Ik maakte vroeger altijd naamlabels voor iedereen met foknaam, echte naam en avatar. En bij babymeets ook de foto van de bijbehorende babyquote:Op donderdag 16 september 2021 15:26 schreef Lemijn het volgende:
Ik noem iedereen gewoon bij haar/zijn FOK!naam. Veel makkelijker.
quote:Op donderdag 16 september 2021 15:29 schreef SQ het volgende:
Oh Lemijn mag ik jou met voor- en achternaam aanspreken?![]()
jij hebt een van de beste namen
Zou gezellig zijnquote:Op donderdag 16 september 2021 15:19 schreef Peejtur het volgende:
Oww 16 oktober zie ik. Moet ik even kijken
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 16 september 2021 15:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben Colin en Goud en Aapie en spruit en Otis en E. en mickey en eh, nou ja, genoeg piemels!
Prima ideequote:Op donderdag 16 september 2021 15:26 schreef Lemijn het volgende:
Ik heb sinds ik mod ben ook een bestandjequote:Op donderdag 16 september 2021 15:28 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger altijd naamlabels voor iedereen met foknaam, echte naam en avatar. En bij babymeets ook de foto van de bijbehorende baby
Ja ikquote:Op donderdag 16 september 2021 15:45 schreef arvensis het volgende:
Is er nog iemand die naar de meet komt die ik nog niet volg op Insta?
Maar jouw echte naam is zoveel mooier.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:26 schreef Lemijn het volgende:
mooie cliffhanger tot de meetquote:Op donderdag 16 september 2021 17:46 schreef Aure het volgende:
En nu ben ik nieuwsgierig naar Lemijn volledige echte naam
Jij krijgt ook pmquote:
Ja dit! Ik wil wel naambadges op me nemen als taakje? Ik raak nu al ongemakkelijk van de gedachte dat iedereen me daar teepeeoopeeemel gaat noemenquote:Op donderdag 16 september 2021 17:46 schreef Aure het volgende:
En nu ben ik nieuwsgierig naar Lemijn volledige echte naam
Nee nee, jij bent tee pop em el.quote:Op donderdag 16 september 2021 19:53 schreef tpopml het volgende:
[..]
Ja dit! Ik wil wel naambadges op me nemen als taakje? Ik raak nu al ongemakkelijk van de gedachte dat iedereen me daar teepeeoopeeemel gaat noemen
Theepoppumul.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |