Heb/gebruik ik ook nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Allemaal leuk maar ik ken jullie real life names niet![]()
Dus nu weet ik nog niet wie er wel/niet komt
En wat als je geen drager/doek hebt?(of ja heb ik wel maar niet eentje waar bollie nog in past en mijn rug dat nog trekt
)
Ik heb best wat tijd nu en wil het wel op me nemen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:35 schreef faptist het volgende:
Lieve dames
Gaan we op de 18e meeten?
Kan iemand het op zich nemen?
Mijn werk en ro's driftbuien/nieslapennie breken me te veel op om het te kunnen regelen.
Kom je weer met de wagen zodat we weer kunnen oefenen met inklappen?quote:Op maandag 6 juni 2016 18:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Voor minder personen kun je ook de halve ruimte huren eventueel. Volgens mij. Scheelt in kosten.
Is er een lijstje wie allemaal komen? Ik moet, als ik kom, denk ik met openbaar vervoer
Vorige keer hadden we twee ruimtes toch, die ene naast de keuken en die andere grotere. Alleen die ene naast de keuken is nu wel groot genoeg, denk ik?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:56 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Kom je weer met de wagen zodat we weer kunnen oefenen met inklappen?![]()
Goed, ik bel morgen wel even, 10.30 it is.Is een halve ruimte echt voldoende denk je?
Er was nog die andere ruimte waar de peuters speeldenquote:Op maandag 6 juni 2016 20:08 schreef Selvaria het volgende:
Hadden we er echt twee? Of was er een muurtje tussenuit gehaald? /Zeef, ik kan het me echt niet herinneren.
Nee als ik kom kom ik met mijn nieuwe tulaquote:Op maandag 6 juni 2016 19:56 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Kom je weer met de wagen zodat we weer kunnen oefenen met inklappen?![]()
Goed, ik bel morgen wel even, 10.30 it is.Is een halve ruimte echt voldoende denk je?
Maak je geen mamanova goodiebags?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:37 schreef Bloesem. het volgende:
Ik ga geen Nona's meenemen voor iedereen hoor, dat wordt me wat te gortig![]()
Even serieus: ik kijk wel even wat ik meeneem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |