Ja! Waar was jij?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:11 schreef pinquit het volgende:
Njohhhh ik wil ook de volgende keer hoor![]()
Jij had toch Facebook? Heb je hem gewist?quote:
Ja, had er geen zin meer in. Zal mijn nummer sturen, dat vind ik leuk!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:27 schreef LuDann het volgende:
[..]
Jij had toch Facebook? Heb je hem gewist?
Cassandra heeft ook geen FB trouwens, die zal ik via de app even mijn foto's sturen.
Kan ik voor jou ook wel doen hoor, MC! Moet je even je nummer geven.
dit, maar dan voor mini en mij!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:40 schreef Malteser het volgende:
Ik heb geen bezwaar tegen foto's binnen de besloten groep, mits jullie discreet omgaan met foto's waar Twix op staat.... Sorry voor mijn moeilijke gedoe maar ik ben nogal een pluisje als het gaat om foto's.
En dat is je goed recht tochquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:40 schreef Malteser het volgende:
Ik heb geen bezwaar tegen foto's binnen de besloten groep, mits jullie discreet omgaan met foto's waar Twix op staat.... Sorry voor mijn moeilijke gedoe maar ik ben nogal een pluisje als het gaat om foto's.
Je straalde zoveel rust uit! Ik denk dat dat ook voor een groot deel de reden is dat Twix zo lekker op pad kon gaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:26 schreef Malteser het volgende:
Waar ik de vorige meet overvallen werd door alles vond ik het nu jammer dat het voorbij was. Heb zo genoten van alle kindjes, ben vooral een stille genieter maar heb zitten glimmen van trots. Al die mooie kinderen en dan mijn jongetje die het zo naar zijn zin had. Heb niet iedereen gesproken, had ook nog graag de ruck geoefend met Cassandra en Bloesem maar 'ineens' was het tijd om op te ruimen en te gaan.
Niemand die een zonnebril mist?
Dank jequote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:46 schreef Cholula het volgende:
[..]
Je straalde zoveel rust uit! Ik denk dat dat ook voor een groot deel de reden is dat Twix zo lekker op pad kon gaan.
Die zonnebril is van mij!
vind dit zo fijn om te lezen, dat je het zo anders hebt ervarenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:26 schreef Malteser het volgende:
Waar ik de vorige meet overvallen werd door alles vond ik het nu jammer dat het voorbij was. Heb zo genoten van alle kindjes, ben vooral een stille genieter maar heb zitten glimmen van trots. Al die mooie kinderen en dan mijn jongetje die het zo naar zijn zin had. Heb niet iedereen gesproken, had ook nog graag de ruck geoefend met Cassandra en Bloesem maar 'ineens' was het tijd om op te ruimen en te gaan.
Niemand die een zonnebril mist?
Ro de stofzuigerquote:Op zondag 19 juni 2016 15:57 schreef faptist het volgende:
Ik vond het ook heel erg leuk.
hee mooi om te zien dat iedereen zo gegroeid is. De kinderen, maar ook wij als moeders!
Voor de kinderen is het wel hartstikke vermoeiend. Overal speelgoed, aandacht en lekkers. Ik had wel te doen met de kinderen met allergieën. Hebben ze niks van de vloer geraapt? Ro kwam steeds weer terug met iets anders.
Ze sliep trouwens al voordat we het parkeerterrein af waren.
Wat liefquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:30 schreef Cholula het volgende:
Woehoe ik mocht vandaag de fantastische Malteser en haar geweldige Twix zien toen ik herenigd werd met mijn zonnebril.
Dank je wel Malteser!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |