Jij bent en blijft wel de koning van de wonderlijke vergelijkingenquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij maakt je anders behoorlijk druk over mijn meninkjes.
Jongens, als we de 'logica' van gebruiker BehoorlijkKritisch volgen dan kan dit forum wel dicht, want wij zijn toch allemaal nobody's waar niemand in de F1 wereld zich iets van aantrekt.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:17 schreef flipsen het volgende:
God, ik ben blij dat het maandag raceweek is, zijn we hier weer vanaf. Je zou bijna hopen dat Max en Lewis elkaar weer van de baan rausen, dan kunnen we het daar weer dagenlang over hebben
Nog maar acht keer crashen en Max Verstappen is wereldkampioenquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:17 schreef flipsen het volgende:
God, ik ben blij dat het maandag raceweek is, zijn we hier weer vanaf. Je zou bijna hopen dat Max en Lewis elkaar weer van de baan rausen, dan kunnen we het daar weer dagenlang over hebben
Hoezo is dat een wonderlijke vergelijking? Mijn mening doet er kennelijk niet toe omdat ik een "nobody op een internetforum" ben. Volgens mij zijn we hier allemaal nobody's op een internetforum, tenzij Jos the Boss schuilgaat achter een van de Official Max Verstappen Fanclub accounts. Dan kunnen we de boel toch net zo goed dichtgooien? Wiens mening hier doet er dan wel toe?quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jij bent en blijft wel de koning van de wonderlijke vergelijkingen
En ook ik zeg, net als Lolale Notabele, nergens dat fans er "recht" op hebben, dat maak jij er van.quote:Op zaterdag 18 september 2021 06:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Driewerf
Je hebt helemaal nergens recht op. Wat een kansloze gedachtegang.
Michael Jackson werd dan ook meer waard na z'n dood, dat gebeurt niet bij Schumacher.quote:Op zaterdag 18 september 2021 04:16 schreef Twieki het volgende:
[..]
Nee. Fans hebben Michael niet groot gemaakt. Michael heeft zichzelf groot gemaakt. Ik vind 't alleen zum kotzen dat iemand denkt dat 't om geld gaat. Bizar. Hoe krijg je 't uit je strot? Ongelooflijk.
Michael Jackson bijvoorbeeld, die was zowat failliet (volgens de geruchten). En toen ging ie dood en werd er bizar veel memorabilia verkocht. Als de Schumachers het voor het geld deden, hadden ze de stekker er allang uit getrokken.
Niemand heeft 'recht' op een update over hoe 't met Michael is. Niemand. Het ski-ongeluk is gebeurd in zijn privéleven, en dan vind ik 't logisch dat 't ook in zijn privéleven blijft.
Overigens ben ik 't met je eens dat iemand die (blijkbaar) een kasplantje is, dat je de stekker er gewoon uit moet halen. Maar dan nog is het de familie die dat bepaalt. Respecteer hun keuze en privacy gewoon, zo moeilijk is dat niet.
Ik moet de docu nog kijken maar ik las ergens dat Mick of Ralf gezegd zou hebben dat hij het liefst van alles met Michael over racen zou willen praten. Dat zegt dan eigenlijk al genoeg.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat ze niks kwijt willen zegt toch al voldoende?
Sneu dat het op deze manier afloopt voor hem.
Die kronkel heb je zelf dan want jij trekt die conclusie.quote:Op zaterdag 18 september 2021 17:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Neenee, de fans hebben natuurlijk geen recht op een update en natuurlijk heeft de familie recht op privacy.
Maar als ze ons niet op de hoogte houden dan zijn het verwerpelijke arrogante lui die alleen maar geld willen verdienen over de rug van Michael Schumacher die door ons groot is gemaakt. Het is zo zielig voor die fan met een Schumacher tatoeage op zijn rug, want die weet helemaal niet waar hij aan toe is!
Je zult maar zo'n kronkel in je kop hebben dat je dat soort dingen kunt denken.
Het is een prima samenvatting van de kronkel in jouw en LN's posts.quote:Op zaterdag 18 september 2021 17:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die kronkel heb je zelf dan want jij trekt die conclusie.
Zandvoort blijft dus September ipv Mei.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:55 schreef Rianne84 het volgende:
Was de voorlopige kalender voor 2022 hier al langs gekomen?
https://racingnews365.nl/(...)alender-2022-onthuld
Ja, dit is dus een kutkalender.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zandvoort blijft dus September ipv Mei.
Voor de zomerstop een triple header en na de zomerstop 2x een tripleheader.
Ik vond het dit jaar wel een leuk verjaardagskadootje, raceweekend In Zandvoort en Max winnaar in de eerste nederlandse GP in 36 jaarquote:
Ik had gisteren ook al een andere met maar twee triple headers gezien. Oostenrijk op 24 juli en Singapore en Japan na elkaar op 9 en 16 oktober en COTA op 6 november.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:55 schreef Rianne84 het volgende:
Tickets voor Silverstone zijn geregeld, blijkbaar is het nog niet 100% zeker welk weekend het wordt.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:55 schreef Rianne84 het volgende:
Dan wordt het nog Chuck Bottas..quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:16 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Nog maar acht keer crashen en Max Verstappen is wereldkampioen
Ik zie de Fer's het wel goed gaan doenquote:Op maandag 20 september 2021 06:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dan wordt het nog Chuck Bottas..
Raceweek!Hopelijk de laatste Merc-zege!
Verstappen en Alonso als rijders in je team is wel ideaal.quote:Op maandag 20 september 2021 08:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zie je niet vaak, Alonso die een andere coureur zo sterk neerzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |