Mee eens hoor, je had toen meer toppers en meer toppers op bepaalde ondergronden.quote:Op maandag 13 september 2021 00:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, al vind ik het wel steeds minder worden. In de tijd van Becker en Edberg vond ik het leuker dan nu. Zo fan als ik van Edberg was, ben ik nooit meer van iemand geweest, zelfs niet van Nadal.
In dat tijdperk kon je de bal wel een stuk minder goed volgen op je dikke tv.quote:Op maandag 13 september 2021 00:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, al vind ik het wel steeds minder worden. In de tijd van Becker en Edberg vond ik het leuker dan nu. Zo fan als ik van Edberg was, ben ik nooit meer van iemand geweest, zelfs niet van Nadal.
Maar heeft dat niet met leeftijd te maken? Of denk je dat je ooit nog zo fan van iemand kan worden?quote:Op maandag 13 september 2021 00:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wanneer Edberg verloor, was ik een week bedroefd. In die tijd had je geen internet en hield ik alles in schriften bij (uitslagen enzo).quote:Op maandag 13 september 2021 00:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
Mee eens hoor, je had toen meer toppers en meer toppers op bepaalde ondergronden.
Nee, ging best goed hoor.quote:Op maandag 13 september 2021 00:59 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
In dat tijdperk kon je de bal wel een stuk minder goed volgen op je dikke tv.
Ik heb het ook wel, maar nu speelt geld ook een veel grotere rol.quote:Op maandag 13 september 2021 00:59 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar heeft dat niet met leeftijd te maken? Of denk je dat je ooit nog zo fan van iemand kan worden?
Zou kunnen.quote:Op maandag 13 september 2021 00:59 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar heeft dat niet met leeftijd te maken?
Mja, bij Sifan was ik toen ze laatst die 10 km op de OS won blijer dan van een gemiddelde GS-overwinning van Nadal.quote:Of denk je dat je ooit nog zo fan van iemand kan worden?
Ja, het is allemaal wat minder 'romantisch'.quote:Op maandag 13 september 2021 01:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel, maar nu speelt geld ook een veel grotere rol.
Ja dat.quote:Op maandag 13 september 2021 01:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal wat minder 'romantisch'.
En de tennissters waren bezig met tennis, niet met tennis, een make-uplijn, een kledinglijn, Facebook, Instagram en TikTok.
Als je een goal scoort heb je een paar seconden om te juichen en dan kan je met bepaalde knopcombinaties "leuke" moves doen. Waaronder die van Medvedev.quote:
En de dames waren zo verschillend, met allemaal een eigen stijl: Graf, Seles, Sabatini, Novotna, Navratilova, Hingis.. Tegenwoordig kan ik speelsters vaak niet uit elkaar houden. En ze hadden vroeger geen tatoeages.quote:
Dank je wel.quote:Op maandag 13 september 2021 01:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je een goal scoort heb je een paar seconden om te juichen en dan kan je met bepaalde knopcombinaties "leuke" moves doen. Waaronder die van Medvedev.
Look at the big brains on monkyyy.quote:Op maandag 13 september 2021 01:06 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb even onderzoek gedaan. L2 + Left is een "brick fall celebration". Dat deed Med dus toen hij won
Bij de mannen ook wel, echt goede grasspelers (Mayotte, Curren), goede gravelspelers (Bruguera, Muster)quote:Op maandag 13 september 2021 01:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En de dames waren zo verschillend, met allemaal een eigen stijl: Graf, Seles, Sabatini, Novotna, Navratilova, Hingis.. Tegenwoordig kan ik speelsters vaak niet uit elkaar houden. En ze hadden vroeger geen tatoeages.
Indian Wellsgod over 2 wekenquote:Op maandag 13 september 2021 01:11 schreef macca728 het volgende:
maar op naar de AO nu, tennisseizoen is voorbij eigenlijk
Djokovic is het niet gewend dat hij zoveel steun kreeg vooral door de NY publiekquote:Op maandag 13 september 2021 00:48 schreef Federer-fan het volgende:
Toch wel zuur dit hoor... Krijgt 'ie eindelijk wat liefde, verliest 'ie. En hij zat er heel dicht bij.
En daarvan denken we er nog 3 aan Botic.quote:Op maandag 13 september 2021 01:18 schreef Alpha0 het volgende:
Slechts 6 delen, vroeger hadden we een gemiddelde van 1 deel per toernooi dag. Dat waren nog eens mooie tijden.
Voor de US Open is zes delen een gemiddelde score.quote:Op maandag 13 september 2021 01:18 schreef Alpha0 het volgende:
Slechts 6 delen, vroeger hadden we een gemiddelde van 1 deel per toernooi dag. Dat waren nog eens mooie tijden.
Ik denk dat Djokovic meer dan fit genoeg is om er nog een paar te winnen:quote:Op maandag 13 september 2021 08:36 schreef Zwansen het volgende:
Is Djoko (te) oud aan het worden? Volgend jaar 35. Gaan we straks gewoon 3 spelers krijgen (houden) die op 20 GS staan?
quote:Op maandag 13 september 2021 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
Eigenlijk heeft Botox de US Open gewonnen
quote:Op maandag 13 september 2021 01:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Indian Wellsgod over 2 weken
[..]
Waarom niet van Tsitsipas? En Sinner en Rublev zijn nog niet goed genoeg of dat gaat het sowieso niet worden? Medvedev lijkt de enige echte absolute topper op dit moment naast Djokovic.quote:Op maandag 13 september 2021 09:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik denk dat Djokovic meer dan fit genoeg is om er nog een paar te winnen:
In Australië is hij al jaren onklopbaar, maar zou hij potentieel nu kunnen verliezen van Medvedev en misschien een fitte Thiem.
Ja, dat lijkt me ook. Maar klopt het dat ook Nadal geopereerd wordt?quote:Op RG zie ik Nadal volgend jaar nog als topfavoriet, maar Djokovic maakt daarna de beste kans.
Nee, de spoeling is daar wel erg dun. Misschien toch ook Medvedev?quote:Op Wimbledon is hij de absolute topfavoriet. Ik zie niemand ook maar in de buurt komen.
Zou wel weer spektakel zijn. Laat het wel s.v.p. Nadal zijn. Maar stel nou dat Med de AO wint en Nadal RG. Dan is het Federer 20, Djokovic 20 en Nadal 21. Zou Nadal dan algemeen als de GOAT worden gezien? Ik heb het idee van niet. Maar ik vind dat je eigenlijk vooraf moet bepalen wat het criterium is voor de GOAT en je dan moet neerleggen bij wat het uiteindelijk wordt. Vaak verzinnen mensen opeens criteria die toevallig maken dat hun favoriet de GOAT is.quote:Ik denk dat op zijn laatst op RG de 21 wordt bereikt door of Djokovic of Nadal.
Wel een beetje denk ikquote:Op maandag 13 september 2021 00:59 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar heeft dat niet met leeftijd te maken? Of denk je dat je ooit nog zo fan van iemand kan worden?
quote:Op maandag 13 september 2021 01:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal wat minder 'romantisch'.
En de tennissters waren bezig met tennis, niet met tennis, een make-uplijn, een kledinglijn, Facebook, Instagram en TikTok.
Maar volgens mij is het een zeer universeel fenomeen dat je sport minder intens beleeft als je ouder wordt en je sport al lange tijd volgt.quote:Op maandag 13 september 2021 01:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En ze hadden vroeger geen tatoeages.
Ik beleef het minder intens als de winnaar 2,5 miljoen dollar krijgt ipv 100.000.quote:Op maandag 13 september 2021 12:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel een beetje denk ik
[..]
[..]
Maar volgens mij is het een zeer universeel fenomeen dat je sport minder intens beleeft als je ouder wordt en je sport al lange tijd volgt.
Natuurlijk heb je mensen die F1 tegenwoordig wat intenser beleven, zo heb je tegenwoordig een heel ziedend subforum als er iets met MAX aan de hand is, maar dat is logischerwijs het gevolg van Nederlands succes, en doet niet af aan het desbetreffende fenomeen.
Ja uiteindelijk moet er iemand een keer van winnen, Medvedev lijkt me ook een echte topper, was er al eerder dichtbij, maar feit is wel dat er 2 van de Big Three geblesseerd zijn (em die je kan afschrijven daardoor vrees ik) en de ander is 34,quote:Op maandag 13 september 2021 12:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens zie ik dat de NextGen helemaal niet benoemd is, maar toch wel memorabel dat er ein-de-lijk eentje iemand van de Big-three verslaat in een GS-finale. We moesten er wel op wachten tot de jongste Big-three'er de 34 ruim gepasseerd is, dus het blijft wat gênant, maar toch.
En persoonlijk vind ik het ook mooi dat Djokovic die 21 niet in de schoot geworpen krijgt, het verhaal Djokovic-the-GOAT verdient wel iets epischer einde.
Ze zijn vooral anti Rusland.quote:Op maandag 13 september 2021 01:23 schreef Anonymousz het volgende:
Ik was in shock dat het publiek achter Djokovic stond volgens mij was hij dat ook
GOAT discussie is zinloos, omdat vroeger men het aantal GS totaal niet boeiend vond.quote:Op maandag 13 september 2021 13:06 schreef Nober het volgende:
GOAT discussie door te kijken naar GS zeges, als dat aantal gelijk is dan is Federer de GOAT.
[..]
Ze zijn vooral anti Rusland.
quote:Op maandag 13 september 2021 12:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens zie ik dat de NextGen helemaal niet benoemd is, maar toch wel memorabel dat er ein-de-lijk eentje iemand van de Big-three verslaat in een GS-finale. We moesten er wel op wachten tot de jongste Big-three'er de 34 ruim gepasseerd is, dus het blijft wat gênant, maar toch.
En persoonlijk vind ik het ook mooi dat Djokovic die 21 niet in de schoot geworpen krijgt, het verhaal Djokovic-the-GOAT verdient wel iets epischer einde.
Ik verwees er hier wel enigszins naar, maar er kwam niet echt reactie op.quote:Op maandag 13 september 2021 00:37 schreef hhh38 het volgende:
Dit was wel Grote 3 niveau van Medvedev vandaag
Maar zal geen fan van hem worden (of Tsitsipas/Zverev).
Dat 1e gold voor Federer ook overigensquote:Op maandag 13 september 2021 09:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
We opvallend dat zowel Djokovic als Nadal bij de eerste de beste ultieme gelegenheid om op 21 te komen allebei niet thuisgeven. Maargoed, als ze op RG samen in de finale staan dan zal 1 van de 2 wel moeten winnen
Denk door 2 redenen:quote:Op maandag 13 september 2021 01:23 schreef Anonymousz het volgende:
Ik was in shock dat het publiek achter Djokovic stond volgens mij was hij dat ook
Dat zou goed kunnen, maar voor Sifan was ik enorm enthousiast.quote:Op maandag 13 september 2021 12:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Maar volgens mij is het een zeer universeel fenomeen dat je sport minder intens beleeft als je ouder wordt en je sport al lange tijd volgt.
[...]
Hij is Medvedev toch?quote:Op maandag 13 september 2021 13:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Ik verwees er hier wel enigszins naar, maar er kwam niet echt reactie op.
Misschien dat de anderen nu ook meer geloof krijgen dat ook Djokovic te kloppen is. Maar Medvedev moest hier mentaal wel heel sterk voor zijn, Djokovic heeft alles geprobeerd en hij had ook nog het publiek tegen zich. Bijzonder om zo kalm te blijven.
Waarbij het ook best zo kan zijn dat dat in de topjaren van de big three niet zoveel anders was, maar dat Federer, Djokovic en Nadal zulke enorme freaks of nature zijn geweest en het vooral bizar is dat die 3 in (ongeveer) dezelfde periode geboren zijn. Ik denk dat ze alle 3 in staat waren om meerdere jaren achter elkaar alle Grand Slams te winnen als de andere 2 er niet waren geweest.quote:Op maandag 13 september 2021 00:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
Mee eens hoor, je had toen meer toppers en meer toppers op bepaalde ondergronden.
Want jij komt ook uit Ethiopië?quote:Op maandag 13 september 2021 13:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar voor Sifan was ik enorm enthousiast.
Denk dat hij ook niet uit Zweden komtquote:Op maandag 13 september 2021 13:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Want jij komt ook uit Ethiopië?
@:Zipportal
En heb je eerder atletiek / een atleet zo intensief gevolgd?quote:Op maandag 13 september 2021 13:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar voor Sifan was ik enorm enthousiast.
Nee, uit Nederland.quote:Op maandag 13 september 2021 13:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Want jij komt ook uit Ethiopië?
@:Zipportal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |