abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163122066
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:11 schreef pinquit het volgende:
Njohhhh ik wil ook de volgende keer hoor ;( :')
Ja! Waar was jij?
pi_163122109
Aahw lief Lu O+

Die pannenkoekjes van Selvaria waren echt heerlijk ja! (M bliefte het niet, dus ik heb hem maar opgegeten :+ )

Hier geen bezwaar tegen de foto's in de gesloten groep.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 21:27:50 #228
409579 LuDann
All the way
pi_163122268
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ja nu moet ik ook Facebook :(
Jij had toch Facebook? Heb je hem gewist?

Cassandra heeft ook geen FB trouwens, die zal ik via de app even mijn foto's sturen.

Kan ik voor jou ook wel doen hoor, MC! Moet je even je nummer geven.
pi_163122406
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:27 schreef LuDann het volgende:

[..]

Jij had toch Facebook? Heb je hem gewist?

Cassandra heeft ook geen FB trouwens, die zal ik via de app even mijn foto's sturen.

Kan ik voor jou ook wel doen hoor, MC! Moet je even je nummer geven.
Ja, had er geen zin meer in. Zal mijn nummer sturen, dat vind ik leuk!
pi_163122635
Ik heb een paar leuke foto's van Sjaak en G., die kan ik ook wel doormailen of appen.

Malteser, heb jij Twix nog steeds liever niet online? Heb 'm expres niet bewust op de foto gezet, maar hij staat hier en daar wel op de achtergrond. Als je wil knip/sticker ik hem eruit waar nodig.
pi_163122676
Ik heb geen bezwaar tegen foto's binnen de besloten groep, mits jullie discreet omgaan met foto's waar Twix op staat... :@. Sorry voor mijn moeilijke gedoe maar ik ben nogal een pluisje als het gaat om foto's.
pi_163122742
Geen probleem joh! Hoef je echt geen sorry voor te zeggen :*
pi_163122875
Wat een post LuDann O+ Ik heb niemand echt gesproken voor mijn gevoel, beetje terug getrokken met G, al valt dat denk ik ook wel mee want ik heb wel een beetje een op een gekletst met een aantal.
Kom maar door met foto's O+
pi_163122903
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:40 schreef Malteser het volgende:
Ik heb geen bezwaar tegen foto's binnen de besloten groep, mits jullie discreet omgaan met foto's waar Twix op staat... :@. Sorry voor mijn moeilijke gedoe maar ik ben nogal een pluisje als het gaat om foto's.
dit, maar dan voor mini en mij!

Vond het weer heel gezellig allemaal! *;
pi_163123001
Wanneer komen jullie allemaal eens naar Berlijn? Ik wil jullie en jullie mini's ook meeten! :+
pi_163123159
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:40 schreef Malteser het volgende:
En dat is je goed recht toch :* Wij zijn ook selectief in wat wel en niet online komt (en hebben ook wel eens aan familie gevraagd om foto's van M van fb te halen die zonder overleg waren geplaatst).

@Jagar: jaaa leuk een Berlijnmeet *O*
pi_163123698
Waar ik de vorige meet overvallen werd door alles vond ik het nu jammer dat het voorbij was. Heb zo genoten van alle kindjes, ben vooral een stille genieter maar heb zitten glimmen van trots. Al die mooie kinderen en dan mijn jongetje die het zo naar zijn zin had. Heb niet iedereen gesproken, had ook nog graag de ruck geoefend met Cassandra en Bloesem maar 'ineens' was het tijd om op te ruimen en te gaan.

Niemand die een zonnebril mist?
pi_163126927
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 22:26 schreef Malteser het volgende:
Waar ik de vorige meet overvallen werd door alles vond ik het nu jammer dat het voorbij was. Heb zo genoten van alle kindjes, ben vooral een stille genieter maar heb zitten glimmen van trots. Al die mooie kinderen en dan mijn jongetje die het zo naar zijn zin had. Heb niet iedereen gesproken, had ook nog graag de ruck geoefend met Cassandra en Bloesem maar 'ineens' was het tijd om op te ruimen en te gaan.

Je straalde zoveel rust uit! Ik denk dat dat ook voor een groot deel de reden is dat Twix zo lekker op pad kon gaan.

Die zonnebril is van mij!
pi_163131439
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 23:46 schreef Cholula het volgende:

[..]

Je straalde zoveel rust uit! Ik denk dat dat ook voor een groot deel de reden is dat Twix zo lekker op pad kon gaan.

Die zonnebril is van mij!
Dank je O+

PM/DM me even je adres, dan stuur ik de bril op.
pi_163134879
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 22:26 schreef Malteser het volgende:

vind dit zo fijn om te lezen, dat je het zo anders hebt ervaren O+ Ik vind jou en Twix super leuk O+
En lesje ruck komt binnenkort als ik niet het risico loop een lading melk in mijn nek te krijgen hihi.

Vond trouwens ook dat het abrupt klaar was maar ik snap het wel, was wel vermoeiend voor de kleintjes. Ik was de straat nog niet uit of G sliep al in zijn nieuwe buggy O+
  zondag 19 juni 2016 @ 15:57:19 #241
335643 faptist
Maakt fouten
pi_163139601
Ik vond het ook heel erg leuk.
hee mooi om te zien dat iedereen zo gegroeid is. De kinderen, maar ook wij als moeders!
Voor de kinderen is het wel hartstikke vermoeiend. Overal speelgoed, aandacht en lekkers. Ik had wel te doen met de kinderen met allergieën. Hebben ze niks van de vloer geraapt? Ro kwam steeds weer terug met iets anders. :')
Ze sliep trouwens al voordat we het parkeerterrein af waren. *)
pi_163140250
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 15:57 schreef faptist het volgende:
Ik vond het ook heel erg leuk.
hee mooi om te zien dat iedereen zo gegroeid is. De kinderen, maar ook wij als moeders!
Voor de kinderen is het wel hartstikke vermoeiend. Overal speelgoed, aandacht en lekkers. Ik had wel te doen met de kinderen met allergieën. Hebben ze niks van de vloer geraapt? Ro kwam steeds weer terug met iets anders. :')
Ze sliep trouwens al voordat we het parkeerterrein af waren. *)
Ro de stofzuiger O+ Die zorgde ervoor dat Wolk geen slechte dingen at ^O^

Sjaak sliep gister in totaal 45 minuten :') Daarna waren we thuis en was hij niet meer te genieten tot bedtijd. Leuk, zo'n meeting ;)
pi_163141518
Whehe ik postte net zoiets in het dreumestopic. Supergezellig, maar je moet de consequenties wel willen aanvaarden. _O-
pi_163141544
Ik moest ook uitleggen hoe het kwam dat ik met meer eten en drinken thuis kwam, dan dat ik ging :7
pi_163166487
Hoi! Hier spuit elf. Ik vond het zeer geslaagd. Zijn jullie tot half drie gebleven joh? Wow! Ik heb het meest genoten van mijn eigen kind. :@ O+ Zo leuk om te zien hoe hij met een groep vreemde baby's omgaat. Volgende keer komen wij graag weer. Ga ik nu ff geld overmaken.
pi_163195124
Woehoe ik mocht vandaag de fantastische Malteser en haar geweldige Twix zien toen ik herenigd werd met mijn zonnebril.

Dank je wel Malteser! O+
pi_163196540
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:30 schreef Cholula het volgende:
Woehoe ik mocht vandaag de fantastische Malteser en haar geweldige Twix zien toen ik herenigd werd met mijn zonnebril.

Dank je wel Malteser! O+
Wat lief O+ Was tof om je even te zien!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:25:45 #248
335643 faptist
Maakt fouten
pi_163199522
Malteser 4 President. Wat super lief van je om voor een bril zo ver te rijden O+
pi_163202507
Eind goed, al goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')