Afgescheurde kruisband, scheur in de meniscus en een breuk in haar onderbeen.quote:
Oei die kan naar de lijmfabriekquote:Op zondag 5 september 2021 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Afgescheurde kruisband, scheur in de meniscus en een breuk in haar onderbeen.
Misschien is het dan toch niet verkeerd.quote:Op zondag 5 september 2021 20:58 schreef CrushedTinBox het volgende:
Die yuki houdt de bijl steeds verkeerd om, maar raakt er wel 2
ik ook nietquote:Op zondag 5 september 2021 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet nog niet voor welk kamp ik ben eigenlijk.
Ja, dat heb ik ook wel eigenlijk.quote:Op zondag 5 september 2021 20:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ik ook niet
Hopelijk gaat die robbert de youtuber eruit
Eens!quote:Op zondag 5 september 2021 20:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ik ook niet
Hopelijk gaat die robbert de youtuber eruit
In dit geval niet nee omdat de bijl niet ergens in hoeft te blijven stekenquote:Op zondag 5 september 2021 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien is het dan toch niet verkeerd.
thnxsss voor het bij houdenquote:Op zondag 5 september 2021 21:02 schreef Pap89 het volgende:
Al de 24ste keer dat ze die clip met die hagedis gebruiken
Dat is ook wel verademing, dat iemand gewoon eerlijk isquote:
ik ook, maar dan kun je beter niet aan dit soort programma mee doenquote:
Vreselijk irritante homoquote:Op zondag 5 september 2021 21:07 schreef Stepperoller het volgende:
Waarom al die haat naar Robbert? /s
Maar iemand een onsympathieke tialijer zonder ruggengraat vinden zorgt telkens voor kritische vragen.quote:
Is een bedrieger liegt zijn kijkers voor en vol van zichzelf.quote:Op zondag 5 september 2021 21:07 schreef Stepperoller het volgende:
Waarom al die haat naar Robbert? /s
Mee eens, heel vervelend voor haar dat zij er zo in staat maar dit werkt natuurlijk nooit.quote:Op zondag 5 september 2021 21:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als je niet tegen kunt, dan moet je niet aan dit programma meedoen
Ze werden allebei gehaat hoor.quote:Op zondag 5 september 2021 21:10 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar iemand een onsympathieke tialijer zonder ruggengraat vinden zorgt telkens voor kritische vragen.
Heel opmerkelijk die selectiviteit. Bij de een mag je zomaar alles vinden, maar bij de ander niet.
Hmm. Het lijkt wel alsof het politiek correct is om Robbert te haten en Dennis niet.
Dat zeg ik dan ook niet hoor. Het gaat me erom dat je er bij de een allemaal vragen/opmerkingen over 'de haat' krijgt en bij de ander niet.quote:Op zondag 5 september 2021 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze werden allebei gehaat hoor.
Hier ben ik het niet mee eens, ik vind het nog steeds jammer dat ER nu zo in elkaar zit. In eerste instantie ging het echt vooral op overleven, en nu is het vaak 'ik stem X en Y vast weg, dan sta ik er straks in elk geval niet tegen in de finale'quote:Op zondag 5 september 2021 21:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als je niet tegen kunt, dan moet je niet aan dit programma meedoen
Mooi staaltje omdraaien ditquote:Op zondag 5 september 2021 21:10 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar iemand een onsympathieke tialijer zonder ruggengraat vinden zorgt telkens voor kritische vragen.
Heel opmerkelijk die selectiviteit. Bij de een mag je zomaar alles vinden, maar bij de ander niet.
Hmm. Het lijkt wel alsof het politiek correct is om Robbert te haten en Dennis niet.
Als je echt weer terug naar het overleven, dan zou het beste weer seizoen onbekend moeten komen. Dan dat je minder extraatjes kan winnen bij proeven.quote:Op zondag 5 september 2021 21:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens, ik vind het nog steeds jammer dat ER nu zo in elkaar zit. In eerste instantie ging het echt vooral op overleven, en nu is het vaak 'ik stem X en Y vast weg, dan sta ik er straks in elk geval niet tegen in de finale'
Ben goed in mensen hun eigen kromme cirkelredeneringen tegen zichzelf gebruiken inderdaad.quote:
Ja eensquote:Op zondag 5 september 2021 21:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je echt weer terug naar overleven, dan zou het beste weer seizoen onbekend moeten komen. Dan dat je minder extraatjes kan winnen bij proeven.
Daarom zijn de oude seizoenen (niks geen gereedschap op dag 1) ook beter. Zeker zonder bn’ersquote:Op zondag 5 september 2021 21:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens, ik vind het nog steeds jammer dat ER nu zo in elkaar zit. In eerste instantie ging het echt vooral op overleven, en nu is het vaak 'ik stem X en Y vast weg, dan sta ik er straks in elk geval niet tegen in de finale'
quote:Op zondag 5 september 2021 21:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja eensNL vs BE was toch ook een miljoen keer toffer
Toen gingen echt de kneusjes er in het begin uit
En een echte Robinson is wel een combi, dus je moet dat sociale wel hebben, maar niet vanaf dag 1 al bondjes
"Oh jullie hebben je vuurstick in zee laten liggen? Kut voor je" in plaats van een nieuwe te krijgenquote:Op zondag 5 september 2021 21:17 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Daarom zijn de oude seizoenen (niks geen gereedschap op dag 1) ook beter. Zeker zonder bn’ers
Ja hoop ik ookquote:Op zondag 5 september 2021 21:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
![]()
Hopelijk komt zo'n seizoen weer terug
Evi deed dat later toch ook?quote:Op zondag 5 september 2021 21:20 schreef Meke het volgende:
En het allerliefst natuurlijk met EPH
Een cocktail aan het drinken tijdens de balkproef![]()
Zou wel kunnen, Evi is ook leukquote:
Ja angel of death van slayerquote:Op zondag 5 september 2021 21:21 schreef Kruiwagentje2 het volgende:
Ze mogen wel eens een nieuw muziekje voor de eilandraad uitkiezen vind ik.
Jaquote:Op zondag 5 september 2021 21:23 schreef Stepperoller het volgende:
Heb een stukje gemist (moest buiten het reclameblok naar de wc), maar aan de montage te zien gaan ze waarschijnlijk op Sieneke?
Die kreupele? Hoewel het wel duidelijk een tijdelijke blessure isquote:Op zondag 5 september 2021 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen verrassing, wie had er daar anders weg gemoeten?
Nee en zit een mankepoot bij, dit was gewoon gekonkelquote:Op zondag 5 september 2021 21:25 schreef Momo het volgende:
Is ze echt zoveel zwakker dan de rest? Of minder goed in de groep?
Volgens mij is ze juist vrij fitquote:Op zondag 5 september 2021 21:25 schreef Momo het volgende:
Beetje achterbaks iddquote:Op zondag 5 september 2021 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zou die lui dan echt niet knuffelen
Ja die komt er nu aan bij de balkproef, wat dan denk ik vóór de eilandraad is geweest?quote:Op zondag 5 september 2021 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En waar is John nou gebleven?
Bij 2 kans deelnemers toch?quote:Op zondag 5 september 2021 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh die komt daar ook nog bij.
Rob Kneus zal wel bij Eva komen (lol)quote:Op zondag 5 september 2021 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar dan sijpelen ze van van 2e kans eiland naar afvallerseiland, en waarom moest eva daar wel direct heen dan
Nee dit heb ik ook nog een beetje. Zou Eva dan in haar eentje moeten blijven overleven?quote:Op zondag 5 september 2021 21:31 schreef MevrouwCactus het volgende:
Waarom niet naar afvallerseiland dan? Ik snap de lijntjes niet, merk ik. Gaat Rob Geus dan straks naar afvallerseiland? Want John gaat ook naar de tweedekansjes.
Arme meidquote:Op zondag 5 september 2021 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rob Kneus zal wel bij Eva komen (lol)
Ja ik ook nietquote:Op zondag 5 september 2021 21:31 schreef MevrouwCactus het volgende:
Waarom niet naar afvallerseiland dan? Ik snap de lijntjes niet, merk ik. Gaat Rob Geus dan straks naar afvallerseiland? Want John gaat ook naar de tweedekansjes.
Ik dacht ook dat ze op Dyantha zouden stemmen omdat zij toch niet mee kon doen. Heel zuur, maar wel begrijpelijker dan dit.quote:Op zondag 5 september 2021 21:25 schreef Momo het volgende:
Idem.quote:Op zondag 5 september 2021 21:31 schreef MevrouwCactus het volgende:
Bijzonder dat Dyantha dat toch voor elkaar krijgt, normaal gesproken gaat de gene met de blessure die niet meedoet eruit. Volgens mij is dat iemand die er lang in gaat blijven.quote:Op zondag 5 september 2021 21:39 schreef Leandra het volgende:
Wat een stelletje fuckers zijn het ook, unaniem Sieneke wegsturen.
Ja of John wordt er gelijk uitgestemd door de tweede kansers als nieuwkomer.quote:Op zondag 5 september 2021 21:31 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ja een slangquote:Op zondag 5 september 2021 21:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Bijzonder dat Dyantha dat toch voor elkaar krijgt, normaal gesproken gaat de gene met de blessure die niet meedoet eruit. Volgens mij is dat iemand die er lang in gaat blijven.
Dyantha is een vieze.quote:Op zondag 5 september 2021 21:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Bijzonder dat Dyantha dat toch voor elkaar krijgt, normaal gesproken gaat de gene met de blessure die niet meedoet eruit. Volgens mij is dat iemand die er lang in gaat blijven.
Met blessure die blijft gaat zij het wel lastig krijgen hoor, dat moet toch wel snel herstellen.quote:Op zondag 5 september 2021 21:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Vooral bijzonder ook dat de neuzen nu al dezelfde kant op staan en dat dan ook nog eens gekozen wordt voor een kandidaat die het gewoon goed doet en goed meedoet.quote:Op zondag 5 september 2021 21:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Afvallerseiland, net-niet afvallerseiland, nog-terug-te-komen-eiland, we-weten-het-nog-niet-eiland en weet ik wat meer. Verschrikkelijk inderdaad.quote:Op zondag 5 september 2021 22:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Pfff wat een onzin dat iedereen steeds weer naar een ander kamp mag. 3 afleveringen en 0 afvallers.
Dat is afvallerseiland 2. Waar John heen is gegaan blijkbaar.quote:Op maandag 6 september 2021 10:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik krijg hier totaal geen onbewoond eiland gevoel van. Als je zou vertellen dat ze langs de Scandinavische kust zijn zou ik het nog geloven.
En dus is kennelijk afvallerseiland het tweede afvoerputje.
Ik vraag mij inderdaad af of jij wel kijkt.quote:Op maandag 6 september 2021 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijken jullie wel?
Je hebt Noord, Zuid, afvallers en tweede kans. Tweede kans is voor de BN-ers die al eens meegedaan hebben, en voor Sieneke en John.
Er zijn geen vijf locaties.
Vind het wel ingewikkeld zo hoorquote:Op maandag 6 september 2021 11:56 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik vraag mij inderdaad af of jij wel kijkt.
Eva zit op afvallerseiland, John zit dankzij winst op Eva nu op afvallerseiland2. De deelnemers die eerder mee hebben gedaan zitten op Tweede Kans eiland en dan heb je nog Noord en Zuid. Dat zijn er toch echt 5 op dit moment.
John gaat via afvallerseiland2 nu naar Tweede Kans. Net als Sieneke dat vanaf Zuid gaat doen. Eva blijft over op afvallerseiland.
Zo'n tusseneiland voor een korte overbrugging tot Tweedekanseiland zou ik niet als apart eiland rekenen.quote:Op maandag 6 september 2021 11:56 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Eva zit op afvallerseiland, John zit dankzij winst op Eva nu op afvallerseiland2. De deelnemers die eerder mee hebben gedaan zitten op Tweede Kans eiland en dan heb je nog Noord en Zuid. Dat zijn er toch echt 5 op dit moment.
John gaat via afvallerseiland2 nu naar Tweede Kans. Net als Sieneke dat vanaf Zuid gaat doen. Eva blijft over op afvallerseiland.
Behoorlijk "We weten al voor wie we gaan hé".quote:Op zondag 5 september 2021 21:39 schreef Leandra het volgende:
Wat een stelletje fuckers zijn het ook, unaniem Sieneke wegsturen.
Doet me denken aan de hypocrisie van Kim Kutter en Kalvijn tegenover Marsiana in het vorige seizoen het erge is ook die mensen snappen niet wat ze fout doen vaak.quote:Op maandag 6 september 2021 13:08 schreef Za het volgende:
[..]
Behoorlijk "We weten al voor wie we gaan hé".
Sieneke is gewoon een lief, kwetsbaar en goedbedoelend type, dat zich laat overrulen door zo'n hele groep, een makkelijk mikpunt.
De manier waarop ook, het troosten vooraf enzo, bijna sadistisch.
Het is een eiland, er zit een deelnemer op en het is dus onderdeel van het spel. Dat kan je toch niet "wegdenken"?quote:Op maandag 6 september 2021 12:03 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zo'n tusseneiland voor een korte overbrugging tot Tweedekanseiland zou ik niet als apart eiland rekenen.
In je gezicht heel aardig doen, maar achter je rug om.....quote:Op maandag 6 september 2021 13:08 schreef Za het volgende:
[..]
Behoorlijk "We weten al voor wie we gaan hé".
Sieneke is gewoon een lief, kwetsbaar en goedbedoelend type, dat zich laat overrulen door zo'n hele groep, een makkelijk mikpunt.
De manier waarop ook, het troosten vooraf enzo, bijna sadistisch.
Dank je ik ging weer Videoland kijken en dacht hu??? Rob Geus Loiza dit is ouwe shit. Hahahaquote:
Opschrijfboekje erbijquote:Op maandag 6 september 2021 11:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind het wel ingewikkeld zo hoor
En dan, als hij de proef wint, weer terug bij de tweede kansjes? Ik kan het niet allemaal volgen.quote:Op zondag 5 september 2021 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij John alleen op een eiland zien zitten? Ik niet.quote:Op maandag 6 september 2021 11:56 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die dames die kist lieten tillen door mannen en maar schreeuwen . Kom op zeg dat zag er best wel zwaar uit.quote:Op zondag 5 september 2021 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wat er gezegd werd, dat hij naar een eiland ging om later samengevoegd te worden mer Tweede Kans.quote:Op maandag 6 september 2021 16:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb jij John alleen op een eiland zien zitten? Ik niet.
Zit gewoon bij de regie aan de koffie tot hij zijn opwachting moet maken.
Rtlxl, NLzietquote:Op woensdag 8 september 2021 06:22 schreef lord_bono het volgende:
Kun je ergens nog de eerste aflevering terugkijken, Videoland uitgezonderd.
John, echt, ik zou me groen en geel ergeren aan hem..... (doe ik al, en ik zit er niet eens mee opgescheept).quote:Op maandag 6 september 2021 10:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat is afvallerseiland 2. Waar John heen is gegaan blijkbaar.
Lieten tillen?quote:Op maandag 6 september 2021 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die dames die kist lieten tillen door mannen en maar schreeuwen . Kom op zeg dat zag er best wel zwaar uit.
Volgens mij zit t zo ja.quote:Op maandag 6 september 2021 16:30 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan, als hij de proef wint, weer terug bij de tweede kansjes? Ik kan het niet allemaal volgen.
Logisch was geweest, Sien naar Eva, John naar de 2de kansjes en Rob naar huis, als hij wordt weggestemd.
Want wanneer gaat er anders echt iemand naar huis, anders dan vrijwillig.
Ja die had natuurlijk zoiets van "Ik ga een naam noemen voor ze mij noemen" (snap ik, afleiding!).quote:Op woensdag 8 september 2021 11:33 schreef junkiesietze het volgende:
Dyantha is vies, hoezo zij er niet uit maar sieneke wel terwijl ze geblesseerd is
John de bever is een luie zak
Eva red zich wel alleen
ik weet niet hoe die heet, maar die ene gast die het allereerste spel had gewonnen, die mag ik niet.
en de stem van stefano, ik heb een neef die zo praat, heel vervelend.
nouja in principe zit ze er nog, alleen dan bij de oud deelnemers nuquote:Op woensdag 8 september 2021 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die had natuurlijk zoiets van "Ik ga een naam noemen voor ze mij noemen" (snap ik, afleiding!).
En als er eenmaal een naam is genoemd, dan is t de eerste ronde (als je niemand echt vervelend vind) heel makkelijk om daar dan maar allemaal op te gaan. Gewoon meegaan met de rest.
Wel sneu, was benieuwd hoe Sieneke was.
Ja gelukkig.quote:Op woensdag 8 september 2021 11:44 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nouja in princiepe zit ze er nog, alleen dan bij de oud deelnemers nu
Wat een onzin.....hij was maar kort op het eiland, grotendeels met de hele groep samen, nog een deel waarin hij lichamelijke klachten had en Sandra heeft gewoon een gezin thuis en zou deze actie totáál niet toelaten......quote:Op woensdag 8 september 2021 21:43 schreef roos94 het volgende:
Dennis zegt op het eiland Sandra Ysbrandy te hebben volgeblaft.
Heeftie weer last van een tia’tje?quote:Op woensdag 8 september 2021 21:43 schreef roos94 het volgende:
In die ene nacht waar hij lag te creperen op de stenen?quote:Op woensdag 8 september 2021 21:43 schreef roos94 het volgende:
Een tia is absoluut niet te onderschatten hè....quote:Op woensdag 8 september 2021 22:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Heeftie weer last van een tia’tje?
Hij lijkt er iig nog de effecten van te voelen.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Een tia is absoluut niet te onderschatten hè....
Ja precies, anders was hij niet voortijdig naar huis gegaan.quote:Op donderdag 9 september 2021 07:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij lijkt er iig nog de effecten van te voelen.
Wat een minne streek is het om zoiets in de publiciteit te gooien, ook als het wel waar zou zijn.quote:Op woensdag 8 september 2021 21:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat een onzin.....hij was maar kort op het eiland, grotendeels met de hele groep samen, nog een deel waarin hij lichamelijke klachten had en Sandra heeft gewoon een gezin thuis en zou deze actie totáál niet toelaten......
Waar dan?quote:Op woensdag 8 september 2021 21:43 schreef roos94 het volgende:
In Roddelpraat?quote:Op woensdag 8 september 2021 21:43 schreef roos94 het volgende:
Roddelpraat heeft toch per defenitie niets met geloofwaardigheid te maken?quote:Op donderdag 9 september 2021 11:30 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
In Roddelpraat?
Hij maakt zn channel wel lekker geloofwaardig zeg
Alles voor de views.quote:Op woensdag 8 september 2021 21:43 schreef roos94 het volgende:
gewoon ff domino's bellenquote:Op donderdag 9 september 2021 20:41 schreef D. het volgende:
Ze moeten wel opschieten, anders is de pizza koud
Ze hebben toch geen geld...quote:
Ja mooiquote:Op donderdag 9 september 2021 20:48 schreef D. het volgende:
"John! Hier naar toe!"
Dove John loopt gewoon door
Ja ook weer welquote:Op donderdag 9 september 2021 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel mooi zo met John de Bever er bij.
Als je niets hebt is alles welkomquote:Op donderdag 9 september 2021 20:49 schreef BillDauterive het volgende:
Een paar stukjes droge macaroni, dat is toch geen prijs? Had er dan op zijn minst nog een tomatensausje bij gedaan.
Als de 8 originele bewoners slim zijn, dan stemmen ze gewoon elke keer de nieuwkomer eruit.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als de mannen slim zijn betrekken ze john bij het mannen team.
Nee zou stom zijn.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als de 8 originele bewoners slim zijn, dan stemmen ze gewoon elke keer de nieuwkomer eruit.
Ohhh en ergens vastbinden, geeft wel een leuke twist.quote:
Kans is ook wel aanwezig denk ikquote:Op donderdag 9 september 2021 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als de 8 originele bewoners slim zijn, dan stemmen ze gewoon elke keer de nieuwkomer eruit.
Ze kunnen hem altijd nog opetenquote:Op donderdag 9 september 2021 20:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ohhh en ergens vastbinden, geeft wel een leuke twist.
Ik snap er geen snars vanquote:
4 staven die je op moet halen, verschillende obstakels die je allemaal een keer moet gebruiken, en met die staven onder elkaar de bovenste door een gat duwenquote:
Ja, mooi welquote:Op donderdag 9 september 2021 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
John is de reflectie op de kijker thuis.
Om meerdere redenen, lijkt mequote:Op donderdag 9 september 2021 21:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Rob eruit nu door het hinderen?
Weet niet of die al mee doetquote:Op donderdag 9 september 2021 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sieneke gaat er weer uit
Oh ja,dat kan ook nogquote:Op donderdag 9 september 2021 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sieneke gaat er weer uit
Neuh, ze gaan gewoon steeds de nieuwe eruit stemmen.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu beter een van die vrouwen er uit.
Lijkt me niet inderdaad. Zal gaan tussen John en Rob, denk ikquote:Op donderdag 9 september 2021 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel ook, of ze nog op haar mogen/kunnen stemmen, aangezien ze er nog niet bij hoort
Kan nu ook nog hoor ouwe dibbesquote:Op donderdag 9 september 2021 21:14 schreef Meke het volgende:
Ohhhhhhhhhh kutttttttttt![]()
Helemaal vergeten, zat in de biosWel een toffe film, morgen maar Robinson terugkijken
Alle anderen zou erg verrassend zijn iddquote:Op donderdag 9 september 2021 21:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Lijkt me niet inderdaad. Zal gaan tussen John en Rob, denk ik
Andersomquote:Op donderdag 9 september 2021 21:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Lijkt me niet zo moeilijk dit, eerst Sjon eruit, daarna Rob een schopje geven.
Hebben we het over dezelfde Rob?quote:Op donderdag 9 september 2021 21:17 schreef Vriezzer het volgende:
Gaat Rob eindelijk eens tonen dat hij een vent is en van zich af bijten?
Ja, je zou bijna opnemen en morgen terugkijkenquote:Op donderdag 9 september 2021 21:18 schreef Charmian het volgende:
Djiez dat reclameblok duurt ook maar...
Nee eerst rob eruitquote:Op donderdag 9 september 2021 21:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Eerst Sjon een schopje geven en daarna Rob eruit?
Ja wordt steeds gekker lijkt het welquote:Op donderdag 9 september 2021 21:18 schreef Charmian het volgende:
Djiez dat reclameblok duurt ook maar...
Waarom zou je dat doen? Op deze manier loyaliteit afdwingen bij Sjon?quote:
Ik vind rob nog vervelenderquote:Op donderdag 9 september 2021 21:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Op deze manier loyaliteit afdwingen bij Sjon?
Dat is natuurlijk ook een argument.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind rob nog vervelender
Haha weet ik maar ik "moet" ook nog de reünie van de Bachelor kijken en dat wordt waarschijnlijk meer gespoilerd op de socialsquote:Op donderdag 9 september 2021 21:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan nu ook nog hoor ouwe dibbes
Welke film?
Wel spraakmakende typesquote:Op donderdag 9 september 2021 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel heel jammer dat het Rob of John is
Oh dat klinkt wel boeiend jaquote:Op donderdag 9 september 2021 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha weet ik maar ik "moet" ook nog de reünie van de Bachelor kijken en dat wordt waarschijnlijk meer gespoilerd op de socials![]()
De veroordeling, over de Deventer Moordzaak!
Ja beide gewoonquote:Op donderdag 9 september 2021 21:27 schreef Rene het volgende:
Rob is sneu. John is sneu. Bah. Beiden weg
quote:Op donderdag 9 september 2021 21:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, verrassing, er gaan er 2 naar huis!
Beiden blijvenquote:Op donderdag 9 september 2021 21:27 schreef Rene het volgende:
Rob is sneu. John is sneu. Bah. Beiden weg
Ja dat is een behoorlijke flawquote:Op donderdag 9 september 2021 21:30 schreef D. het volgende:
Als nieuwkomer maak je dus geen kans, je kunt dus alleen maar hopen dat er meerdere nieuwkomers zijn
Heel dom van de mannen als ze niet snel proberen saar do loiza en dinges uit elkaar te trekken. Vlak voor de samensmelting gaan ze veranderen van tactiek en is het exit jayjay rob of Loek.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:30 schreef D. het volgende:
Als nieuwkomer maak je dus geen kans, je kunt dus alleen maar hopen dat er meerdere nieuwkomers zijn
Eeuwige Expeditie Robisonquote:Op donderdag 9 september 2021 21:32 schreef Rene het volgende:
We zitten in een loop.
Eiland eiland eiland eiland
Nooit weer naar huis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |