abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205362621
Ts heeft het hier ook al gevraagd. Daar staan wat serieuzere antwoorden.

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2137648

Daar helpen ze blijkbaar mensen wel fatsoenlijk.
pi_205362637
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 20:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ach wil niet meteen zeggen dat hij de boel wilt oplichten. Probleem is meer dat als amazon na 1 mailtje zonder bewijs je geld terug gaat geven. Iedereen maar mailtjes kan sturen voor gratis producten. Als er toch 0 bewijs nodig is
heb ook inmiddels 2x gezegd dat mijn conclusie wat te snel was, maar daar wordt kennelijk wel overheen gelezen. Blijft wel enorm vreemd als je koste wat kost geen aangifte wilt doen. Dan sta je gewoon niet sterk.

Precies dat, maar dat schijnen sommigen niet te willen snappen.

Ff een snelle search trouwens: Bij een consumentenkoop waarbij de zaak bij de koper wordt bezorgd, is de zaak voor het risico van de koper vanaf het moment dat de koper of een door hem aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de zaak heeft ontvangen.

Wil je dat betwisten, zal je wel met iets moeten komen.
pi_205362641
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 20:33 schreef Fer het volgende:
Probeer eens om Amazon met een nette brief in gebreke te stellen. Ze hebben immers niet geleverd. Vaak reageren ze iets serieuzer dan aan de telefoon.
Ik zou zelf de weg van de minste weerstand kiezen en gewoon volgen wat Amazon zegt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205362649
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 20:38 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
heb ook inmiddels 2x gezegd dat mijn conclusie wat te snel was, maar daar wordt kennelijk wel overheen gelezen. Blijft wel enorm vreemd als je koste wat kost geen aangifte wilt doen. Dan sta je gewoon niet sterk.

Precies dat, maar dat schijnen sommigen niet te willen snappen.

Ff een snelle search trouwens: Bij een consumentenkoop waarbij de zaak bij de koper wordt bezorgd, is de zaak voor het risico van de koper vanaf het moment dat de koper of een door hem aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de zaak heeft ontvangen.

Wil je dat betwisten, zal je wel met iets moeten komen.
Betwist niemand maar de zaak is dus niet aangenomen als die er niet was.

Daarnaast heb je dus wettelijk de tijd om te kijken of het product voldoet aan waar het aan zou moeten voldoen etc. Ik zit er niet op maar je pakt hem wel onvolledig op zo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205362650
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 20:36 schreef Newone82 het volgende:
Ts heeft het hier ook al gevraagd. Daar staan wat serieuzere antwoorden.

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2137648

Daar helpen ze blijkbaar mensen wel fatsoenlijk.
waar ik ook vooral aangifte als advies zie trouwens :)
pi_205362668
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 20:39 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
waar ik ook vooral aangifte als advies zie trouwens :)
Nee, ecc nederland zie ik terug komen. Die gaan dit juridisch aanpakken en zorgen dat ts zijn geld terug krijgt. Hoeft ts geen aangifte te doen
pi_205362689
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 20:40 schreef Newone82 het volgende:

[..]
Nee, ecc nederland zie ik terug komen. Die gaan dit juridisch aanpakken en zorgen dat ts zijn geld terug krijgt. Hoeft ts geen aangifte te doen
ze geven toch alleen juridisch advies? Aldus hun site in ieder geval
pi_205362694
Nou newone82 som al de mogelijkheden even op voor TS en dan zijn we er toch
pi_205362706
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 20:42 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
Je kunt dus echt niet lezen. Amazon is gevestigd in luxemburg dus ECC gaat gehele case op zich nemen. Gehele klacht. Hebben 78% slagingspercentage. Dit gaat ts makkelijk winnen.

En:

pi_205362727
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 20:40 schreef Newone82 het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 20:45 schreef Newone82 het volgende:

[..]
Je kunt dus echt niet lezen. Amazon is gevestigd in luxemburg dus ECC gaat gehele case op zich nemen. Gehele klacht. Hebben 78% slagingspercentage. Dit gaat ts makkelijk winnen.

[ link | afbeelding ]
En:

[ link | afbeelding ]
Het interesseert me werkelijk geen ene moer, ik checkte alleen hun website en daar stond over advies geven mafkees.

Wtf :')
pi_205362740
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 20:43 schreef Wetenschapsvraag het volgende:
Nou newone82 som al de mogelijkheden even op voor TS en dan zijn we er toch
idd :)
pi_205362749
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 20:45 schreef Newone82 het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
En:

[ link | afbeelding ]
Inhoudelijk staat daar niets
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_205362754
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 20:46 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
[..]
Het interesseert me werkelijk geen ene moer, ik checkte alleen hun website en daar stond over advies geven mafkees.

Wtf :')
Nee dus. Ze behandelen klachten over ondernemers in de EU en lossen cases op. Gratis juridische hulp ;)
pi_205362765
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 20:49 schreef marsan het volgende:

[..]
Inhoudelijk staat daar niets
Jawel. Je kunt klacht over amazon in dit geval indienen. Hun zijn gevestigd in Luxemburg.
pi_205362787
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 20:50 schreef Newone82 het volgende:

[..]
Nee dus. Ze behandelen klachten over ondernemers in de EU en lossen cases op. Gratis juridische hulp ;)
Nou als ts in zijn recht staat zal het wel worden opgelost dan. Lees vooral cases over defecte leveringen of waarbij er echt niks is geleverd (dus geen pakketje ipv een leeg pakketje).
pi_205362827
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 20:50 schreef Newone82 het volgende:

[..]
Jawel. Je kunt klacht over amazon in dit geval indienen. Hun zijn gevestigd in Luxemburg.
Inhoudelijk zegt t niets. Nada nul en niente
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zaterdag 16 juli 2022 @ 20:57:58 #117
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205362846
Gewoon geen dure makkelijk jatbare dingen meer laten bezorgen. Het was voor mij ook een cultureshock dat ik weer eens in een fucking winkel kwam maar de logistieke keten is vooral de laatste jaren compleet besmet met allerhande krapuul die een makkelijke bijverdienste zien (waarvan de pakkans gewoon niet bestaand is als je het slim aanpakt) en ik heb simpelweg geen zin in zo'n langdurige discussie met een webwinkel.

Ik had laatst een aantal potjes gezichtcrème (don't ask) laten bezorgen. De verzenddoos had de karakteristieke afmetingen en het gewicht van iets waar wel eens wat lucratiefs in kan zitten, en ja die was dus al open toen ik hem kreeg.

[ Bericht 17% gewijzigd door Twiitch op 16-07-2022 21:13:04 ]
pi_205362897
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 20:57 schreef Twiitch het volgende:
Ik had laatst een aantal potjes gezichtcrème (don't ask) laten bezorgen. De verzenddoos had de karakteristieke afmetingen en het gewicht van iets waar wel eens wat lucratiefs in kan zitten, en ja die was dus al open toen ik hem kreeg.
niet aangenomen neem ik aan?
  zaterdag 16 juli 2022 @ 21:06:54 #119
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205362943
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 21:03 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
niet aangenomen neem ik aan?
Jawel. Alles zat erin en de verpakkingen zaten nog in de folie dus ik had gewoon geen zin in gedoe voor de prijs die ik betaald heb. Heb nu wel monkeypox op m'n gezicht maar hopelijk staat dat los daarvan.
pi_205362971
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 21:06 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Jawel. Alles zat erin en de verpakkingen zaten nog in de folie dus ik had gewoon geen zin in gedoe voor de prijs die ik betaald heb. Heb nu wel monkeypox op m'n gezicht maar hopelijk staat dat los daarvan.
Ah ja als alles erin zat dannkan je het wel aannemen.

Ja geen idee wat jouw levensstijl is, dus wie zal het zeggen :)
  zaterdag 16 juli 2022 @ 21:10:25 #121
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205362986
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 21:09 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]

Ja geen idee wat jouw levensstijl is
Ik zit fulltime op zolder.
pi_205363030
Wat een hoop domme, gemene en onjuiste posts in dit topic zeg. WGR onwaardig :r

Het verbaast me dat mods hie nog niets mee gedaan hebben.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 20:03 schreef Newone82 het volgende:
Wat een idioterie dat hier mensen allemaal maar geilen op aangifte doen. Allemaal maar naar de pijpen dansend van het almachtige amazon.

De wet is vrij simpel, TS heeft niet geleverd gekregen en heeft recht op geld terug of vervangende telefoon.

Wat een nep juristen hier allemaal. TS aanvechten die hap en verdere juridische stappen ondernemen of rechtsbijstand erop zetten. Heb je zo geld terug.
Dit dus.
  zaterdag 16 juli 2022 @ 21:16:27 #123
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_205363049
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 21:14 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Dit dus.
Ja jammer dat de laatste tijd, maakt iemand al wat kuts mee wordt die hier nog aangevallen ook...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_205363052
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 21:14 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Dit dus.
Dankje.
pi_205363054
quote:
16s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 21:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja jammer dat de laatste tijd, maakt iemand al wat kuts mee wordt die hier nog aangevallen ook...
Ja precies.

Ik heb voor minder bans gekregen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')