Iedereen met vlaggetjes of andersoortige icoontjes in de naam ook meteen vermijden.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb in de loop van jaren een tijdlijn opgebouwd en die volg ik nauwgezet. De @:henk24253682’s van deze wereld moet je gewoon vermijden. Alleen betrouwbare accounts volgen.
Klinkt logisch, maa rik vraag me dan wel af welke betrouwbaar zijn. Bijvoorbeeld, zijn de pagina's van de Rijksoverheid en het ministerie van VWS wat jou betreft betrouwbaar? Die Henk ken ik trouwens niet.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb in de loop van jaren een tijdlijn opgebouwd en die volg ik nauwgezet. De @:henk24253682’s van deze wereld moet je gewoon vermijden. Alleen betrouwbare accounts volgen.
Is dat slapper?quote:Op donderdag 16 september 2021 20:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zo werkt het,slapper is het van Bijleveld die blijft zitten.
quote:Op donderdag 16 september 2021 20:03 schreef timmmmm het volgende:
Kaag: ik neem de verantwoording als minister en treed af.
Kaag 1 maand later: nou die verantwoording voor mijn falen als minister kan er wel weer af, ik treed weer aan in het nieuwe kabinet
https://www.ad.nl/politie(...)-gaan-doen~a0046549/quote:,,De VVDD66-fractie gaat erover wie ze naar de onderhandeling sturen. Niemand anders. De dames en heren van andere partijen zullen het ermee moeten doen.”
Ik vind em wel grappigquote:Op donderdag 16 september 2021 19:59 schreef Postbus100 het volgende:
Twitter is ook wel een riool hoor. #Hexit is nu trending
Die Henk was een willekeurige voorbeeld voor figuren met tig cijfers in hun naam (doet Twitter standaard als je naam al bezet is). Ik volg echt van alles, van journalisten, bewindspersonen en partijen tot prominente tweeps en partijbonzen. Dan krijg je op een gegeven moment, ook door retweets wel een zo goed als dekkend beeld.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klinkt logisch, maa rik vraag me dan wel af welke betrouwbaar zijn. Bijvoorbeeld, zijn de pagina's van de Rijksoverheid en het ministerie van VWS wat jou betreft betrouwbaar? Die Henk ken ik trouwens niet.
Pff altijd dat hautaine toontjequote:Op donderdag 16 september 2021 20:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
Bijleveld gaat niks zeggen, op een reactie van Rutte ("jammer, werk goed met haar samen, hopelijk gaat het de formatie niet in de weg zitten", oid) moet je bij journalisten zijn, de Tweede Kamer is geen persconferentie.
Ik vind het helemaal prima hoor, van mij mag ze.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:07 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)-gaan-doen~a0046549/
Ach ja, dan zouden zowel Kaag als Rutte niet meer mogen meedoen met formatiegesprekken/plaatsnemen in volgend kabinet.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima hoor, van mij mag ze.
Ik mag alleen best vinden dat het hypocriet is om nu te doen of je verantwoordelijkheid neemt omdat je weet dat je het over een maand of wat weer vrolijk uit het raam kan gooien
Het was een grap.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die Henk was een willekeurige voorbeeld voor figuren met tig cijfers in hun naam (doet Twitter standaard als je naam al bezet is).
Interessant. Klinkt goed. Volg je ook politieke tegenstanders?quote:Ik volg echt van alles, van journalisten, bewindspersonen en partijen tot prominente tweeps en partijbonzen. Dan krijg je op een gegeven moment, ook door retweets wel een zo goed als dekkend beeld.
Wat een azijnpisser, zeg, natuurlijk blift ze partijleider dat heeft totaal niets met deze stemming te maken.quote:
Tja, dat is gewoon ongebruikelijk. Al stemmen ze over zulke moties meestal aan het einde van het bewuste debat en dan krijgen ze soms nog wel even het woord.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:10 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Pff altijd dat hautaine toontjeIk vind het onlogisch dat we Bijleveld's reactie op die motie via de media moeten vernemen en terwijl ze daar gewoon zit. Kaag vertelt netjes waarom ze opstapt, wat mij betreft had Bijleveld dan ook best haar beweegredenen mogen delen met ons. Misschien niet gebruikelijk bij elke motie, maar in dit geval vind ik het een dusdanig belangrijke motie dat het niet had misstaan.
Dat zou mooi zijn voor de Nederlandse democratie. En de kloof tussen burgers en politiek wellicht weer iets verkleinen.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, dan zouden zowel Kaag als Rutte niet meer mogen meedoen met formatiegesprekken/plaatsnemen in volgend kabinet.
Rutte, Hoekstra en Kaag zijn allemaal afgetreden vanwege de toeslagenaffaire, dan zouden die daarom dus al allemaal niet mee mogen doen in het komende kabinet (op naar Remkes I).quote:Op donderdag 16 september 2021 20:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mag alleen best vinden dat het hypocriet is om nu te doen of je verantwoordelijkheid neemt omdat je weet dat je het over een maand of wat weer vrolijk uit het raam kan gooien
Ja hoor. Van Marijnissen tot Baudet (oh nee, die niet.) en alles er tussen in. Twitter is voor mij een bron van snelle informatie en niet om meningen te uiten.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap.Excusez.
[..]
Interessant. Klinkt goed. Volg je ook politieke tegenstanders?
Ze heeft stemmen gehad als TK-lid, dat is meer waard dan een motie van afkeuring.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat bedoel je?quote:
Dat zou heel slecht zijn voor de NL democratie, gezien het aantal stemmen dat ze hebben gehad.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:13 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn voor de Nederlandse democratie. En de kloof tussen burgers en politiek wellicht weer iets verkleinen.
Ze zal wel geen Buza meer krijgen. Maar een andere post kan prima.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ministerie van evacuatie.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze zal wel geen Buza meer krijgen. Maar een andere post kan prima.
Financiën ging rond in de wandelgangen toch? Ten koste van de Wopke.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze zal wel geen Buza meer krijgen. Maar een andere post kan prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |