Uit interesse, wat maakt dat de mensen die Djokovic niet de GOAT vinden als hij vanavond wint dat zo zien?quote:
Het is een eikel en hij kan nu GS oprapen.quote:Op zondag 12 september 2021 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Uit interesse, wat maakt dat de mensen die Djokovic niet de GOAT vinden als hij vanavond wint dat zo zien?
Vooral dat hij na belangrijke overwinningen brult als een oorlogsmsdadiger die net een genocide heeft voltooid, staat me enorm tegen.quote:Op zondag 12 september 2021 21:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het is een eikel en hij kan nu GS oprapen.
quote:en 20 AO titels (ok 8 of zo)
Ja, snap ik. Wel de speler met het mooiste spel waarschijnlijk, al vind ik het zelf niet heel mooi.quote:Meer tegenstand voor Federer had ik het idee.
Maar nu ook een lach.quote:
Oostenrijkse legende.quote:Op zondag 12 september 2021 21:18 schreef Federer-fan het volgende:
Barbara Schett noemt Dominic Thiem een legende.![]()
Ja, ik interpreteerde het verkeerd. Ik dacht dat ze bedoelde dat hij een legende was die uit Oostenrijk kwam, maar ze bedoelt dat hij in Oostenrijk een legende is.quote:
Nee. Max vind ik wel een legende.quote:Wij noemen Haase toch ook een legende
Haase is ook een Oostenrijkse legende. Won Kitsbuhel 2 keer.quote:Op zondag 12 september 2021 21:31 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Oostenrijkse legende.
Wij noemen Haase toch ook een legende
Is dat de broer van Hoe Lang?quote:Op zondag 12 september 2021 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
Zo lang zou ik ook willen zijn. Perfecte lengte wat mij betreft.
Nee, van Alexander Zverev.quote:Op zondag 12 september 2021 21:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Is dat de broer van Hoe Lang?
Weet je wie ook een Oostenrijkse legende was @Zipportalquote:Op zondag 12 september 2021 21:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Haase is ook een Oostenrijkse legende. Won Kitsbuhel 2 keer.
Fritzl?quote:Op zondag 12 september 2021 22:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet je wie ook een Oostenrijkse legende was @:Zipportal
Dat denk ik ook.quote:
Mooie zelfverwijzing.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |