quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat users hun eigen topic moeten onderhouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ja dat was wel verwarrend omdat niet de originele TS een vervolgtopic opende. Jammer dat het dicht is omdat ik graag had willen weten hoe het afloopt. Maar misschien kan de originele TS nog zelf een deel 2 openen (al dan niet in overleg met jullie?)quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:21 schreef Rene het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat users hun eigen topic moeten onderhouden.
Sure. Zal het er nog ff bij zetten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat was wel verwarrend omdat niet de originele TS een vervolgtopic opende. Jammer dat het dicht is omdat ik graag had willen weten hoe het afloopt. Maar misschien kan de originele TS nog zelf een deel 2 openen (al dan niet in overleg met jullie?)
Eens, heeft weinig toegevoegde waarde bovenop andere topicsquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:30 schreef baskick het volgende:
Topic WGR / Wie heeft er nog minder betaald? is zonder fatsoenlijke OP en context een waardeloos-opsomtopic van random bedragen. Zien jullie mods dit in de huidige vorm succesvol of informatief worden?
Gebrek aan empathie? Geen enkele reden rechtvaardigd het om je als totaal idioot te gedragen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:08 schreef SolidasRock het volgende:
Kan er geveegd worden in de WGR / Kans op een boete?
Met name de: hoop dat je de boete krijgt, je moet opgenomen worden en nog boel andere reacties van mensen met gebrek aan empathie. TS weet dat ie fout zit en legt ook de context uitgebreid uit.
TS had een rotperiode, zag handhaving ronhangen bij zijn auto en denkt een boete te krijgen terwijl zijn parkeerkaatje net afliep en reageert mondeling nogal fel. Dat is wat er gebeurd is. Je doet alsof er veel ergere dingen zijn gebeurd. TS weet dat ie fout zat en is daar heel eerlijk over en heeft er geen moer aan de reacties die ik net opsomde.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Gebrek aan empathie? Geen enkele reden rechtvaardigd het om je als totaal idioot te gedragen.
Verder wel eens, blijf bij de feiten. Maar vul de op niet met onnodige poespas.
Dan ga je dingen storneren. Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik heb ook wel eens een rotperiode.
Valt toch wel mee allemaal?quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
TS had een rotperiode, zag handhaving ronhangen bij zijn auto en denkt een boete te krijgen terwijl zijn parkeerkaatje net afliep en reageert mondeling nogal fel. Dat is wat er gebeurd is. Je doet alsof er veel ergere dingen zijn gebeurd. TS weet dat ie fout zat en is daar heel eerlijk over en heeft er geen moer aan de reacties die ik net opsomde.
En inderdaad de OP was wat te uitgebreid maar nou en?
Je meent het?quote:
Je vergeet de piepende bandenquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je meent het?
TS zal wat hebben aan de opmerking dat ie in een inrichting hoort, psychische hulp moet zoeken, de hoop dat ie een fikse boete krijgt, rijbewijs en auto moet inleveren want hij is een gevaar en dit alles omdat hij 2 handhavers uitkaffert.
Ik bied mijn excuses aan Kapt Storneer en de rest. Gewoon lekker zo doorgaan.
Ook dat ja. Schande, pak de pek en veren omdat iemand een grafbui heeft en dit ook zelf erkent.quote:
Vreemde vogel ben je.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je meent het?
TS zal wat hebben aan de opmerking dat ie in een inrichting hoort, psychische hulp moet zoeken, de hoop dat ie een fikse boete krijgt, rijbewijs en auto moet inleveren want hij is een gevaar en dit alles omdat hij 2 handhavers uitkaffert.
Ik bied mijn excuses aan Kapt Storneer en de rest. Gewoon lekker zo doorgaan.
Je wilt mijn excuses niet? Oke jammer, storneer de excuses dan maar weer naar mij.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Vreemde vogel ben je.
Ik heb niet eens gereageerd in dat topic.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je wilt mijn excuses niet? Oke jammer, storneer de excuses dan maar weer naar mij.
Er zal maar net een klein kindje oversteken hequote:Op vrijdag 24 december 2021 22:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ook dat ja. Schande, pak de pek en veren omdat iemand een grafbui heeft en dit ook zelf erkent.
Tot zover feedback en geen sc, tabee
Ja pcies!! Had ik al schande gezegd en pak de pek en veren? Nee?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Er zal maar net een klein kindje oversteken he
Moge heb je wel bekomen ouwe noodganggod.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:25 schreef noodgang het volgende:
Wat een drukte hier op kerstavond
Maar laten we dit idd het FB topic houden, slowchat mag in het SC topic.
Dan ga ik nu na een uitgebreid kerstdiner dat topic maar eens bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |