Stond allemaal al op dat blaadje. Kon hij niet meer aanpassen.quote:Op maandag 13 september 2021 00:47 schreef Federer-fan het volgende:
"The greatest fans in the world." Nog erger dan Parijs publiek.
Haalt ook wel motivatie uit dat publiek wat altijd voor Fed/Nadal is.quote:Op maandag 13 september 2021 00:48 schreef Federer-fan het volgende:
Toch wel zuur dit hoor... Krijgt 'ie eindelijk wat liefde, verliest 'ie. En hij zat er heel dicht bij.
Ja, klopt.quote:Op maandag 13 september 2021 00:49 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Haalt ook wel motivatie uit dat publiek wat altijd voor Fed/Nadal is.
Waar is @Norrage gebleven, die was ook Djoko fanquote:Op maandag 13 september 2021 00:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij ziet iedereen het hier zo behalve onze vriend Superniger.
Nu kan hij zeggen dat hij van de greatest heeft gewonnenquote:Op maandag 13 september 2021 00:52 schreef Federer-fan het volgende:
Aardig van Med. Ben het met hem eens trouwens.
Oh hij die envelop mocht open maken op het podiumquote:Op maandag 13 september 2021 00:55 schreef Federer-fan het volgende:
Wat zei Med nou als laatst?
2,6 miljoen dollaar. Daar moe tik pak 'm beet vijftig jaar voor werken.
Only legends will understand, but my celebration was L2 + Leftquote:Op maandag 13 september 2021 00:55 schreef Federer-fan het volgende:
Wat zei Med nou als laatst?
2,6 miljoen dollaar. Daar moe tik pak 'm beet vijftig jaar voor werken.
Dus ik beantwoord nu de post van een legende.quote:Op maandag 13 september 2021 00:57 schreef BobW het volgende:
[..]
Only legends will understand, but my celebration was L2 + Left
Dat is iets van het spel FIFA.
Medvedevquote:Op maandag 13 september 2021 00:57 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben enorm nieuwsgierig naar wie de GS-winnaars in 2022 zullen zijn.
Een vriend van me deed dat ook altijd, vond ie zelf echt hilarischquote:Op maandag 13 september 2021 00:57 schreef BobW het volgende:
[..]
Only legends will understand, but my celebration was L2 + Left
Dat is iets van het spel FIFA.
Ja, al vind ik het wel steeds minder worden. In de tijd van Becker en Edberg vond ik het leuker dan nu. Zo fan als ik van Edberg was, ben ik nooit meer van iemand geweest, zelfs niet van Nadal.quote:Op maandag 13 september 2021 00:57 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Zeker. Geeft hoop voor het post Nadal/Federer tijdperk.
Calendar Grand Slam?quote:
Wat houdt het in?quote:Op maandag 13 september 2021 00:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een vriend van me deed dat ook altijd, vond ie zelf echt hilarisch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |