heb ook inmiddels 2x gezegd dat mijn conclusie wat te snel was, maar daar wordt kennelijk wel overheen gelezen. Blijft wel enorm vreemd als je koste wat kost geen aangifte wilt doen. Dan sta je gewoon niet sterk.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ach wil niet meteen zeggen dat hij de boel wilt oplichten. Probleem is meer dat als amazon na 1 mailtje zonder bewijs je geld terug gaat geven. Iedereen maar mailtjes kan sturen voor gratis producten. Als er toch 0 bewijs nodig is
Ik zou zelf de weg van de minste weerstand kiezen en gewoon volgen wat Amazon zegt.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:33 schreef Fer het volgende:
Probeer eens om Amazon met een nette brief in gebreke te stellen. Ze hebben immers niet geleverd. Vaak reageren ze iets serieuzer dan aan de telefoon.
Betwist niemand maar de zaak is dus niet aangenomen als die er niet was.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:38 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
heb ook inmiddels 2x gezegd dat mijn conclusie wat te snel was, maar daar wordt kennelijk wel overheen gelezen. Blijft wel enorm vreemd als je koste wat kost geen aangifte wilt doen. Dan sta je gewoon niet sterk.
Precies dat, maar dat schijnen sommigen niet te willen snappen.
Ff een snelle search trouwens: Bij een consumentenkoop waarbij de zaak bij de koper wordt bezorgd, is de zaak voor het risico van de koper vanaf het moment dat de koper of een door hem aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de zaak heeft ontvangen.
Wil je dat betwisten, zal je wel met iets moeten komen.
waar ik ook vooral aangifte als advies zie trouwensquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:36 schreef Newone82 het volgende:
Ts heeft het hier ook al gevraagd. Daar staan wat serieuzere antwoorden.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2137648
Daar helpen ze blijkbaar mensen wel fatsoenlijk.
Nee, ecc nederland zie ik terug komen. Die gaan dit juridisch aanpakken en zorgen dat ts zijn geld terug krijgt. Hoeft ts geen aangifte te doenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:39 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
waar ik ook vooral aangifte als advies zie trouwens
ze geven toch alleen juridisch advies? Aldus hun site in ieder gevalquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:40 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee, ecc nederland zie ik terug komen. Die gaan dit juridisch aanpakken en zorgen dat ts zijn geld terug krijgt. Hoeft ts geen aangifte te doen
Je kunt dus echt niet lezen. Amazon is gevestigd in luxemburg dus ECC gaat gehele case op zich nemen. Gehele klacht. Hebben 78% slagingspercentage. Dit gaat ts makkelijk winnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:42 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ze geven toch alleen juridisch advies? Aldus hun site in ieder geval
ze geven toch alleen juridisch advies? Aldus hun site in ieder gevalquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:40 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee, ecc nederland zie ik terug komen. Die gaan dit juridisch aanpakken en zorgen dat ts zijn geld terug krijgt. Hoeft ts geen aangifte te doen
Het interesseert me werkelijk geen ene moer, ik checkte alleen hun website en daar stond over advies geven mafkees.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:45 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Je kunt dus echt niet lezen. Amazon is gevestigd in luxemburg dus ECC gaat gehele case op zich nemen. Gehele klacht. Hebben 78% slagingspercentage. Dit gaat ts makkelijk winnen.
[ link | afbeelding ]
En:
[ link | afbeelding ]
iddquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:43 schreef Wetenschapsvraag het volgende:
Nou newone82 som al de mogelijkheden even op voor TS en dan zijn we er toch
Inhoudelijk staat daar nietsquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:45 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Je kunt dus echt niet lezen. Amazon is gevestigd in luxemburg dus ECC gaat gehele case op zich nemen. Gehele klacht. Hebben 78% slagingspercentage. Dit gaat ts makkelijk winnen.
[ link | afbeelding ]
En:
[ link | afbeelding ]
Nee dus. Ze behandelen klachten over ondernemers in de EU en lossen cases op. Gratis juridische hulpquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:46 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ze geven toch alleen juridisch advies? Aldus hun site in ieder geval
[..]
Het interesseert me werkelijk geen ene moer, ik checkte alleen hun website en daar stond over advies geven mafkees.
Wtf
Nou als ts in zijn recht staat zal het wel worden opgelost dan. Lees vooral cases over defecte leveringen of waarbij er echt niks is geleverd (dus geen pakketje ipv een leeg pakketje).quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee dus. Ze behandelen klachten over ondernemers in de EU en lossen cases op. Gratis juridische hulp
Inhoudelijk zegt t niets. Nada nul en nientequote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Jawel. Je kunt klacht over amazon in dit geval indienen. Hun zijn gevestigd in Luxemburg.
niet aangenomen neem ik aan?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:57 schreef Twiitch het volgende:
Ik had laatst een aantal potjes gezichtcrème (don't ask) laten bezorgen. De verzenddoos had de karakteristieke afmetingen en het gewicht van iets waar wel eens wat lucratiefs in kan zitten, en ja die was dus al open toen ik hem kreeg.
Jawel. Alles zat erin en de verpakkingen zaten nog in de folie dus ik had gewoon geen zin in gedoe voor de prijs die ik betaald heb. Heb nu wel monkeypox op m'n gezicht maar hopelijk staat dat los daarvan.quote:
Ah ja als alles erin zat dannkan je het wel aannemen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jawel. Alles zat erin en de verpakkingen zaten nog in de folie dus ik had gewoon geen zin in gedoe voor de prijs die ik betaald heb. Heb nu wel monkeypox op m'n gezicht maar hopelijk staat dat los daarvan.
Ik zit fulltime op zolder.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:09 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ja geen idee wat jouw levensstijl is
Dit dus.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:03 schreef Newone82 het volgende:
Wat een idioterie dat hier mensen allemaal maar geilen op aangifte doen. Allemaal maar naar de pijpen dansend van het almachtige amazon.
De wet is vrij simpel, TS heeft niet geleverd gekregen en heeft recht op geld terug of vervangende telefoon.
Wat een nep juristen hier allemaal. TS aanvechten die hap en verdere juridische stappen ondernemen of rechtsbijstand erop zetten. Heb je zo geld terug.
Ja jammer dat de laatste tijd, maakt iemand al wat kuts mee wordt die hier nog aangevallen ook...quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:14 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Wat een hoop domme, gemene en onjuiste posts in dit topic zeg. WGR onwaardig
Het verbaast me dat mods hie nog niets mee gedaan hebben.
[..]
Dit dus.
Dankje.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:14 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Wat een hoop domme, gemene en onjuiste posts in dit topic zeg. WGR onwaardig
Het verbaast me dat mods hie nog niets mee gedaan hebben.
[..]
Dit dus.
Ja precies.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja jammer dat de laatste tijd, maakt iemand al wat kuts mee wordt die hier nog aangevallen ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |