Ik vonnut ook vet gezellig.

Ik heb redelijk wat foto's gemaakt maar niet zoveel van kindjes alleen, het zijn vooral groepsfoto's. Heeft iemand er bezwaar tegen als ik ze op FB gooi in een besloten groep straks?
MC is echt superlief ja, heel erg bedankt voor de Puffs voor Wolk, ze vallen in de smaak.

Ik schrok toen Sjaak me beet en riep toen 'neeeee, niet bijten!', dramatisch much want het deed geen zeer.

Met Malteser lekker kunnen klagen over baby's die veeeeeel te lang in dezelfde maat blijven hangen. Lieve Twix is echt een dropje, maar hij moet wel wat meer gaan groeien hoor!
Van Bloesem heerlijke olie gehad om Wolk mee te masseren tegen het niet-slapen-niet, dat gaan we zeker uitproberen!
Selvaria had heerlijke pannenkoeken gebakken, speciaal voor Wolk.

Echt heel lief, dank je wel. Ik vond het wel moeilijk om niet heel neurotisch allemaal vragen over de bereiding te stellen.

Dan realiseer je je wel wat een controlefreak je wordt van die allergieën.
De mini van Mineola heeft nog een rijstkoekje gegeten die ik mee had genomen, ik geloof dat het smaakte.

Ik heb ze gemaakt van leftover curry madras met wat extra rijst. Daar een ei(vervanger) doorheen kneden en een beetje boekweitmeel of bloem en dan even in de pan. Heel geschikt om in te vriezen.
Met Saskia gezellig naar Utrecht Centraal gebusd, met N. met haar mooie sprekende ogen.

R. van Ingee heeft nog even met mijn ketting gespeeld, gelukkig mocht ik hem ook weer terug hebben.

Wat is ze klein van stuk trouwens, in mijn hoofd was ze groter!
Luna met haar enorme dreumes, die heeft zeker een carrière als commando voor de boeg met zijn tijger skills. Zag hem gaan dan!
Fap met haar roodkapje, superleuk vestje!
Ik moest ook wel lachen om S. van Cho, die gaat echt supersnel vooruit op zijn knieën!
Cassandra niet echt gesproken, maar jullie zien er allebei goed uit, vrolijke G. met zijn brrrrr geluiden.

M. van Kazy is ook gegroeid zeg, nog steeds een mooie meid! En leuk aangekleed ook, goede smaak.

Limone ook maar kort gesproken maar we hebben wel een overeenkomstige smaak in babysloffen.