Ik denk dat die partij eerst eens aan zichzelf moet gaan werken, het heeft flinke tikken op rij gehad, dan moet je niet willen gaan regeren, plus dat ik die Hoekstra een totale nobody vindquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:49 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Welke argumenten ga je nu gebruiken?
Prima. Ik wil je er wel nog even op op wijzen dat in mijn beroep, zeer technisch, alles christalhelder dient te zijn. Sjoemerarij kan geen sprake van zijn bij mij. Daar sta ik voor.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:34 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Als dat in jouw ogen een argument is dan stop ik nu met discussiëren.
SP, GL, PvdA, d66, CU, Bij1, DENK en PvdDquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:42 schreef A_Foggy_Day het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een minderheidskabinet van SP, GL, PvdA, d66, CU, Bij1, DENK en PvdD. Een hardcore links kabinet. Ik ben benieuwd wat de tweede kamer gaat stemmen als dat kabinet een voorstel doet om 250.000 Afghanen naar Nederland te halen.
Je bedoelt dat digitaal denken je voorkeur heeft?quote:Op zaterdag 25 september 2021 00:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Prima. Ik wil je er wel nog even op op wijzen dat in mijn beroep, zeer technisch, alles christalhelder dient te zijn. Sjoemerarij kan geen sprake van zijn bij mij. Daar sta ik voor.
Of dat overheidsuitgaven enig nut hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2021 08:55 schreef A_Foggy_Day het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n figuur die denkt dat overheidsuitgaven niks kosten?
Ik vind dit wel een terecht stuk over een extraparlementair kabinet: https://www.volkskrant.nl(...)n-de-regen~b9b99538/quote:Op zaterdag 25 september 2021 00:58 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Neuh. Ik durf te zeggen dat een extra-parlementair iets wordt.
nee hoorr een minderheids kabinet is primaquote:Op zaterdag 25 september 2021 08:32 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een terecht stuk over een extraparlementair kabinet: https://www.volkskrant.nl(...)n-de-regen~b9b99538/
De polder mee laten denken over een klimaatakkoord of een nieuw pensioenstelsel ben ik helemaal voor, maar daarna is toch echt de politiek aan het woord voor de besluitvorming. Een extraparlementair kabinet is alsof je de polder het laatste woord geeft, stemmen heeft dan weinig zin meer. Je doet dan alsof ideologie er plots niet meer toe doet, alsof alleen kennis belangrijk is. Eigenlijk is zo'n extraparlementair kabinet misschien wel het grootste kiezersbedrog dat je kunt plegen.
Het is nu iig met naam. Pluspunt dus al.quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:38 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]Dit helpt ook niet echt voor het onderlinge vertrouwen
Was al wel een keer eerder zo'n voorval, heb het even opgezocht. Zie:quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:58 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Het is nu iig met naam. Pluspunt dus al.
Ik dacht altijd dat zij wel behoorlijk dik was met De Jonge. Steekt ze hem zo plots een mes in de rug.
Zou me nu dan ook niets meer verbazen als zij de anonieme bron is binnen het CDA die zoveel gelekt heeft richting pers. En die dus behoorlijk negatief de campagne beïnvloed heeft.
Juist niet. Zie ook de lijsttrekkersvkz. Mona is de PVV-tak van het CDA.quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:58 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Het is nu iig met naam. Pluspunt dus al.
Ik dacht altijd dat zij wel behoorlijk dik was met De Jonge.
Eenheid van kabinetsbeleid. Als je het daar niet mee eens bent moet je lekker de functie opgeven en terug de kamerbankjes in.quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:38 schreef Raw85 het volgende:
Backstabber. Maar dat wisten we al.quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:38 schreef Raw85 het volgende:
Echt, wat zij nog bij het CDA doet snap ik echt niet. Ze kan nog zoveel voorkeurstemmen krijgen, ik had haar nooit op de lijst gezet. En dat ze een totaal incapabel bestuurder is heeft ze inmiddels ook wel bewezen, vorig jaar ook al met dat lekken rond corona.quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:38 schreef Raw85 het volgende:
Het populistische CDA-kippetje laat weer van zich horen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:38 schreef Raw85 het volgende:
Ja, kun je in de ministerraad ook een motie van wantrouwen indienen?quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:40 schreef VoMy het volgende:
Eigenlijk zou Keijzer nu uit het kabinet moeten. 4 jaar te laat maar beter nu dan nooit.
Wtf in het kwadraat. Dit kan echt niet. Op heel veel manier.quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:38 schreef Raw85 het volgende:
Dat gaat echt helpen inderdaad. Het enige voordeel wat ik zie is dat FvD gemarginaliseerd word.quote:
Hou op met je seksisme aub. Dit heeft niets met het vrouw zijn van deze staatssecretaris te maken, als ze een man was dan was er precies zo gereageerd.quote:Op zaterdag 25 september 2021 10:43 schreef Mondkapje het volgende:
Een mening van een vrouw lijkt tegenwoordig synoniem met 'mes in de rug' of zelfs 'tien messen in de rug'.
Een man kan honderd messen in de rug steken, op de meest opzichtige manier, bijvoorbeeld 1 persoon tov het CDA maar die wordt heilig verklaard.
Dit heeft echt helemaal niks met haar vrouw zijn te maken. Jij bent echt extreem geobsedeerd door geslacht. Jij ziet toch ook dat deze staatssecretaris nu al voor de tweede keer de grond onder het hele coronabeleid vandaan probeert te trekken? Pure oppositie binnen het kabinet. Dat kan en mag echt niet.quote:Op zaterdag 25 september 2021 10:43 schreef Mondkapje het volgende:
Een mening van een vrouw lijkt tegenwoordig synoniem met 'mes in de rug' of zelfs 'tien messen in de rug'.
Een man kan honderd messen in de rug steken, op de meest opzichtige manier, bijvoorbeeld 1 persoon tov het CDA maar die wordt heilig verklaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |