Wat lief! Wolk mag ook pannenkoek, maar dan moet je de koeienmelk vervangen voor plantaardige melk (amandel bij voorkeur, rijst en kokosmelk zijn vrij dun. Geen sojamelk). Een vervanger voor ei in pannenkoeken is banaan, dus dan laat je het ei gewoon weg lijkt me.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:05 schreef Selvaria het volgende:
Haha ja, zie babytopic, ik was ook al in de war.![]()
Zijn er behalve Wolk nog meer kindjes die geen ei mogen? Ik wilde wel bananenpannenkoekjes voor alle kleintjes bakken. Wat kan ik voor Wolk maken, Lu?
vanaf Utrecht centraal hebben we allemaal dezelfde bus of niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:58 schreef lunapuella het volgende:
Ik kom ook met OV, maar vanuit 030 zelf dus of je daar wat aan hebt...
Ik kom vanaf de andere kant van Utrecht.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
vanaf Utrecht centraal hebben we allemaal dezelfde bus of niet?
Ik zal m'n best doen!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:26 schreef LuDann het volgende:
[..]
Wat lief! Wolk mag ook pannenkoek, maar dan moet je de koeienmelk vervangen voor plantaardige melk (amandel bij voorkeur, rijst en kokosmelk zijn vrij dun. Geen sojamelk). Een vervanger voor ei in pannenkoeken is banaan, dus dan laat je het ei gewoon weg lijkt me.
Ik heb zelf net appelflapjes gebakken zonder suiker, misschien dat ik die voor volgende week ook maak.
Superlief.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:41 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen!![]()
Ik kom met de auto, als ik iemand in de lijn Hengelo - Deventer - Apeldoorn moet oppikken geef je maar een gil.
10.30quote:Op zondag 12 juni 2016 20:42 schreef Mineola het volgende:
Hoe laat is het idee? Ik vind het ook leuk om te komen maar kan alleen 's ochtends. En ik neem alleen baby mee.
Ik had eraan gedacht.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:14 schreef LuDann het volgende:
[..]
Superlief.![]()
Ik weet zeker dat je er wel aan denkt, maar bak niet in boter maar in olie. Die fout maakte mijn schoonmoeder afgelopen weekend namelijk waardoor Wolk en ik alleen maar hongerig naar het speciaal voor ons gehaalde eten op tafel konden kijken. /bemoeimodus.
quote:Op maandag 13 juni 2016 09:57 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ik had eraan gedacht.Olijfolie (mild/traditioneel) mag gewoon toch?
quote:Op maandag 13 juni 2016 15:17 schreef Mineola het volgende:
[..]Prima! Leuk
Ik neem wel iets hartigs/groente mee, weet nog niet wat.
Die mag ze wel ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:48 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
Ik neem crackers mee. Het zou zo maar kunnen dat Wolk ze ook mag, LuDann. Het zijn deze.
quote:
Ik stond net in de winkel en was m'n telefoon vergeten, dus ik kon je melkvoorkeur niet terugzoeken.quote:
Havermelk is ook prima, dank je wel!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:17 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ik stond net in de winkel en was m'n telefoon vergeten, dus ik kon je melkvoorkeur niet terugzoeken.![]()
Ik heb nu havermelk, is dat ook goed? Anders ga ik alsnog amandelmelk halen straks voordat ik N. ophaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |