Ik kom wél!quote:
Oh ja, ik moet nog wat lekkers regelen, hè? Nog steeds rugklachten dus weet alvast dat ik krom trekquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:12 schreef SQ het volgende:
oh wat jammer!
Wie komen er nog wel?
Ik soberso!
Net al een zak fruit gekocht
Hejdo!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik kom wél!![]()
Het komt me eigenlijk niet heel goed uit, maar de kans is groot dat de volgende meets nog veel onhandiger zijn voor mij:
KAA / Evenstar, Viv en ZZ emigreren naar Zweden (omgeving Uppsala)!
Kunnen jullie ons mooi uitzwaaien!![]()
![]()
Je mag Colin! Wel eerst kiekeboe om het ijs te brekenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:33 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik wil er wel eentje van jullie vasthouden, kunnen jullie even hete thee/koffie drinken.
Technisch gezien telt die natuurlijk niet meer als baby.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je mag Colin! Wel eerst kiekeboe om het ijs te breken
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Technisch gezien telt die natuurlijk niet meer als baby.
Als je vooral méér wilt poepen, heb ik wel een baby voor jou hoor.quote:
Doet ze ook kusjes geven met open mond enzo?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:44 schreef PKM het volgende:
[..]
Als je vooral méér wilt poepen, heb ik wel een baby voor jou hoor.
Ja hoor. En ze geeft ook graag eten dat ze eerst voorgeproefd heeft.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:47 schreef SQ het volgende:
[..]
Doet ze ook kusjes geven met open mond enzo?
Jammer maar begrijpelijk, buikgriep sla ik liever ook overquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:57 schreef PKM het volgende:
Oké ik haak echt af want heb twee kindjes met buikgriep.
Jammer maar hier ga ik geen extra kindjes en mama's aan blootstellen.
Oh wat tofquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik kom wél!![]()
Het komt me eigenlijk niet heel goed uit, maar de kans is groot dat de volgende meets nog veel onhandiger zijn voor mij:
KAA / Evenstar, Viv en ZZ emigreren naar Zweden (omgeving Uppsala)!
Kunnen jullie ons mooi uitzwaaien!![]()
![]()
Wanneer komen de kusjes met dichte mond? Aapie doet hem ook steeds wijd open als ik hem een kusje wil geven, kom je terecht in zo'n grote leegtequote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:47 schreef SQ het volgende:
[..]
Doet ze ook kusjes geven met open mond enzo?
Mooi, dan kunnen we als (ex) mods even iedereen goed besprekenquote:
Ok, dan zorg ik dat ik er dan ook benquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:07 schreef arvensis het volgende:
Zielie slaapt tussen 9 en 10 en wil dat dutje graag in de auto hebben, dus @:viv en ik zullen er ook rond die tijd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |