Aan de andere kant wordt er met het grootste gemak gesteld dat een RBV de vordering op TS “wel zal afkopen”; wat in casu de grootste kolder is (dus in zoverre heeft L_V het nog niet eens zo verkeerd).quote:Op maandag 4 juli 2022 09:38 schreef baskick het volgende:
In WGR / Brief van incassobureau blijft één gebruiker maar drammen met pertinente onzin dat een rechtsbijstandverzekering nooit een zaak (die onder de dekking valt) afkoopt (omdat dat veel goedkoper is dan de juridische weg bewandelen), ondanks dat het al meermaals toegelicht is en dat meerdere gebruikers andere ervaringen hebben.
Met als verschil dat dat m.i. iemands verwachting is in deze casus. Die L_V doet net alsof het pertinent onmogelijk is dat een rbv een vordering vergoedt.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Aan de andere kant wordt er met het grootste gemak gesteld dat een RBV de vordering op TS “wel zal afkopen”; wat in casu de grootste kolder is (dus in zoverre heeft L_V het nog niet eens zo verkeerd).
Wat mij betreft prima dat t besproken is in het topic, maar die discussie is inderdaad wel een beetje klaar nu. Of de Rbv het wel of niet afloopt is niet perse heel relevant voor de casusquote:Op maandag 4 juli 2022 19:44 schreef baskick het volgende:
[..]
Met als verschil dat dat m.i. iemands verwachting is in deze casus is. Die L_V doet net alsof het pertinent onmogelijk is dat een rbv een vordering vergoedt.
Nee, maar flikkert kloontjes van gebanden weg. Jij hoeft je daar ook helemaal niet mee te bemoeien.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:47 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
CoolGuy in WGR / In beroep tegen de gemeente.
Legt de overheid FOK! dwangsommen op voor topics tegen de instanties?
Wat een treurnis zeg
Ja baasquote:Op maandag 4 juli 2022 21:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, maar flikkert kloontjes van gebanden weg. Jij hoeft je daar ook helemaal niet mee te bemoeien.
Maak jij me maar druk om je eigen postgedrag met je grote hypocriete smoel in plaats elke keer in dit topic te vinden te zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:15 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
tuinkabouter50000 in WGR / Amazon levert lege doos in plaats van Pixel 6 (!)
Gaan mods hier nog ingrijpen bij alle troll reacties en desinformatie?
Vervelend he, als je gewezen wordt op je eigen postgedrag. Ik heb wel wat beters te doen dan de hele dag hier te F5en, zeker op een dag waarop wij de verjaardag van ons dochtertje vieren, en als ik dan kom kijken dan zit ik niet te wachten op posts van iemand die denkt anderen de maat te kunnen nemen maar in dezelfde adem met ziektes gaat smijten.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:58 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Krijg de tering lekker @:coolguy, met je wijze holle modpraat maar tegelijkertijd hier lekker alles naar de treurnis laten afglijden.
Gefeliciteerd en amenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vervelend he, als je gewezen wordt op je eigen postgedrag. Ik heb wel wat beters te doen dan de hele dag hier te F5en, zeker op een dag waarop wij de verjaardag van ons dochtertje vieren, en als ik dan kom kijken dan zit ik niet te wachten op posts van iemand die denkt anderen de maat te kunnen nemen maar in dezelfde adem met ziektes gaat smijten.
Dus nou opgetieft met je grote waffel en bespaar je vooral de moeite hier op te reageren want ik flikker die zooi direct weg.
Gefeliciflapstaartquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vervelend he, als je gewezen wordt op je eigen postgedrag. Ik heb wel wat beters te doen dan de hele dag hier te F5en, zeker op een dag waarop wij de verjaardag van ons dochtertje vieren, en als ik dan kom kijken dan zit ik niet te wachten op posts van iemand die denkt anderen de maat te kunnen nemen maar in dezelfde adem met ziektes gaat smijten.
Dus nou opgetieft met je grote waffel en bespaar je vooral de moeite hier op te reageren want ik flikker die zooi direct weg.
donequote:Op maandag 18 juli 2022 00:20 schreef Claudia_x het volgende:
Kan een mod dit topic linken aan het eerste deel?
WGR / Wat zijn persoonlijke uitgaven #2
Geen reactie van de mods maar opnieuw veel steunbetuigingen! WIJ weten genoeg!!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
Stuk of 15 likes gekregen op een post en dan is er een mod die deze wist en mij note. Klassenjustitie!!!
Nee. Dicht.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:12 schreef baskick het volgende:
Is er iemand die denkt dat WGR / Een dispute gezet op AliExpress nog ergens toe gaat leiden? De kwaliteit van de posts is nogal matig
Ik dacht al … wanneer komt-ie nou?!quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:37 schreef investeerdertje het volgende:
WGR / Hoger beroep
Same goes for this one.
Omdat op de persoon spelen zijn MO is. Post is weg.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:26 schreef baskick het volgende:
Wat zit user Bart2002 nou keer op keer te zuigen in WGR / Salarisverhogings afspraak niet nagekomen door werkgever?
Gaat om een aantal posts hé. Hij zuigt het hele topic door.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat op de persoon spelen zijn MO is. Post is weg.
Zn laatste post is ook echt weer abominabelquote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat op de persoon spelen zijn MO is. Post is weg.
I know. Ik zit dit vanaf m'n telefoon te doen, maar volgens mij heb ik vrijwel alles.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gaat om een aantal posts hé. Hij zuigt het hele topic door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |