Samen rijdenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:29 schreef ingee het volgende:
Ik kom gewoon!
Wil het nou wel eens meemaken, zo'n berg kinders bij elkaar.
Of ben ik al te laat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:12 schreef faptist het volgende:
Op zondagavond 15 mei bekijkt fap alle data en zal ze van de 2 meest gekozen data weer een prikker versturen.
Dan ga ik mee!quote:
Jaaaaa. We veranderen de lokatie!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:46 schreef Chanty het volgende:
Sterkte fap
Hier een definitieve afhaak want dat is gewoon heeeel dicht op mijn UD.
Gezellig maar nu voel ik druk om op de datum te bevallen dat de meet gepland wordtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:23 schreef faptist het volgende:
[..]
Jaaaaa. We veranderen de lokatie!
Met z'n allen tegelijk op kraamvisite, lekker aan elkaar de baby doorgeven.![]()
En ja eh.. Over de datum.. Gaat niet om mij! Meerderheid enzo.
Misschien gaan de andere dingen wel niet door en kan ik toch komen.
Envoor iedereen die meedenkt/ meeleeft.
No pressure!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gezellig maar nu voel ik druk om op de datum te bevallen dat de meet gepland wordt
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:14 schreef ingee het volgende:
[..]
No pressure!
*kuch* ananaspannekoekenmetchinees *kuch*
Oooh wat een tof idee trouwens! Mogen we dan met z'n allen Judith aanpakken?
Wanneer kan jij?quote:Op zondag 22 mei 2016 19:13 schreef faptist het volgende:
11e en 18e hebben alle twee 13 aanmeldingen.
Wat doen we nu?
Haha. Ik denk dat ik de andere dingen ga afzeggen. Kan man eens een daagje zuipen en metaaaaaaaal roepen zonder ons.quote:
Ditquote:Op maandag 23 mei 2016 08:58 schreef Mineola het volgende:
Ik heb niks ingevuld maar ik zou de 18e ook kunnen! Ik hou dit even in de gaten, leuk om weer te meeten
Heb/gebruik ik ook nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Allemaal leuk maar ik ken jullie real life names niet![]()
Dus nu weet ik nog niet wie er wel/niet komt
En wat als je geen drager/doek hebt?(of ja heb ik wel maar niet eentje waar bollie nog in past en mijn rug dat nog trekt
)
Ik heb best wat tijd nu en wil het wel op me nemen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:35 schreef faptist het volgende:
Lieve dames
Gaan we op de 18e meeten?
Kan iemand het op zich nemen?
Mijn werk en ro's driftbuien/nieslapennie breken me te veel op om het te kunnen regelen.
Kom je weer met de wagen zodat we weer kunnen oefenen met inklappen?quote:Op maandag 6 juni 2016 18:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Voor minder personen kun je ook de halve ruimte huren eventueel. Volgens mij. Scheelt in kosten.
Is er een lijstje wie allemaal komen? Ik moet, als ik kom, denk ik met openbaar vervoer
Vorige keer hadden we twee ruimtes toch, die ene naast de keuken en die andere grotere. Alleen die ene naast de keuken is nu wel groot genoeg, denk ik?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:56 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Kom je weer met de wagen zodat we weer kunnen oefenen met inklappen?![]()
Goed, ik bel morgen wel even, 10.30 it is.Is een halve ruimte echt voldoende denk je?
Er was nog die andere ruimte waar de peuters speeldenquote:Op maandag 6 juni 2016 20:08 schreef Selvaria het volgende:
Hadden we er echt twee? Of was er een muurtje tussenuit gehaald? /Zeef, ik kan het me echt niet herinneren.
Nee als ik kom kom ik met mijn nieuwe tulaquote:Op maandag 6 juni 2016 19:56 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Kom je weer met de wagen zodat we weer kunnen oefenen met inklappen?![]()
Goed, ik bel morgen wel even, 10.30 it is.Is een halve ruimte echt voldoende denk je?
Maak je geen mamanova goodiebags?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:37 schreef Bloesem. het volgende:
Ik ga geen Nona's meenemen voor iedereen hoor, dat wordt me wat te gortig![]()
Even serieus: ik kijk wel even wat ik meeneem
en een bal?quote:
Haha zal ik 'm dan meenemen of zal ik 'm morgen posten?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en een bal?![]()
Fap je mag je kleedje wel op de drempel leggen![]()
Als team operatie kinderwagen er is moet ik ook wel komen hé
ik dacht dat die al onderweg wasquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:59 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Haha zal ik 'm dan meenemen of zal ik 'm morgen posten?
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:36 schreef faptist het volgende:
Jaaaaaaaa ik kan toch <3
hartjes hartjes!
festival is overdag toch suf dus nu kunnen mn vrienden zich lekker vol laten lopen en eer dat ik er dan ben is -hopelijk- iedereen gezellig, ghehe.
mag ik er nog wel in? Of moet ik buiten een kleedje neerleggen?
Meenemen! Muts. Zijn weer onnodige kosten die je dan maakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:59 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Haha zal ik 'm dan meenemen of zal ik 'm morgen posten?
Ja! Ik heb daar van genoten! Filterkoffie.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:38 schreef faptist het volgende:
Ingee
Maisboogies.. Die (vr)eet mijn kleine beer op alsof het niks is dus misschien 2 zakken doen? Haha
[..]
Meenemen! Muts. Zijn weer onnodige kosten die je dan maakt.
Cass,
Gezellig! Ben benieuwd naar alle nieuwe trucjes van g!
Zal ik m'n koffieapparaat weer meenemen?
Wat lief! Wolk mag ook pannenkoek, maar dan moet je de koeienmelk vervangen voor plantaardige melk (amandel bij voorkeur, rijst en kokosmelk zijn vrij dun. Geen sojamelk). Een vervanger voor ei in pannenkoeken is banaan, dus dan laat je het ei gewoon weg lijkt me.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:05 schreef Selvaria het volgende:
Haha ja, zie babytopic, ik was ook al in de war.![]()
Zijn er behalve Wolk nog meer kindjes die geen ei mogen? Ik wilde wel bananenpannenkoekjes voor alle kleintjes bakken. Wat kan ik voor Wolk maken, Lu?
vanaf Utrecht centraal hebben we allemaal dezelfde bus of niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:58 schreef lunapuella het volgende:
Ik kom ook met OV, maar vanuit 030 zelf dus of je daar wat aan hebt...
Ik kom vanaf de andere kant van Utrecht.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
vanaf Utrecht centraal hebben we allemaal dezelfde bus of niet?
Ik zal m'n best doen!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:26 schreef LuDann het volgende:
[..]
Wat lief! Wolk mag ook pannenkoek, maar dan moet je de koeienmelk vervangen voor plantaardige melk (amandel bij voorkeur, rijst en kokosmelk zijn vrij dun. Geen sojamelk). Een vervanger voor ei in pannenkoeken is banaan, dus dan laat je het ei gewoon weg lijkt me.
Ik heb zelf net appelflapjes gebakken zonder suiker, misschien dat ik die voor volgende week ook maak.
Superlief.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:41 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen!![]()
Ik kom met de auto, als ik iemand in de lijn Hengelo - Deventer - Apeldoorn moet oppikken geef je maar een gil.
10.30quote:Op zondag 12 juni 2016 20:42 schreef Mineola het volgende:
Hoe laat is het idee? Ik vind het ook leuk om te komen maar kan alleen 's ochtends. En ik neem alleen baby mee.
Ik had eraan gedacht.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:14 schreef LuDann het volgende:
[..]
Superlief.![]()
Ik weet zeker dat je er wel aan denkt, maar bak niet in boter maar in olie. Die fout maakte mijn schoonmoeder afgelopen weekend namelijk waardoor Wolk en ik alleen maar hongerig naar het speciaal voor ons gehaalde eten op tafel konden kijken. /bemoeimodus.
quote:Op maandag 13 juni 2016 09:57 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ik had eraan gedacht.Olijfolie (mild/traditioneel) mag gewoon toch?
quote:Op maandag 13 juni 2016 15:17 schreef Mineola het volgende:
[..]Prima! Leuk
Ik neem wel iets hartigs/groente mee, weet nog niet wat.
Die mag ze wel ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:48 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
Ik neem crackers mee. Het zou zo maar kunnen dat Wolk ze ook mag, LuDann. Het zijn deze.
quote:
Ik stond net in de winkel en was m'n telefoon vergeten, dus ik kon je melkvoorkeur niet terugzoeken.quote:
Havermelk is ook prima, dank je wel!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:17 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ik stond net in de winkel en was m'n telefoon vergeten, dus ik kon je melkvoorkeur niet terugzoeken.![]()
Ik heb nu havermelk, is dat ook goed? Anders ga ik alsnog amandelmelk halen straks voordat ik N. ophaal.
Pleister eromheen werkt toch ook prima?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja, dus, ik ben er maar ik denk pas rond elf uur. Ik ben zo vermoeid dat ik met bril en al in slaap ben gevallen en vervolgens op mijn bril ben gaan liggen. Die ligt nu in twee dus ik moet morgen even langs de opticien
harry Potter toverstaf werkte ook!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:34 schreef Cholula het volgende:
[..]
Pleister eromheen werkt toch ook prima?![]()
Is het goed als ik een fles limonade meeneem? Of had iemand anders die luie moeder optie al gepakt?
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:02 schreef faptist het volgende:
Wij zijn er rond 11 uur.
Fap
koffie (apparaat, filters, koffie EN koffielepel)
Cho
Fles limonade
Heeft iemand bekertjes of moet ik die ergens halen? Dan zijn ze wel vanplastic
Check! Slagroomtaartquote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:21 schreef Selvaria het volgende:
Ik heb verder geen lijst bijgehouden, maar ik kom dus met pannenkoekjes. Wie neemt er eigenlijk wat te eten voor de hongerige moeders mee? Ik heb alleen iets voor de kleintjes.
Qua geld mag het contant of later overgemaakt worden, ik bereken het morgen wel even als ik heb gezien hoeveel mensen er definitief zijn.
Maar die is toch het lekkerste?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 07:44 schreef Malteser het volgende:
Check: Twixen voor de mama's! Zolang jullie mijn Twixje maar niet pakken.![]()
Absoluut!! Daarom hou ik die heel egoistisch voor mezelfquote:
Sjaak zou volgens mijn planning nu ook in de auto moeten slapen... de eerste planning was dat hij rond 5.30u wakker zou worden (normale tijd) en dan nu een dutje voordat we gingen. Maar ja, hij sliep uit tot 7.00u. Dus daaaaag planningquote:Op zaterdag 18 juni 2016 08:05 schreef Selvaria het volgende:
Ik hoop dat N. zo wel slaapt in de auto, anders wordt het heel gezellig.![]()
Er zijn trouwens koffie- en theekopjes aanwezig, maar ik heb weinig zin om af te wassen, dus ik neem ook nog wel wat plastic bekertjes mee voor de zekerheid.
Ik mis je nu alquote:Op zaterdag 18 juni 2016 08:25 schreef JufMariska het volgende:
Planningen met kinderen![]()
![]()
![]()
Veel plezier vandaag!![]()
![]()
Mnoh! Smelt!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 07:53 schreef Malteser het volgende:
[..]
Absoluut!! Daarom hou ik die heel egoistisch voor mezelf.
Nadat hij net mijn halve bak yoghurt weg heeft zitten snaaien, probeert hij nu een moedervlek van mijn been te pulken en te meppen. #echteliefde
quote:
Ach nee!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik stond bij drie verkeerde haltes voor ik degene richting het station had gevonden
Sjaak is tof! En jij bent in het echt super leuk en lief, gewoon een hartstikke goede mama! Zelfs zo dat Twix zich veilig bij je voelde en op schoot kroop.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:47 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak wil zijn excuses aanbieden aan iedereen die nu bijtplekken heeft![]()
Ik vond het leuk! Jullie zijn helemaal niet eng in het echt
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:56 schreef Malteser het volgende:
[..]
Sjaak is tof! En jij bent in het echt super leuk en lief, gewoon een hartstikke goede mama! Zelfs zo dat Twix zich veilig bij je voelde en op schoot kroop.
Wel lastig, want sommigen heb ik amper gesproken.quote:
Ja! Waar was jij?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:11 schreef pinquit het volgende:
Njohhhh ik wil ook de volgende keer hoor![]()
Jij had toch Facebook? Heb je hem gewist?quote:
Ja, had er geen zin meer in. Zal mijn nummer sturen, dat vind ik leuk!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:27 schreef LuDann het volgende:
[..]
Jij had toch Facebook? Heb je hem gewist?
Cassandra heeft ook geen FB trouwens, die zal ik via de app even mijn foto's sturen.
Kan ik voor jou ook wel doen hoor, MC! Moet je even je nummer geven.
dit, maar dan voor mini en mij!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:40 schreef Malteser het volgende:
Ik heb geen bezwaar tegen foto's binnen de besloten groep, mits jullie discreet omgaan met foto's waar Twix op staat.... Sorry voor mijn moeilijke gedoe maar ik ben nogal een pluisje als het gaat om foto's.
En dat is je goed recht tochquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:40 schreef Malteser het volgende:
Ik heb geen bezwaar tegen foto's binnen de besloten groep, mits jullie discreet omgaan met foto's waar Twix op staat.... Sorry voor mijn moeilijke gedoe maar ik ben nogal een pluisje als het gaat om foto's.
Je straalde zoveel rust uit! Ik denk dat dat ook voor een groot deel de reden is dat Twix zo lekker op pad kon gaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:26 schreef Malteser het volgende:
Waar ik de vorige meet overvallen werd door alles vond ik het nu jammer dat het voorbij was. Heb zo genoten van alle kindjes, ben vooral een stille genieter maar heb zitten glimmen van trots. Al die mooie kinderen en dan mijn jongetje die het zo naar zijn zin had. Heb niet iedereen gesproken, had ook nog graag de ruck geoefend met Cassandra en Bloesem maar 'ineens' was het tijd om op te ruimen en te gaan.
Niemand die een zonnebril mist?
Dank jequote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:46 schreef Cholula het volgende:
[..]
Je straalde zoveel rust uit! Ik denk dat dat ook voor een groot deel de reden is dat Twix zo lekker op pad kon gaan.
Die zonnebril is van mij!
vind dit zo fijn om te lezen, dat je het zo anders hebt ervarenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:26 schreef Malteser het volgende:
Waar ik de vorige meet overvallen werd door alles vond ik het nu jammer dat het voorbij was. Heb zo genoten van alle kindjes, ben vooral een stille genieter maar heb zitten glimmen van trots. Al die mooie kinderen en dan mijn jongetje die het zo naar zijn zin had. Heb niet iedereen gesproken, had ook nog graag de ruck geoefend met Cassandra en Bloesem maar 'ineens' was het tijd om op te ruimen en te gaan.
Niemand die een zonnebril mist?
Ro de stofzuigerquote:Op zondag 19 juni 2016 15:57 schreef faptist het volgende:
Ik vond het ook heel erg leuk.
hee mooi om te zien dat iedereen zo gegroeid is. De kinderen, maar ook wij als moeders!
Voor de kinderen is het wel hartstikke vermoeiend. Overal speelgoed, aandacht en lekkers. Ik had wel te doen met de kinderen met allergieën. Hebben ze niks van de vloer geraapt? Ro kwam steeds weer terug met iets anders.
Ze sliep trouwens al voordat we het parkeerterrein af waren.
Wat liefquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:30 schreef Cholula het volgende:
Woehoe ik mocht vandaag de fantastische Malteser en haar geweldige Twix zien toen ik herenigd werd met mijn zonnebril.
Dank je wel Malteser!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |