Was het wel choco?quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:00 schreef Aure het volgende:
Chocobaby zat laatst ook aan een zool te sabbelen. Maar hij zat gister onder de chocovlekken dus hij doet z'n choconaam nog wel eer aan
Ik zou zeggen een half, dan moet het kunnenquote:
Yupquote:
Klopt, de stelregel is dat ongeveer 30% op het laatste moment toch niet komtquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:56 schreef Lemijn het volgende:
Ik vond dat van die 20 personen terug in een topic van 2016. Dat ging toen om brandveiligheid en daarom telden baby’s toen mee. Maar ze waren met meer en niemand kwam tellen.
Ik zou gewoon zeggen dat we met 20 zijn, de opkomst is altijd kleiner dan je denkt.
Linkje naar topic?quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:56 schreef Lemijn het volgende:
Ik vond dat van die 20 personen terug in een topic van 2016. Dat ging toen om brandveiligheid en daarom telden baby’s toen mee. Maar ze waren met meer en niemand kwam tellen.
Ik zou gewoon zeggen dat we met 20 zijn, de opkomst is altijd kleiner dan je denkt.
Eilandsteede heeft volgens mij niets groters.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:56 schreef Lemijn het volgende:
Als je zin hebt bel Hygge, dan weten we meteen of er een alternatief is.
En heeft Eilandsteede nog een grotere zaal?
Haha ik lees mezelf terug in het topic dat Lemijn aanhaaldequote:Op vrijdag 17 september 2021 12:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Klopt, de stelregel is dat ongeveer 30% op het laatste moment toch niet komt
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:11 schreef SQ het volgende:
Geen paniek, de stelregel is dat uiteindelijk hoogstens 30% ook daadwerkelijk komt
Topquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:30 schreef Lemijn het volgende:
Voor de nieuwsgierigen onder ons, met veel dank aan de nieuwe zoekfunctie.
Topics draagmeeting 2018:
OUD / Draagmeeting!
OUD / Draagmeeting: zondag 22 april!
Topic meet 2016:
OUD / Juni meeting : kijk mij shinen
Ik bedoelde dit stukje over de brandveiligheid: OUD / (mini)meet topic!
Je stelregel is wel verandert, van 30% die wel komt naar 30% die niet komt. Je staat er dus een stuk positiever inquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:44 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha ik lees mezelf terug in het topic dat Lemijn aanhaalde
[..]
Dat is wel een goed ideequote:Op vrijdag 17 september 2021 18:25 schreef SQ het volgende:
Ik neem trouwens nog wel wat handelswaar mee van pakjes waar ik Goud nu écht niet meer in krijg gepropt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |