quote:Op zondag 12 september 2021 00:31 schreef Slobeend het volgende:
Zeer vervelend dat die oer-Britten dit succes mogen claimen.
Rondere rackets?quote:Op zondag 12 september 2021 00:31 schreef Slobeend het volgende:
Zeer vervelend dat die oer-Britten dit succes mogen claimen.
Wel gelijk binnen met 2.5 miljoen $quote:Op zondag 12 september 2021 00:33 schreef hhh38 het volgende:
Zo Amerikaans om eerst de cheque uit te reiken en dan pas de trofee
Hoop wel dat ze de vuistjes na ieder punt snel achterwege gaan laten. Op een gegeven moment was het irritant. Beide spelers deden na elk gewonnen punt een vuistje.quote:Op zondag 12 september 2021 00:27 schreef Slobeend het volgende:
Wel mooi die puurheid van deze twee. Zal er wel snel vanaf gaan.
Ik denk dat ze zeker een toekomstig top 5 speelster is.quote:Op zondag 12 september 2021 00:34 schreef Marcoss het volgende:
Murray claimden ze enkel als hij won, anders was het maar een vervelende Schot, benieuwd hoe dat met Raducanu gaat
Sowieso de vraag of dit een ultieme eendagsvlieg blijkt of dat ze over 2 jaar gewoon top-3 van de wereld staat
Ik dacht dat ze beiden qualifiers waren.quote:Op zondag 12 september 2021 00:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom zou Fernandez daar mee gaan doen dan?
Dat is helaas een misser.quote:Op zondag 12 september 2021 00:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Eerste ronde van de kwalificaties zelfs.
Osaka.quote:Op zondag 12 september 2021 00:35 schreef eentwee het volgende:
Ik denk dat Osaka het wel prima vindt dat er nu een nieuwe jonge ster is. Het is te hopen dat Emma wel tegen het succes bestand is.
Alex Corretje.quote:Op zondag 12 september 2021 00:41 schreef Slobeend het volgende:
Wie is deze vermoeiende man met Sven Nys-teksten.
Bijna andere generatie. Zit 5 jaar tussen.quote:Op zondag 12 september 2021 00:35 schreef eentwee het volgende:
Ik denk dat Osaka het wel prima vindt dat er nu een nieuwe jonge ster is. Het is te hopen dat Emma wel tegen het succes bestand is.
In mijn herinnering is deze vervelende heks daarmee begonnen. Dat was in elk geval de eerste keer dat ik me er kapot aan ergerde.quote:Op zondag 12 september 2021 00:36 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze de vuistjes na ieder punt snel achterwege gaan laten. Op een gegeven moment was het irritant. Beide spelers deden na elk gewonnen punt een vuistje.
*"Gaat winnen"quote:Op zondag 12 september 2021 00:53 schreef superniger het volgende:
Wilander denkt dat Raducanu 10 grand slams kan winnen.
Normaal spelen vrouwen maar een toernooi goed. Heb daarom maar voor Sorribes Tormo gekozen. Die leek mij de confrontatie tussen die twee wel te winnen.quote:Op zondag 12 september 2021 00:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat is helaas een misser.
Ondanks het feit dat Emma in 2 rondes niet mijn captain was heb ik toch een gouden bekertje bij Scorito verdient hiermee (om maar aan te geven hoe weinig experts haar hadden gekozen; blij dat bijna iedereen blijkbaar Wimbledon/de hype had overgeslagen).
Wel apart trouwens dat we in iets van 10 jaar tijd toch 3 'Canadese' meisjes in de finale (van een slam) hebben gehad. Doen ze niet eens zoveel onder voor de zuiderburen behalve de William zusjes. Denk alleen Stephens, Kenin en Keys verder?
Zal wat gaan worden volgend jaar tijdens Wimbledon.
Sow.quote:
Sharapova ook al welquote:Op zondag 12 september 2021 00:52 schreef eentwee het volgende:
[..]
In mijn herinnering is deze vervelende heks daarmee begonnen. Dat was in elk geval de eerste keer dat ik me er kapot aan ergerde.
[ afbeelding ]
Met Steffi Graf dus de enige persoon in de geschiedenis die dat heeft gepresteerd.quote:Op zondag 12 september 2021 20:05 schreef superniger het volgende:
Golden Slam voor Diede de Groot.
[ twitter ]
Zhang vind ik trouwens ook wel leuk. Had ik gister ook met Raducanu en Fernandez.quote:
Stuur maar een DMmetje @Zipportalquote:Op zondag 12 september 2021 20:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zhang vind ik trouwens ook wel leuk. Had ik gister ook met Raducanu en Fernandez.
Waarom?quote:Op zondag 12 september 2021 20:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Stuur maar een DMmetje @:zipportal
Jaa, ik bedoel die tennisster.quote:
of meedoen aan de Australian Open wat de meeste niet eens deden (Connors, McEnroe, Borg)quote:Op zondag 12 september 2021 20:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Met Steffi Graf dus de enige persoon in de geschiedenis die dat heeft gepresteerd.
Het is natuurlijk wel zo dat sporters in het verleden niet konden weten dat die GS'en zo belangrijk zouden worden bij het beoordelen van iemand 'grootsheid'. Misschien was die rot-Laver dan wel amateur gebleven, opdat hij hij van 1963 t/m 1968 nog een stuk of twintig GS'en had kunnen winnen.
Ja, inderdaad. Ik heb het idee dat dat ergens rond 1988 is veranderd.quote:Op zondag 12 september 2021 20:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
of meedoen aan de Australian Open wat de meeste niet eens deden (Connors, McEnroe, Borg)
Uit interesse, wat maakt dat de mensen die Djokovic niet de GOAT vinden als hij vanavond wint dat zo zien?quote:
Het is een eikel en hij kan nu GS oprapen.quote:Op zondag 12 september 2021 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Uit interesse, wat maakt dat de mensen die Djokovic niet de GOAT vinden als hij vanavond wint dat zo zien?
Vooral dat hij na belangrijke overwinningen brult als een oorlogsmsdadiger die net een genocide heeft voltooid, staat me enorm tegen.quote:Op zondag 12 september 2021 21:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het is een eikel en hij kan nu GS oprapen.
quote:en 20 AO titels (ok 8 of zo)
Ja, snap ik. Wel de speler met het mooiste spel waarschijnlijk, al vind ik het zelf niet heel mooi.quote:Meer tegenstand voor Federer had ik het idee.
Maar nu ook een lach.quote:
Oostenrijkse legende.quote:Op zondag 12 september 2021 21:18 schreef Federer-fan het volgende:
Barbara Schett noemt Dominic Thiem een legende.![]()
Ja, ik interpreteerde het verkeerd. Ik dacht dat ze bedoelde dat hij een legende was die uit Oostenrijk kwam, maar ze bedoelt dat hij in Oostenrijk een legende is.quote:
Nee. Max vind ik wel een legende.quote:Wij noemen Haase toch ook een legende
Haase is ook een Oostenrijkse legende. Won Kitsbuhel 2 keer.quote:Op zondag 12 september 2021 21:31 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Oostenrijkse legende.
Wij noemen Haase toch ook een legende
Is dat de broer van Hoe Lang?quote:Op zondag 12 september 2021 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
Zo lang zou ik ook willen zijn. Perfecte lengte wat mij betreft.
Nee, van Alexander Zverev.quote:Op zondag 12 september 2021 21:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Is dat de broer van Hoe Lang?
Weet je wie ook een Oostenrijkse legende was @Zipportalquote:Op zondag 12 september 2021 21:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Haase is ook een Oostenrijkse legende. Won Kitsbuhel 2 keer.
Fritzl?quote:Op zondag 12 september 2021 22:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet je wie ook een Oostenrijkse legende was @:Zipportal
Dat denk ik ook.quote:
Mooie zelfverwijzing.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |