abonnement Unibet Coolblue
pi_201284752
Op zondag 29 augustus start weer een nieuw seizoen Expeditie Robinson; op zondag én donderdag. Het wordt een bijzonder seizoen als we de PR-praatjes mogen geloven. Dit jaar zitten we niet op de Filippijnen maar in Kroatië, en daar was het toch wel een stukje kouder. Geen casave en banaan te vinden. En dan zijn er ook nog geruchten dat er een eiland met oud-deelnemers komt! Welke (toekomstig) BN'er houdt stand tussen de palmbomen, proeven en bondjes en mag zich Robinson 2021 noemen?

De originele deelnemers
-Annemiek Koekoek (27) is boerin bekend van Boer Zoekt Vrouw. Eerder gingen boeren Bertie en Jan er al met de winst van door, weet zij het ook waar te maken?
-Britte Lagcher (32) is actrice. Zo speelde ze onder meer het zusje van Angela Schijf in de serie Meisje van Plezier.
-Défano Holwijn (29) is YouTuber, influencer en af en toe rapt hij ook nog een beetje. Op YouTube staat hij vooral bekend om zijn straatquizzen onder de titel Wat weet jij.
-Dennis Schouten (26) brak door als rebelse verslaggever bij PowNed. Vervolgens tekende hij bij Veronica Inside, waar hij al snel met ruzie met onder meer Wilfred Genee vertrok. Die ruzie, en nog heel veel meer achterklap over bekend Nederland bespreekt hij tegenwoordig op controversiële wijze met Jan Roos in RoddelPraat.
-Dyantha Brooks (33) is Shownieuws-presentatrice.
-Eva van de Wijdeven (36) is actrice van onder meer Celblok H en Adam-E.V.A.. Maar het bekendste is ze misschien toch wel van haar doorbraak: de rol van Desie in de jeugdserie Dunya & Desie.
-Jan van Halst (52) is voetbalanalyticus en voormalig profvoetballer van onder meer FC Twente en Ajax.
-Jasmine Sendar (43) is als actrice vooral bekend van haar rollen in Goudkust en Onderweg naar Morgen.
-Jasper Demollin (30) is één van de vier vrienden die allerlei knotsgekke uitdagingen aangaan in het programma Streetlab.
-John de Bever (56) is de groepsoudste en volkszanger. Of hij de lach niet van zijn gezicht af kan krijgen tijdens de ontberingen van Expeditie Robinson is nog maar de vraag...
-René van Meurs (35) is caberatier. Voor SlamFM maakt hij samen met Willie Wartaal de succesvolle webserie Statements.
-Robbert Rodenburg (23) is YouTuber. Met zijn serie Open Kaart interviewt hij bekende Nederlanders. En... wellicht leuk voor de tv-momenten die er gaan komen: hij heeft ruzie met Dennis Schouten naar aanleiding van opmerkingen die hij deed over Robbert in zijn serie Roddelpraat. Dat gaat wellicht wat momenten opleveren ;)
-Sandra Ysbrandy (52) is tv-kok. Vroeger kookte ze elke zondagmiddag bij Carlo & Irene: Life 4 You, tegenwoordig doet ze dit doordeweeks bij Omroep MAX.
-Sieneke (29) was plots een bekende Nederlander nadat Vader Abraham van Yolanthe geen muntje op mocht gooien om te bepalen wie er naar het Songfestival mocht in 2010. Toen riep ie willekeurig Sieneke uit als winnares, en zo geschiedde. Misschien wel de meest verschrikkelijke Nederlandse Songfestivalinzending ooit, Shalalie.
-Stefano Keizers (33) is eigenlijk geen persoon, maar een type. Gover Meit liet in 2015 het alter ego Stefano ontstaan. En hij levert spraakmakende tv op. Zowel bij De Slimste Mens en Het Perfecte Plaatje was hij een opvallende deelnemer, maar eigenlijk staat Keizers (of Meit) vooral op de planken als caberatier.
-Sterrin Smalbrugge (28) kan je eigenlijk wel een soort vrouwelijke Freek Vonk noemen. De reptielengek en ecologe heeft een kinderprogramma waarin ze op zoek gaat naar de meest fascinerende slangen en hagedissen.
-Sylvana IJsselmuiden (26) is model, host bij Dumpert en schuift bij van alles aan wat met Formule 1 te maken heeft. Ook werd ze in 2020 uitgeroepen tot Mooiste Vrouw van Nederland door FHM.
-Yuki Kempees (34) zit in dj-trio Kris Kross Amsterdam. Zij bestormen de afgelopen jaren regelmatig de Nederlandse hitlijsten, maar Hij is van Mij is hun grootste hit.

Oud-deelnemerseiland
-Dominique Rijpma van Hulst (40), Do is een Nederlandse zangeres en presentatrice bij SBS6. In 2001 werd Do door DJ Sammy gevraagd een trance-versie van Heaven van Bryan Adams op te nemen. In 2002 brak ze hier internationaal mee door.
-Wietze de Jager(32) is een Nederlands radio-dj bij Radio 538. Sinds eind 2020 is De Jager de vaste invaller van Frank Dane bij de ochtendshow.
-JayJay Boske(35) is een Nederlandse televisiepresentator en voormalig rugbyspeler. Naast zijn televisieactiviteiten is Boske actief op YouTube. Zijn eigen kanaal heet Day 1.
-Loek Peters (47) is een Nederlands acteur. Hij is te zien in verschillende Nederlandse dramaseries, waaronder De geheimen van Barslet, A'dam - E.V.A., Lijn 32 en Penoza.
-Loiza Lamers(26) is een Nederlands model. Lamers won in 2015 het televisieprogramma Holland’s Next Top Model. Daarnaast doet ze ook televisiewerk. Ze presenteert samen met Rijk Hofman het programma Singletown.
-Anouk Maas(35) is een Nederlandse (musical)actrice die onder andere te zien was in de musicals Evita (maîtresse), The Sound of Music (Liesl) en Hairspray (Amber von Tussle).Sinds voorjaar 2018 is Maas hoofdpersoon in de commercials van Leen Bakker.
-Saar Koningsberger(34) is een Nederlandse actrice en presentatrice. Koningsberger is onder meer bekend van de film De schippers van de Kameleon en was van juni 2007 tot april 2010 presentatrice bij de televisiezender TMF. Koningsberger begon in december 2017 een YouTube-kanaal, genaamd 'SuperSaar'.
-Rob Geus(50) is een Nederlandse kok en tv-presentator. Geus begon in 2002 met de presentatie van De Smaakpolitie bij SBS6. Geus presenteerde daarnaast samen met Alberto Stegeman het programma Red mijn vakantie! Man, man, man, man, man!

Voor wie zie jij de beste kansen in? Kijk je mee? Mooi! Vanaf 29 augustus, elke zondag en donderdag, Expeditie Robinson op RTL4.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 21:34:08 #2
18653 crew  D.
pi_201284763
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:31 schreef YT123 het volgende:
Ze gaan gewoon door totdat iedereen opgeeft.
Ja!

Ze blijven iedereen tussen alle eilanden uitwisselen net zo lang tot men opgeeft en er nog maar 1 iemand over is
pi_201284764
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gaat zondag iemand weg omdat ze opgaf :o
Wie was dat? Die verschrikkelijke Sterrin?
pi_201284767
Zou wat zijn, je mag nooit meer weg.. XD
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 21:34:32 #5
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201284769
twitter
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 21:34:33 #6
18653 crew  D.
pi_201284770
Gaat goed, dat quoten en editten :+
pi_201284771
Verwacht nu toch wel dat het duel op afvallerseiland wel het definitieve einde is en er dus iemand naar huis mag.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 9 september 2021 @ 21:34:48 #8
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201284773
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:34 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Wie was dat? Die verschrikkelijke Sterrin?
Ik hoop dat shownieuws mens
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201284786
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:34 schreef D. het volgende:
Ja!

Ze blijven iedereen tussen alle eilanden uitwisselen net zo lang tot men opgeeft en er nog maar 1 iemand over is
Moet me denken aan dit nummer:

It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_201284795
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:34 schreef D. het volgende:
Gaat goed, dat quoten en editten :+
Jij kunt dat, als Modgod ^O^
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 21:36:20 #11
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201284798

22 miljoen views voor dit nummer, ik heb het nog nooit gehoord
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 21:36:49 #12
18653 crew  D.
pi_201284805
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:35 schreef cafca het volgende:

[..]
Jij kunt dat, als Modgod ^O^
Uiieindelijk wel, maar 40+ he, dan moet je soms een paar keer proberen :P
pi_201284880
John is wel het lulletje rozenwater van de expeditie :')
pi_201284884
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:34 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Wie was dat? Die verschrikkelijke Sterrin?
Annemiek
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201284915
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:36 schreef Momo het volgende:

22 miljoen views voor dit nummer, ik heb het nog nooit gehoord
Houden zo. Die oorwurm krijg je nooit meer uit je hoofd! :N
pi_201284919
Dus John deed afvallerseiland —> tweedekanseiland —> afvallerseiland. Ik snap het echt niet hoor. Wanneer komt er een uitleg voor de kijkers thuis?
pi_201284943
Saar is die firestick zegt in plaats van vuursteen :') :')
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 21:45:01 #18
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201284955
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dus John deed afvallerseiland —> tweedekanseiland —> afvallerseiland. Ik snap het echt niet hoor. Wanneer komt er een uitleg voor de kijkers thuis?
Misschien een extra kans omdat Dennis eruit is gestapt eerder?
pi_201286357
Het systeem voor de donderdaguitzendingen is een beetje stuk eigenlijk. Die 8 oud-deelnemers gaan nu natuurlijk elke keer de nieuwkomer eruit stemmen. Dat kan je van metersver aan zien komen als je ziet hoe close ze met elkaar zijn. Dat maakt voor mij in ieder geval een beetje het (donderdag)spel kapot. De tv wordt er in ieder geval niet leuker van.

Daarnaast snap ik ook niet zo goed waarom niemand heeft gedoogd er een wat sterkere speler uit te spelen dan een John of Rob; je zou denken dat je van hen een proef gemakkelijk kan winnen. In een individuele fase wil je toch juist een sterke eruit? Maar nee hoor, iedereen is op dit eiland buddy-buddy en kunnen nu gewoon lekker makkelijk elke week de nieuwkomer eruit stemmen... Conclusie: het donderdagspel is kapotgemaakt en ik ben benieuwd of de productie er iets aan gaat doen en hoe dan. Want dit maakt de donderdagafleveringen wel heel saai en voorspelbaar.
pi_201286417
4 afleveringen en 0 officiële afvallers. :r

EPH draait zich om in zijn graf.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 9 september 2021 @ 23:22:02 #21
335263 freaky40
pi_201286547
Beetje voorspelbaar inderdaad, al maakte John wel eventjes TV en trolde Rob hem even dat het een aard had. Nu weer van vooraf aan voor John op het afvallerseiland met Eva van de wijd (voor) even....Lekkerrr hoorrr.
Allemaal cabaretteketet!
pi_201286570
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:36 schreef Momo het volgende:

22 miljoen views voor dit nummer, ik heb het nog nooit gehoord
Wat een kut leven heb je dan.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_201286619
Oh ik ben helemaal vergeten te kijken :X
  donderdag 9 september 2021 @ 23:30:42 #24
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201286649
Heb per ongeluk toch nu al gekeken
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  donderdag 9 september 2021 @ 23:35:26 #25
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201286704
Ik weet niet zo goed of ik moet huilen of lachen om John :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_201286770
Wat een kut seizoen. Waar kijken we naar. Zo kun je wel 400 afleveringen maken
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_201286827
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:36 schreef Momo het volgende:

22 miljoen views voor dit nummer, ik heb het nog nooit gehoord
Ik zou het lekker bij Nightwish houden. Of Porcupine Tree als uitstapje.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 23:49:39 #28
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_201286860
Lekker voor Eva ook, op loserseiland terwijl Sieneke gewoon lekker naar het netniet-loserseiland mag en weer met John komt te zitten tot in de eeuwigheid
pi_201287120
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 23:06 schreef molloot200 het volgende:
Het systeem voor de donderdaguitzendingen is een beetje stuk eigenlijk. Die 8 oud-deelnemers gaan nu natuurlijk elke keer de nieuwkomer eruit stemmen. Dat kan je van metersver aan zien komen als je ziet hoe close ze met elkaar zijn. Dat maakt voor mij in ieder geval een beetje het (donderdag)spel kapot. De tv wordt er in ieder geval niet leuker van.

Daarnaast snap ik ook niet zo goed waarom niemand heeft gedoogd er een wat sterkere speler uit te spelen dan een John of Rob; je zou denken dat je van hen een proef gemakkelijk kan winnen. In een individuele fase wil je toch juist een sterke eruit? Maar nee hoor, iedereen is op dit eiland buddy-buddy en kunnen nu gewoon lekker makkelijk elke week de nieuwkomer eruit stemmen... Conclusie: het donderdagspel is kapotgemaakt en ik ben benieuwd of de productie er iets aan gaat doen en hoe dan. Want dit maakt de donderdagafleveringen wel heel saai en voorspelbaar.
De enige kans om uit de loop te ontsnappen is de immuniteitsproef op tweedekanseiland winnen. _O-
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 10 september 2021 @ 00:29:35 #30
213457 engine
pi_201287142
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 23:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een kut seizoen. Waar kijken we naar. Zo kun je wel 400 afleveringen maken
Dan kijk je toch niet?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201287147
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 23:49 schreef noodgang het volgende:
Lekker voor Eva ook, op loserseiland terwijl Sieneke gewoon lekker naar het netniet-loserseiland mag en weer met John komt te zitten tot in de eeuwigheid
Ja die logica snap ik nog steeds niet
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 10 september 2021 @ 00:34:36 #32
335263 freaky40
pi_201287164
Laten we hopen voor Eva dat ze een proef wint van John. Kan ze ook naar 2e kans eiland.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 10 september 2021 @ 02:55:50 #33
194233 Friday12
Originele kloon
pi_201287380
John is wel echt :')
pi_201287597
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 23:35 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet zo goed of ik moet huilen of lachen om John :')
Volgens mij heb je exact de juiste smiley gebruikt voor John
pi_201287934
Heerlijk die clash tussen John en Rob. Rob kon het duidelijk niet doorzien en liet zichzelf erg kennen.

Voor de rest, wat een zeik opzet. Geen afvallers de komende 4 jaar verwacht ik, lekker rouleren tussen 14 eilanden.
pi_201288194
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 08:09 schreef GereDathan het volgende:
Heerlijk die clash tussen John en Rob. Rob kon het duidelijk niet doorzien en liet zichzelf erg kennen.

Voor de rest, wat een zeik opzet. Geen afvallers de komende 4 jaar verwacht ik, lekker rouleren tussen 14 eilanden.
Ik vond het ook wel een beetje zuur en onderhuids van John.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201288363
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vond het ook wel een beetje zuur en onderhuids van John.
Vanuit zijn positie kon hij toch weinig anders dan proberen de pijlen op Rob te richten?

Vind het vooral een grote faal van de productie, John had beschermd moeten worden. Sieneke kreeg wel bescherming (heeft ze iets extra gedaan bij meneer Gorgels achter de desk?). John heeft totaal geen eerlijke kans gehad, net voor een proef moeten instromen in een onbekende groep die al dagen met elkaar optrekt. Dan ga je er altijd uit als nieuweling, dat is nooit anders geweest en zal nooit anders zijn. Elke groep reageert zo.

Het feit dat Sieneke vanuit Zuid naar 2e kans doorstroomt is ook een debiele actie van de productie. Slaat werkelijk nergens op. Sieneke had naar Eva gemoeten op afvallerseiland, maar werd om onverklaarbare (of misschien niet, meneer Gorgels) redenen op 2e kans gezet mét immuniteit.

Sieneke is weggestemd en verdiende dus eigenlijk afvallerseiland. John heeft een duel gewonnen en verdiende een plek in Noord/Zuid met immuniteit voor de eerste eilandraad. Of ze hadden Eva moeten laten afvloeien als verliezer van het duel en Sieneke dus daarheen voor een volgend duel, dat is ook een eerlijke situatie. Maar op de manier hoe ze dit nu gedaan hebben is John gewoon als een debiel ingezet zodat Rob met zijn 0,0 Robinson kwaliteiten kon blijven.
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 08:59:05 #38
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201288376
Hopelijk wordt Rob volgende week weggestemd en ontsnapt Eva afvallerseiland. Dan hebben we Rob en John samen aan het overleven op een eiland.
pi_201288556
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 september 2021 00:29 schreef engine het volgende:

[..]
Dan kijk je toch niet?
Ohja goed argument. Kritisch zijn mag weer niet. Het is geniale en spannende tv, nou goed?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_201288598
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:16 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Ohja goed argument. Kritisch zijn mag weer niet. Het is geniale en spannende tv, nou goed?
EPH draait zich om in zijn urn als hij zou weten hoe het programma verloedert is :'(
  vrijdag 10 september 2021 @ 09:30:09 #41
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201288733
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:19 schreef GereDathan het volgende:

[..]
EPH draait zich om in zijn urn als hij zou weten hoe het programma verloedert is :'(
Dit soort posts elke keer... EPH snapt dat zaken moeten veranderen en blijft niet krampachtig vasthouden aan het verleden.

Laat de doden rusten en gebruik ze niet in je argumenten. :{w
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 10 september 2021 @ 09:40:59 #42
213457 engine
pi_201288840
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:16 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Ohja goed argument. Kritisch zijn mag weer niet. Het is geniale en spannende tv, nou goed?
Je noemt zelf geen enkel argument.. Alleen kut :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 10 september 2021 @ 09:42:01 #43
213457 engine
pi_201288853
Overigens vind ik het spannende tv ja. Ik zie niet wat er andere is dan voorgaande seizoenen.. Het is juist spannender met "twee" expedities.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201288948
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Dit soort posts elke keer... EPH snapt dat zaken moeten veranderen en blijft niet krampachtig vasthouden aan het verleden.

Laat de doden rusten en gebruik ze niet in je argumenten. :{w
EPH zou deze nonsens nooit goedgekeurd hebben met 80 eilanden en 24 methodes om erin te blijven als je faalt.

En EPH zou dit soort X-garnituur "bekende Nederlanders" verafschuwd hebben.
pi_201289067
Ondertussen zijn we gewoon pas op dag 4 en iedereen is alweer volledig aan het zeiken.

Afvallerseiland is gewoon nog altijd het afvoerputje van allez, daar komt straks gewoon een duel tussen 2/3 personen voor een ticket naar huis. En mss nog wel weer een ritje 2ekans eiland voor de winnaar aldaar om daar wat aanwas te houden
pi_201289167
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:19 schreef GereDathan het volgende:

[..]
EPH draait zich om in zijn urn als hij zou weten hoe het programma verloedert is :'(
Het overlevingsaspect is op deze eilanden ook nog minder belangrijk, iemand die daar goed in is heeft hier veel minder voordeel.

Verder is sterkere spelers in de proeven wegstemmen wel iets van alle tijden. De algehele opzet ben ik verder geen fan van dit jaar, maar ik heb niet direct iets tegen een afvallerseiland waar de sterksten nog een kleine kans krijgen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201289226
Volgens mij wordt Eva nog liever in Afghanistan gedropt dan dat ze weer met John op dat eiland moet zitten
pi_201289442
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het overlevingsaspect is op deze eilanden ook nog minder belangrijk, iemand die daar goed in is heeft hier veel minder voordeel.
Daar zal je mij niet over horen. De lokatie is gewoon volledig ruk, maar daar kan de productie niet zoveel aan doen wat mij betreft. Ze hebben naar iets gezocht wat in de buurt komt.

quote:
Verder is sterkere spelers in de proeven wegstemmen wel iets van alle tijden. De algehele opzet ben ik verder geen fan van dit jaar, maar ik heb niet direct iets tegen een afvallerseiland waar de sterksten nog een kleine kans krijgen.
Je kan John nou niet echt een sterke speler noemen toch? Het naar de proef toelopen was al lastig voor hem.

Afvallerseiland heb ik ook geen moeite mee, ik heb wel een hekel aan winnaarseilanden waar eten in overvloed is meestal waardoor sterke spelers alleen maar sterker worden. Winnaarseiland is prima, maar dan beperkt tot een zacht bedje en een douche.

De opzet van Tweede Kans doet mij vermoeden dat dit bedacht is omdat dit soort "beroemdheden" toch zonder werk zaten door Corona. Op Rob en JayJay na zijn het allemaal maar middelmatige deelnemers die amper opgevallen zijn in eerdere expedities.
Had gewoon een heel Tweede Kans seizoen gedaan met deelnemers die wél opgevallen zijn in eerdere jaren. Ik denk dan aan mensen als (niet allen geschikt omdat er ook winnaars bijzitten): Soundos, Boer Bertie, Raven van Dorst, Fatima Morero de Melo, Yin, Klaas van Eerden, en dergelijken.
pi_201289474
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 08:59 schreef Momo het volgende:
Hopelijk wordt Rob volgende week weggestemd en ontsnapt Eva afvallerseiland. Dan hebben we Rob en John samen aan het overleven op een eiland.
Dit hoop ik ook! Dat wordt leuke tv
Alius aliud dicit
pi_201289481
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:40 schreef engine het volgende:

[..]
Je noemt zelf geen enkel argument.. Alleen kut :D
Dan moet je eens lezen. We hebben 4 afleveringen gehad en niemand valt af. Dat gaat helemaal nergens over.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_201289524
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:32 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Dan moet je eens lezen. We hebben 4 afleveringen gehad en niemand valt af. Dat gaat helemaal nergens over.
Ook nog steeds op dag 4. Dat krijg je met twee nog losstaande expedities.
pi_201289554
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:19 schreef GereDathan het volgende:

[..]
EPH draait zich om in zijn urn als hij zou weten hoe het programma verloedert is :'(
Dit.

Voor het eerst in 10 kijk ik weer eens ER. 4 afleveringen verder en 0 afvallers (Ziekte van Dennis tel ik niet mee).

Nicolette Kluiver en die boy(wie is die nobuddy?) kunnen niet presenteren.

Eddy Zoey was nog een redelijke vervanger van EPH.

/rant
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201289617
Ze hadden ooit een seizoen met 100 deelnemers. Met als hoogtepunt kandidaat Frans. 😂🤣

Topshow vanaf 06:00



[ Bericht 2% gewijzigd door superniger op 10-09-2021 10:52:28 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201289688
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:29 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Daar zal je mij niet over horen. De lokatie is gewoon volledig ruk, maar daar kan de productie niet zoveel aan doen wat mij betreft. Ze hebben naar iets gezocht wat in de buurt komt.
[..]
Je kan John nou niet echt een sterke speler noemen toch? Het naar de proef toelopen was al lastig voor hem.

Afvallerseiland heb ik ook geen moeite mee, ik heb wel een hekel aan winnaarseilanden waar eten in overvloed is meestal waardoor sterke spelers alleen maar sterker worden. Winnaarseiland is prima, maar dan beperkt tot een zacht bedje en een douche.

De opzet van Tweede Kans doet mij vermoeden dat dit bedacht is omdat dit soort "beroemdheden" toch zonder werk zaten door Corona. Op Rob en JayJay na zijn het allemaal maar middelmatige deelnemers die amper opgevallen zijn in eerdere expedities.
Had gewoon een heel Tweede Kans seizoen gedaan met deelnemers die wél opgevallen zijn in eerdere jaren. Ik denk dan aan mensen als (niet allen geschikt omdat er ook winnaars bijzitten): Soundos, Boer Bertie, Raven van Dorst, Fatima Morero de Melo, Yin, Klaas van Eerden, en dergelijken.
Loiza is op zich ook wel opgevallen, en Wietze heeft het zichzelf gewoon als een mongool onmogelijk gemaakt toen, dat viel ook wel op. Ik ben van allebei geen fan, maar Loiza was sterk in zowel het bonden, de proeven en het overleven en was ook een van de personen die het meeste het voortouw nam in haar seizoen. Wietze viel juist op door hoe hij er heel snel uit ging door zijn gedrag, maar oké, hij zat er inderdaad wel érg kort in.

De anderen zijn inderdaad wel echt middle-of-the-road deelnemers, met als dieptepunt Do die zélf opgaf. Saar, Anouk en Loek, die was ik allemaal alweer totaal vergeten.

John mag van mij zo snel mogelijk naar huis ja, dat is echt een kandidaat van niks. En niet goed in het bondjesaspect, én niet goed in het overlevingsaspect, én kan er niks van in de proeven.

Ik ben geen fan van de vroege individuele opzet op tweede kans-eiland. Loiza of Jay kan er door de individuele proeven vrij makkelijk uit, en juist dat soort mensen wil je minimaal tot de samensmelting wel hebben. Al weet ik sowieso niet hoe ze het precies opzetten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201289707
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:42 schreef superniger het volgende:
Ze hadden ooit een seizoen met 100 deelnemers. Met als hoogtepunt kandidaat Frans. 😂🤣

Die ging toch met messen zwaaien?
pi_201289719
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:51 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Die ging toch met messen zwaaien?
Ja
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201289741
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Loiza is op zich ook wel opgevallen, en Wietze heeft het zichzelf gewoon als een mongool onmogelijk gemaakt toen, dat viel ook wel op. Ik ben van allebei geen fan, maar Loiza was sterk in zowel het bonden, de proeven en het overleven en was ook een van de personen die het meeste het voortouw nam in haar seizoen. Wietze viel juist op door hoe hij er heel snel uit ging door zijn gedrag, maar oké, hij zat er inderdaad wel érg kort in.
Loiza was een twijfelgeval voor mij, maar wil ik gerust in mee gaan met je.
Wietze is een nietszeggende nitwit voor mij. De manier hoe hij zijn werkgever en collega's een loer heeft geprobeerd te draaien is de reden dat hij voor mij volledig afgedaan heeft. Maar als ik dat aan de kant zet, ik kan uit zijn 1e expeditie geen seconde noemen waarin hij echt een bijzondere bijdrage geleverd heeft.

quote:
De anderen zijn inderdaad wel echt middle-of-the-road deelnemers, met als dieptepunt Do die zélf opgaf. Saar, Anouk en Loek, die was ik allemaal alweer totaal vergeten.
Saar en Loek heb ik nog wel ergens een zwak voor. Maar ik zou ze nooit uitgekozen hebben.

quote:
John mag van mij zo snel mogelijk naar huis ja, dat is echt een kandidaat van niks. En niet goed in het bondjesaspect, én niet goed in het overlevingsaspect, én kan er niks van in de proeven.
Zeker. Maar ook nog geen kans gehad eigenlijk. Naar afvallerseiland door wat pech, met geluk het puzzeltje in elkaar en dan in een vreemde groep gedropt worden waar hij het in de proef niet heel slecht afbracht. Hij heeft niet eens de kans gehad om eens een dag of 4/5 te bonden met de groep. Dat vind ik niet fair.

quote:
Ik ben geen fan van de vroege individuele opzet op tweede kans-eiland. Loiza of Jay kan er door de individuele proeven vrij makkelijk uit, en juist dat soort mensen wil je minimaal tot de samensmelting wel hebben. Al weet ik sowieso niet hoe ze het precies opzetten.
Als het in dit tempo gaat is de samensmelting pas eind 2028, dus genoeg tijd om over na te denken ;)
pi_201289760
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:53 schreef superniger het volgende:

[..]
Ja
Geweldige TV was dat, bijna net zo goed als "Geert, neem afscheid." :P

Ik denk dat het de enige kandidaat ooit is geweest die om een dergelijke reden de expeditie moest verlaten. Ziekte en blessures komen bijna elk jaar wel langs, maar gewelddadig heb ik verder nooit iemand gezien.
  vrijdag 10 september 2021 @ 11:27:54 #59
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201290162
Wat was Sjon een enorme lul zeg.
  vrijdag 10 september 2021 @ 11:28:21 #60
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201290172
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:36 schreef Momo het volgende:

22 miljoen views voor dit nummer, ik heb het nog nooit gehoord
Dit kan niet. Kom je nooit buiten Momo?
  vrijdag 10 september 2021 @ 11:40:06 #61
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_201290306
JA GODVERDEGODVERDOMME

NERGENS heb ik gelezen of gezien dat er een 2e fucking uitzending op donderdag word uitgezonden :(

Nou heb ik dus de fucking helft gemist :r
dacht al, waarom krijg ik niks van dat oud deelnemers eiland te zien
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_201290428
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:56 schreef GereDathan het volgende:
Wietze is een nietszeggende nitwit voor mij. De manier hoe hij zijn werkgever en collega's een loer heeft geprobeerd te draaien is de reden dat hij voor mij volledig afgedaan heeft.
Dat was toch Mattie?
pi_201290436
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:48 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Dat was toch Mattie?
Nee.
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 12:09:42 #64
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201290783
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:28 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dit kan niet. Kom je nooit buiten Momo?
Niet in dit soort kroegen
  vrijdag 10 september 2021 @ 12:12:55 #65
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201290848
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 12:09 schreef Momo het volgende:

[..]
Niet in dit soort kroegen
Ik ben echt maandenlang (onvrijwillig) doodgegooid met dit nummer. Wel echt een (voetbal)kantinenummer.
pi_201291255
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 12:09 schreef Momo het volgende:

[..]
Niet in dit soort kroegen
Onmogelijk dat je dat nummer niet kent
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_201291273
John de Bever!

Tijgers en leeuwen kan je temmen, maar bevers niet!
Mee doen is belangrijker dan winnen!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 10 september 2021 @ 13:23:58 #68
335263 freaky40
pi_201291924
Het is wel weer duidelijk op welke zender dit wordt uitgezonden en op welke zender niet. Hoe zo framing...:https://www.shownieuws.nl(...)er-eilandje-wisselen
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 10 september 2021 @ 14:00:54 #69
194233 Friday12
Originele kloon
pi_201292427
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Het is wel weer duidelijk op welke zender dit wordt uitgezonden en op welke zender niet. Hoe zo framing...:https://www.shownieuws.nl(...)er-eilandje-wisselen
Wat zijn reactie is zie je in de video bovenaan! Ja ik pas fan wel
  vrijdag 10 september 2021 @ 15:58:49 #70
3542 Gia
User under construction
pi_201293959
Als het zo is dat vanaf nu degene die het onderlinge duel, op afvallerseiland, verliest, naar huis moet, dan is het voor Eva te hopen dat het een andere proef is.

Die puzzel kan John nu blindelings maken en hij kan er dus iedereen die daar nog komt, uitspelen.

Zou erg zuur zijn voor Eva.
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 17:44:50 #71
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201295249
twitter
pi_201295547
Ik weet ook niet wat ik er van moet vinden hoor. Hoe het nu gaat. Het huidige concept.

Dat nummer van John de Bever ken ik trouwens ook niet. Ik ken hemzelf ook eigenlijk niet. Wel eens van gehoord ja, geen idee waarvan.

Ik vond het wel een grappige gast. Leuker dan Rob maar ik vind Rob dan ook, bleh.

En het presentatie duo vind ik ook ruk. Beiden.
Mevrouw wijdbeens en Kwik van Flupke, die de kandidaten aanspreken alsof het kleuters zijn.
pi_201296757
Wat een onzin met al die eilanden.

Ik haak af, weinig met robinson te maken
  vrijdag 10 september 2021 @ 19:41:50 #74
194233 Friday12
Originele kloon
pi_201297552
Ik kijk nog een paar afleveringen maar dan moet er wel iets gaan gebeuren want hier zit geen spanning meer in. Zeker niet nu john weer terug mag gaan naar afvallerseiland. Volgende week moeten er echt mensen naar huis :N
pi_201297597
Oh kom op Sjon en Rob dat maakt het wel sapppig
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 11 september 2021 @ 15:18:14 #76
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201307425
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:48 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Dat was toch Mattie?
Volgens mij ook ja :Y
  zaterdag 11 september 2021 @ 16:45:09 #77
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201308471
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:56 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Wietze is een nietszeggende nitwit voor mij. De manier hoe hij zijn werkgever en collega's een loer heeft geprobeerd te draaien is de reden dat hij voor mij volledig afgedaan heeft. Maar als ik dat aan de kant zet, ik kan uit zijn 1e expeditie geen seconde noemen waarin hij echt een bijzondere bijdrage geleverd heeft.
Vooral met die walgelijke brief :r die ‘per ongeluk’ in de media is gekomen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 11 september 2021 @ 22:35:26 #78
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_201314678
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 16:45 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Vooral met die walgelijke brief :r die ‘per ongeluk’ in de media is gekomen.
Brief ?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_201315986
Ik vermoed dat wanneer Noord en Zuid samen met 8 of 9 mensen over zijn, ze tegenover het tweedekans-eiland komen te spelen. Afvallers van Noord en Zuid blijven via tweedekans-eiland doorgestuurd worden naar afvallers eiland waar maximaal 2 mensen zitten.
John had de pech dat hij niet tijdens een eilandraad eruit ging zodat hij immuniteit zou hebben en in ieder geval 1 ronde veilig zou zijn. Nu is het de vraag of Sieneke in een paar dagen kan laten zien dat ze leuker dan Rob is :')
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_201319680
Volgens mij vanavond ook weer een hoop gezeik… wordt waarschijnlijk m’n laatste aflevering
pi_201320007
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:54 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik vermoed dat wanneer Noord en Zuid samen met 8 of 9 mensen over zijn, ze tegenover het tweedekans-eiland komen te spelen.
Dat zal niet, Tweede Kans strijdt ieder voor zich en niet als team.
pi_201325580
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 10:37 schreef Pap89 het volgende:
Volgens mij vanavond ook weer een hoop gezeik… wordt waarschijnlijk m’n laatste aflevering
Als er vanavond niemand uitgaat kijk ik ook niet meer
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_201326660
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 16:45 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Vooral met die walgelijke brief :r die ‘per ongeluk’ in de media is gekomen.
Welke brief?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_201327877
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 18:18 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Welke brief?
Google "Wietze brief": https://grazia.nl/artikel(...)euk-mattie-en-wietze
Mon 'en!
pi_201328113
Hebben we het nog over die Mattie en Wietze rel? :')

OT: Benieuwd naar vanavond, immers pas dag 5 op t eiland dus de eerste afvaller zal zich nu wel aandienen, zoals elk ander seizoen.
  zondag 12 september 2021 @ 19:34:17 #86
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201328263
Mijn verwachting is dat degene die vandaag wordt weggestemd naar afvallerseiland gaat, zodat ze daar met drie zijn en dat die drie een proef moeten doen waarbij de nummer drie naar huis moet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201328680
Hopelijk gaat er straks iemand naar huis. Anders is het seizoen volgend jaar nog niet afgelopen :')
  zondag 12 september 2021 @ 19:54:13 #88
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201328696
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 19:53 schreef NailQueen het volgende:
Hopelijk gaat er straks iemand naar huis. Anders is het seizoen volgend jaar nog niet afgelopen :')
We gaan straks live op die eilanden kijken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201328749
:W
pi_201328786
:W
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 12 september 2021 @ 19:59:46 #91
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201328794
:W
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Leukste jonkie 2022 zondag 12 september 2021 @ 19:59:49 #92
213457 engine
pi_201328795
:W
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zondag 12 september 2021 @ 20:00:39 #93
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201328813
:W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201328817
@Meke & @Prisha melden
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 12 september 2021 @ 20:00:51 #95
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201328819
Is @Prisha er vandaag wel bij?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201328827
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn verwachting is dat degene die vandaag wordt weggestemd naar afvallerseiland gaat, zodat ze daar met drie zijn en dat die drie een proef moeten doen waarbij de nummer drie naar huis moet.
En nr.1 gaat naar tweede kans eiland.

Hoop ik, andersis het bij voorbaat elke nieuweling daar wegtrappen. Zullen ze toch over nagedacht hebben hoop ik dan maar
pi_201328830
quote:
10s.gif Op zondag 12 september 2021 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
We gaan straks live op die eilanden kijken.
Ze zetten op een gegeven moment gewoon alle camera's uit. Zo komen we van een hoop "BN'ers" af ;)
  zondag 12 september 2021 @ 20:01:53 #98
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201328844
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:01 schreef cafca het volgende:

[..]
Ze zetten op een gegeven moment gewoon alle camera's uit. Zo komen we van een hoop "BN'ers" af ;)
lijkt me een leuk plan voor de tweede kamer ^O^
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 12 september 2021 @ 20:02:32 #99
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201328851
Hallooo mensen :W
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_201328853
Jayjay
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 20:02:50 #101
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201328857
Ben benieuwd. Teams lijken me wel even sterk
pi_201328858
John de bever terug naar papoea eiland
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201328867
We komen nooit van John af
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 12 september 2021 @ 20:03:22 #104
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201328874
quote:
16s.gif Op zondag 12 september 2021 20:02 schreef FlippingCoin het volgende:
John de bever terug naar papoea eiland
Ja arme Eva _O-

Maar dat zien we pas donderdag denk ik ?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 12 september 2021 @ 20:03:47 #105
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201328881
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:03 schreef pullup het volgende:
We komen nooit van John af
Als dat betekent dat hij hierna voorgoed op een onbewoond eiland zit O-)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 12 september 2021 @ 20:03:47 #106
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201328882
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:03 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja arme Eva _O-

Maar dat zien we pas donderdag denk ik ?
ja anders krijgen we een overkill John
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_201328885
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:03 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja arme Eva _O-

Maar dat zien we pas donderdag denk ik ?
Ik denk vandaag al
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_201328887
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:03 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja arme Eva _O-

Maar dat zien we pas donderdag denk ik ?
Ja denk het :o


En inderdaad :'(


Eva verdient dat overleven wel de samensmelting :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201328895
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:03 schreef pullup het volgende:
We komen nooit van John af
Jij krijgt die John niet meer van jouw TV! *O*
pi_201328908
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:04 schreef cafca het volgende:

[..]
Jij krijgt die John niet meer van jouw TV! *O*
_O- :D
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 12 september 2021 @ 20:04:58 #111
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201328917
Ok, wel weer genoeg geklaag gehoord.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201328919
Wat vinden jullie van stefano?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201328922
Ben benieuwd hoe lang Stefano zijn typetje nog gaat volhouden
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 20:05:16 #114
18653 crew  D.
pi_201328925
Ik weet ineens waar John me aan doet denken :Y

pi_201328933
quote:
16s.gif Op zondag 12 september 2021 20:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat vinden jullie van stefano?
O+
  zondag 12 september 2021 @ 20:05:41 #116
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201328935
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:05 schreef D. het volgende:
Ik weet ineens waar John me aan doet denken :Y

[ afbeelding ]
the beast is knapper :Y :Y :Y
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 12 september 2021 @ 20:05:48 #117
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201328938
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik denk vandaag al
Ja? Ik dacht dat dat bij de tweedekansverhaallijn hoorde :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 12 september 2021 @ 20:05:55 #118
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201328941
quote:
16s.gif Op zondag 12 september 2021 20:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja denk het :o

En inderdaad :'(

Eva verdient dat overleven wel de samensmelting :D
Nou echt he :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 20:06:10 #119
18653 crew  D.
pi_201328947
quote:
99s.gif Op zondag 12 september 2021 20:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
the beast is knapper :Y :Y :Y
Jij als vrouw hebt daar een betere kijk op :Y
  zondag 12 september 2021 @ 20:06:24 #120
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201328955
quote:
15s.gif Op zondag 12 september 2021 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, wel weer genoeg geklaag gehoord.
Nou gelukkig kijk je dan nu Robinson, hoef je even niet meer tegen jezelf te praten
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_201328956
Wat een John haat.

Tenminste iemand die een beetje kleur brengt de eerste afleveringen.
pi_201328965
Net blij en dan komt die losert zo meteen weer terug _O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Leukste jonkie 2022 zondag 12 september 2021 @ 20:06:46 #123
213457 engine
pi_201328966
Wel redelijke vis gevangen die dame ^O^
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zondag 12 september 2021 @ 20:07:14 #124
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201328980
quote:
2s.gif Op zondag 12 september 2021 20:06 schreef engine het volgende:
Wel redelijke vis gevangen die dame ^O^
Beter dan op die andere eilanden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201328989
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:05 schreef cafca het volgende:

[..]
O+
Ik vond hem bij de slimste mens leuk maar merk dat ik hem niet te veel moet zien
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Leukste jonkie 2022 zondag 12 september 2021 @ 20:07:47 #126
213457 engine
pi_201328990
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Beter dan op die andere eilanden.
Die hadden z'n mini visje dat ze met z'n alle moesten delen :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201328992
Ik ben stiekem wel een beetje verliefd op die Sandra
pi_201329005
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:06 schreef pullup het volgende:
Net blij en dan komt die losert zo meteen weer terug _O-
Het is ook losers-eiland natuurlijk
  zondag 12 september 2021 @ 20:09:02 #129
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201329020
we moeten eten hebben
aaahhhhhhh
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 20:09:22 #130
18653 crew  D.
pi_201329025
quote:
99s.gif Op zondag 12 september 2021 20:09 schreef greysbones het volgende:
we moeten eten hebben
aaahhhhhhh
Tijd voor een eetproef :7
  zondag 12 september 2021 @ 20:09:25 #131
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201329026
daar komen de traantjes
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_201329034
Huilen
De traan
SOONY
  Leukste jonkie 2022 zondag 12 september 2021 @ 20:10:00 #133
213457 engine
pi_201329040
quote:
99s.gif Op zondag 12 september 2021 20:09 schreef greysbones het volgende:
daar komen de traantjes
beetje een zeur :+
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201329046
Allemaal janken geen eten

GENIETEN
SOONY
pi_201329049
Matige boerin.
  Leukste jonkie 2022 zondag 12 september 2021 @ 20:10:24 #136
213457 engine
pi_201329052
Is er niet! :(
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201329054
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:10 schreef DKUp het volgende:
Allemaal janken geen eten

GENIETEN
Gaat de goede kant op
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 12 september 2021 @ 20:10:35 #138
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201329056
tien minuten en alleen nog maar geklaag gehoord.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201329057
IK BEN BOER
SOONY
  zondag 12 september 2021 @ 20:10:41 #140
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201329058
quote:
2s.gif Op zondag 12 september 2021 20:10 schreef engine het volgende:

[..]
beetje een zeur :+
:Y :Y :Y
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_201329061
HET ISSER NIET
pi_201329065
Dit klinkt zwakzinnig
SOONY
pi_201329066
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:09 schreef D. het volgende:

[..]
Tijd voor een eetproef :7
Dat is altijd wel leuk ja :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 12 september 2021 @ 20:11:27 #144
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_201329076
Wel een kuteiland idd
Het leven is een toverbal.
pi_201329077
Op zich snap ik het verwachtingspatroon van Annemiek wel. Normaal zijn er bananen en kokosnoten, nu lijkt er niets te zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ze het alleen met die rijst en bloem moeten doen (en af en toe een visje).
pi_201329079
Annemiek gaat er wel van uit dat ze tot de winter op dat eiland zit...
pi_201329080
SJOHN GOD
SOONY
pi_201329082
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:09 schreef D. het volgende:

[..]
Tijd voor een eetproef :7
Te vroeg voor een tijdproef
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 12 september 2021 @ 20:11:48 #149
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201329083
Ik had net rust _O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201329085
Eva _O-
pi_201329088
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
Op zich snap ik het verwachtingspatroon van Annemiek wel. Normaal zijn er bananen en kokosnoten, nu lijkt er niets te zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ze het alleen met die rijst en bloem moeten doen (en af en toe een visje).
Wel eens ja

Dit ziet er echt onmogelijk uit
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_201329089
Ik had gelijk *O*
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_201329091
Daar heb je hem weer, daar gaat haar rust hahahahahaha
SOONY
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 20:12:08 #154
18653 crew  D.
pi_201329093
Net rust _O-
pi_201329097
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
Op zich snap ik het verwachtingspatroon van Annemiek wel. Normaal zijn er bananen en kokosnoten, nu lijkt er niets te zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ze het alleen met die rijst en bloem moeten doen (en af en toe een visje).
Hm ja maar er moet toch wel iets zijn, ze hebben al eens vis en krab op?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201329103
_O-
SOONY
pi_201329107
_O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_201329108
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
Op zich snap ik het verwachtingspatroon van Annemiek wel. Normaal zijn er bananen en kokosnoten, nu lijkt er niets te zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ze het alleen met die rijst en bloem moeten doen (en af en toe een visje).
Misschien kunnen ze zeewier oogsten?
  zondag 12 september 2021 @ 20:13:00 #159
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201329115
ik hoop dat je een pannekoek voor me maakt 8)7 8)7 8)7
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_201329117
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
Op zich snap ik het verwachtingspatroon van Annemiek wel. Normaal zijn er bananen en kokosnoten, nu lijkt er niets te zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ze het alleen met die rijst en bloem moeten doen (en af en toe een visje).
Idd. En het is normaal ook onderdeel van het spel om beter voor de dag te kunnen komen door goed te zijn in eten verzamelen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_201329119
Gelijk eisen stellen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_201329120
:D Johngod
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_201329121
quote:
99s.gif Op zondag 12 september 2021 20:13 schreef greysbones het volgende:
ik hoop dat je een pannekoek voor me maakt 8)7 8)7 8)7
Ja wtf
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_201329128
quote:
16s.gif Op zondag 12 september 2021 20:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hm ja maar er moet toch wel iets zijn, ze hebben al eens vis en krab op?
Of ze vissen niet genoeg ofzo? Ik weet het ook niet.
pi_201329132
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gelijk eisen stellen
Vrouw moet eten maken hihaho
SOONY
  zondag 12 september 2021 @ 20:13:39 #166
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201329134
Ik heb het idee dat die John thuis ook niks doet en ook alles door zijn vrouw laat doen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201329137
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:13 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Of ze vissen niet genoeg ofzo? Ik weet het ook niet.
Eva het een beste vis hangen leek het
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201329143
Glimworm en Dyantha ellende
SOONY
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 20:14:17 #169
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201329146
quote:
11s.gif Op zondag 12 september 2021 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat die John thuis ook niks doet en ook alles door zijn vrouw laat doen.
Hij heeft een man
pi_201329147
quote:
11s.gif Op zondag 12 september 2021 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat die John thuis ook niks doet en ook alles door zijn vrouw laat doen.
Hij is homo _O- _O-
Twinning = boring
pi_201329154
quote:
11s.gif Op zondag 12 september 2021 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat die John thuis ook niks doet en ook alles door zijn vrouw laat doen.
Hij is hartstikke gay volgens mij
pi_201329156
quote:
11s.gif Op zondag 12 september 2021 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat die John thuis ook niks doet en ook alles door zijn vrouw laat doen.
Dat zei hij in de aflevering van donderdag ook toen hij kleding te drogen hing.

'Als ze thuis zien dat ik dit kan moet ik dat straks nog gaan doen ook.' :')

Echt zo'n kindmanboomer. :@
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_201329161
Glimworm heeft al weer een sneaky bondje
pi_201329163
De walgelijke glimworm
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 20:15:03 #175
18653 crew  D.
pi_201329166
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:14 schreef Inca het volgende:

[..]
Hij is homo _O- _O-
Net als Robbert, zo te zien :Y
  zondag 12 september 2021 @ 20:15:04 #176
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201329168
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 20:14 schreef Momo het volgende:

[..]
Hij heeft een man
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:14 schreef Inca het volgende:

[..]
Hij is homo _O- _O-
Oh. :@

Mijn Gaydar is stuk. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201329170
Slangenkoppel
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Leukste jonkie 2022 zondag 12 september 2021 @ 20:15:16 #178
213457 engine
pi_201329174
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:14 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Glimworm heeft al weer een sneaky bondje
Ja echt een irritant ventje
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 20:15:19 #179
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201329178
Dyantha nog steeds geblesseerd?
pi_201329184
quote:
16s.gif Op zondag 12 september 2021 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Eva het een beste vis hangen leek het
Ze hebben het steeds over de hoge golven die de vis wegjagen. Kan ik me voorstellen. Maar goed, ik zou een vlotje bouwen en wat verder de zee op gaan, denk ik.
Makkelijk praten vanaf de bank ^O^
pi_201329188
Dyantha is niet te vertrouwen
SOONY
pi_201329196
Wtf????
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201329197
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:15 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Ze hebben het steeds over de hoge golven die de vis wegjagen. Kan ik me voorstellen. Maar goed, ik zou een vlotje bouwen en wat verder de zee op gaan, denk ik.
Makkelijk praten vanaf de bank ^O^
Ene eiland leent zich er wellicht ook beter voor dan het andere.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_201329204
Slangen
SOONY
  zondag 12 september 2021 @ 20:16:29 #185
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201329206
Ok, die twee sporen niet. :N
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201329215
Ik heb ff gemist wat ze hebben gedaan volgens mij
  zondag 12 september 2021 @ 20:17:05 #188
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201329218
quote:
11s.gif Op zondag 12 september 2021 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat die John thuis ook niks doet en ook alles door zijn vrouw laat doen.
Hij woont bij Marianne Weber, maar platonisch :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_201329231
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:17 schreef Meke het volgende:

[..]
Hij woont bij Marianne Weber, maar platonisch :P
Nee die woont in Spanje
Twinning = boring
  zondag 12 september 2021 @ 20:18:17 #190
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201329239
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:17 schreef Inca het volgende:

[..]
Nee die woont in Spanje
Oh huh?

Nouja dan vroeger misschien :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_201329250
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:18 schreef Meke het volgende:

[..]
Oh huh?

Nouja dan vroeger misschien :D
Ja sinds dit jaar.
https://www.weekend-onlin(...)-met-marianne-weber/
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_201329252
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
[..]
Oh. :@

Mijn Gaydar is stuk. :')
Bij Robbert had je het wel door toch? Anders is je gaydar echt stuk :D
  zondag 12 september 2021 @ 20:18:57 #193
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201329253
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:17 schreef Inca het volgende:

[..]
Nee die woont in Spanje
O blijkbaar woonden ze samen in Spanje: https://www.weekend-onlin(...)-met-marianne-weber/
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 12 september 2021 @ 20:20:04 #194
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201329273
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:18 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Bij Robbert had je het wel door toch? Anders is je gaydar echt stuk :D
Ja, daar kreeg ik wel een vermoeden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201329283
Met wie van de deelnemers zouden jullie het het liefst samen op een eiland zitten als je zou móeten kiezen?
pi_201329293
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:20 schreef Raw85 het volgende:
Met wie van de deelnemers zouden jullie het het liefst samen op een eiland zitten als je zou móeten kiezen?
Eva, want die kan pannenkoeken voor me bakken!
  zondag 12 september 2021 @ 20:21:37 #197
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201329298
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:20 schreef Raw85 het volgende:
Met wie van de deelnemers zouden jullie het het liefst samen op een eiland zitten als je zou móeten kiezen?
Sandra. Die kan wel koken en weet ook wel wat eetbaar is op het eiland.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 12 september 2021 @ 20:21:48 #198
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201329299
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:21 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Eva, want die kan pannenkoeken voor me bakken!
Hoi John :W
:D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Leukste jonkie 2022 zondag 12 september 2021 @ 20:21:56 #199
213457 engine
pi_201329301
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:20 schreef Raw85 het volgende:
Met wie van de deelnemers zouden jullie het het liefst samen op een eiland zitten als je zou móeten kiezen?
Mij lijkt Rene van Meurs best een toffe kerel.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zondag 12 september 2021 @ 20:22:04 #200
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201329304
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:20 schreef Raw85 het volgende:
Met wie van de deelnemers zouden jullie het het liefst samen op een eiland zitten als je zou móeten kiezen?
Eerst even kijken wie er ook alweer allemaal meedoet :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 12 september 2021 @ 20:22:46 #201
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201329317
O+ Loiza O+ denk ik
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_201329342
quote:
7s.gif Op zondag 12 september 2021 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Sandra. Die kan wel koken en weet ook wel wat eetbaar is op het eiland.
Same :Y
pi_201329375
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:20 schreef Raw85 het volgende:
Met wie van de deelnemers zouden jullie het het liefst samen op een eiland zitten als je zou móeten kiezen?
Lastig :o


Eva mss
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201329383
Stefano is echt leuk
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_201329404
Ik denk dat sandra echt als een moeder gaat doen :@


Flippingcoin ruim je strand op!!!!!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201329421
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:20 schreef Raw85 het volgende:
Met wie van de deelnemers zouden jullie het het liefst samen op een eiland zitten als je zou móeten kiezen?
Stefano voor diepgaande gesprekken O+
The secret of getting ahead is getting started
pi_201329428
quote:
16s.gif Op zondag 12 september 2021 20:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik denk dat sandra echt als een moeder gaat doen :@


Flippingcoin ruim je strand op!!!!!
Maar ik denk dat ze ook wel ff je rug kriebelt als je een keer niet kan slapen oid
  zondag 12 september 2021 @ 20:28:48 #208
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201329439
28 jaar getrouwd _O_
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201329447
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:28 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Maar ik denk dat ze ook wel ff je rug kriebelt als je een keer niet kan slapen oid
Fair enough :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 20:29:09 #210
18653 crew  D.
pi_201329448
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
28 jaar getrouwd _O_
Nu weten we waarom ie meedoet :P
  zondag 12 september 2021 @ 20:30:12 #211
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201329479
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:29 schreef D. het volgende:

[..]
Nu weten we waarom ie meedoet :P
_O- :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201329484
Of met die reptielenchick. Lijkt me ook een boeiend diepgaand mens
The secret of getting ahead is getting started
pi_201329509
Allemaal een wetsuit aan ineens?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201329512
Of hoe dat heet
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201329529
Ik snap die proeven nooit totdat ze aan de slag gaan…
pi_201329548
quote:
16s.gif Op zondag 12 september 2021 20:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Allemaal een wetsuit aan ineens?
Water blijkbaar te koud
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Leukste jonkie 2022 zondag 12 september 2021 @ 20:33:47 #217
213457 engine
pi_201329560
Dit is toch best wel lastig :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201329563
Dit gaat lang duren zo _O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 12 september 2021 @ 20:33:55 #219
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201329564
:D Zodra de stok los is, gelijk vallen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201329567
Vrouwen zijn altijd beter met evenwicht en balans proeven. Ik snap niet waarom de kampen de vrouwen deze proef niet laten doen.
pi_201329572
Deze proef is toch niet te doen _O-
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_201329581
Zij is wel overal bang voor
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_201329582
Ze moeten een ritme aanhouden
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 20:34:49 #224
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201329587
Hoe kom je op de rol als je verder bent?
pi_201329601
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Water blijkbaar te koud
Of ivm hard op het water kunnen klappen?

Sylvana had het bij Dumpertreeten erover dat er één proef was waarbij ze volgens een bepaalde instructie moesten vallen. Als dat deze proef niet is heeft ze gespoilerd.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_201329605
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 20:34 schreef Momo het volgende:
Hoe kom je op de rol als je verder bent?
Hm?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201329607
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 20:34 schreef Momo het volgende:
Hoe kom je op de rol als je verder bent?
Wordt terug getrokken door de anderen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_201329612
Ik dacht dat Sterrin met haar gezicht op dat ding terecht kwam, maar gelukkig niet.

En verder, Stefano O+
pi_201329613
Ze gaan te langzaam gewoon door lopen
Twinning = boring
pi_201329627
_O- Bijna
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_201329628
Die was ver :o


En toen weer terug
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 20:36:42 #232
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201329629
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wordt terug getrokken door de anderen
Ah 1 iemand moet het in 1 go doen dus
pi_201329642
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 20:36 schreef Momo het volgende:

[..]
Ah 1 iemand moet het in 1 go doen dus
:Y
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201329643
Jan doet dit echt heel goed O+
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 20:37:30 #235
18653 crew  D.
pi_201329650
Het zal wel moeilijker zijn dan het lijkt :P
pi_201329655
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
Jan doet dit echt heel goed O+
:Y
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Leukste jonkie 2022 zondag 12 september 2021 @ 20:37:56 #237
213457 engine
pi_201329662
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
Jan doet dit echt heel goed O+
Ja top _O_
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201329664
GENOT
SOONY
pi_201329670
Kijk ze allemaal vallen lol
SOONY
pi_201329675
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
Jan doet dit echt heel goed O+
Hij heeft ervaring met motiveren als oud assistent-trainer. Het verrast me niet dat hij goed in de groep ligt.
pi_201329677
Mag die vrouw nu nog een keer? Of niet meer?
pi_201329683
GLIMWORMED
SOONY
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 20:39:43 #243
18653 crew  D.
pi_201329698
Wat is dat glimworm hier? Iets gemist?
pi_201329699
Tik op de reet van Sylvana hahaha
SOONY
pi_201329701
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mag die vrouw nu nog een keer? Of niet meer?
Nope
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201329709
quote:
16s.gif Op zondag 12 september 2021 20:39 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nope
Logisch :)
pi_201329710
Is Glimworm die Robbert?
pi_201329713
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:39 schreef D. het volgende:
Wat is dat glimworm hier? Iets gemist?
Robert Rodenburg zijn bijnaam
SOONY
  Leukste jonkie 2022 zondag 12 september 2021 @ 20:40:36 #249
213457 engine
pi_201329718
quote:
10s.gif Op zondag 12 september 2021 20:39 schreef DKUp het volgende:
Tik op de reet van Sylvana hahaha
Ja lekker gedaan toch :P
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201329720
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:40 schreef Raw85 het volgende:
Is Glimworm die Robbert?
Ja
SOONY
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 20:40:43 #251
18653 crew  D.
pi_201329722
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:40 schreef DKUp het volgende:

[..]
Robert Rodenburg zijn bijnaam
Ow, dan moet je 'm kennen, kennelijk :P
pi_201329735
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:40 schreef D. het volgende:

[..]
Ow, dan moet je 'm kennen, kennelijk :P
Nee
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  zondag 12 september 2021 @ 20:41:14 #253
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201329744
Echt tof van Jan inderdaad _O_
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_201329749
Boerenpower @monkyyy
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201329756
Denk dat hij hier bekend is als glimworm door een bepaald programma en dat de rest geen idee heeft.

Ik had hem anders nooit gekend iig.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 20:41:57 #256
18653 crew  D.
pi_201329758
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 20:41 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Nee
Ok, dan niet :P
pi_201329760
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:41 schreef Meke het volgende:
Echt tof van Jan inderdaad _O_
Jan is een goeie coach :Y
pi_201329763
YUKIED
SOONY
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 20:42:39 #259
18653 crew  D.
pi_201329780
Spoiler :{
pi_201329784
Die spelletjes boeien me niet zo heel veel en duren wel echt te lang :P
  zondag 12 september 2021 @ 20:42:58 #261
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_201329786
Jan van Halst zit bij Rondo, hij zal het morgen wel terugkijken
Het leven is een toverbal.
pi_201329837
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:42 schreef Raw85 het volgende:
Die spelletjes boeien me niet zo heel veel en duren wel echt te lang :P
Slow and steady wins the race.
  zondag 12 september 2021 @ 20:45:46 #263
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201329849
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:42 schreef Raw85 het volgende:
Die spelletjes boeien me niet zo heel veel en duren wel echt te lang :P
Nee en al die talking heads tussendoor werken al helemaal niet bij mij _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_201329856
Het probleem momenteel met die twee afleveringen is, dat er weinig gebeurd in de afleveringen.
SOONY
pi_201329974
Kan ik Jan ergens bestellen als mijn levenscoach? Hij is zo goed
  zondag 12 september 2021 @ 20:52:21 #266
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201329980
Jan is wel een goede coach.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201329993
_O_
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_201330007
Spannond :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201330019
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Kan ik Jan ergens bestellen als mijn levenscoach? Hij is zo goed
Dit ja. Die mag wel de hele tijd achter me aanlopen :)
pi_201330037
Is die Defano zijn bril vergeten af te zetten tijdens zijn laatste scheikundeles ofzo?
  zondag 12 september 2021 @ 20:55:11 #271
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201330040
Daar is eten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 20:55:58 #272
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201330058
Dolfijn daar zit wel vlees aan
pi_201330076
Dolfijnen zijn niet om te eten :(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 12 september 2021 @ 20:56:43 #274
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201330077
Stefano naar huis.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201330083
Wat dom lullen van die meid
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_201330086
wei is he tokking engels? :+
Twinning = boring
  zondag 12 september 2021 @ 20:57:45 #277
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201330102
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:57 schreef Inca het volgende:
wei is he tokking engels? :+
Dat is vast een mode dingetje.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 20:58:05 #278
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201330106
John :')
pi_201330118
John :')
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  zondag 12 september 2021 @ 20:58:51 #280
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201330126
John. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Leukste jonkie 2022 zondag 12 september 2021 @ 20:59:47 #281
213457 engine
pi_201330147
Sterrin O+
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201330189
Wat een tieten
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_201330199
HABABA JOHN
  zondag 12 september 2021 @ 21:02:23 #284
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_201330212
John _O-
pi_201330213
Doe maar niet straks ga je de pijp uit _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201330235
Stefano doe niet zo dramatisch man :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 12 september 2021 @ 21:03:44 #287
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201330239
NEEEEEEEEEEEEEEE
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Leukste jonkie 2022 zondag 12 september 2021 @ 21:03:58 #288
213457 engine
pi_201330247
quote:
16s.gif Op zondag 12 september 2021 21:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Stefano doe niet zo dramatisch man :+
Wat een aansteller...bah :r
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201330248
Stefano is een drama queen
pi_201330251
Dramaqueen _O- :W
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_201330255
Stefano… wat is dit?
pi_201330271
quote:
2s.gif Op zondag 12 september 2021 21:03 schreef engine het volgende:

[..]
Wat een aansteller...bah :r
Ja wel een beetje een janker editie dit jaar :')


Man man man
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 12 september 2021 @ 21:05:06 #293
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201330277
quote:
16s.gif Op zondag 12 september 2021 21:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Man man man
Ja, die is er ook.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201330284
quote:
10s.gif Op zondag 12 september 2021 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, die is er ook.
Ook een soort jankmuil _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201330285
Nou stem hem gewoon weg, Man3
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_201330288
  zondag 12 september 2021 @ 21:05:40 #297
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_201330289
Laat hem gaan,...is het nu niet dan is het volgende week wel
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_201330291
Haha wat een gejank
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 21:05:44 #299
18653 crew  D.
pi_201330293
En hij is niet eens rapper :N
pi_201330302
Sandra denkt:


Joe doei
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Leukste jonkie 2022 zondag 12 september 2021 @ 21:06:13 #301
213457 engine
pi_201330307
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 21:05 schreef D. het volgende:
En hij is niet eens rapper :N
_O-
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')