SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 september 2021 00:07 schreef eentwee het volgende:
Leuk weetje: als bij de mannen de finale net zo verrassend was geweest. hadden we morgen naar Huang - Popyrin kunnen kijken.
Ergo: vrouwentennis is geen sport.Clijsters: er moet wel brood op de plank komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rini dankjewel.
Gewoon normaal, lijkt me?quote:Op zondag 12 september 2021 00:09 schreef Federer-fan het volgende:
Ben benieuwd hoe Fernandez Raducanu feliciteert als het straks klaar is.
Valt meequote:Op zondag 12 september 2021 00:09 schreef Federer-fan het volgende:
Ben benieuwd hoe Fernandez Raducanu feliciteert als het straks klaar is.
ja denkt ook, krijg ik ook watquote:Op zondag 12 september 2021 00:08 schreef Federer-fan het volgende:
Zusje Fernandez is redelijk fanatiek.
Dubbelfinale nogquote:Op zondag 12 september 2021 00:12 schreef superniger het volgende:
Nog 22 uur tot Djokovic - Medvedev
Snel uitgerekend.quote:Op zondag 12 september 2021 00:12 schreef superniger het volgende:
Nog 22 uur tot Djokovic - Medvedev
D’r manager is woest. Dit kost je meteen reclame-jobs en alles.quote:Op zondag 12 september 2021 00:15 schreef superniger het volgende:
En Fernandez verliest meteen alle sympathie.
Eerste ronde van de kwalificaties zelfs.quote:Op zondag 12 september 2021 00:16 schreef superniger het volgende:
Leuk feitje: dit had ook een eerste ronde partij kunnen zijn.
Waarom zou Fernandez daar mee gaan doen dan?quote:Op zondag 12 september 2021 00:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Eerste ronde van de kwalificaties zelfs.
Ik zie voor haar wel een grote toekomst, Fernandez zie ik minder snel gebeuren.quote:Op zondag 12 september 2021 00:11 schreef superniger het volgende:
GSMC Raducanu.
Hopelijk is ze geen eendagsvlieg.
Who the fuck is Johanna konta.
Maar om wat ? Als er geen bloed op de baan mag zijn moet er iets aan gedaan worden toch ...quote:Op zondag 12 september 2021 00:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze is ook boos op de scheidsrechter, niet op Raducanu, lijkt me..
Ze meende dat zij een paar wedstrijden terug door moest spelen bij een soortgelijke gebeurtenisquote:Op zondag 12 september 2021 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar om wat ? Als er geen bloed op de baan mag zijn moet er iets aan gedaan worden toch ...
Oh dat heb ik gemistquote:Op zondag 12 september 2021 00:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze meende dat zij een paar wedstrijden terug door moest spelen bij een soortgelijke gebeurtenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |