Wat een bizarre statistiekquote:Op maandag 13 september 2021 00:34 schreef superniger het volgende:
GSMC Medvedev.
Hij was ook de enige uitdager. Zverev won nog nooit van een top 10 speler op een Grand Slam.
De eerste keer bij 3-op-rij waarbij de US Open nog ontbrak.quote:Op maandag 13 september 2021 00:35 schreef hhh38 het volgende:
Maar dus weer geen Calendar Grand Slam, al de 3e keer dat ie op drie blijft steken?
Ja andere keren miste hij Roland Garros of Wimbledon toch?quote:Op maandag 13 september 2021 00:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De eerste keer bij 3-op-rij waarbij de US Open nog ontbrak.
Ja.quote:Op maandag 13 september 2021 00:35 schreef hhh38 het volgende:
Maar dus weer geen Calendar Grand Slam, al de 3e keer dat ie op drie blijft steken?
Ja, de AO heeft hij niet vaak gemist.quote:Op maandag 13 september 2021 00:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja andere keren miste hij Roland Garros of Wimbledon toch?
allebei RGquote:Op maandag 13 september 2021 00:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja andere keren miste hij Roland Garros of Wimbledon toch?
I see what you did therequote:Op maandag 13 september 2021 00:41 schreef Federer-fan het volgende:
Aan het eind dacht ik echt dat Djokovic nog wel zou terugkomen. Maar goed, ben er wel blij mee zo. En de concurrentie wordt toch best zwaar voor Djokovic (en eventueel Nadal): Medvedev, Tsitsipas, Zverev, Sinner, Thiem, de Minaur, Rublev, Van der Zandschulp, Shapovalov, Ruud...
Vergeet Kyrgios niet. Daar won Djoko nog nooit vanquote:Op maandag 13 september 2021 00:41 schreef Federer-fan het volgende:
Aan het eind dacht ik echt dat Djokovic nog wel zou terugkomen. Maar goed, ben er wel blij mee zo. En de concurrentie wordt toch best zwaar voor Djokovic (en eventueel Nadal): Medvedev, Tsitsipas, Zverev, Sinner, Thiem, de Minaur, Rublev, Van der Zandschulp, Shapovalov, Ruud...
Zou best kunnen ja.quote:Op maandag 13 september 2021 00:38 schreef BobW het volgende:
Medvedev nu favoriet voor de Australian Open?
Boticquote:Op maandag 13 september 2021 00:41 schreef Federer-fan het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Volgens mij ziet iedereen het hier zo behalve onze vriend Superniger.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |