En dan, als hij de proef wint, weer terug bij de tweede kansjes? Ik kan het niet allemaal volgen.quote:Op zondag 5 september 2021 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rob Kneus zal wel bij Eva komen (lol)
Heb jij John alleen op een eiland zien zitten? Ik niet.quote:Op maandag 6 september 2021 11:56 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik vraag mij inderdaad af of jij wel kijkt.
Eva zit op afvallerseiland, John zit dankzij winst op Eva nu op afvallerseiland2. De deelnemers die eerder mee hebben gedaan zitten op Tweede Kans eiland en dan heb je nog Noord en Zuid. Dat zijn er toch echt 5 op dit moment.
John gaat via afvallerseiland2 nu naar Tweede Kans. Net als Sieneke dat vanaf Zuid gaat doen. Eva blijft over op afvallerseiland.
Ik moet zeggen dat die dames die kist lieten tillen door mannen en maar schreeuwen . Kom op zeg dat zag er best wel zwaar uit.quote:Op zondag 5 september 2021 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rob Kneus zal wel bij Eva komen (lol)
Het is wat er gezegd werd, dat hij naar een eiland ging om later samengevoegd te worden mer Tweede Kans.quote:Op maandag 6 september 2021 16:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb jij John alleen op een eiland zien zitten? Ik niet.
Zit gewoon bij de regie aan de koffie tot hij zijn opwachting moet maken.
Rtlxl, NLzietquote:Op woensdag 8 september 2021 06:22 schreef lord_bono het volgende:
Kun je ergens nog de eerste aflevering terugkijken, Videoland uitgezonderd.
John, echt, ik zou me groen en geel ergeren aan hem..... (doe ik al, en ik zit er niet eens mee opgescheept).quote:Op maandag 6 september 2021 10:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat is afvallerseiland 2. Waar John heen is gegaan blijkbaar.
Lieten tillen?quote:Op maandag 6 september 2021 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die dames die kist lieten tillen door mannen en maar schreeuwen . Kom op zeg dat zag er best wel zwaar uit.
Volgens mij zit t zo ja.quote:Op maandag 6 september 2021 16:30 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan, als hij de proef wint, weer terug bij de tweede kansjes? Ik kan het niet allemaal volgen.
Logisch was geweest, Sien naar Eva, John naar de 2de kansjes en Rob naar huis, als hij wordt weggestemd.
Want wanneer gaat er anders echt iemand naar huis, anders dan vrijwillig.
Ja die had natuurlijk zoiets van "Ik ga een naam noemen voor ze mij noemen" (snap ik, afleiding!).quote:Op woensdag 8 september 2021 11:33 schreef junkiesietze het volgende:
Dyantha is vies, hoezo zij er niet uit maar sieneke wel terwijl ze geblesseerd is
John de bever is een luie zak
Eva red zich wel alleen
ik weet niet hoe die heet, maar die ene gast die het allereerste spel had gewonnen, die mag ik niet.
en de stem van stefano, ik heb een neef die zo praat, heel vervelend.
nouja in principe zit ze er nog, alleen dan bij de oud deelnemers nuquote:Op woensdag 8 september 2021 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die had natuurlijk zoiets van "Ik ga een naam noemen voor ze mij noemen" (snap ik, afleiding!).
En als er eenmaal een naam is genoemd, dan is t de eerste ronde (als je niemand echt vervelend vind) heel makkelijk om daar dan maar allemaal op te gaan. Gewoon meegaan met de rest.
Wel sneu, was benieuwd hoe Sieneke was.
Ja gelukkig.quote:Op woensdag 8 september 2021 11:44 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nouja in princiepe zit ze er nog, alleen dan bij de oud deelnemers nu
Wat een onzin.....hij was maar kort op het eiland, grotendeels met de hele groep samen, nog een deel waarin hij lichamelijke klachten had en Sandra heeft gewoon een gezin thuis en zou deze actie totáál niet toelaten......quote:Op woensdag 8 september 2021 21:43 schreef roos94 het volgende:
Dennis zegt op het eiland Sandra Ysbrandy te hebben volgeblaft.
Heeftie weer last van een tia’tje?quote:Op woensdag 8 september 2021 21:43 schreef roos94 het volgende:
In die ene nacht waar hij lag te creperen op de stenen?quote:Op woensdag 8 september 2021 21:43 schreef roos94 het volgende:
Een tia is absoluut niet te onderschatten hè....quote:Op woensdag 8 september 2021 22:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Heeftie weer last van een tia’tje?
Hij lijkt er iig nog de effecten van te voelen.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Een tia is absoluut niet te onderschatten hè....
Ja precies, anders was hij niet voortijdig naar huis gegaan.quote:Op donderdag 9 september 2021 07:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij lijkt er iig nog de effecten van te voelen.
Wat een minne streek is het om zoiets in de publiciteit te gooien, ook als het wel waar zou zijn.quote:Op woensdag 8 september 2021 21:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat een onzin.....hij was maar kort op het eiland, grotendeels met de hele groep samen, nog een deel waarin hij lichamelijke klachten had en Sandra heeft gewoon een gezin thuis en zou deze actie totáál niet toelaten......
Waar dan?quote:Op woensdag 8 september 2021 21:43 schreef roos94 het volgende:
In Roddelpraat?quote:Op woensdag 8 september 2021 21:43 schreef roos94 het volgende:
Roddelpraat heeft toch per defenitie niets met geloofwaardigheid te maken?quote:Op donderdag 9 september 2021 11:30 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
In Roddelpraat?
Hij maakt zn channel wel lekker geloofwaardig zeg
Alles voor de views.quote:Op woensdag 8 september 2021 21:43 schreef roos94 het volgende:
gewoon ff domino's bellenquote:Op donderdag 9 september 2021 20:41 schreef D. het volgende:
Ze moeten wel opschieten, anders is de pizza koud
Ze hebben toch geen geld...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |