, en die van C ook niet, maar dat we dan afspraken maken dat we 4 jaar lang precies niet gaan doen wat die doelen waren maar er steeds een mix van maken die dan achteraf eigenlijk volledig is opgesteld door beroeps belangenbehartigers van E F G H en J.quote:Op woensdag 29 september 2021 10:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben natuurlijk maar matig geïnformeerd in deze, maar als ik dingen lees over de Zwitserse referendum cultuur wou ik dat we dat ook hadden. Dat het ook echt een zinnige tool is die de bevolking serieus neemt. Natuurlijk gaan wij daar op zn Hollands mee om, dus we hebben nooit geleerd dat "normaal" te gebruiken, maar het zou imo zo nuttig kunnen zijn...
Aan de andere kant kan ik ook heel zuur denken "doe gewoon lekker zelf je werk, we hebben gestemd dat jij de beslissingen moet nemen". Maar die beslissingen blijken maar wat vaak op basis van motieven genomen te worden die ver af staan van "wat is nu het beste voor het land en alle inwoners", dus dan is het misschien wel weer zinnig om gewoon eens (makkelijk en snel en veilig) te kunnen stemmen over wat "het volk" nu eigenlijk vindt.
En dan dus niet de circle jerk van de luide roeptoeters die onze media creëert/in stand houdt, waardoor de meest gepolariseerde stemmen de meeste aandacht krijgen.
Is dat hoe het gaat in Zwitserland?quote:Op woensdag 29 september 2021 10:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja, dat we verkiezingen houden, dat de meerderheid zegt "A" en dat we dan overleg gaan houden of B en C dan niet samen het beste idee zijn? En dat we dan de doelen van B niet doen, en die van C ook niet, maar dat we dan afspraken maken dat we 4 jaar lang precies niet gaan doen wat die doelen waren maar er steeds een mix van maken die dan achteraf eigenlijk volledig is opgesteld door beroeps belangenbehartigers van E F G H en J.
En dat dan naar Zwitsers model niet alleen over de bestuurders, ,maar ook over ieder ander maatschappelijk relevant onderdeel.
En dan op basis daarvan zo veel mogelijk commitment vastleggen in langlopende niet eenzijdig opzegbare verdragen of afgedragen bevoegdheden aan organen die niet worden bestuurd door ons eigen gezag.
Ja succesvolle tactiek...
Op zich wel. Mijn vriend wil een horloge dus die is eerst uitgezocht en daarna heb ik 'n ring gezocht die qua kleuren daar bij past en toen was de ring zo gevonden, het is ook geen officiële trouwring oid maar gezien mijn vriend ook n horloge neemt, doen we 't sowieso niet zo traditioneel allemaal.quote:Op woensdag 29 september 2021 10:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat snap ikklinkt ook allemaal erg fijn.
Had je de ring snel gevonden?
Nee daar gaan ze per onderwerp nog eens stemmen. Maar dit is Nederland, dus dan doen we dat op zijn Nederlands.quote:Op woensdag 29 september 2021 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Is dat hoe het gaat in Zwitserland?
Aah, klinkt logischer jaquote:Op woensdag 29 september 2021 10:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee daar gaan ze per onderwerp nog eens stemmen. Maar dit is Nederland, dus dan doen we dat op zijn Nederlands.
En gaan we er dus van uit dat we niet doen wat de meerderheid kiest, maar gaan we overleggen of anderen dat niet meter kunnen doen.
Hebben we hier allemaal rond dezelfde tijd een abo genomen?quote:
Was ook mijn redenquote:Op woensdag 29 september 2021 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hebben we hier allemaal rond dezelfde tijd een abo genomen?
Ik vanwege een oervervelende flapdrol in de slowchat destijds.
Namen en rugnummers Isa, namen en rugnummers...quote:Op woensdag 29 september 2021 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ze sloten al heel lang een bepaalde groep mensen uit. Zelf. Zonder dwang van de overheid?quote:Op woensdag 29 september 2021 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben ook benieuwd of dat restaurant in utrecht ook een deel van de 2 ton crowdfunding aan hun buren gaan geven die maandag en gisteren niet open konden. Ze hebben al 180.000 overheidssteun. En misschien kunnen ze van het geld het restaurant ook rolstoeltoegankelijk maken.
Je denkt toch niet dat ik mijn geheugenopslagcapaciteit gebruik voor het onthouden van een nitwit's naam?quote:Op woensdag 29 september 2021 10:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Namen en rugnummers Isa, namen en rugnummers...![]()
[ afbeelding ]
Het verbaast je nog?quote:Op woensdag 29 september 2021 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ze sloten al heel lang een bepaalde groep mensen uit. Zelf. Zonder dwang van de overheid?x10
Er was toen een onwijs irritante advertentie die je amper weg kon klikken.quote:Op woensdag 29 september 2021 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan kan iemand hier jou toch een abo “geven” en betaal je die terug? Laat maar weten hoorquote:Op woensdag 29 september 2021 11:07 schreef Jagärtrut het volgende:
ik kan geen abo, want je kan alleen met ideal betalen, en dat heb ik niet meer.....
Je kunt wel storten op Danny's rekening, dan activeert hij handmatig je abo.quote:Op woensdag 29 september 2021 11:07 schreef Jagärtrut het volgende:
ik kan geen abo, want je kan alleen met ideal betalen, en dat heb ik niet meer.....
Wat een mooie zinquote:Op woensdag 29 september 2021 11:02 schreef Isabeau het volgende:
Je denkt toch niet dat ik mijn geheugenopslagcapaciteit gebruik voor het onthouden van een nitwit's naam?
Daarom heet de nieuwe dochter van Marcel van Roosmalen en Eva Hoeke Fridaquote:Op woensdag 29 september 2021 12:05 schreef Blues het volgende:
En we gaan straks naar de TT over Frida Kahlo
Als ik nog eens een kinT krijg noem ik het Frida. Of Kahlo
Nou ook naar Frida Boccaraquote:Op woensdag 29 september 2021 12:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Daarom heet de nieuwe dochter van Marcel van Roosmalen en Eva Hoeke Frida
Madeira is prachtigquote:Op woensdag 29 september 2021 09:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Madeira? Ik ben er nooit geweest, maar voor zover ik weet is het daar altijd rond de 20oC en het schijnt erg mooi te zijn. Favoriete bestemming van @:greys toch?
Voor iets wat aan elkaar hangt van casual homofobie, vanzelfsprekende vrouwenhaat en racisme, waar niet de wens bestaat om daar ook maar iets tegen te doen, waar moderatoren niets mogen omdat elke klik er 1 is, waar admins en eigenaren niet thuis geven omdat ze zelf dat "beleid" belichamen, is elke cent er 1 te veel.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:05 schreef Blues het volgende:
Ik dacht dat ik een kruisje zette bij de goedkoopste abbo, want ik wil geen reclame en best FOK! steunen (welk beleid bedoel je @:fietsie?) maar toen bleek ik het fullabbo te hebben.
Maar jongens en meisjes wat kost dat nou helemaal
En ik begreep van Eva dat het om Kahlo ging. Fijn dat ze overeenstemming hadden.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou ook naar Frida Boccara
Daar zat Marcel steeds over te spoileren in zijn Krokante Leesmap podcast. Lieten ze steeds stukjes Mille Chansons of hoe schrijf je dat, mijn Frans is 0, dat lied van haar horen
Overigens een hilarisch grappige podcast die niet echt 'ergens' over gaat en daarom zo heerlijk luistervoer is
Is elke post er één teveel als je het zo stelt en vindquote:Op woensdag 29 september 2021 12:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor iets wat aan elkaar hangt van casual homofobie, vanzelfsprekende vrouwenhaat en racisme, waar niet de wens bestaat om daar ook maar iets tegen te doen, waar moderatoren niets mogen omdat elke klik er 1 is, waar admins en eigenaren niet thuis geven omdat ze zelf dat "beleid" belichamen, is elke cent er 1 te veel.
Het ging om die naam denk ik als ik terug denk aan weken dat liedje heel even laten horen out of the blue in die podcastquote:Op woensdag 29 september 2021 12:24 schreef Kaatje1 het volgende:
En ik begreep van Eva dat het om Kahlo ging. Fijn dat ze overeenstemming hadden.
Cent Mille Chansons...lied bij de uitvaart van mijn moeder.
Vind ik ookquote:Op woensdag 29 september 2021 12:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Is elke post er één teveel als je het zo stelt en vind
quote:Op woensdag 29 september 2021 12:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vind ik ookMaar het is iig niet goedkeuren/aanmoedigen door te stemmen met mijn portemonnee. Dat geld gaat lekker naar organisaties die iig proberen onderdeel te zijn van de oplossing.
Ik ben superfan van Christelijke normen en waardenquote:
Dat ben ik met jou eens jaquote:Op woensdag 29 september 2021 12:44 schreef Bramito het volgende:
[..]
Niks mis met intelligente christenen.
quote:Op woensdag 29 september 2021 12:44 schreef Bramito het volgende:
[..]
Niks mis met intelligente christenen.
Ah, het kwam op mij een beetje over als niets mis met vierkante cirkelsquote:
quote:Op woensdag 29 september 2021 12:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ah, het kwam op mij een beetje over als niets mis met vierkante cirkels
It is all in the eye of the beholder.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
In deze zeker waarquote:Op woensdag 29 september 2021 12:52 schreef Bramito het volgende:
[..]
It is all in the eye of the beholder.
Waarom zou er iets mis zijn met intelligente christenen?quote:Op woensdag 29 september 2021 12:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, heel gek. En het is ook nog zo'n leuke organisatie waarbij er goed naar elkaar geluisterd wordt.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe kan dat nou! Zoveel leuke betrokken en actieve users die hier toch al veel tijd doorbrengen
Dit frappeert mij hoogst.
Ja, imo, hoe intelligent kun je zijn als je in een god gelooft?quote:Op woensdag 29 september 2021 13:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom zou er iets mis zijn met intelligente christenen?
Los van Hugo de Jonge wmb
Ik heb een studiedag ingelast en daar extra opvang voor geregeld. En uiteindelijk de ochtend liggen tukken om bij te slapen.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:03 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemiddagIk geloof dat ik een structureel gebrek aan totale energie en fut en zin in dingen doen aan het opbouwen ben
quote:Op woensdag 29 september 2021 13:04 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind vandaag kut.
Einde dienstmededeling.
quote:Op woensdag 29 september 2021 13:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, heel gek. En het is ook nog zo'n leuke organisatie waarbij er goed naar elkaar geluisterd wordt.
Hangt van de definitie van intelligentie en god af I guessquote:Op woensdag 29 september 2021 13:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, imo, hoe intelligent kun je zijn als je in een god gelooft?
If there really was a god here, shed have raised a hand by now, ditdat.
Ik geloof dat ik eerder baat zou hebben bij een maand vakantie of zoquote:Op woensdag 29 september 2021 13:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een studiedag ingelast en daar extra opvang voor geregeld. En uiteindelijk de ochtend liggen tukken om bij te slapen.
Beter zijn komende opdrachten weer vrij makkelijk er doorheen te jochelen![]()
![]()
![]()
Goed bezig Molo![]()
Koffie en matige quiche nu eerst
Ja, hier ben ik het an sich mee eens, maar het is maar één zijde van de medaille. Fok is ook voor mij contact met mensen als ik even contact met mensen wil. En dat hoeven niet per se mensen te zijn die ik irl ken, al is het hier wel heel mooi dat ook daar in wordt voorzien. Ik wil dat contact gewoon niet kwijt en daarom wil ik dat Fok blijft voortbestaan.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor iets wat aan elkaar hangt van casual homofobie, vanzelfsprekende vrouwenhaat en racisme, waar niet de wens bestaat om daar ook maar iets tegen te doen, waar moderatoren niets mogen omdat elke klik er 1 is, waar admins en eigenaren niet thuis geven omdat ze zelf dat "beleid" belichamen, is elke cent er 1 te veel.
Fok staat voor mij ook idd los van de Fokcontacten.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, hier ben ik het an sich mee eens, maar het is maar één zijde van de medaille. Fok is ook voor mij contact met mensen als ik even contact met mensen wil. En dat hoeven niet per se mensen te zijn die ik irl ken, al is het hier wel heel mooi dat ook daar in wordt voorzien. Ik wil dat contact gewoon niet kwijt en daarom wil ik dat Fok blijft voortbestaan.
Mijn favo dooddoener is tegenwoordig "Hitler regelde ook mooie snelwegen"quote:Op woensdag 29 september 2021 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, hier ben ik het an sich mee eens, maar het is maar één zijde van de medaille. Fok is ook voor mij contact met mensen als ik even contact met mensen wil. En dat hoeven niet per se mensen te zijn die ik irl ken, al is het hier wel heel mooi dat ook daar in wordt voorzien. Ik wil dat contact gewoon niet kwijt en daarom wil ik dat Fok blijft voortbestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Een maand vakantie en een jaar slaap en of het aub kan stoppen met tochten in de universiteitsbibliotheek.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik eerder baat zou hebben bij een maand vakantie of zo
Mja… hoe intelligent kun je zijn als je denkt dat het ene het andere uitsluit?quote:Op woensdag 29 september 2021 13:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, imo, hoe intelligent kun je zijn als je in een god gelooft?
If there really was a god here, shed have raised a hand by now, ditdat.
Ja, maar ondertussen geloven ze in iets wat imo gelijk staat aan Sneeuwwitje. Met het verschil dat de verhalen van de broeders Grimm niet gebruikt worden om anderen te onderdrukken en zichzelf te verrijken.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:00 schreef Bramito het volgende:
[..]
Mja… hoe intelligent kun je zijn als je denkt dat het ene het andere uitsluit?
Intelligente christenen, want daar ging het om, zijn in mijn ervaring sociaal begaan en beleefd. Ze verkondigen hun geloof niet en hebben een eigen interpretatie. Niks mis mee.
Antivaxers, aluhoedjes, waarzeggers e.d. mogen ook gewoon stemmen. Ik geloof niet dat intelligente christenen zich in het dagelijks leven bezighouden met het onderdrukken van anderen. Ik heb het dan over mensen die ik ken hè…quote:Op woensdag 29 september 2021 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen geloven ze in iets wat imo gelijk staat aan Sneeuwwitje. Met het verschil dat de verhalen van de broeders Grimm niet gebruikt worden om anderen te onderdrukken en zichzelf te verrijken.
NIks mis met religieus zijn, iedereen heeft iets anders dat hen de dag door helpt, voor de een is het drugs, voor de ander een of meerdere goden, helemaal prima, maar hou het uit de politiek en besluitvorming en alles wat bepalend is. Net als we met alle andere sprookjes doen.
Ik keek even op buienradar en bij jullie zit wel even een heftig buitje zo te zien. Hier gaat ie weer net langsquote:Op woensdag 29 september 2021 14:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn (niet dringende) afspraak belde een half uur geleden af. Moest met de fiets komen en het werd noodweer.
Noodwattes?
Inmiddels is het licht buiten uitgegaan, en wordt er een mooie show van beeld, beweging en geluid gegeven
Ik bedoel niet stemmen, iedereen mag stemmen, ik vind alleen wel dat het geen grondslag zou mogen zijn voor een politieke partij. Ook weer glijdend vlak, ik weet hetquote:Op woensdag 29 september 2021 14:23 schreef Bramito het volgende:
[..]
Antivaxers, aluhoedjes, waarzeggers e.d. mogen ook gewoon stemmen. Ik geloof niet dat intelligente christenen zich in het dagelijks leven bezighouden met het onderdrukken van anderen. Ik heb het dan over mensen die ik ken hè…
Het cda verbieden. Krijgen we een vvd (partij voor de rijken en zakenlui) en de ps (de tegen partij). Aangevuld met groenen (die geen windmolens en zonnepanelen in hun achtertuin willen) en een parrij voor de dieren (die de mens op een tweede plek zet).quote:Op woensdag 29 september 2021 14:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik bedoel niet stemmen, iedereen mag stemmen, ik vind alleen wel dat het geen grondslag zou mogen zijn voor een politieke partij. Ook weer glijdend vlak, ik weet het
Waarom moet je een eigen partij hebben als je geen voorkeursbehandeling verwacht obv juist dat waarmee je jezelf als partij onderscheidt?quote:Op woensdag 29 september 2021 14:34 schreef Bramito het volgende:
Nogal vrijheid beperkend…. Christenen zijn over het algemeen niet (meer) gewelddadig in onze regio. De inteligente christenen willen over het algemeen, zover ik weet, ook geen SGP toestanden. Ze kunnen dus best een partij hebben, zeker als de dieren er ook één hebben. Toch?
Tegenstand bieden aan anderen die dat wel verwachten? Het is maar een beginsel hè. Nu moeten we niet gaan doen alsof de pvda nog steeds de partij van de arbeider is, of dat D66 de perfecte democraten zijn. Maar het is duidelijk, je bent niet into christenen. Mag gewoon.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom moet je een eigen partij hebben als je geen voorkeursbehandeling verwacht obv juist dat waarmee je jezelf als partij onderscheidt?
Niet into religieuzenquote:Op woensdag 29 september 2021 14:48 schreef Bramito het volgende:
[..]
Tegenstand bieden aan anderen die dat wel verwachten? Het is maar een beginsel hè. Nu moeten we niet gaan doen alsof de pvda nog steeds de partij van de arbeider is, of dat D66 de perfecte democraten zijn. Maar het is duidelijk, je bent niet into christenen. Mag gewoon.
Hé jij speelt vals!quote:Op woensdag 29 september 2021 14:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom moet je een eigen partij hebben als je geen voorkeursbehandeling verwacht obv juist dat waarmee je jezelf als partij onderscheidt?
Voorkeursbehandeling is een beetje onhandig gekozen woord, maar ik weet even geen beter woord. Je wil je toch daarop onderscheiden, juist omdat je voor die doelgroep de belangen beter wil behartigen?
Als je christelijke waarden wil naleven kun je daarmee bij vrij veel partijen terecht, dan hoef je daar niet perse een christelijke grondslag voor in je statuten op te nemen.
Dit, en onderwijs.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik bedoel niet stemmen, iedereen mag stemmen, ik vind alleen wel dat het geen grondslag zou mogen zijn voor een politieke partij. Ook weer glijdend vlak, ik weet het
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:50 schreef Bramito het volgende:
[..]
Hé jij speelt vals!
Hoe erg is het nou eigenlijk als ze dat wel in hun statuten opnemen?
VOORAL ook onderwijs eigenlijk jaquote:
Vanaf daar schijn je ook vrij makkelijk de trein naar het strand te kunnen pakken.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:04 schreef Barreltje het volgende:
Ik denk dat het dan idd sevilla wordt ofzo..mn familie daar maar opzoeken..
Allen worden gelijk behandeld, maar ze mogen geen politieke partij hebben? Wtf? Dit moet die mogelijkheid beschermen, niet beperken.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Ik vind het niet in lijn met bovenstaand en daarom hoogst ongepast.
Ja, ik lees het nog een keer terug en eigenlijk heb je gelijk en is artikel 1 zo'n beetje het slechtste argument wat er is, met neme omdat er ook politieke overtuiging in genoemd staatquote:Op woensdag 29 september 2021 15:01 schreef Bramito het volgende:
[..]
Allen worden gelijk behandeld, maar ze mogen geen politieke partij hebben? Wtf? Dit moet die mogelijkheid beschermen, niet beperken.
Artikel Fiets danquote:Op woensdag 29 september 2021 15:04 schreef fietsie het volgende:
Nee religieuse beginselen mogen niet ten grondslag liggen aan wet- en regelgeving van een seculier land.
Als die religieuze beginsellen een deel van de cultuur zijn, wat doen we dan? Hebben we sowieso veel van die wetten?quote:
quote:’Captain Kirk gaat de ruimte in met raket Jeff Bezos’
Lekker cultureel uiting geven aan je religie, maar niet in een politieke partij.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:10 schreef Bramito het volgende:
[..]
Als die religieuze beginsellen een deel van de cultuur zijn, wat doen we dan? Hebben we sowieso veel van die wetten?
Verbieden! Met de grond gelijk maken! Geloven doe je maar achter de voordeur. En dan alleen maar heel stilletjes.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:10 schreef Bramito het volgende:
[..]
Als die religieuze beginsellen een deel van de cultuur zijn, wat doen we dan? Hebben we sowieso veel van die wetten?
Socialisten, liberalen, die mogen wel een partij maken op basis van hun "overtuiging" want hun overtuiging is geen geloof. Maar stel dat ze dan voor een vrije zondag zijn, moet dat dan toch verboden worden want daaar zit stiekem de bijbel achter? Of zaterdag, want dan is het ook de bijbel of de thora. Of vrijdag, want koran.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Lekker cultureel uiting geven aan je religie, maar niet in een politieke partij.
Oow dat kan ook prima achter 1 centrale voordeur.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Verbieden! Met de grond gelijk maken! Geloven doe je maar achter de voordeur. En dan alleen maar heel stilletjes.
Rare vergelijkingen, maar nee.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Socialisten, liberalen, die mogen wel een partij maken op basis van hun "overtuiging" want hun overtuiging is geen geloof. Maar stel dat ze dan voor een vrije zondag zijn, moet dat dan toch verboden worden want daaar zit stiekem de bijbel achter? Of zaterdag, want dan is het ook de bijbel of de thora. Of vrijdag, want koran.
Ok, dus het is alleen een partij op religieuze grondslag (die verboden zou moeten worden) als er in het partijprogramma staat dat het een partij op religieuze grondslag is?quote:Op woensdag 29 september 2021 15:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Rare vergelijkingen, maar nee.
Nah daar kan vast iemand een Excel voor bouwen die op basis van een downloadfunctie met bevolkingsstatistieken een verlof-behoefte-per-weekdag-in-het-jaar kan berekenen met draaitabelletjes enzo, eventueel te uploaden naar PowerBI voor de meer tomaat georienteerden onder onsquote:Op woensdag 29 september 2021 15:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, dus het is alleen een partij op religieuze grondslag (die verboden zou moeten worden) als er in het partijprogramma staat dat het een partij op religieuze grondslag is?
Ja.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, dus het is alleen een partij op religieuze grondslag (die verboden zou moeten worden) als er in het partijprogramma staat dat het een partij op religieuze grondslag is?
De paashaas, volgens mijn kind.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen geloven ze in iets wat imo gelijk staat aan Sneeuwwitje. Met het verschil dat de verhalen van de broeders Grimm niet gebruikt worden om anderen te onderdrukken en zichzelf te verrijken.
Bepaal jij dan wat intelligent is?quote:Op woensdag 29 september 2021 14:34 schreef Bramito het volgende:
Nogal vrijheid beperkend…. Christenen zijn over het algemeen niet (meer) gewelddadig in onze regio. De inteligente christenen willen over het algemeen, zover ik weet, ook geen SGP toestanden. Ze kunnen dus best een partij hebben, zeker als de dieren er ook één hebben. Toch?
Dit denk je natuurlijk maar, je leeft gewoon dusdanig seculier dat dat in zn hele zijn gesijpeld is.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb het hem niet eens wijsgemaakt, hij kwam er helemaal zelf mee.
Ja natuurlijk bepaal ik dat, dat doen we allemaal. Iemand wel of niet Intelligent vinden is gewoon een waarde oordeel. Dat was verder wat mij betreft ook het uitgangspunt: intelligente christenen in mijn ervaring.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bepaal jij dan wat intelligent is?
Ik gok dat de gemiddelde SGP'er zichzelf toch ook best een slimmerd vindt.
Ok, dus of Pieter Omzigt zich mag aanbieden als volksvertegenwoordiger, en of mensen Omzigt zouden mogen willen hebben als volksvertegenwoordiger, hangt af van of hij wel of niet op een lijst staat waar een partij aan verbonden is die een programma heeft waarin de bijbel wordt genoemd.quote:
Heb je een beter idee?quote:Op woensdag 29 september 2021 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Maar deep down ben ik eigenlijk ook al geen fan van democratie. Maar dat is nou eenmaal het systeem waarvoor 'we' ooit gekozen hebben.
Allemaal naar DP luisteren natuurlijk!quote:Op woensdag 29 september 2021 16:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je een beter idee?
Ik vind het ook een krakkemikkig idee, maar ik sta wel achter het uitgangspunt dat het de minste slechte oplossing is.
Was ik een lettertje kwijt? Ik vind het echt net zo'n onmogelijke naam als die van die Balkenenenende.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:sigme: Als je het mij vraagt zouden mensen helemaal niet op Pieter OmtOmtOmtOmtzigt moeten mogen stemmen
En ja op je vraag. De bijbel, of welk geloofsboek dan ook heeft imo geen plek in NL politiek.
Een soort van geniocracy/meritocracy vorm. Maar dan gaan de gele hesjes weer massaal de straat opquote:Op woensdag 29 september 2021 16:25 schreef sigme het volgende:
Heb je een beter idee?
Ik vind het ook een krakkemikkig idee, maar ik sta wel achter het uitgangspunt dat het de minste slechte oplossing is.
Wie de fuck heet er dan ook OmTzigt, dat alleen al!quote:Op woensdag 29 september 2021 16:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Was ik een lettertje kwijt? Ik vind het echt net zo'n onmogelijke naam als die van die Balkenenenende.
Ik denk dat het beter is als alle dansende phoebes hun vertegenwoordiger vrij mogen kiezen, ook eentje die alle andere dansende phoebes principieel onverkiesbaar achten.
Oh nee hoor, dat is dat idee echt helemaal niet!quote:Op woensdag 29 september 2021 16:29 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind de idee van scheiding van kerk en staat toch vrij onlosmakelijk met zich meebrengen dat een politieke partij niet gestoeld hoort te zijn op een religie heur.
De kerken hebben in Nederland geen politieke partijen. Ze zijn er officieel ook niet aan verbonden. Ze lobbyen natturlijk wel.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:29 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind de idee van scheiding van kerk en staat toch vrij onlosmakelijk met zich meebrengen dat een politieke partij niet gestoeld hoort te zijn op een religie heur.
Dus alleen slimme en/of rijke mensen mogen verkiesbaar zijn en/of kiezen?quote:Op woensdag 29 september 2021 16:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een soort van geniocracy/meritocracy vorm. Maar dan gaan de gele hesjes weer massaal de straat op
Maar het zou wel mogen, want scheiding van kerk en staat betekent dat de staat zich niet brandt aan de vraag 'zit er een kerk achter'. Want wat is een kerk? Wanneer 'zit 'ie er achter'?quote:Op woensdag 29 september 2021 16:35 schreef Bramito het volgende:
[..]
De kerken hebben in Nederland geen politieke partijen. Ze zijn er officieel ook niet aan verbonden. Ze lobbyen natturlijk wel.
Ik heb het zo begrepen dat het niet de bedoeling is dat de kerk een partij begint.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar het zou wel mogen, want scheiding van kerk en staat betekent dat de staat zich niet brandt aan de vraag 'zit er een kerk achter'. Want wat is een kerk? Wanneer 'zit 'ie er achter'?
Destijds betekende invoering van scheiding kerk & staat vooral dat katholieken ook als staatsburger voor vol mee mochten doen. Of dat achteraf een goed plan was is discutabel natuurlijk.
Nee, intelligente en deskundige mensen. Niet rijk. Dat is een plutocracy. En in een geniocracy moet je ook een bepaalde intelligentie hebben om te mogen stemmen.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:36 schreef sigme het volgende:
Dus alleen slimme en/of rijke mensen mogen verkiesbaar zijn en/of kiezen?
Hmm. Ik zie de aanlokkelijkheid maar ik hou het toch liever op 'iedereen'.
Wat ik altijd doe met tempeh:quote:Op woensdag 29 september 2021 16:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind dit een interessante discussie. Ik ben ineens niet zo zeker meer van mijn mening.
Mijn salade smaakt nergens naar.
En ik wil graag weten hoe ik tempeh moet marineren. Halp.
Dat was het. Doei.
Dat kan ik! Er komt geen deksel bij kijken neem ik aan?quote:Op woensdag 29 september 2021 16:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe met tempeh:
- Snij in blokjes
- Doe in ondiepe pan met 1 el ketjap, 1 tl sambal en 100 mL water per 100 g tempeh. Voeg evt ook gember (vers of poeder toe)
- Kook tot het water weg is
- Voeg een scheut olie toe en bak tot de randjes een beetje bruin worden
Dan hoef je niet te wachten tot de marinade ingetrokken is. En tempeh moet je eigenlijk toch stomen dus waarom niet meteen in de marinade stomen.
Geen deksel nodig inderdaad. Dan zou het water er ook niet zo makkelijk afkoken hè.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat kan ik! Er komt geen deksel bij kijken neem ik aan?
Meritocratie is ook kut. Dan krijg je een clubje dat gaat bepalen wie competent is. Zoiets hebben ze in China.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, intelligente en deskundige mensen. Niet rijk. Dat is een plutocracy. En in een geniocracy moet je ook een bepaalde intelligentie hebben om te mogen stemmen.
Maar ja, dan ga je je afvragen of de belangen van het arme, niet zo intelligente deel van de bevolking wel wordt behartigd. Dus ook onwenselijk.
Eigenlijk wil ik gewoon een groep competente, intelligente mensen die de belangen van iedereen zo goed mogelijk proberen te behartigen, de welvaart eerlijk verdelen, goed voor planeet aarde zijn en voorstander van goed onderwijs en zorg. Met wetenschap en compassie hoog in het vaandel. Zoiets. Maar ja. Hoe kies je die mensen danquote:Op woensdag 29 september 2021 16:54 schreef Bramito het volgende:
Meritocratie is ook kut. Dan krijg je een clubje dat gaat bepalen wie competent is. Zoiets hebben ze in China.
Ik bak de tempeh-reepjes altijd eerst goudbruin en laat ze op keukenpapier drogen. Ondertussen maak ik een marinade/bumbu die ik even wok en doe dan de tempeh erbij. Zal zo het recept van de marinade posten.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ik wil graag weten hoe ik tempeh moet marineren. Halp.
Dat was het. Doei.
Niet slim om dit tijdens een discussie te postenquote:Op woensdag 29 september 2021 14:25 schreef Sarabi het volgende:
Ow en jongens ik ben toch wel trotswe hebben (ruim) 2000 flessen bier verkocht in 5 weken tijd
quote:Op woensdag 29 september 2021 17:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet slim om dit tijdens een discussie te posten
Zo zie je maar weer, we hebben toch een god nodig.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon een groep competente, intelligente mensen die de belangen van iedereen zo goed mogelijk proberen te behartigen, de welvaart eerlijk verdelen, goed voor planeet aarde zijn en voorstander van goed onderwijs en zorg. Met wetenschap en compassie hoog in het vaandel. Zoiets. Maar ja. Hoe kies je die mensen dan
The beginning is the end, the end is the beginningquote:Op woensdag 29 september 2021 17:16 schreef Bramito het volgende:
Zo zie je maar weer, we hebben toch een god nodig.
quote:Op woensdag 29 september 2021 17:10 schreef Sarabi het volgende:
Liefquote:Op woensdag 29 september 2021 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik had ge'liked om toch even aan te geven dat ik het super gaaf, geweldig en mooi vind voor jullie
En je was nog even bang dat jullie misschien toch te veel hadden gebrouwen (sp?) dit keer
Ik weet dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie bieden, maar....kijk naar de in het verleden behaalde resultatenquote:Op woensdag 29 september 2021 17:23 schreef Sarabi het volgende:
Lief
En ja dat bang zijn blijft denk ik toch wel elke keer![]()
De volgende keer nemen we weer een stap, dan brengen we 2 nieuwe biertjes tegelijkertijd uit dus dan weet je ook niet of dat juist tegen elkaar gaat werken.
Van scheiding van kerk en staat is sprake wanneer de kerkelijke macht en staatkundige macht niet in dezelfde handen zijn en zij geen beslissende invloed op elkaar uitoefenen. Naar analogie kan dit begrip worden toegepast bij religies waar religieuze instituten geen "kerk" worden genoemd.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dat is dat idee echt helemaal niet!
Het idee is dat de regels die de staat uitvaardigt, geen zaken erkennen vanuit een religieuze redenering.
Dus bijvoorbeeld "hoofddoekje" mag door de staat niet gezien worden als "moslims", want de staat mag geen redeneringen toepassen die volgen uit een religieuze redenering. Vanuit de wet- en regelgeving moet je ervan uit gaan dat onder een hoofddoekje elke willekeurige burger kan schuilen.
Ik was totaal niet op de hoogte van jullie bezigheden. Ik wist wel dat jullie bier maken maar niet dat jullie het op zulke schaal maken en verkopen. Dat is toch bijna 1000 liter toch? Moet dit gaan groeien en full time werk worden?quote:Op woensdag 29 september 2021 17:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Ter vergelijking in het 1e jaar hebben we in totaal 2800 flessen verkocht.
Zo zien ze dat in Frankrijk bijvoorbeeld. Als we dat willen, moeten we stemmen en invoeren.quote:Op woensdag 29 september 2021 17:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Van scheiding van kerk en staat is sprake wanneer de kerkelijke macht en staatkundige macht niet in dezelfde handen zijn en zij geen beslissende invloed op elkaar uitoefenen. Naar analogie kan dit begrip worden toegepast bij religies waar religieuze instituten geen "kerk" worden genoemd.
Ik vind, en ik begrijp dat dat discutabel is, een politieke partij die een religie uitdraagt (ook glijdend, CDA minder, SGP meer) toch wel neigen naar een kerkelijke macht. Zelfs als ze formeel niet de hand is die de kerk in haar macht heeft, dan wordt bij zo'n partij toch wel degelijk die invloed uitgeoefend.
Het is te hopen dat de winkels en horeca ook interesse hebben in de volgende bierenquote:Op woensdag 29 september 2021 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie bieden, maar....kijk naar de in het verleden behaalde resultatenJullie doen het geweldig! Er zijn toch ook steeds meer winkels/cafe's die jullie bier verkopen? Dat is helemaal awesome. Een steeds groter wordende kring mensen die jullie bier kennen
![]()
Of om het bij jullie bierthema te houden:
[ afbeelding ]
Vorig jaar begonnen we met 150 liter en daarna 2x 500 liter.quote:Op woensdag 29 september 2021 17:42 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ik was totaal niet op de hoogte van jullie bezigheden. Ik wist wel dat jullie bier maken maar niet dat jullie het op zulke schaal maken en verkopen. Dat is toch bijna 1000 liter toch? Moet dit gaan groeien en full time werk worden?
Ik denk en hoop dat de partij waar ik altijd op stem dit is.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon een groep competente, intelligente mensen die de belangen van iedereen zo goed mogelijk proberen te behartigen, de welvaart eerlijk verdelen, goed voor planeet aarde zijn en voorstander van goed onderwijs en zorg. Met wetenschap en compassie hoog in het vaandel. Zoiets. Maar ja. Hoe kies je die mensen dan
Goed bezig! Fijn hequote:Op woensdag 29 september 2021 17:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is te hopen dat de winkels en horeca ook interesse hebben in de volgende bierendan komt het zeker goed.
[..]
Vorig jaar begonnen we met 150 liter en daarna 2x 500 liter.
Onze bock was nu voor het eerst 1000 liter
Maar nee, het idee is niet om dit fulltime te gaan doen. We zouden het mooi vinden als we elk jaar zo'n 4 bieren uit kunnen brengen
En met de verdienste van het ene bier kan je dan het volgende bier brouwen. Onder de streep blijft er niets over, maar dat is niet erg. Het is al erg speciaal dat je je bier met iedereen kan delen.
Die klinkt heerlijkquote:Op woensdag 29 september 2021 17:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gebruik trouwens een blok van 400 gram, dus halveer de ingrediënten. Genoeg voor meer dan 4 personen. Zeker als het een bijgerecht is. En wil je niet zo pittig, dan gewoon zaadjes en zaadlijsten verwijderen.
Yesquote:
Sorry, volledig gemist. Maar wel echt heel heel leuk! Jullie zijn goed bezigquote:Op woensdag 29 september 2021 17:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je weet dat de Franse overheid de eigenaar is van *alle* kerken in Frankrijk? Inclusief onderhoud etc?quote:Op woensdag 29 september 2021 17:46 schreef Bramito het volgende:
[..]
Zo zien ze dat in Frankrijk bijvoorbeeld. Als we dat willen, moeten we stemmen en invoeren.
Ik had vandaag spaanse sloffen aan. Blote voeten was, voor het eerst in maanden, te koud.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had het koud. Ik heb al de hele dag korte mouwen en een lange broek aan en ik heb het nog steeds koud. Ik overweeg sokken. Dit is het begin van het einde
quote:Op woensdag 29 september 2021 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Fysiofitness geweest en het ging weer een stapje beter. 2 minuten langer op de loopband en balanceren op de halve bal![]()
Thanks! Heel benieuwd wat je van het nieuwe bier gaat vinden, aangezien het niet jouw smaak is.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Sorry, volledig gemist. Maar wel echt heel heel leuk! Jullie zijn goed bezig
We zouden heel graag willen. Gewone competities mogen we nu niet meer aan mee doen en we missen het wel.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo leuk @:Sarabi. Gaan jullie ook weer meedoen aan brouwerij competities? Of zijn die er nog niet?
Waarom zou het aantal melkgeiten vervijfvoudigd zijnquote:Op woensdag 29 september 2021 18:30 schreef sigme het volgende:
Landbouwnieuws, ontwikkeling veestapel afgelopen 10 jaar.
Varkensstand: vooral grotere varkensbedrijven
Het aantal bedrijven in Nederland met varkens is sinds 2011 bijna gehalveerd van 6.500 naar 3.400 in 2021. Ondanks de afname schommelt het aantal varkens dat wordt gehouden al jaren rond de 12 miljoen.
Het gemiddeld aantal varkens per bedrijf verdubbelde bijna van 1.900 in 2011 naar 3.400 in 2021.
Rund gelijk, geit meer, kip lichtjes minder; schaap daalt
De rundveestapel bleef met 3,8 miljoen nagenoeg gelijk.
De laatste twee decennia is het aantal melkgeiten bijna vervijfvoudigd, nu zo'n 482.000.
Het aantal schapen daalde naar 848.000.
De omvang van de kippenstapel nam af naar bijna 100 miljoen dieren.
Koedetails: iets minder vlees, iets meer melk
In 2021 waren er 17 duizend (0,4 procent) minder runderen dan een jaar eerder. Het aantal vleeskalveren was met 2 procent afgenomen naar ruim 1 miljoen. In 2018 werd voor het eerst de grens van 1 miljoen vleeskalveren bereikt. Dit jaar stonden er 1,57 miljoen melkkoeien geregistreerd, een daling van 1,4 procent vergeleken met 2020. Het jongvee voor de melkveehouderij nam daarentegen toe met 3,4 procent naar 967.000.
Een bedrijf met melkkoeien had in 2021 gemiddeld 103 melkkoeien, tien jaar geleden waren dat er nog 76. In 2011 werd op een gemiddeld bedrijf met melkkoeien nog 1,63 melkkoe per hectare cultuurgrond gehouden, in 2021 gaat het om 1,77.
Kipdetails: iets minder vlees, iets meer ei
Het aantal kippen is het laatste jaar iets gekrompen. In totaal waren er in 2021 zo’n 99,9 miljoen kippen, 2 procent minder dan een jaar eerder. De krimp wordt veroorzaakt door de daling van het aantal vleeskuikens. Dat nam met 2 miljoen af naar 47 miljoen (-4 procent). Het aantal leghennen steeg met 119.000 juist iets naar ruim 43 miljoen.
https://www.nieuweoogst.n(...)spurt-geiten-gestopt
Mag ze mee?quote:Op woensdag 29 september 2021 18:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb al weken sokken aan
Nu nog de versie met een gat aan de onderkantMaar als het echt koud wordt gaan die de kliko in en doe ik nieuwe, hele sokken aan
![]()
Bwehehehe.. neef(je) belde net. 10 maanden na zijn verjaardag gaan we vrijdag uit eten. Bij Sabero. Reservering ergens in augustus gemaakt en dit was zowat de eerste datum die vrij was.
Maar de 17 jarige had het niet in zijn agenda gezet en kwam er vandaag achter dat hij dubbel gepland had. Dus hij vroeg of het misschien naar de middag of naar zaterdag verschoven kon worden
*proest*
Popje toch
Ik heb voor de vorm gekeken maar alle weekenden in oktober zijn uiteraard al volgeboekt.
Hij zei meteen al dat onze afspraak gewoon doorging als we niet konden verzetten.
En wie moet hij nu afzeggen? Zijn vriendinnetje
Dinnetje ook mee.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb al weken sokken aan
Nu nog de versie met een gat aan de onderkantMaar als het echt koud wordt gaan die de kliko in en doe ik nieuwe, hele sokken aan
![]()
Bwehehehe.. neef(je) belde net. 10 maanden na zijn verjaardag gaan we vrijdag uit eten. Bij Sabero. Reservering ergens in augustus gemaakt en dit was zowat de eerste datum die vrij was.
Maar de 17 jarige had het niet in zijn agenda gezet en kwam er vandaag achter dat hij dubbel gepland had. Dus hij vroeg of het misschien naar de middag of naar zaterdag verschoven kon worden
*proest*
Popje toch
Ik heb voor de vorm gekeken maar alle weekenden in oktober zijn uiteraard al volgeboekt.
Hij zei meteen al dat onze afspraak gewoon doorging als we niet konden verzetten.
En wie moet hij nu afzeggen? Zijn vriendinnetje
Ze woont aan de andere kant van het land, heeft de ‘schoonouders’ een keer gezien, mij nog nooit, geen idee of ze van restaurant met ** houdt en of ze de rekening kan betalenquote:
Ik vind dit altijd zo'n rare redenering. Joh, serieus, hadden de VS en India meer besmettingen dan Nederland??? Oh wacht, ze hebben ook een paar meer inwonersquote:Wereldwijd hebben 21 landen meer positieve tests afgenomen dan Nederland. Koplopers zijn al geruime tijd de Verenigde Staten, India en Brazilië, die respectievelijk 44 miljoen, 33,7 miljoen en 21,4 miljoen positieve tests hebben geregistreerd.
Zie vorige postquote:Op woensdag 29 september 2021 18:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Dinnetje ook mee.
Opgelost slotje![]()
Team hele sokken.
Sneakersokjes omdat ik gympen draag als ik naar buiten ga of hele sokken als ik m'n docs draag.
Hoef ik niet (meer) naar buiten, dan daaroverheen dikke wollen sokken. Vind ik warmer zitten dan pantoffels
En vergeet niet toe te voegen hoeveel testen je in totaal afneemt.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo'n rare redenering. Joh, serieus, hadden de VS en India meer besmettingen dan Nederland??? Oh wacht, ze hebben ook een paar meer inwonersMisschien is het interessanter om dat soort getallen te laten zien per 100.000 inwoners? Anders heeft het toch totaal geen waarde. Wat zegt dat dan, 21 landen hebben meer positieve testen dan Nederland. Niets toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |