Vond ik ookquote:
Winter? Het is nog niet eens herfstquote:Op woensdag 15 september 2021 10:51 schreef SQ het volgende:
Check. Misschien weet @:Lemijn ook nog leuke plekjes?
In het weekend in de winter in een indoor kindvriendelijke koffietent klinkt stressvol, misschien is er iets waar we kunnen reserveren?
Oh kijk, ik zie nu dat ze een zaaltje hebben
gaat meestal wel wat tijd overheen voor er een datum geprikt is, is mijn ervaringquote:Op woensdag 15 september 2021 11:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vond ik ook
[..]
Winter? Het is nog niet eens herfst
Ah een zaaltje is helemaal praktisch!
Geertjeshoeve? Maar lijkt me bijzonder kut met OV?quote:Op woensdag 15 september 2021 11:10 schreef arvensis het volgende:
De vorige meetplek was ook leuk. Een zaaltje in een kinderboerderij.
https://www.utrechtnatuurlijk.nl/locaties/eilandsteede/quote:Op woensdag 15 september 2021 11:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Geertjeshoeve? Maar lijkt me bijzonder kut met OV?
Ziet er ook goed uitquote:Op woensdag 15 september 2021 11:24 schreef arvensis het volgende:
[..]
https://www.utrechtnatuurlijk.nl/locaties/eilandsteede/
Onze peuters/kleuters kunnen zich toch prima vermaken samen.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:11 schreef Tink89 het volgende:
Ik wil best, maar alleen als de peuter ook mee mag.
Ja echt?quote:Op woensdag 15 september 2021 12:21 schreef Lemijn het volgende:
Een zaterdagochtend? Baby’s zijn dan doorgaans beter te pruimen dan later op de dag?
Nu ik het teruglees denk ik ook 'wtf bedoel ikquote:Op woensdag 15 september 2021 13:29 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja echt?
Mijn baby slaapt altijd de hele ochtend
Maar maakt me allemaal weinig uit, het is een derde, die heeft niet zo veel te willen
Ik zat er ook al naar te kijken jaquote:
quote:Op woensdag 15 september 2021 20:51 schreef Aure het volgende:
Zeg wat is dit, mogen @:PKm en ik niet mee
Sorry!! Ik zat ergens anders met mijn mombrainquote:Op woensdag 15 september 2021 20:51 schreef Aure het volgende:
Zeg wat is dit, mogen @:PKm en ik niet mee
quote:Op woensdag 15 september 2021 21:08 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik kan 16 oktober ook, zet mij er ook maar bij voor die datum.
quote:Op woensdag 15 september 2021 17:04 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dat @:tpopml en @:NicolasJoy ook nog wel aanspraak kunnen maken op deze meet
Laat die babies het lekker zelf oplossen, kijken wat er gebeurt. Misschien legt ie het wel keihard af tegen Zielie en poffertjequote:Op woensdag 15 september 2021 22:12 schreef Seven. het volgende:
![]()
Wees alvast gewaarschuwd: er is met mij geen fatsoenlijk gesprek mogelijk omdat ik constant 'nee Colin' moet herhalen.
En zou wel fijn zijn als we kunnen parkeren in de buurt.
Mijn zorgen gaan vooral over het interieurquote:Op woensdag 15 september 2021 22:13 schreef SQ het volgende:
[..]
Laat die babies het lekker zelf oplossen, kijken wat er gebeurt. Misschien legt ie het wel keihard af tegen Zielie en poffertje
Dit lijkt me ook fantastisch om te zienquote:Op woensdag 15 september 2021 22:16 schreef SQ het volgende:
(Ik kan uit ervaring vertellen dat zo'n kudde over elkaar kruipende babies echt hilarisch is om naar te kijken. Oh, en goud trekt andere babies niet, die tolereert alleen peuters en up)
quote:Op woensdag 15 september 2021 22:13 schreef SQ het volgende:
[..]
Laat die babies het lekker zelf oplossen, kijken wat er gebeurt. Misschien legt ie het wel keihard af tegen Zielie en poffertje
O, mooi. Hoef niet bang te zijn dat ik iets moet zeggen dan!quote:Op woensdag 15 september 2021 22:32 schreef PKM het volgende:
Haha @:Seven. gesprekken op een Fokmeet, wat denk jij nou wel niet?
Die arme eerste kinderen zijn dat ook allemaal niet gewend, vechten voor je rechtenquote:Op woensdag 15 september 2021 22:46 schreef arvensis het volgende:
[..]
Zielie schreeuwt er sinds kort bij als ze met haar speelgoed slaat.
Ik zie het al, de meet wordt een baby fightclub.
Ik heb van deze selectie volgens mij nog nooit iemand in het echt ontmoet, da's ook een unicum voor mijquote:Op woensdag 15 september 2021 22:55 schreef tpopml het volgende:
[..]
O, mooi. Hoef niet bang te zijn dat ik iets moet zeggen dan!
Is het eigenlijk allemaal ons kent ons hier of zijn er meer newbies?
Ik heb alleen @Lemijn ontmoet tijdens de vorige meet, de rest is voor mij ook nieuw.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:55 schreef tpopml het volgende:
[..]
O, mooi. Hoef niet bang te zijn dat ik iets moet zeggen dan!
Is het eigenlijk allemaal ons kent ons hier of zijn er meer newbies?
PKM was er vorige keer ook! En Seven heb ik letterlijk ontmoet maar amper gesproken.quote:Op donderdag 16 september 2021 08:08 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ik heb alleen @:Lemijn ontmoet tijdens de vorige meet, de rest is voor mij ook nieuw.
Yes, dus als iemand een beetje smetvrezerig is: laat het los.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn zorgen gaan vooral over het interieur.
Trouwens, jatten alle baby's de speentjes van andere baby's?
Jij krijgt geen peuter en baby en mij in de auto, toch?quote:Op donderdag 16 september 2021 12:09 schreef SQ het volgende:
Als er nog andere brabos zijn wil ik best iemand meenemen trouwens.
Nee, niet als er meerdere kinderen mee moeten inderdaadquote:Op donderdag 16 september 2021 13:06 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jij krijgt geen peuter en baby en mij in de auto, toch?
Dacht ik al. Dat lukt in onze auto ook niet, dus carpoolen wordt 'm dan niet. Jammer joh, zou gezellig zijn!quote:Op donderdag 16 september 2021 13:08 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee, niet als er meerdere kinderen mee moeten inderdaad3 volwaardige autostoelen krijg ik niet op de achterbank.
Nee nee, Goud is dan nog gewoon een baby hoor.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:16 schreef arvensis het volgende:
Colin en Goud zijn dan al dreumesenEn Aapie bijna.
Moet ik eerst weten wanneer. Maar ben ik zeker enige man tussen allemaal vrouwen?quote:Op donderdag 16 september 2021 14:10 schreef MaJo het volgende:
Ik "ken" alleen Seven en SQ (als in: op Facebook) maar niemand in het echt.
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat gaat met de namen, dat wordt wel even wennen. "Hey zielie! Hey Goud! Oh eeeh...."
@:Peejtur jij als mede MOD nog interesse?
Nee hoor, we hebben Colin en Goud en Aapie en spruit en Otis en E. en mickey en eh, nou ja, genoeg piemels!quote:Op donderdag 16 september 2021 15:18 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Moet ik eerst weten wanneer. Maar ben ik zeker enige man tussen allemaal vrouwen?
Ik maakte vroeger altijd naamlabels voor iedereen met foknaam, echte naam en avatar. En bij babymeets ook de foto van de bijbehorende babyquote:Op donderdag 16 september 2021 15:26 schreef Lemijn het volgende:
Ik noem iedereen gewoon bij haar/zijn FOK!naam. Veel makkelijker.
quote:Op donderdag 16 september 2021 15:29 schreef SQ het volgende:
Oh Lemijn mag ik jou met voor- en achternaam aanspreken?![]()
jij hebt een van de beste namen
Zou gezellig zijnquote:Op donderdag 16 september 2021 15:19 schreef Peejtur het volgende:
Oww 16 oktober zie ik. Moet ik even kijken
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 16 september 2021 15:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben Colin en Goud en Aapie en spruit en Otis en E. en mickey en eh, nou ja, genoeg piemels!
Prima ideequote:Op donderdag 16 september 2021 15:26 schreef Lemijn het volgende:
Ik heb sinds ik mod ben ook een bestandjequote:Op donderdag 16 september 2021 15:28 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger altijd naamlabels voor iedereen met foknaam, echte naam en avatar. En bij babymeets ook de foto van de bijbehorende baby
Ja ikquote:Op donderdag 16 september 2021 15:45 schreef arvensis het volgende:
Is er nog iemand die naar de meet komt die ik nog niet volg op Insta?
Maar jouw echte naam is zoveel mooier.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:26 schreef Lemijn het volgende:
mooie cliffhanger tot de meetquote:Op donderdag 16 september 2021 17:46 schreef Aure het volgende:
En nu ben ik nieuwsgierig naar Lemijn volledige echte naam
Jij krijgt ook pmquote:
Ja dit! Ik wil wel naambadges op me nemen als taakje? Ik raak nu al ongemakkelijk van de gedachte dat iedereen me daar teepeeoopeeemel gaat noemenquote:Op donderdag 16 september 2021 17:46 schreef Aure het volgende:
En nu ben ik nieuwsgierig naar Lemijn volledige echte naam
Nee nee, jij bent tee pop em el.quote:Op donderdag 16 september 2021 19:53 schreef tpopml het volgende:
[..]
Ja dit! Ik wil wel naambadges op me nemen als taakje? Ik raak nu al ongemakkelijk van de gedachte dat iedereen me daar teepeeoopeeemel gaat noemen
Theepoppumul.quote:
quote:Op donderdag 16 september 2021 21:21 schreef arvensis het volgende:
Kunnen we ergens een baby vandaan toveren? Dan kan ik @:viv meenemen.
Ja, zeker!quote:
Is goedquote:
Wat mij betreft wel hoorquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 september 2021 21:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel hoorer zijn genoeg baby’s om je over te ontfermen
![]()
Als U. komt probeer ik mijn man te overtuigen met peuter mee te komen.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:00 schreef arvensis het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik U. meeneem. Misschien neem ik hem en manlief wel mee als het goed weer is, dan kunnen zij in de speeltuin spelen. Naast de boerderij zit een grote speeltuin.
Waarom? Geen leuke collega's?quote:Op donderdag 16 september 2021 22:09 schreef Tink89 het volgende:
Mijn man wijst me er net op dat we dan uitje van de pv van m'n werk hebben, naar de dierentuin. Ik probeer daar nog even onderuit te komen.
Als ik met beide kom dan kan jij op chocobaby en de zolenzuiger letten , dan ga ik met de grote jongens naar de dieren kijken op de kinderboerderijquote:Op donderdag 16 september 2021 22:08 schreef Aure het volgende:
Ik denk dat ik ook alleen met baby kom. Kan de peuter mooi met z'n vader naar paw patrol ofzo als die dan nog ergens draait
De zolenzuiger?quote:Op vrijdag 17 september 2021 07:40 schreef Wolken het volgende:
[..]
Als ik met beide kom dan kan jij op chocobaby en de zolenzuiger letten , dan ga ik met de grote jongens naar de dieren kijken op de kinderboerderij.
Oh en MaJo, kunnen we niet a la carte bestellen daar? Vraag eens naar de opties, dan kunnen we hier vast wel democratisch meebeslissenquote:Op donderdag 16 september 2021 21:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Wat mij betreft wel hoorer zijn genoeg baby’s om je over te ontfermen
![]()
Wat is het idee, wat eten en drinken? Mijn laatste fokmeet is alweer 10 jaar geleden en was zonder elftal aan baby’s
Deze ook!quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:00 schreef SQ het volgende:
Tenminste, dat zou deze organiseerbitch doen.
Geen schoen, slof en pantoffel is veilig voor de baby en gaat dan aan de onderkant sabbelenquote:
Dan doel je op Hygge denk ik? Als ik namelijk bepaalde reacties lees dan klinkt het als dat de stadsboerderij al besloten is. En dan heb je denk ik alleen een zaaltje en geen eten en drinken? Ook prima maar misschien handig om te kijken wat de verwachtingen zijnquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh en MaJo, kunnen we niet a la carte bestellen daar? Vraag eens naar de opties, dan kunnen we hier vast wel democratisch meebeslissen
Aanvang liefst gewoon zo vroeg mogelijk, uurtje of tien, dan kan iedereen vrij inlopen.
Tenminste, dat zou deze organiseerbitch doen.
Oh ja, zelf meenemen vind ik ook best, als ik t maar weetquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan doel je op Hygge denk ik? Als ik namelijk bepaalde reacties lees dan klinkt het als dat de stadsboerderij al besloten is. En dan heb je denk ik alleen een zaaltje en geen eten en drinken? Ook prima maar misschien handig om te kijken wat de verwachtingen zijn
OK ok ok, als jij komt en je neemt je peuter mee dan neem ik die van mij ook mee.quote:Op vrijdag 17 september 2021 07:40 schreef Wolken het volgende:
[..]
Als ik met beide kom dan kan jij op chocobaby en de zolenzuiger letten , dan ga ik met de grote jongens naar de dieren kijken op de kinderboerderij.
Haha oh ja dat doet de mijne ookquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:07 schreef Wolken het volgende:
[..]
Geen schoen, slof en pantoffel is veilig voor de baby en gaat dan aan de onderkant sabbelen.
Maar misschien ben ik erbij de 16de. En dan denk ik met peuter en baby.
Was het wel choco?quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:00 schreef Aure het volgende:
Chocobaby zat laatst ook aan een zool te sabbelen. Maar hij zat gister onder de chocovlekken dus hij doet z'n choconaam nog wel eer aan
Ik zou zeggen een half, dan moet het kunnenquote:
Yupquote:
Klopt, de stelregel is dat ongeveer 30% op het laatste moment toch niet komtquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:56 schreef Lemijn het volgende:
Ik vond dat van die 20 personen terug in een topic van 2016. Dat ging toen om brandveiligheid en daarom telden baby’s toen mee. Maar ze waren met meer en niemand kwam tellen.
Ik zou gewoon zeggen dat we met 20 zijn, de opkomst is altijd kleiner dan je denkt.
Linkje naar topic?quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:56 schreef Lemijn het volgende:
Ik vond dat van die 20 personen terug in een topic van 2016. Dat ging toen om brandveiligheid en daarom telden baby’s toen mee. Maar ze waren met meer en niemand kwam tellen.
Ik zou gewoon zeggen dat we met 20 zijn, de opkomst is altijd kleiner dan je denkt.
Eilandsteede heeft volgens mij niets groters.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:56 schreef Lemijn het volgende:
Als je zin hebt bel Hygge, dan weten we meteen of er een alternatief is.
En heeft Eilandsteede nog een grotere zaal?
Haha ik lees mezelf terug in het topic dat Lemijn aanhaaldequote:Op vrijdag 17 september 2021 12:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Klopt, de stelregel is dat ongeveer 30% op het laatste moment toch niet komt
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:11 schreef SQ het volgende:
Geen paniek, de stelregel is dat uiteindelijk hoogstens 30% ook daadwerkelijk komt
Topquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:30 schreef Lemijn het volgende:
Voor de nieuwsgierigen onder ons, met veel dank aan de nieuwe zoekfunctie.
Topics draagmeeting 2018:
OUD / Draagmeeting!
OUD / Draagmeeting: zondag 22 april!
Topic meet 2016:
OUD / Juni meeting : kijk mij shinen
Ik bedoelde dit stukje over de brandveiligheid: OUD / (mini)meet topic!
Je stelregel is wel verandert, van 30% die wel komt naar 30% die niet komt. Je staat er dus een stuk positiever inquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:44 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha ik lees mezelf terug in het topic dat Lemijn aanhaalde
[..]
Dat is wel een goed ideequote:Op vrijdag 17 september 2021 18:25 schreef SQ het volgende:
Ik neem trouwens nog wel wat handelswaar mee van pakjes waar ik Goud nu écht niet meer in krijg gepropt.
Er is een keuken dus we kunnen zelf koffie en thee zetten. Ik ga er over 2 weken kijken, dan weet ik meerquote:
Iedereen met een baby boven de 6 maanden neemt wat mee, de rest eet het opquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:01 schreef MaJo het volgende:
Hoe doen we het qua eten en drinken? Ieder voor zich of neemt iedereen wat lekkers mee? Ik kan wel mijn befaamde cheesecake bakken
Ik had dat wonder van jouw "baby" wel eens willen aanschouwenquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:48 schreef Bienelientjee het volgende:
@:MaJo Helaas, is voor mij niet te doen vanuit Engeland, haha!![]()
Anders had ik wel gekomen!
Wij hadden een paar weken terug kunnen meetenquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:22 schreef MaJo het volgende:
@:Donna @:Miezziej @:LittleTeaCup @:Gaddle @:Gogo83 @:Carooltje79 @:Framblij89 @:Kwakz0r @:Flav @:BellaaElisa misschien ook interesse?
En @:Smart_Ass @:1inamelon @:Bienelientjee zijn uiteraard ook welkom maar dat is misschien wat lastiger
Heb je een DM gestuurdquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had dat wonder van jouw "baby" wel eens willen aanschouwen
Waar in het VK woon je eigenlijk? Ik ben er wel eens te vinden dus dan kunnen we misschien een keer een minimeet doen
Bij de tweede meet in 2018 was de gewone zaal bezet (dubbel geboekt of zo?), en toen mochten we een gemeenschappelijke ruimte gebruiken en daar hoefden we alleen voor het gebruik van een tafel te betalen (veel goedkoper dan een zaal). En op dat tijdstip (ook een zaterdagochtend) waren daar toch geen andere mensen dan OUD'ers. En die gemeenschappelijke ruimte had speelgoed en boekjes en een zitbank, de huur-zaal alleen tafels en stoelen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:56 schreef Lemijn het volgende:
En heeft Eilandsteede nog een grotere zaal?
Ik ga er 1 oktober heen, dan weet ik meerquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:36 schreef Viv het volgende:
[..]
Bij de tweede meet in 2018 was de gewone zaal bezet (dubbel geboekt of zo?), en toen mochten we een gemeenschappelijke ruimte gebruiken en daar hoefden we alleen voor het gebruik van een tafel te betalen (veel goedkoper dan een zaal). En op dat tijdstip (ook een zaterdagochtend) waren daar toch geen andere mensen dan OUD'ers. En die gemeenschappelijke ruimte had speelgoed en boekjes en een zitbank, de huur-zaal alleen tafels en stoelen.
Welke van de twee groter was, weet ik niet zeker, maar ik denk die gemeenschappelijke.
Zolang je zelf ook een baby meeneemt.quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:41 schreef Marsenal het volgende:
Kan ik mij hier inschrijven voor de Milfmeet?
quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:39 schreef Framblij89 het volgende:
Ah super leuk zeg, zo’n babymeet!
Ik zal er ook even over nadenken, ik heb alleen die dagen (alle zaterdagen dus) de auto niet dus zal dan met beebs in de trein moeten, wat geen probleem is want het is maar 45 minuten vanaf omgeving Den Haag, tenminste, Utrecht centraal is dat.
Laat het jullie weten tzt
Edit; Of is er iemand die ook hiervandaan komt?![]()
Helemaal top, kom je zelf uit DH of omgeving? Stuur anders even pm/dmquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:26 schreef tpopml het volgende:
[..]![]()
Ik ga met de auto, daar kan nog wel een baby + mama bij!
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:12 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Helemaal top, kom je zelf uit DH of omgeving? Stuur anders even pm/dm
Tof! Ik zet je erbijquote:
Gezellig! Ik ben niet superactief op het forum maar vind het echt leuk om toch lowkey deel uit te maken van de community en hier bij te zijn. Heb 1x een fokmeet gehad op Lowlands heeeeel lang geleden toen ik hier nog een andere naam had (was volgens mij ook de enige succesvolle Lowlands fokmeet). Maar toen was ik behoorlijk tipsy dus dat was geen daverend succes.quote:
Leukquote:Op zondag 19 september 2021 22:14 schreef LittleTeaCup het volgende:
[..]
Gezellig! Ik ben niet superactief op het forum maar vind het echt leuk om toch lowkey deel uit te maken van de community en hier bij te zijn. Heb 1x een fokmeet gehad op Lowlands heeeeel lang geleden toen ik hier nog een andere naam had (was volgens mij ook de enige succesvolle Lowlands fokmeet). Maar toen was ik behoorlijk tipsy dus dat was geen daverend succes.
7??? Srsly? Niet toch? Jij hebt er toch drie onder de vier?quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:46 schreef SQ het volgende:
Ik heb in 2015 met @:Shandaly ook nog een meet georganiseerd in Eindhoven trouwens.
Toen was mijn inmiddels zevenjarige de kleinste baby op de meet
Jaaa! Dat was het jaar dat iemand een kartonnen bord had gemaakt! Good times!quote:Op zondag 19 september 2021 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leuk
Ik was toen ook bij de eerste (en wellicht enige) geslaagde Lowlands meet, dat was denk ik in 2006? En ik weet daar ook niet veel meer van nee
De immer falende fokmeet was dat
Edit: MUZ / Lowlands meet 2! Dit was hetBen wel benieuwd wie jij toen was
Oh ja klinkt leuk! Ik heb geen goede sociale skills maar Loempia welquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:22 schreef MaJo het volgende:
@:Donna @:Miezziej @:LittleTeaCup @:Gaddle @:Gogo83 @:Carooltje79 @:Framblij89 @:Kwakz0r @:Flav @:BellaaElisa misschien ook interesse?
En @:Smart_Ass @:1inamelon @:Bienelientjee zijn uiteraard ook welkom maar dat is misschien wat lastiger
Haha nee je hebt gelijk, ze is pas 9 oktober jarig.quote:Op zondag 19 september 2021 22:50 schreef BE het volgende:
[..]
7??? Srsly? Niet toch? Jij hebt er toch drie onder de vier?
quote:Op maandag 20 september 2021 08:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha nee je hebt gelijk, ze is pas 9 oktober jarig.
Hahaha, daar heb je een goed punt!quote:Op maandag 20 september 2021 12:33 schreef SQ het volgende:
Het is 2021, ik denk niet dat iemand het überhaupt nog zou durven om foto's van zo'n meet op fok te pleuren
Toch goed om gezegd te hebben!quote:Op maandag 20 september 2021 12:52 schreef LittleTeaCup het volgende:
[..]
Hahaha, daar heb je een goed punt!
Yes! Volgende week vrijdag ga ik langs om te kijken en de borg te betalen.quote:
Gezellig! Ik zet je erbijquote:
Ik red dat ook niet @MaJoquote:Op donderdag 30 september 2021 19:37 schreef arvensis het volgende:
Oei, wordt voor mij helaas lastig, @:majo !
Geen probleem, dan ga ik het gewoon verplaatsen.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:37 schreef arvensis het volgende:
Oei, wordt voor mij helaas lastig, @:majo !
Jammer, had je graag eens irl gezien! Andere keer beterquote:Op donderdag 30 september 2021 19:40 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik red dat ook niet @:majo![]()
En de 16e ben ik er definitief niet bij, vanwege een kinderfeestje elders.
Ik zie dit berichtje nu pas, ik haal je van de lijst! Zou je ook graag eens ontmoetenquote:Op donderdag 23 september 2021 12:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik kom niet onder m'n uitje naar de dierentuin uit, zo blijkt, dus ik houd me aanbevolen voor een volgende keer. Jammer! Ik ken een aantal van jullie irl en jullie zijn allemaal leuk <3
Insgelijks, volgende keer beter. Al ben je ook altijd welkom in limboland hoor!quote:Op donderdag 30 september 2021 20:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie dit berichtje nu pas, ik haal je van de lijst! Zou je ook graag eens ontmoeten
Liefquote:Op donderdag 30 september 2021 20:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Insgelijks, volgende keer beter. Al ben je ook altijd welkom in limboland hoor!
Sorry ik kan niet. Ik word in de dagen ervoor geopereerd. Veel plezier alvast wie er gaan!quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:22 schreef MaJo het volgende:
Heel veel beterschapquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:51 schreef Rebubbled het volgende:
Lily en Elvie hebben covid en ik hoop dat ze op tijd symptoomvrij zijn. Maar iedereen met een hoestende baby weet dat dat gemiddeld zo'n 80 jaar duurt, dus ik heb geen goede hoop om de 16e aanwezig te zijn.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:51 schreef Rebubbled het volgende:
Lily en Elvie hebben covid en ik hoop dat ze op tijd symptoomvrij zijn. Maar iedereen met een hoestende baby weet dat dat gemiddeld zo'n 80 jaar duurt, dus ik heb geen goede hoop om de 16e aanwezig te zijn.
Auw, dat kan zo kut zijn. Toen ik dat had heb ik serieus 6 weken bijna niks kunnen doenquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:07 schreef Seven. het volgende:
Ik heb spit en ik ben bedlegerig. No joke. Maar nog ruim 1,5 week en ik reken erop dat ik tzt weer kan lopen.
Is er een gehandicapten parkeerplaats?
Ik denk dat dat een last minute beslissing wordt, maar ik denk het niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:08 schreef PKM het volgende:
Beterschap voor alle zieken.![]()
@:Seven. jij gaat maar aan de morfine de 16e of ik til je.![]()
![]()
@:arvensis neem jij U. nog steeds mee?
Jammer! Niks heftigs hoop ik?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Sorry ik kan niet. Ik word in de dagen ervoor geopereerd. Veel plezier alvast wie er gaan!
Ah nee, je kleintje ookquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:51 schreef Rebubbled het volgende:
Jammer maar niets aan te doen. Beterschap voor Ootjequote:Op maandag 4 oktober 2021 20:04 schreef LittleTeaCup het volgende:
Ik moet ook helaas afzeggen. Ootje is flink aan het hoesten en dat duurt (inderdaad) altijd nogal lang hier. Die dag heb ik ook een andere verjaardag dus een beetje lastig combineren.
Ach hoort er een beetje bij. Als er maar niet teveel afzeggen want dan wordt het steeds duurder voor degenen die wel komenquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:09 schreef SQ het volgende:
Het grote afzeggen begint dit keer wel érg vroeg
He bah dat is niet fijnquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:07 schreef Seven. het volgende:
Ik heb spit en ik ben bedlegerig. No joke. Maar nog ruim 1,5 week en ik reken erop dat ik tzt weer kan lopen.
Is er een gehandicapten parkeerplaats?
Gelukkig niet. Nouja, in principe niet. Een verstandkies die niet via de normale weg eruit kan, dus daar moet even wat breek en sloopwerk bij komen kijken. Maar hij zit heel hoog en vast ofzo, dus ik zie er wel tegenop.quote:
Goede vraag!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:49 schreef monsterd. het volgende:
Moeten we nog iets voorbereiden trouwens? @:majo?
Is er speelgoed of moeten we dat zelf meenemen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goede vraag!
Ik ben er zojuist geweest en heb de borg (50 euro) en de huur (50 euro) betaald. We hebben beschikking over een keuken waar we koffie en thee kunnen zetten.
Ik wil wel koffie/thee/filters meenemen. Iemand anders die wat lekkers wil verzorgen? We kunnen ook allemaal iets te snacken meenemen. Het is dat ik een verjaardag heb de avond van tevoren maar anders had ik wel een taart willen bakken.
Qua financiën: het kost dus in totaal 50 euro (tenzij we de hele plek gaan trashen, dan wordt het iets duurder). Laten we tegen die tijd kijken hoeveel er komen en dit delen. Dan stuur ik wel tikkies.
Verder ziet het er super uit, je hebt speelplekken, diertjes om te aaien (zelfs koeien! Ik was ietwat verbaasd) Je kunt er in de buurt parkeren, baby verschonen. Oftewel, top plek voor een meet
We hebben de ruimte van 10 tot 16u maar ik verwacht niet dat we er zo'n lange meet van maken
Getest en wel. Er was een leidster op het KDV die het heeft. Het hele KDV is nu in verplichte quarantaine voor 5 dagen en daarna enkel met een negatieve test mag je ze weer brengen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:27 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Jeetje @:Rebubbled, wat naar. Allebei getest? Jij zelf nergens last van?
Seven. Snaaisels bij de koffiequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Is er speelgoed of moeten we dat zelf meenemen?
We kunnen anders wel een lijstje maken van dingen?
MaJo: Koffie / Thee / Filters
SQ: Fruit (bananen, druiven, mandarijnen)
Er is geen speelgoed. Je kunt wel een doos huren maar dat kost geld. Ik denk dat onze baby's zich nog wel aardig kunnen vermaken met weinig. Tenminste Aapie wordt ook heel blij van een lege kartonnen doos of een pot vaselinequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Is er speelgoed of moeten we dat zelf meenemen?
We kunnen anders wel een lijstje maken van dingen?
MaJo: Koffie / Thee / Filters
SQ: Fruit (bananen, druiven, mandarijnen)
Jeetje wat een toestand zegquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:57 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Getest en wel. Er was een leidster op het KDV die het heeft. Het hele KDV is nu in verplichte quarantaine voor 5 dagen en daarna enkel met een negatieve test mag je ze weer brengen.
Ze hoesten matig en snotteren vooral. Lily is vandaag haar stem een beetje kwijt en Elvie kotst alles weer uit elke keer als ze hoest. Wij hebben nergens last van, want vaccinatie. Vrijdag moeten we opnieuw testen, want dan zijn er 5 dagen verstreken nadat het bij Lily is vastgesteld. De kindjes moeten in quarantaine tot ze 24u symptoomvrij zijn. Dus mijn hele zwangerschapsverlof zo ongeveer...Bijslapen op KDV dagen wie? Niet wij. 's Nachts half stikkende kotsende kinderen en overdag een wild child die niks mag. Whoop.
quote:
Ah wat jammer! Ik heb je uit de lijst gehaald.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:21 schreef Framblij89 het volgende:
Hoi,
Ik moet het dus afzeggen omdat ik gewoon (zonder te vragen of ik überhaupt kan) ben ingepland op werk. Heb wel vervanging geprobeerd te regelen maar er is niemand anders die kan, helaas..
volgende meeting ben ik er hopelijk wel bij want had er super veel zin in ook.echt bout dit.
Hopelijk gaat dat lukken! En anders mag hij natuurlijk ook mee hè?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:27 schreef Lemijn het volgende:
Ehm. Ik heb het bij 23 oktober in mijn agenda staan![]()
![]()
. Dus nu moet ik even opvang fixen voor Jacob.
Dat laat ik niet gebeuren!quote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:33 schreef Aure het volgende:
Oh noooes, straks ben je er niet en blijft je echte naam een cliffhanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was inderdaad niet duidelijk, ik heb het nu in de OP gezet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:29 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Welke tijd is het? Ik weet dat het zaterdagochtend is, maar ik kan nergens iets terugvinden over de tijd.
We hebben de ruimte van 10 tot 16 uur en ik zal er om 10 uur zijn om de sleutel in ontvangst te nemen. Ik denk dat het tot een uur of 12 zal zijn, ik kan me zo voorstellen dat de babies het dan wel zat zijn
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Nee joh, je hebt ook altijd van die figuren die dan pas aan komen waaien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:46 schreef MaJo het volgende:
We hebben de ruimte van 10 tot 16 uur en ik zal er om 10 uur zijn om de sleutel in ontvangst te nemen. Ik denk dat het tot een uur of 12 zal zijn, ik kan me zo voorstellen dat de babies het dan wel zat zijn
Dat zou leuk zijn!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:31 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt ook altijd van die figuren die dan pas aan komen waaien.![]()
Ik had me afgemeld, maar kom misschien toch wel.![]()
We hebben beschikking over een keuken met servies en bestek dus we hoeven niets te regelen verderquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 16:39 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Nou, aan eten geen gebrek. Hebben we gewoon de beschikking over mokken/kopjes/glazen/bordjes/bestek? Anders wil ik die wel meenemen.
Ik kom wél!quote:
Oh ja, ik moet nog wat lekkers regelen, hè? Nog steeds rugklachten dus weet alvast dat ik krom trekquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:12 schreef SQ het volgende:
oh wat jammer!
Wie komen er nog wel?
Ik soberso!
Net al een zak fruit gekocht
Hejdo!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik kom wél!![]()
Het komt me eigenlijk niet heel goed uit, maar de kans is groot dat de volgende meets nog veel onhandiger zijn voor mij:
KAA / Evenstar, Viv en ZZ emigreren naar Zweden (omgeving Uppsala)!
Kunnen jullie ons mooi uitzwaaien!![]()
![]()
Je mag Colin! Wel eerst kiekeboe om het ijs te brekenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:33 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik wil er wel eentje van jullie vasthouden, kunnen jullie even hete thee/koffie drinken.
Technisch gezien telt die natuurlijk niet meer als baby.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je mag Colin! Wel eerst kiekeboe om het ijs te breken
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Technisch gezien telt die natuurlijk niet meer als baby.
Als je vooral méér wilt poepen, heb ik wel een baby voor jou hoor.quote:
Doet ze ook kusjes geven met open mond enzo?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:44 schreef PKM het volgende:
[..]
Als je vooral méér wilt poepen, heb ik wel een baby voor jou hoor.
Ja hoor. En ze geeft ook graag eten dat ze eerst voorgeproefd heeft.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:47 schreef SQ het volgende:
[..]
Doet ze ook kusjes geven met open mond enzo?
Jammer maar begrijpelijk, buikgriep sla ik liever ook overquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:57 schreef PKM het volgende:
Oké ik haak echt af want heb twee kindjes met buikgriep.
Jammer maar hier ga ik geen extra kindjes en mama's aan blootstellen.
Oh wat tofquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik kom wél!![]()
Het komt me eigenlijk niet heel goed uit, maar de kans is groot dat de volgende meets nog veel onhandiger zijn voor mij:
![]()
Wanneer komen de kusjes met dichte mond? Aapie doet hem ook steeds wijd open als ik hem een kusje wil geven, kom je terecht in zo'n grote leegtequote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:47 schreef SQ het volgende:
[..]
Doet ze ook kusjes geven met open mond enzo?
Mooi, dan kunnen we als (ex) mods even iedereen goed besprekenquote:
Ok, dan zorg ik dat ik er dan ook benquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:07 schreef arvensis het volgende:
Zielie slaapt tussen 9 en 10 en wil dat dutje graag in de auto hebben, dus @:viv en ik zullen er ook rond die tijd zijn.
WTF Viv!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:20 schreef Viv het volgende:
![]()
ZZ kwam vanavond als een sneu vogeltje terug van de BSO, ik dacht gewoon moe, maar het blijkt net dat ze 39 graden koorts heeft.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:43 schreef Lemijn het volgende:
[..]
WTF Viv!
Zoveel vragen. Maar goed dat je erbij bent zaterdag.
Dit is misschien wel de goden verzoeken jaquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:28 schreef Lemijn het volgende:
Wel verdorie.
Een meet met kinderen in het najaar was misschien gedoemd om te halveren.
Dat is wel helemaal van deze tijd, of via Zoom!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:24 schreef tpopml het volgende:
Wat doen we als de helft thuis moet blijven met koorts? Hybride?!![]()
Ik intermittendfast momenteel sowieso dus ik neem geen calorieën. En een theezakje kan ik wel in mijn tas kwijtquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel helemaal van deze tijd, of via Zoom!![]()
Zijn er trouwens ook theedrinkers onder ons? Dan weet ik hoe uitgebreid assortiment ik mee moet slepen
Ik drink thee! Geen Rooibos verder alles prima.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel helemaal van deze tijd, of via Zoom!![]()
Zijn er trouwens ook theedrinkers onder ons? Dan weet ik hoe uitgebreid assortiment ik mee moet slepen
Die van Komkommer is 8 wekenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:23 schreef Lemijn het volgende:
Komen er kleine babytjes? Ik heb een doos met dingen die voor weinig of niks weg mogen, ik vraag me af of het zinnig is om dat mee te nemen.
Ik ben wel benieuwd! F. is 8,5 week oud.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:23 schreef Lemijn het volgende:
Komen er kleine babytjes? Ik heb een doos met dingen die voor weinig of niks weg mogen, ik vraag me af of het zinnig is om dat mee te nemen.
Roep maar als er wat bij zitquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:31 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd! F. is 8,5 week oud.Maar als het te veel moeite is om mee te nemen, moet je het vooral niet doen!
Als er nog mama's zijn die winterspul voor meisjes in maat 62/68 hebben of lente-/zomerspul in maat 74/80, houd ik me ook aanbevolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |