abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 september 2021 @ 13:33:54 #1
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201510425


Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Gerard Joling óf Huub Stapel, als je sowieso mensen die Gerard of Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns afgelopen ESF je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een canvas met kerstboomprint, dat jij WIDM stiekem ook nooit gezien hebt, wie Mark Rutte moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vaderdag.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)


oO< :B wappertest2.gif w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif
Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

Handige linkjes naar leuke topics:
http://forum.fok.nl/topic/2442504
http://forum.fok.nl/topic/2424178
http://forum.fok.nl/topic/2382665
http://forum.fok.nl/topic/2428371
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK

poll

cheerlie-oranje2.gifcheerlie-witgeel.gif *G**O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 25 september 2021 @ 13:37:00 #2
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201510447
Oh, ziet er nog best stoer uit.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 25 september 2021 @ 13:38:29 #3
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201510459
Wat trouwens niet wil zeggen dat een korte broek niet leuk kan staan op sommige mannen, maar stoer zal ik het nooit kunnen vinden. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201510508
Korte broeken zijn toch nooit voor de mooi? Tenminste, ik draag ze alleen omdat het soms wel praktisch en ik weet dat ze er echt niet fantastisch uit zien maar goed, dat is ook niet de bedoeling ervan imo :)
  zaterdag 25 september 2021 @ 13:42:48 #5
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201510509
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat trouwens niet wil zeggen dat een korte broek niet leuk kan staan op sommige mannen, maar stoer zal ik het nooit kunnen vinden. :7
Het ligt ook wel aan de benen. Deze man heeft mooie benen met haar en met goede kuitspieren. En dan met zo'n outdoorbroek vind ik het wel stoer :D
Maarja, smaken verschillen :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 25 september 2021 @ 13:43:47 #6
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201510522
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:42 schreef molloot200 het volgende:
Korte broeken zijn toch nooit voor de mooi? Tenminste, ik draag ze alleen omdat het soms wel praktisch en ik weet dat ze er echt niet fantastisch uit zien maar goed, dat is ook niet de bedoeling ervan imo :)
Nee, in mijn beleving draag je inderdaad geen korte broeken voor de mooi. Maar neemt niet weg dat je er in mijn ogen nog wel stoer in uit kunt zien. Al is dat vaker niet dan wel het geval :) .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_201510674
Dat verhaal over die ontgroeningen trouwens :X :X :X Gatverdamme, ik heb daar zo'n afkeer tegen hè. Echt alleen dat mentale al... Ik heb echt het idee dat ik dat zelf ook als "ouderejaars" niet zou kunnen. Mensen zo kleineren en belachelijk maken. Daar ben ik dan zelf toch misschien een te goed mens voor of zo???

Al is dat sowieso wel een valkuil in mijn persoonlijkheid; dat ik het iedereen altijd naar z'n zin wil maken en ik het plezier en gemak van een ander altijd voor dat van mezelf stel :@
pi_201510698
Ik draag een korte broek omdat een lange broek te warm is of om in te sporten.
En dat het voor andere er niet uit ziet, ja dat is dan jammer voor die andere persoon.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201510832
Hier in België zijn korte broeken zelfs in de winter niet ongebruikelijk. Niet dat iedereen zo gekleed gaat, maar ook rond het vriespunt kom je nog wel eens dappere lieden in korte broek tegen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 25 september 2021 @ 14:13:13 #10
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201510891
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:55 schreef molloot200 het volgende:
Dat verhaal over die ontgroeningen trouwens :X :X :X Gatverdamme, ik heb daar zo'n afkeer tegen hè. Echt alleen dat mentale al... Ik heb echt het idee dat ik dat zelf ook als "ouderejaars" niet zou kunnen. Mensen zo kleineren en belachelijk maken. Daar ben ik dan zelf toch misschien een te goed mens voor of zo???

Al is dat sowieso wel een valkuil in mijn persoonlijkheid; dat ik het iedereen altijd naar z'n zin wil maken en ik het plezier en gemak van een ander altijd voor dat van mezelf stel :@
Ik ben echt te emotioneel instabiel om zo’n ontgroening door te maken. Ik trek me alles veel te erg aan.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator zaterdag 25 september 2021 @ 14:17:06 #11
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201510928
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 12:41 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Bedankt.

Ik vind eigenlijk het hele studentenverenigingsleven nogal een vermoeiende act (ja, er zijn genoeg uitzonderingen). Maar dat was in mijn tijd al een soort Instagram voor het hip werd, met mensen die vooral voor zichzelf de hele tijd leken te moeten bevestigen dat dit zo ontzettend leuk was.
Zit ook best wel verschil tussen de ene en de andere vereniging natuurlijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 12:58 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ik heb er zelf nooit veel van meegekregen. Nooit naar een universiteit geweest, behalve op bezoek of om iets af te leveren.

Enige verenigingsleden waar ik 'in het wild' wel eens mee te maken heb gehad zijn figuren van Minerva en die zijn ook zonder een ontgroening te doorstaan al zo F*ing vervelend dat je er nooit van je leven bij zou moeten willen horen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minerva is volgens mij dan ook meer een studentencorps ook wel, i.pv. een vereniging. Best wel een verschil qua beleving, denk ik. Ben er ook niet zo in thuis. :P

Maar goed, excessen. :r
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 25 september 2021 @ 14:17:40 #12
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201510935
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:55 schreef molloot200 het volgende:
Dat verhaal over die ontgroeningen trouwens :X :X :X Gatverdamme, ik heb daar zo'n afkeer tegen hè. Echt alleen dat mentale al... Ik heb echt het idee dat ik dat zelf ook als "ouderejaars" niet zou kunnen. Mensen zo kleineren en belachelijk maken. Daar ben ik dan zelf toch misschien een te goed mens voor of zo???

Al is dat sowieso wel een valkuil in mijn persoonlijkheid; dat ik het iedereen altijd naar z'n zin wil maken en ik het plezier en gemak van een ander altijd voor dat van mezelf stel :@
Ik ben nooit lid geweest van een studentenvereniging, maar wel verhalen gehoord van anderen toen op de uni. Gaat ver hoor. Jaargenoot had diabetes type 1 en toen werden ze in de middle of nowhere gedumpt zonder spullen en dus ook geen medicatie. Die was helemaal in paniek. Na een half uur in paniek nachts bij vreemden aangebeld en haar vriend had haar toen opgehaald.
  zaterdag 25 september 2021 @ 14:19:29 #13
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201510948
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:17 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Zit ook best wel verschil tussen de ene en de andere vereniging natuurlijk.
[..]
Minerva is volgens mij dan ook meer een studentencorps ook wel, i.pv. een vereniging. Best wel een verschil qua beleving, denk ik. Ben er ook niet zo in thuis. :P

Maar goed, excessen. :r
Ze beschrijven zichzelf op hun site als "De Leidse Studenten Vereniging Minerva", dus daar ga ik voor het gemak dan maar van uit. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 25 september 2021 @ 14:21:55 #14
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201510972
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik draag een korte broek omdat een lange broek te warm is of om in te sporten.
En dat het voor andere er niet uit ziet, ja dat is dan jammer voor die andere persoon.
Vooral niks van anderen aantrekken natuurlijk, doe ik ook niet.
De vodden waar ik af en toe in loop zullen ook zat mensen niks vinden, jammer dan, hun probleem. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 25 september 2021 @ 14:24:30 #15
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201510989
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:17 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik ben nooit lid geweest van een studentenvereniging, maar wel verhalen gehoord van anderen toen op de uni. Gaat ver hoor. Jaargenoot had diabetes type 1 en toen werden ze in de middle of nowhere gedumpt zonder spullen en dus ook geen medicatie. Die was helemaal in paniek. Na een half uur in paniek nachts bij vreemden aangebeld en haar vriend had haar toen opgehaald.
:o

Echt schandalig gewoon.

In België speelt een rechtszaak over een ontgroening, waar een jongen is overleden (Sanda Dia).Uiteraard weer met van dat volk wiens ouders overal vrienden enz hebben zitten :wtf:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)oening-belgie-leuven
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201511001
In Groningen ging er een verhaal dat je het eerst met een kip moest doen voor je een deur in je slaapkamer kreeg. :')

En dan vervolgens stoer zeggen dat dat nog echt niet het ergste was.
  zaterdag 25 september 2021 @ 14:29:48 #17
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201511047
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:21 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Vooral niks van anderen aantrekken natuurlijk, doe ik ook niet.
De vodden waar ik af en toe in loop zullen ook zat mensen niks vinden, jammer dan, hun probleem. :P
Gelijk heb.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201511063
En inderdaad, alle mensen waarvan ik wist dat ze bij een studentenvereniging zaten waren altijd onaardig :@

Ook compleet gericht op die vereniging natuurlijk en daardoor neerkijken op alles daarbuiten.
pi_201511250
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_201511277
Mona Keijzer :')

Als ik moest gokken wie altijd alles uit Den Haag zit te lekken zou ik mijn geld op haar zetten.
  zaterdag 25 september 2021 @ 15:07:18 #21
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201511745
:W Mona


Norris *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 25 september 2021 @ 15:08:18 #22
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201511763
Mona past wel bij Sjerrie.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 25 september 2021 @ 15:16:49 #23
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201511896
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:31 schreef Em31 het volgende:
En inderdaad, alle mensen waarvan ik wist dat ze bij een studentenvereniging zaten waren altijd onaardig :@

Ook compleet gericht op die vereniging natuurlijk en daardoor neerkijken op alles daarbuiten.
Zijn gewoon stiekem Fransozen dus.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201511932
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 september 2021 15:16 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Zijn gewoon stiekem Fransozen dus.
:D Fransozen :{w
pi_201512042
Leuk dat Norris de Q won *G* Hamilton op de 4e plek pas is ook niet verkeerd, start ie ook mooi een keer midden in het verkeer.

Of hij moet nog iets fixen aan die achtervleugel en start vanuit de pit. Maar dat verwacht ik eigenlijk niet :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')